Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Συμπυκνωμένη Ελευθερία ...


Με το Avenger η Jeep κατάφερε να προσαρμόσει αναλλοίωτο το αυθεντικό και ασυμβίβαστο DNA της σε ένα πραγματικά κόμπακτ αμάξωμα. Φρέσκο και με υψηλή τεχνολογία, το Avenger έχει ήδη κερδίσει το κοινό και τους ειδικούς, εκφράζοντας λακωνικά τη φιλοσοφία του στις λέξεις «Συμπυκνωμένη Ελευθερία!».

                                                   Tεχνικά χαρακτηριστικά

Η θερμική έκδοση του Avenger είναι ήδη διαθέσιμη για παραγγελίες και διατίθεται αποκλειστικά στο επίπεδο εξοπλισμού Altitude που περιλαμβάνει σχεδόν τα πάντα. Χρησιμοποιεί τούρμπο κινητήρα βενζίνης 1,2 lt με ισχύ 100 PS και ροπή 205 Nm, σε συνεργασία με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων που εξασφαλίζει εύστοχο συνδυασμό επιδόσεων και οικονομίας. Με επιτάχυνση 0-100 km/h σε 10,6”, τελική ταχύτητα 184 km/h και μέση κατανάλωση μόλις 5,6 lt/100 km, τόσο οι καθημερινές όσο και οι εκδρομικές ανάγκες του κοινού των B-SUV καλύπτονται πειστικά και οικονομικά. Η κίνηση μεταδίδεται αποκλειστικά στους εμπρός τροχούς, το αποτελεσματικό φρενάρισμα αναλαμβάνουν τέσσερα δισκόφρενα, ενώ το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο ανέρχεται στα 500 kg και η ικανότητα ρυμούλκησης αγγίζει τα 1.200 kg.

                                                     Κόμπακτ και λειτουργικό

Το νέο Avenger μέσα σε 4,1 m φιλοξενεί όλες τις αξίες ενός αυθεντικού Jeep. Με μοναδική σχεδίαση που ξεκινάει από τη χαρακτηριστική μάσκα με τα 7 κατακόρυφα στελέχη και συνεχίζεται σε ένα δυναμικό όσο και μοντέρνο αμάξωμα, το Avenger δηλώνει απερίφραστα την καταγωγή του. Η γραμμή του ξεχωρίζει χωρίς να προκαλεί ενώ παράλληλα έχει τις ιδανικές διαστάσεις για την αστική καθημερινότητα. Απλή, σύγχρονη και λειτουργική, η καμπίνα έχει μεγάλο χώρο για τον οδηγό και έως τέσσερις συνεπιβάτες, ενώ οι αποθηκευτικοί χώροι είναι άφθονοι αγγίζοντας τα 34 lt. Για τις αποσκευές υπάρχουν 380 lt σε ένα χώρο με πλήρως εκμεταλλεύσιμο σχήμα και εύκολη φόρτωση μέσω του ανοίγματος που έχει πλάτος 1 m.

                                                           Αυθεντικό Jeep

Όπως κάθε γνήσιο Jeep, το Avenger με τον κινητήρα βενζίνης έχει φτιαχτεί με την τεχνογνωσία της μάρκας προκειμένου να αντέχει τη σκληρή χρήση. Η απόσταση από το έδαφος είναι 20 cm, ενώ η προσεκτική σχεδίαση και τα σωστά τοποθετημένα μηχανικά μέρη εξασφαλίζουν γωνία προσέγγισης 20ο, ράμπας 20ο και διαφυγής 35ο. Έτσι, οι χωματόδρομοι είναι μια ευχάριστη εμπειρία και όχι πονοκέφαλος. Χάρη στα εξελιγμένα συστήματά του μάλιστα, το Avenger στέκεται πολύτιμος σύμμαχος στο πλάι του άπειρου οδηγού: Το Selec-Terrain® με τις ρυθμίσεις ECO, NORMAL, SPORT, SAND, MUD και SNOW βελτιστοποιεί την πρόσφυση σε κάθε έδαφος ενώ το Hill Descent Control αναλαμβάνει δράση στις πολύ απότομες κατηφόρες, οριοθετώντας την ταχύτητα του αυτοκινήτου τελείως αυτόματα.

