Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ανασκόπηση 1ου Σκέλους ...


Οι Βρετανοί
Martin McCormack-Barney Mitchell προηγούνται στο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, έπειτα από τις 4 πρώτες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα που διεξήχθησαν στο πρώτο σκέλος. Ο αγώνας εκκίνησε το πρωί της Παρασκευής 3 Νοεμβρίου κάτω από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης και στη συνέχεια τα πληρώματα ρίχτηκαν στη μάχη με το χρόνο στα Σκούρτα, στη Θήβα, στον Ελικώνα και στους Βωξίτες, οι οποίοι διεξήχθησαν υπό το φως των προβολέων. Το πλήρωμα του δεξιοτίμονου Ford Escort RS1800 MKII ξεκίνησε δυναμικά κερδίζοντας την πρώτη ειδική διαδρομή του αγώνα, ωστόσο στη συνέχεια αιφνιδιάστηκε από την αντεπίθεση των αντιπάλων του και υποχώρησε προσωρινά στη δεύτερη θέση. Απάντησε όμως στους Βωξίτες, ανακτώντας και πάλι την πρωτοπορία του αγώνα και θα εκκινεί πρώτο στις έξι Ειδικές Διαδρομές που απαρτίζουν το σκέλος του Σαββάτου. Δεύτεροι βρίσκονται οι Valter Pierangioli-Sauro Farnocchia, οι οποίοι εντυπωσίασαν με την εμφάνισή τους, στην πρώτη τους απόπειρα εκτός έδρας. Αν και καρδιοχτύπησαν στην 1η Ειδική Διαδρομή, καθώς το Ford Sierra RS Cosworth 4x4 αντιμετώπισε ηλεκτρικό πρόβλημα, στη συνέχεια το ξεπέρασαν, ανέβασαν ρυθμό και κατάφεραν να περάσουν στην πρωτοπορία του αγώνα έπειτα από τις 3 πρώτες διαδρομές. Στους Βωξίτες, όμως, δεν κατάφεραν να ακολουθήσουν το ρυθμό των Βρετανών, καθώς ένα τετ-α-κε στη νυχτερινή ειδική τους ανάγκασε να χάσουν αρκετά πολύτιμα δευτερόλεπτα και να υποχωρήσουν δεύτεροι, σχεδόν μισό λεπτό μακριά από την κορυφή. Το σίγουρο είναι πως οι «γείτονες» δεν έχουν πει την τελευταία τους λέξη και όσοι βρεθούν στο βουνό το Σάββατο θα παρακολουθήσουν ωραία μάχη για τη νίκη στο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, το οποίο επέστρεψε στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων. Να σημειωθεί πως το Ιταλικό πλήρωμα δεν έχει δικαίωμα συλλογής βαθμών για το Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα. Οι Ernie Graham-Karen Graham στην τέταρτη επίσκεψή τους στη χώρα μας με το Ford Escort RS1800 MKII τα καταφέρνουν περίφημα, κάνουν έναν απροβλημάτιστο αγώνα, έχοντας στο μυαλό τους να επαναλάβουν την επιτυχία του 2005, όπου είχαν τερματίσει δεύτεροι στο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις. 


