Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Στιγμές Toyota ...


Η Toyota Ελλάς, χορηγός αυτοκίνησης του EKO Ράλλυ Ακρόπολις και προμηθευτής του στόλου αυτοκινήτων του αγώνα, φέτος βρέθηκε και πίσω από τα αυτοκίνητα ασφαλείας «0» με δύο εντελώς διαφορετικά οχήματα. Ένα GR Yaris (261PS) και ένα Hilux (204PS) με μοναδικό κοινό χαρακτηριστικό την τετρακίνηση «επιστρατεύθηκαν» σε ρόλο «0» στη φετινή, δυσκολότερη -λόγω καιρικών συνθηκών- διοργάνωση των τελευταίων ετών. Νωρίτερα, το GR Yaris προετοιμάστηκε για τον αγώνα στην Ιταλία, όπου προστέθηκαν προστατευτικά καλύμματα και ποδιές, τοποθετήθηκαν ενισχύσεις στο αμάξωμα και αλλάχθηκε η ανάρτηση, ώστε να ανταπεξέλθει στο δύσκολο έργο του. Για το Hilux που ήδη από την κατασκευή του προορίζεται για σκληρή χρήση σε κάθε είδους επιφάνεια, δε χρειάστηκε παρά η τοποθέτηση ελαστικών μικτών συνθηκών. Όλα, υπό την επίβλεψη του επικεφαλής της Toyota Ελλάς στο τεχνικό κομμάτι, Ηλία Καραΐσκου. Πλήρωμα στο «0» για τρίτη συνεχή χρονιά οι πολύπειροι «Στρατισίνο»-Δημήτρης Βαζάκας, που ανταποκρίθηκαν με τον καλύτερο τρόπο στον απαιτητικό ρόλο τους. Το «0» είναι το τελευταίο αυτοκίνητο που διέρχεται από κάθε ειδική διαδρομή προτού εκκινήσει ο αγώνας. Ρόλος του, να κινηθεί γρήγορα (όχι σε ρυθμό αγώνα) και να διασφαλίσει ότι όλα είναι στη θέση τους και σύμφωνα με το πλάνο ασφαλείας του αγώνα, ώστε να δοθεί η εκκίνηση της ειδικής διαδρομής.


Θεωρητικά το GR Yaris θα ήταν σταθερά σε πρώτο ρόλο, συνεπικουρούμενο από το Hilux σε περίπτωση ανάγκης, με την Kirkos Racing να έχει υπό την ευθύνη της την υποστήριξη των δύο κατά τη διάρκεια του αγώνα. Το GR Yaris εφοδιάστηκε με αγωνιστικά χωμάτινα ελαστικά, ενώ το Hilux με μικτής χρήσης, 50-50. Στην πράξη, λόγω της λάσπης που υπήρχε στις ειδικές διαδρομές η περιστασιακή χρήση του Hilux αποδείχτηκε αγχολυτική επιλογή. «Οδοστρωτήρας» χαρακτηρίστηκε από τον «Στρατισίνο», ο οποίος προφανώς διασκέδασε -όπως και ο Δημήτρης Βαζάκας- με τον καθαρόαιμα σπορ χαρακτήρα του GR Yaris.


Η στιγμή του αγώνα για το πλήρωμα του «0» γράφτηκε το ξημέρωμα του Σαββάτου, στην ειδική διαδρομή Παύλιανη 1. Σε ένα ομιχλώδες τοπίο, με τη διαδρομή γεμάτη λάσπη, προέκυψε καθυστέρηση 30 λεπτών στην εκκίνηση της ε.δ. εξαιτίας βλάβης που παρουσιάστηκε αξημέρωτα σε ένα πυροσβεστικό όχημα. Μέρος των προδιαγραφών ασφαλείας μιας ειδικής διαδρομής είναι η στελέχωσή της με ομάδες εξειδικευμένων διασωστών σε στρατηγικά σημεία. Πυροσβεστική, ασθενοφόρα, Ερυθρός Σταυρός, εξειδικευμένος τεχνικός υψηλής τάσης, τετρακίνητα οχήματα. Δεκάδες επαγγελματίες βρίσκονται στη θέση τους ώρες πριν την εκκίνηση -στη συγκεκριμένη περίπτωση ώρες πριν το χάραμα- έτοιμοι να παρέμβουν σε περίπτωση ανάγκης.


