Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Νέα έκδοση e-Hybrid ...


Επιπρόσθετα στην αμιγώς ηλεκτρική επιλογή των 156 PS και στη θερμική των 100 PS που υπάρχουν σήμερα στην γκάμα του «Ευρωπαϊκού Αυτοκινήτου της Χρονιάς» για το 2023, σύντομα θα υπάρξει και μια ακόμα με την ονομασία e-Hybrid. Χρησιμοποιώντας ένα πολύ εξελιγμένο υβριδικό σύστημα κίνησης, η νέα έκδοση του μικρού Jeep θα προσφέρει τον απόλυτο συνδυασμό άνεσης και απόδοσης. Το σύστημα e-Hybrid συνθέτουν ένας τούρμπο κινητήρας βενζίνης με χωρητικότητα 1,2 lt και ισχύ 100 PS, μια μπαταρία ιόντων λιθίου υπό τάση 48V, ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη με 6 σχέσεις και ένας ηλεκτρικός κινητήρας με 21 kW και 55 Nm που φιλοξενείται στο κιβώτιο, μαζί με το inverter και την ηλεκτρονική μονάδα διαχείρισης του υβριδικού πακέτου. Να σημειωθεί ότι το αυτόματο κιβώτιο ανήκει στο βασικό εξοπλισμό του Avenger e-Hybrid και έχει τη δυνατότητα χειροκίνητων αλλαγών μέσω paddles που βρίσκονται στο τιμόνι. Ο θερμικός κινητήρας επωφελείται επίσης από μια μίζα-εναλλάκτη (BSG) και λειτουργεί στο θερμοδυναμικό κύκλο Miller προκειμένου να μεγιστοποιούνται τα οφέλη της υβριδικής τεχνολογίας. Όπως και τα υπόλοιπα e-Hybrid μοντέλα της Jeep, το Renegade και το Compass, το ήπια υβριδικό Avenger θα μπορεί να ξεκινάει, να παρκάρει και να κινείται αμιγώς ηλεκτρικά για μέχρι 1 km με ταχύτητα έως 30 km/h.


Με αυτόν τον τρόπο θα επιτυγχάνει πολύ χαμηλό επίπεδο θορύβου στην καμπίνα και 15% χαμηλότερες εκπομπές CO2 συγκριτικά με έναν συμβατικό κινητήρα βενζίνης. Σύμφωνα με τις εργοστασιακές μετρήσεις το Jeep Avenger e-Hybrid εκπέμπει από 111 έως 114 g CO2/km (τιμές υπό τελική έγκριση), ενώ η μέση κατανάλωση είναι 5,1 lt/100 km, αμφότερες εξαιρετικές τιμές για την κατηγορία. Η συνολική απόδοση είναι 100 PS και 205 Nm, με τον ηλεκτρικό κινητήρα να υποβοηθά προς όφελος της ζωντανής επιτάχυνσης, της άμεσης απόκρισης στο πάτημα του γκαζιού και της οικονομίας καυσίμου. Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς και το σύστημα έχει εξελιχθεί προκειμένου η μετάβαση από την αμιγώς ηλεκτρική στην υβριδική λειτουργία να μη γίνεται καν αντιληπτή, παρά μόνο από τις ενδείξεις στον ψηφιακό πίνακα οργάνων.


Με τον νέο ήπια υβριδικό κινητήρα το Jeep Avenger θα είναι διαθέσιμο στα επίπεδα εξοπλισμού Longitude, Altitude και Summit, ενώ τα συστήματα Selec-Terrain και Hill Descent Control θα περιλαμβάνονται στο βασικό εξοπλισμό και των τριών. Παράλληλα, λανσάρονται και νέα στοιχεία εξοπλισμού για το μοντέλο, όπως η ανοιγόμενη ηλιοροφή Open-Air Sky Roof, το ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κάθισμα του οδηγού με λειτουργία μασάζ καθώς και τα πακέτα συνδεσιμότητας Connect ONE και Connect PLUS. Για τη χώρα μας οι τιμές θα έχουν ανακοινωθεί έως το τέλος του χρόνου, παράλληλα με την ενεργοποίηση της δυνατότητας για παραγγελίες.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ανανέωση στόλου ...

Το αμαξοστάσιο των Τρόλεϊ στην Νέα Φιλαδέλφεια (Κόκκινος Μύλος) επισκέφτηκε, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, προκειμένου να εξετάσει μία σειρά ζητημάτων, που αφορούν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων και του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου των Τρόλεϊ προς τους πολίτες. Ο αρμόδιος Υφυπουργός, άκουσε και κατέγραψε όλα τα αιτήματα των εργαζομένων, σχετικά με την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας, την ποιότητα εργασίας των οδηγών, αλλά και την προστασία τους στο πλαίσιο της δύσκολης καθημερινότητάς τους. Στην συνέχεια ο κ. Οικονόμου συναντήθηκε με τους εργαζόμενους και με τον Διευθύνοντα Συμβούλο της Ο.ΣΥ, Στέφανο Αγιάσογλου, τον Γενικό Διευθυντή Παραγωγής της Ο.ΣΥ., Γιώργο Δρόση. Ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στα Τρόλεϊ (πρώην ΗΛΠΑΠ), Στέλιος Ινεπέκογλου, έθεσε τα θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους. Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στάθηκε στον εκσυγχρονισμό του στόλου των Τρόλεϊ με τα 200 νέα οχ

13ο GRAND PRIX - ΟΥΓΓΑΡΙΑ ...

Το 13Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πραγματοποιήθηκε στην πίστα «Ουγγαρόρινγκ» της Ουγγαρίας και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 21 Ιουλίου, από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ). Την παρθενική του νίκη έκανε ο Όσκαρ Πιάστρι,  ο οποίος πήρε την 1η νίκη της καριέρας του, με 2ο τον ομόσταβλό του στη McLaren, Λάντο Νόρις, ενώ την 3η θέση πήρε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και διαφορά 4,4 μονάδες από τον ανταγωνισμό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 25,1%. Και οι γυναίκες, όμως, παρακολούθησαν Formula 1 καταγράφοντας ποσοστό μέχρι και 24,8%.  Οι απεσταλμένοι της εκπομπής «FORMULA 1 SHOW» του ΑΝΤ1 και ANT1+, Μαρία Θωμά και Γιώργος Ανανίδας, μετέφεραν το κλίμα από το καυτό Ουγγαρόρι