Στην τέταρτη θέση βρίσκεται το πρώτο Ελληνικό πλήρωμα, με τους
Αλέξανδρο Χαλιβελάκη-Θάνο Παπαγεωργίου. Ο 26χρονος οδηγός πέτυχε χρόνους τριάδας γενικής σε δύο ειδικές διαδρομές του πρώτου σκέλους και το Σάββατο θα διεκδικήσει μία θέση στο βάθρο του διεθνούς αγώνα. Μια θέση πιο πίσω βρίσκονται οι Τσέχοι Oldrich Kovarik jnr-Marek Kapic που τα καταφέρνουν περίφημα στην πρώτη τους επίσκεψη στη χώρα μας με Skoda Favorit 136 L.  Στην έκτη θέση της κατάταξης του ελληνικού αγώνα βρίσκονται οι Γιώργος Παραδείσης-Πλούταρχος Στεργίου με Ford Escort RS2000 MKII, εμπρός από τους Γιώργο Δελαπόρτα-Ευάγγελο Παναρίτη στη δεύτερή τους εμφάνιση με ένα Volkswagen Golf II GTI. Οι Δημήτρης Παύλος Μελάς-Στάθης Βαρδαξής με Porsche 911 RS ακολουθούν, μία θέση μπροστά από τους Αλέξανδρο Ρουστέμη-Γρηγόρη Ανδριανόπουλο με Ford Sierra RS Cosworth, που εντυπωσίασαν στον Ελικώνα, ενώ οι Γάλλοι Eric Guignard-Didier Meffre είναι στη δέκατη θέση με το Renault 5 Turbo. Νικητές σε τρεις αγώνες του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων, οι Μάριος Σταφυλοπάτης-Γιώργος Χατζηρήγας ακολουθούν με το Ford Escort MKII, με τους Κωνσταντίνο Αργυρίου-Σταμάτη Λάσκο να τους καταδιώκουν με το Toyota Starlet EP71. Οι πρωτοπόροι του Πανελληνίου Πρωταθλήματος, Δημήτρης Αμαξόπουλος-Χαρά Μωραΐτη (Toyota Corolla KE30) είναι πρώτοι στα 1600 κ.εκ. του Ελληνικού πρωταθλήματος, πετυχαίνοντας μάλιστα εκπληκτική επίδοση στη νυχτερινή ειδική, παρά το γεγονός ότι δεν είχαν προβολείς. Θετική εμφάνιση πραγματοποιούν οι Κωνσταντίνος Παπαδημητρίου-Μάνος Σιγάλας με Toyota Starlet EP71 που είναι στην 15η θέση γενικής. Όσον αφορά τις επιμέρους κατηγορίες του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος, οι Martin McCormack-Barney Mitchell είναι επικεφαλής στην Κατηγορία 3, εμπρός από τους Eric Guignard-Didier Meffre, Tom Coughtrie-Alex Lee (Ford Escort RS1800 MKII) και Siegfried Mayr-Renate Mayr (Volvo 240). Οι Βρετανοί Ernie Graham-Karen Graham προηγούνται στην Κατηγορία 4, εμπρός από τους Oldrich Kovarik jnr-Marek Kapic. Στην Κατηγορία 2, μοναδικό πλήρωμα που συμμετέχει είναι αυτό των Ιταλών, Paolo Pasutti-Giovanni Battista Campeis (Porsche 911 Carrera RS 3.0), ενώ στην Κατηγορία 1 αγωνίζονται μόνο οι Τσέχοι Oldrich Kovarik snr-Petr Dufek με ένα Skoda Octavia Super του 1961.


Στα 1300 κυβικά, στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα πίσω από τους Τσέχους Oldrich Kovarik jnr-Marek Kapic βρίσκονται οι Κωνσταντίνος Αργυρίου-Σταμάτης Λάσκος, με τους Μιχάλη Νομικό-Κωνσταντίνο Τροβά (Toyota Starlet) να είναι τρίτοι. Στα 1600 κυβικά, οι Αμαξόπουλος-Μωραΐτη είναι επικεφαλής, εμπρός από τους Κωνσταντίνο Γεωργακόπουλο-Κώστα Κόντο (Toyota Corolla AE86), με τους Γρηγόρη Νιώρα-Κώστα Κακαλή (Opel Corsa A GSi) στην επιστροφή τους στην ενεργό δράση να ακολουθούν. Πρόωρα εκτός αγώνα τέθηκαν οι Παναγιώτης Παραδείσης-Μιχάλης Φράγκου, καθώς στη δεύτερη Ειδική Διαδρομή εγκατέλειψαν από πρόβλημα στα ηλεκτρικά του Ford Escort RS 1800 MKII που οδηγούσαν. Το μοναδικό Ελληνικό πλήρωμα που είχε δικαίωμα συλλογής βαθμών για το Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα, οι Αλέξανδρος Χριστοδούλου-Θανάσης Σαμαράς με την Lancia 037 Rally δεν κατάφεραν να ολοκληρώσουν την πρώτη Ειδική Διαδρομή του αγώνα, εγκαταλείποντας από σπασμένη ανάρτηση. Από επιλογέα ταχυτήτων δεν τερμάτισε στο πρώτο σκέλος το δίδυμο των Αθανάσιου Αθανασούλα-Βασίλη Μπασιούκα με Toyota Starlet. Το σημερινό πρόγραμμα περιλαμβάνει 6 Ειδικές Διαδρομές συνολικού μήκους 78 αγωνιστικών χιλιομέτρων, με την τελευταία του σκέλους να πραγματοποιείται και πάλι υπό το φως των προβολέων.