                                 Κορυφαία τεχνολογία ψυχαγωγίας και ασφάλειας

Με εξοπλισμό που περιλαμβάνει ψηφιακό πίνακα οργάνων και οθόνη αφής για το infotainment Uconnect 10,25”, η καμπίνα του Avenger είναι όχι μόνο πρακτική μα επιπρόσθετα τεχνολογικά προηγμένη και σύγχρονη. Οι υπηρεσίες Uconnect Services δίνουν απομακρυσμένο έλεγχο για βασικές λειτουργίες, ενώ οι αναβαθμίσεις Over The Air σημαίνουν ότι οι δυνατότητες του συστήματος θα διευρύνονται συνεχώς. Η ασύρματη σύνδεση Android Auto και Apple CarPlay κάνει την καθημερινότητα ευκολότερη και ασφαλέστερη, όπως ακριβώς και τα συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης που περιλαμβάνουν μεταξύ πολλών άλλων αναγνώριση οδικών σημάτων και κόπωσης του οδηγού, παρακολούθηση τυφλών σημείων, μέχρι και Αυτόνομη Οδήγηση επιπέδου 2.

                                             Κομμένο και ραμμένο για την Ευρώπη

Τοποθετημένο στο επίκεντρο μιας από τις πλέον δημοφιλείς κατηγορίες της Ευρώπης, το Avenger είναι ένα B-SUV απόλυτα εστιασμένο στη γηραιά Ήπειρο. Το αποδεικνύουν αφενός οι πάνω από 40.000 παραγγελίες της αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης που έκανε ντεμπούτο τον Οκτώβριο του 2022, αφετέρου το βραβείο «Ευρωπαϊκό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» για το 2023 που είναι το σημαντικότερο μεταξύ πολλών ακόμα.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ανανέωση στόλου ...

Το αμαξοστάσιο των Τρόλεϊ στην Νέα Φιλαδέλφεια (Κόκκινος Μύλος) επισκέφτηκε, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, προκειμένου να εξετάσει μία σειρά ζητημάτων, που αφορούν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων και του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου των Τρόλεϊ προς τους πολίτες. Ο αρμόδιος Υφυπουργός, άκουσε και κατέγραψε όλα τα αιτήματα των εργαζομένων, σχετικά με την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας, την ποιότητα εργασίας των οδηγών, αλλά και την προστασία τους στο πλαίσιο της δύσκολης καθημερινότητάς τους. Στην συνέχεια ο κ. Οικονόμου συναντήθηκε με τους εργαζόμενους και με τον Διευθύνοντα Συμβούλο της Ο.ΣΥ, Στέφανο Αγιάσογλου, τον Γενικό Διευθυντή Παραγωγής της Ο.ΣΥ., Γιώργο Δρόση. Ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στα Τρόλεϊ (πρώην ΗΛΠΑΠ), Στέλιος Ινεπέκογλου, έθεσε τα θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους. Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στάθηκε στον εκσυγχρονισμό του στόλου των Τρόλεϊ με τα 200 νέα οχ

13ο GRAND PRIX - ΟΥΓΓΑΡΙΑ ...

Το 13Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πραγματοποιήθηκε στην πίστα «Ουγγαρόρινγκ» της Ουγγαρίας και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 21 Ιουλίου, από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ). Την παρθενική του νίκη έκανε ο Όσκαρ Πιάστρι,  ο οποίος πήρε την 1η νίκη της καριέρας του, με 2ο τον ομόσταβλό του στη McLaren, Λάντο Νόρις, ενώ την 3η θέση πήρε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και διαφορά 4,4 μονάδες από τον ανταγωνισμό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 25,1%. Και οι γυναίκες, όμως, παρακολούθησαν Formula 1 καταγράφοντας ποσοστό μέχρι και 24,8%.  Οι απεσταλμένοι της εκπομπής «FORMULA 1 SHOW» του ΑΝΤ1 και ANT1+, Μαρία Θωμά και Γιώργος Ανανίδας, μετέφεραν το κλίμα από το καυτό Ουγγαρόρι