Για τέταρτη διαδοχική χρονιά το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις θα διεξαχθεί στις αρχές Σεπτεμβρίου (5-8), σε περίοδο που όπως αποδείχθηκε τόσο το 2021 όσο και φέτος, ο καιρός μπορεί να παίξει καθοριστικό ρόλο στην έκβαση του αγώνα. Το ημερολόγιο, που οριστικοποιήθηκε έπειτα από συνεδρίαση του Παγκόσμιου Συμβουλίου της FIA, θα περιλαμβάνει και το 2024 δεκατρείς αγώνες, με τους κλασικούς να πλαισιώνονται και από νέες εισόδους στο Πρωτάθλημα. Σημαντικότερες προσθήκες είναι αυτές του Ράλλυ Πολωνίας και του Ράλλυ Λετονίας, ενώ εκτός μένουν Μεξικό και Εσθονία. Με αφορμή την ανακοίνωση της ημερομηνίας του αγώνα, ο αναπληρωτής υπουργός Αθλητισμού, Γιάννης Βρούτσης, δήλωσε: «Οι επιτυχημένες διοργανώσεις των προηγούμενων τριών ετών αποτελούν τα διαπιστευτήριά μας στη Διεθνή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου. Η ένταξη του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στο ημερολόγιο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ της FIA και το 2024, πιστοποιεί την αναγνώριση του υψηλού επιπέδου της διοργάνωσης. Σε αυτό το επίπεδο θα κινηθούμε και το 2024, με στόχο τη διοργάνωση ενός αγώνα αντάξιου του ονόματός του, που για ακόμα μια φορά θα στρέψει το ενδιαφέρον του παγκόσμιου motorsport στη χώρα μας». Στην 52η σεζόν του, το WRC θα επιχειρήσει σε τέσσερις ηπείρους, συνδυάζοντας την παράδοση με την καινοτομία. Την αυλαία θα ανοίξει το Ράλλυ Μόντε Κάρλο (25-28 Ιανουαρίου) που «επιστρέφει» στην πόλη Gap στις γαλλικές Άλπεις, ενώ θα ακολουθήσει το Ράλλυ Σουηδίας, η μοναδική διοργάνωση στο ημερολόγιο με καθαρό χιόνι και πάγο. Μια σημαντική αλλαγή είναι αυτή της ημερομηνίας του Ράλλυ Σαφάρι, το οποίο θα διεξαχθεί στο τέλος Μαρτίου αντί Ιουνίου. Αυτή η αλλαγή αναμένεται να επηρεάσει τον αγώνα, καθώς στα τέλη Μαρτίου ξεκινά η περίοδος βροχών στην πόλη Naivasha στην Κένυα, όπου και η μεγαλύτερη διαδρομή του αγώνα. Το Πρωτάθλημα αμέσως μετά θα επιστρέψει στην Ευρώπη για τα Ράλλυ Κροατίας, Πορτογαλίας και Σαρδηνίας, που θα προηγηθούν του χωμάτινου αγώνα της Πολωνίας, ο οποίος στο πλαίσιο του WRC διεξήχθη τελευταία φορά το 2017. Για πρώτη φορά στο Πρωτάθλημα εντάσσεται το Ράλλυ Λετονίας (18-21 Ιουλίου), το οποίο θα έχει έδρα την παραθαλάσσια πόλη Liepāja και θα διεξαχθεί σε χωμάτινες επιφάνειες. Σε παραδοσιακή ημερομηνία -αρχές Αυγούστου- θα ακολουθήσει το Ράλλυ Φινλανδίας, που θα δώσει και τη σκυτάλη στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις το οποίο και πάλι θα αποτελέσει πονοκέφαλο για τα πληρώματα που θα κληθούν να ανταπεξέλθουν στα σκληρά του χώματα. Ο θεσμός στη συνέχεια θα βρεθεί στη Νότια Αμερική για το Ράλλυ Χιλής, ενώ για δεύτερη χρονιά στο ημερολόγιο έχει συμπεριληφθεί το Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης με ειδικές διαδρομές στην Αυστρία, στην Τσεχία και στη Γερμανία. Το φινάλε του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ της FIA και για το 2024 θα «παιχτεί» στην Ασία, με το Ράλλυ Ιαπωνίας.