                                             2ο Acropolis Rally Legends

Ο νεότερος οδηγός που συμμετέχει στο 2ο Acropolis Rally Legends, ο Αχιλλέας Χριστοδούλου προηγείται, έχοντας στο δεξί μπάκετ του Mitsubishi Lancer Evo VI τον Επαμεινώνδα Καρανικόλα. Η συγκεκριμένη κατηγορία απευθύνεται σε αυτοκίνητα μεταξύ του 1991 και το 2000 και τα πληρώματα αγωνίζονται στις ίδιες Ειδικές Διαδρομές στις οποίες τρέχουν τα αυτοκίνητα της Κατηγορίας Sporting του Historic Acropolis Rally. Ο 19χρονος οδηγός στον δεύτερο αγώνα ράλλυ της σύντομης καριέρας του πέτυχε την καλύτερη επίδοση στις τρεις από τις τέσσερις διαδρομές του πρώτου σκέλους του αγώνα, έχοντας την καθοδήγηση του πρώην Πρωταθλητή οδηγού στα δικίνητα και έχει διαφορά μεγαλύτερη των 90 δευτερολέπτων από τους διώκτες του. Οι Ανδρέας Χριστοδουλάκης-Σταύρος Αναμολίδης στην επιστροφή τους στην ενεργό δράση κινούνται χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα με το Subaru Legacy 4WD Turbo και είναι δεύτεροι, εμπρός από τους δικίνητους, Νίκο Μοσχόπουλο-Ειρήνη Κόγια Γραμματικού που έχουν στα χέρια τους ένα Toyota Yaris και εντυπωσίασαν με την εμφάνισή τους στις Ειδικές Διαδρομές της Παρασκευής. Οι Κυριάκος και Δημήτρης Βυτόγιαννης (Subaru Impreza GT Turbo) βρίσκονται στην τέταρτη θέση, με τους έτερους δικίνητους του αγώνα Βασίλη Καραθανάση-Ελένη Καραθανάση να είναι στην πέμπτη θέση με το Opel Astra GSI. Μεγάλοι άτυχοι του αγώνα ήταν οι Άκης Λαδιάς-Μιχάλης Πατρικούσης, οι οποίοι ξεκίνησαν δυνατά τον αγώνα, πετυχαίνοντας την καλύτερη επίδοση στην εναρκτήρια διαδρομή του 2ου Acropolis Rally Legends. Στη νυχτερινή, ωστόσο, Ειδική Διαδρομή του πρώτου σκέλους, το κιβώτιο ταχυτήτων του Subaru Impreza WRX είχε άλλη γνώμη, με αποτέλεσμα το πλήρωμα να εγκαταλείψει την προσπάθειά του. Δεν τερμάτισαν στο σκέλος της Παρασκευής και οι Στέλιος Γιαμαλάκης-Νίκος Σάμιος με το εντυπωσιακό Ford Escort RS Cosworth καθώς προδόθηκαν και αυτοί από το κιβώτιο ταχυτήτων, στην απλή μάλιστα διαδρομή. Σήμερα τα πληρώματα θα διέλθουν δύο φορές από τις Ειδικές Διαδρομές Παρνασός και Προσήλιο και μία από τους Βωξίτες και τις νυχτερινές Καρούτες.

                                                         Regularity


Οδηγώντας ένα Ford Fiesta MKI του 1981, οι Άκης Μερτινός-Γεράσιμος Κυπραίος είναι επικεφαλής στο Historic Acropolis Rally Regularity, έπειτα από το πρώτο σκέλος του αγώνα. Την πρώτη μέρα, τα αυτοκίνητα εκκίνησαν κάτω από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης και στη συνέχεια κατευθύνθηκαν στη Φυλή και διήλθαν από την Πύλη, τη Δάφνη και τις Ερυθρές καταλήγοντας στην πρώτη ανασυγκρότηση στη Θήβα. Στη συνέχεια, πέρασαν από την Ξηρονομή, τη Θίσβη, το Κυριάκι, το Δίστομο και έφτασαν στην Αμφίκλεια. Στο τελευταίο μέρος του πρώτου σκέλους τα αυτοκίνητα διήλθαν από τη Γραβιά, το Προσήλιο, την Άμφισσα, καταλήγοντας για διανυκτέρευση στην Ιτέα. Στη δεύτερη θέση του αγώνα που προσμετράει στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Regularity είναι οι Αθανάσιος Ντζουμάνης-Βασίλειος Τσομπανίδης με Lancia Fulvia Coupe, εμπρός από τους Δημήτριο και Ελευθέριο Λιάκο που έχουν στα χέρια τους μία BMW 1502 του 1975. Στην τέταρτη θέση βρίσκονται οι Βούλγαροι Georgi Andonov-Yordanka Antonova, με ένα Volvo 121 του 1961 που δίνουν το παρών στη χώρα μας για άλλον έναν αγώνα Regularity. Λίγο πιο πίσω βρίσκονται οι Κυριάκος Κοφινάς-Γιώργος Τζαβάρας με Volkswagen Golf II, με τους Αλέξανδρο και Δημήτρη Μουρίκη να είναι στην έβδομη θέση οδηγώντας ένα Ford Fiesta του 1984. Οι περσινοί νικητές του αγώνα, Χρήστος Χατζηκωνσταντίνου-Μανώλης Δημακαρέας με ένα Volkswagen Golf II του 1985 είναι στην όγδοη θέση, εμπρός από τους Άρη Γεωργουσόπουλο-Νίκο Κοντοπό με Toyota Celica ST του 1973. Την πρώτη δεκάδα συμπληρώνουν οι Γεράσιμος Κατοχιανός-Δημήτρης Σταυρόπουλος με ένα Ford Fiesta του 1981. Σήμερα, οι αγωνιζόμενοι της κατηγορίας Regularity θα εκκινήσουν το πρωί από την Ιτέα, θα διέλθουν από τα Πεντεόρια, το Μαλανδρίνο, το Κόκκινο, το Λευκαδίτι, τους Δελφούς και θα καταλήξουν στην Οίτη για την πρώτη ανασυγκρότηση. Στη συνέχεια, θα διέλθουν από το Οινοχώρι, τα Καστέλλια, την Καλοσκοπή, το Προσήλιο και θα διανυκτερεύσουν και πάλι στην Ιτέα.


