Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Και το 2024 ...


Έπειτα από την επιτυχημένη διοργάνωση του 2023, το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις θα αποτελέσει κομμάτι του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων και την επόμενη χρονιά. Ο Ελληνικός γύρος του θεσμού θα ρίξει και πάλι την αυλαία του πρωταθλήματος και θα διεξαχθεί από τις 8 έως τις 10 Νοεμβρίου 2024. Το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις επέστρεψε στο καλεντάρι του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος φέτος, έπειτα από έξι χρόνια απουσίας, συγκεντρώνοντας 9 πληρώματα από το εξωτερικό, παρά το γεγονός ότι η πλειονότητα των τίτλων είχε κριθεί από προηγούμενους αγώνες του θεσμού. Η τριήμερη περιπέτεια ξεκίνησε κάτω από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης και έπειτα από 14 Ειδικές Διαδρομές, τα πληρώματα τερμάτισαν στην Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης για το 2023, στην Ελευσίνα. Η Οργανωτική Επιτροπή έχει ξεκινήσει ήδη την προετοιμασία για τον αγώνα της επόμενης χρονιάς, ο οποίος θα έχει διαφοροποιήσεις σε σχέση με τη φετινή εκδοχή του. Παράλληλα, η Παγκόσμια Ομοσπονδία ανακοίνωσε πως το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις θα δώσει 10 βαθμούς bonus εκκίνησης στους συμμετέχοντες του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος, γεγονός που αναμένεται να αποτελέσει πόλο έλξης για περισσότερα πληρώματα εκτός συνόρων. Το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων θα ξεκινήσει και το 2024 από την Ισπανία, με τη διεξαγωγή του Rally Costa Brava από τις 14 έως τις 16 Μαρτίου. Η συνέχεια θα δοθεί στην Τσεχία στις 19-20 Απριλίου με το Vltava Historic Rally και θα ακολουθήσουν το Asturias Rally de Historico πάλι επί Ισπανικού εδάφους στις 17 και 18 Μαΐου και το Mecsek Rally Hungary στα μέσα Ιουνίου. Το Αυστριακό Historic Weiz Rallye (11-13 Ιουλίου) θα  αποτελέσει τον πέμπτο γύρο του Πρωταθλήματος, με το Lahti Historic Rally, τον μοναδικό χωμάτινο αγώνα του θεσμού πλην του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις να είναι προγραμματισμένος για τις 23 και 24 Αυγούστου. Το Elba Rally Storico επιστρέφει στο καλεντάρι και θα διεξαχθεί στη γειτονική Ιταλία στις 28 και 29 Σεπτεμβρίου, με το Sanremo Rally Storico (19-20 Οκτωβρίου) να αποτελεί τον όγδοο γύρο του θεσμού. Η αυλαία του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων θα πέσει και το 2024 στη χώρα μας με τη διεξαγωγή του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις από τις 8 έως τις 10 Νοεμβρίου.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...