Για τέταρτη διαδοχική χρονιά το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις θα διεξαχθεί στις αρχές Σεπτεμβρίου (5-8), σε περίοδο που όπως αποδείχθηκε τόσο το 2021 όσο και φέτος, ο καιρός μπορεί να παίξει καθοριστικό ρόλο στην έκβαση του αγώνα. Το ημερολόγιο, που οριστικοποιήθηκε έπειτα από συνεδρίαση του Παγκόσμιου Συμβουλίου της FIA, θα περιλαμβάνει και το 2024 δεκατρείς αγώνες, με τους κλασικούς να πλαισιώνονται και από νέες εισόδους στο Πρωτάθλημα. Σημαντικότερες προσθήκες είναι αυτές του Ράλλυ Πολωνίας και του Ράλλυ Λετονίας, ενώ εκτός μένουν Μεξικό και Εσθονία. Με αφορμή την ανακοίνωση της ημερομηνίας του αγώνα, ο αναπληρωτής υπουργός Αθλητισμού, Γιάννης Βρούτσης, δήλωσε: «Οι επιτυχημένες διοργανώσεις των προηγούμενων τριών ετών αποτελούν τα διαπιστευτήριά μας στη Διεθνή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου. Η ένταξη του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στο ημερολόγιο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ της FIA και το 2024, πιστοποιεί την αναγνώριση του υψηλού επιπέδου της διοργάνωσης. Σε αυτό το επίπεδο θα κινηθούμε και το 2024, με στόχο τη διοργάνωση ενός αγώνα αντάξιου του ονόματός του, που για ακόμα μια φορά θα στρέψει το ενδιαφέρον του παγκόσμιου motorsport στη χώρα μας». Στην 52η σεζόν του, το WRC θα επιχειρήσει σε τέσσερις ηπείρους, συνδυάζοντας την παράδοση με την καινοτομία. Την αυλαία θα ανοίξει το Ράλλυ Μόντε Κάρλο (25-28 Ιανουαρίου) που «επιστρέφει» στην πόλη Gap στις γαλλικές Άλπεις, ενώ θα ακολουθήσει το Ράλλυ Σουηδίας, η μοναδική διοργάνωση στο ημερολόγιο με καθαρό χιόνι και πάγο. Μια σημαντική αλλαγή είναι αυτή της ημερομηνίας του Ράλλυ Σαφάρι, το οποίο θα διεξαχθεί στο τέλος Μαρτίου αντί Ιουνίου. Αυτή η αλλαγή αναμένεται να επηρεάσει τον αγώνα, καθώς στα τέλη Μαρτίου ξεκινά η περίοδος βροχών στην πόλη Naivasha στην Κένυα, όπου και η μεγαλύτερη διαδρομή του αγώνα. Το Πρωτάθλημα αμέσως μετά θα επιστρέψει στην Ευρώπη για τα Ράλλυ Κροατίας, Πορτογαλίας και Σαρδηνίας, που θα προηγηθούν του χωμάτινου αγώνα της Πολωνίας, ο οποίος στο πλαίσιο του WRC διεξήχθη τελευταία φορά το 2017. Για πρώτη φορά στο Πρωτάθλημα εντάσσεται το Ράλλυ Λετονίας (18-21 Ιουλίου), το οποίο θα έχει έδρα την παραθαλάσσια πόλη Liepāja και θα διεξαχθεί σε χωμάτινες επιφάνειες. Σε παραδοσιακή ημερομηνία -αρχές Αυγούστου- θα ακολουθήσει το Ράλλυ Φινλανδίας, που θα δώσει και τη σκυτάλη στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις το οποίο και πάλι θα αποτελέσει πονοκέφαλο για τα πληρώματα που θα κληθούν να ανταπεξέλθουν στα σκληρά του χώματα. Ο θεσμός στη συνέχεια θα βρεθεί στη Νότια Αμερική για το Ράλλυ Χιλής, ενώ για δεύτερη χρονιά στο ημερολόγιο έχει συμπεριληφθεί το Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης με ειδικές διαδρομές στην Αυστρία, στην Τσεχία και στη Γερμανία. Το φινάλε του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ της FIA και για το 2024 θα «παιχτεί» στην Ασία, με το Ράλλυ Ιαπωνίας.