«Περιμέναμε στην εκκίνηση μαζί με όλους τους “θεούς”. Eίχαν παρκάρει, είχαν βγει από τα αυτοκίνητά τους και είχαμε πιάσει ψιλή κουβέντα» θυμάται ο Στρατισίνο. «Σε άψογα γαλλικά ο Δημήτρης Βαζάκας τους εξηγεί τι συμβαίνει. Μιλούν όλοι με τα καλύτερα λόγια για την οργάνωση, κάνουν ερωτήσεις για το GR Υaris, ενώ δίπλα μας γίνεται ολόκληρη ανασυγκρότηση των οχημάτων ασφαλείας για να ξεκινήσουμε. Οι ξένοι είναι εντυπωσιασμένοι από την ταχύτητα αντίδρασης και την αποτελεσματικότητα. Παίρνουμε εντολή να ξεκινήσουμε. Mουδιασμένα στην αρχή, λάσπη πολλή, γλιστράει, αλλά ο κόσμος που έχει ξενυχτήσει μέσα στο δάσος μας ζεσταίνει με το χειροκρότημα. Άντε πάμε δυνατά…».

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1η Δεξιοτεχνία Νεμέας ...

Στις 14 Απριλίου θα διεξαχθεί η Δεξιοτεχνία Νεμέας στο χώρο του Οινοποιητικού Συνεταιρισμού Νεμέας. Ο αγώνας θα εκκινήσει στις 09:00. Σύμφωνα με την νέα εγκύκλιο της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού για τις Δεξιοτεχνίες προκειμένου να δηλώσει κάποιος συμμετοχή απαιτούνται τα ακόλουθα: • Άδεια Οδήγησης σε ισχύ (επιπλέον να μην παρακρατείτε από καμία δημόσια αρχή) • Άδεια Κυκλοφορίας ή Αγωνιστική Άδεια Κυκλοφορίας σε ισχύ (δεν δύναται να συμμετάσχουν οχήματα με πινακίδες ΔΟΚ, με Μ ή σε προσωρινή ακινησία) *σε περίπτωση διαφορετικού κατόχου-αγωνιζομένου απαιτείται Υ.Δ. παραχώρησης • Δελτίο Αθλητή τύπου Δ (κόστος ημερήσιου 20€ και ετήσιου 60€) • Ιατρική βεβαίωση σύμφωνα με τον αθλητικό νόμο (επισυνάπτεται αρχείο παρακάτω) Τέλος οι δηλώσεις συμμετοχών θα πραγματοποιούνται αποκλειστικά μέσω ΣΔΔΑ μέχρι και την Παρασκευή 12/4/2024. Η ασφάλεια του αγώνα καθορίζεται από την ΟΜΑΕ στα 20€ και καταβάλλεται με την δήλωση συμμετοχής στο ΣΔΔΑ ενώ η συμμετοχή της λέσχης είναι 50€ και καταβάλλεται • είτε

2ος Αγώνας Drift Λουτράκι ...

Το Αθλητικό Σωματείο Start Line διοργανώνει στις 13 και 14 Απριλίου τον 2ο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Drift για το 2024, στη φιλόξενη Σχολή Μηχανικού Λουτρακίου. Ο αγώνας που συγκέντρωσε 62 συμμετοχές, διοργανώνεται υπό την αιγίδα του Δήμου Λουτρακίου-Περαχώρας-Αγίων Θεοδώρων. Σε μια εντυπωσιακή διαδρομή, οι θεαματικότεροι οδηγοί της χώρας θα προσφέρουν εντυπωσιακά περάσματα με τις ατελείωτες πλαγιολισθήσεις τους, τόσο το Σάββατο όσο και την Κυριακή, με στόχο να εντυπωσιάσουν τους φίλους του αθλήματος με τις προσπάθειές τους. Οι συμμετοχές: ΕΔΩ!

Καλή Αρχή ...

Το 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος βρίσκεται μια ανάσα από την πρεμιέρα του, αφού το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ο πρώτος γύρος του θεσμού, έχει τυπικά ξεκινήσει με την τέλεση της Πανηγυρικής Εκκίνησης στην Κεντρική Πλατεία της Θήβας, το βράδυ του Σαββάτου. Οι θεατές, φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού και κάτοικοι της περιοχής, κατέκλυσαν την πλατεία, γνωρίζοντας από κοντά τα 36 πληρώματα που θα συμμετάσχουν την Κυριακή στον αγώνα. Στην εκδήλωση έδωσαν το παρών, μεταξύ άλλων, ο Δήμαρχος Θηβαίων κ. Γιώργος Αναστασίου, η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, κ. Φανή Παπαθωμά, ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Βοιωτίας, κ. Γιώργος Ντασιώτης καθώς και πλήθος Αντιδημάρχων και Δημοτικών Συμβούλων της περιοχής. Νωρίτερα, στις εγκαταστάσεις του επίσημου διανομέα των λιπαντικών Texaco, Tsellos στη Θήβα είχε λάβει χώρα ο Διοικητικός και Τεχνικός Έλεγχος του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, με τα πληρώματα να είναι ευδιάθετα και να είναι έτοιμα να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό στις 5 Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Το α