Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

To εργοστάσιο των Giulia και Stelvio ...


Το εργοστάσιο του Cassino στην Ιταλία αποτελεί μια από τις πλέον προηγμένες μονάδες του Ομίλου Stellantis, με τις γραμμές παραγωγής του να απασχολούνται αποκλειστικά με την κατασκευή premium μοντέλων. Συγκεκριμένα στο Cassino κατασκευάζονται οι Alfa Romeo Giulia και Stelvio, αλλά και η Maserati Grecale. Σε αυτή την κορυφαία εγκατάσταση του Ομίλου αποφασίστηκε να προστεθεί η παραγωγή μοντέλων τα οποία θα βασίζονται στη νέα πλατφόρμα STLA Large που είναι σχεδιασμένη ειδικά για αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα. Η ανακοίνωση της απόφασης έγινε σήμερα από τον CEO της Stellantis, κ. Carlos Tavares κατά τη διάρκεια της επίσκεψής του στο Cassino. «Το εργοστάσιο του Cassino έχει μια πλούσια ιστορία καινοτομίας και τεχνολογίας», δήλωσε ο κ. Tavares. «Τα μοντέλα που θα βασιστούν στις πλατφόρμες STLA θα φέρουν επανάσταση στην οδηγική εμπειρία και για αυτό εμπιστευόμαστε απόλυτα τους εργαζόμενους και τη διοίκηση του εργοστασίου για αυτή την πολύ σημαντική αποστολή.»  Αυτή η εξέλιξη επιβεβαιώνει το κορυφαίο επίπεδο ποιότητας και αποδοτικότητας που διατηρεί το εργοστάσιο όπου κατασκευάζονται τα δύο μοντέλα της Alfa Romeo. Το Cassino πλέον είναι το δεύτερο εργοστάσιο της Stellantis, μετά από εκείνο του Windsor στον Καναδά, όπου επιβεβαιώνεται η ένταξη στο χαρτοφυλάκιο του της κορυφαίας πλατφόρμας Large της οικογένειας STLA. Η STLA Large είναι σχεδιασμένη ώστε να προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία 800χλμ., εφοδιάζεται με ολοκληρωμένα συστήματα ηλεκτροκίνησης EDM (Electric Drive Modules) και προσφέρει μεγάλη ευελιξία στους σχεδιαστές. Τα εγκαίνια του εργοστασίου του Cassino που βρίσκεται μεταξύ της Ρώμης και της Νάπολης, πραγματοποιήθηκαν το 1972. Σήμερα περισσότερα από 1.200 ρομπότ συμβάλουν σε μία εξαιρετικά αυτοματοποιημένη διαδικασία παραγωγής, η οποία εκτός από το κορυφαίο επίπεδο ποιότητας, μειώνει σημαντικά και την κατανάλωση νερού και ενέργεια. Έως το 2025 η Stellantis θα επενδύει περισσότερα από 30 δισεκατομμύρια ευρώ σε τεχνολογίες εξηλεκτρισμένης κίνησης και λογισμικού. Στο πλαίσιο του στρατηγικού πλάνου του Ομίλου, Dare Forward 2030, στόχος είναι μέχρι το 2030 να μειωθούν στο μισό οι εκπομπές CO2 σε σχέση με το 2021, ενώ η Stellantis θα φτάσει στην κλιματική ουδετερότητα έως το 2038. Παράλληλα, έως το 2030 στην Ευρώπη οι μάρκες του Ομίλου Stellantis θα προσφέρουν αποκλειστικά αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, στόχο στον οποίο η Alfa Romeo θα φτάσει νωρίτερα, το 2027.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...