Στο πλευρό της διοργάνωσης βρίσκονται ο Δήμος Ελευσίνας, η Ελευσίνα, η Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης για το 2023, η Superfast Ferries, η SP Tableware, η Seajets και η Cosmote TV. Στην επίσημη ιστοσελίδα του αγώνα (historicacropolis.gr) και στον Ηλεκτρονικό Πίνακα Ανακοινώσεων (ΕΔΩ!) είναι διαθέσιμες όλες οι πληροφορίες για το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, ενώ στα κοινωνικά δίκτυα της διοργάνωσης μπορείτε να ενημερώνεστε για όλα τα τελευταία νέα του αγώνα.

Ζωντανά Αποτελέσματα: ΕΔΩ!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ανανέωση στόλου ...

Το αμαξοστάσιο των Τρόλεϊ στην Νέα Φιλαδέλφεια (Κόκκινος Μύλος) επισκέφτηκε, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, προκειμένου να εξετάσει μία σειρά ζητημάτων, που αφορούν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων και του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου των Τρόλεϊ προς τους πολίτες. Ο αρμόδιος Υφυπουργός, άκουσε και κατέγραψε όλα τα αιτήματα των εργαζομένων, σχετικά με την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας, την ποιότητα εργασίας των οδηγών, αλλά και την προστασία τους στο πλαίσιο της δύσκολης καθημερινότητάς τους. Στην συνέχεια ο κ. Οικονόμου συναντήθηκε με τους εργαζόμενους και με τον Διευθύνοντα Συμβούλο της Ο.ΣΥ, Στέφανο Αγιάσογλου, τον Γενικό Διευθυντή Παραγωγής της Ο.ΣΥ., Γιώργο Δρόση. Ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στα Τρόλεϊ (πρώην ΗΛΠΑΠ), Στέλιος Ινεπέκογλου, έθεσε τα θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους. Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στάθηκε στον εκσυγχρονισμό του στόλου των Τρόλεϊ με τα 200 νέα οχ

13ο GRAND PRIX - ΟΥΓΓΑΡΙΑ ...

Το 13Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πραγματοποιήθηκε στην πίστα «Ουγγαρόρινγκ» της Ουγγαρίας και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 21 Ιουλίου, από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ). Την παρθενική του νίκη έκανε ο Όσκαρ Πιάστρι,  ο οποίος πήρε την 1η νίκη της καριέρας του, με 2ο τον ομόσταβλό του στη McLaren, Λάντο Νόρις, ενώ την 3η θέση πήρε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και διαφορά 4,4 μονάδες από τον ανταγωνισμό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 25,1%. Και οι γυναίκες, όμως, παρακολούθησαν Formula 1 καταγράφοντας ποσοστό μέχρι και 24,8%.  Οι απεσταλμένοι της εκπομπής «FORMULA 1 SHOW» του ΑΝΤ1 και ANT1+, Μαρία Θωμά και Γιώργος Ανανίδας, μετέφεραν το κλίμα από το καυτό Ουγγαρόρι