Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Στην πιο κρίσιμη καμπή ...


Καθοριστικό ρόλο στην εξέλιξη του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων θα διαδραματίσει το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, που αποτελεί τον έκτο από τους εφτά αγώνες που συνολικά περιλαμβάνει ο θεσμός που προκηρύχθηκε για πρώτη φορά το 2002. Ο αυξημένος συντελεστής 3 προσδίδει ιδιαίτερο ενδιαφέρον στον αγώνα και είναι ένα επιπλέον κίνητρο για τα Ελληνικά πληρώματα να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό στον διεθνή αγώνα που επέστρεψε στα Ευρωπαϊκά σαλόνια. Η αρχή στο φετινό πρωτάθλημα έγινε τον Μάρτιο με το Ράλλυ Βοιωτίας. Οι Αλέξανδρος Χαλιβελάκης-Θάνος Παπαγεωργίου (Ford Escort MKII) ξεκίνησαν τη χρονιά, έτσι όπως ακριβώς ολοκλήρωσαν το 2022, με νίκη. Άφησαν σχεδόν μισό λεπτό πίσω τους Θέμη Χαλκιά-Νίκο Κομνό (Nissan Pulsar), με τους Δημήτρη Αμαξόπουλο-Χαρά Μωραΐτη (Toyota Corolla KE30) να συμπληρώνουν την πρώτη τριάδα. Η συνέχεια δόθηκε σε ασφάλτινο τερέν, με το Ράλλυ Σπριντ Αιγίου τον Απρίλιο. Οι Μάριος Σταφυλοπάτης-Γιώργος Χατζηρήγας οδήγησαν στο όριο την BMW M3 E30 κατακτώντας τη νίκη, με τους Ιωάννη Κάτσικα-Νίκο Μπαμπαλή να τερματίζουν δεύτεροι με ένα Ford Escort MKII και τους Δημήτρη Αμαξόπουλο-Χαρά Μωραΐτη (Toyota Corolla KE30) να ολοκληρώνουν τον αγώνα στην τρίτη θέση. 


Το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας αποτέλεσε τον τρίτο γύρο του θεσμού, με τους Αλέξανδρο Χαλιβελάκη-Θάνο Παπαγεωργίου (Ford Escort MKII) να επιστρέφουν στο πρώτο σκαλί του βάθρου, επικρατώντας για μόλις 3 δευτερόλεπτα των δεύτερων Αλέξανδρου Χριστοδούλου-Θανάση Σαμαρά με μία Lancia 037 Beta Rally. Οι Κωνσταντίνος Παπαδημητρίου-Μάνος Σιγάλας (Toyota Starlet EP71 Turbo) ανέβηκαν στο τρίτο σκαλί του βάθρου. Στο ασφάλτινο Ράλλυ Φθιώτιδος, οι Μάριος Σταφυλοπάτης-Γιώργος Χατζηρήγας (Ford Sierra RS Cosworth 4x4) διπλασίασαν τις νίκες τους στο φετινό πρωτάθλημα. Μάχη εξελίχθηκε για τις πιο πίσω θέσεις, με τους Λυμπέρη Παπάζογλου-Μαρία Νικολοπούλου να τερματίζουν δεύτεροι με μία Lancia Delta, αφήνοντας στην τρίτη θέση τους “Geo”-Δημήτρη Τριπιντή (Peugeot 205 Rallye). Άτρωτοι επί ασφάλτινου τερέν φέτος οι Μάριος Σταφυλοπάτης-Γιώργος Χατζηρήγας επικράτησαν και στην πέμπτη συνάντηση της χρονιάς, οδηγώντας αυτή τη φορά μία Lancia Delta Integrale 16V. Στο Ράλλυ Σπριντ Αχαιός, τους ακολούθησαν οι Ιωάννης Κάτσικας-Νίκος Μπαμπαλής (Ford Escort MKII), ενώ ο Πρωταθλητής Σερβίας του 2014, Ιταλός Gianluca Rocco συμπλήρωσε το βάθρο, με συνοδηγό στο Ford Sierra RS Cosworth 4x4 τον Σέρβο Jovan Isailovic. 


Στη βαθμολογία του πρωταθλήματος, οι Δημήτρης Αμαξόπουλος-Χαρά Μωραΐτη είναι στην κορυφή με 142 βαθμούς, με τους Μάριο Σταφυλοπάτη-Γιώργο Χατζηρήγα να τους ακολουθούν με 122 βαθμούς. Τρίτοι είναι οι Αλέξανδρος Χαλιβελάκης-Θάνος Παπαγεωργίου, οι οποίοι έχουν συγκεντρώσει 86 βαθμούς, έπειτα από τους 5 πρώτους αγώνες της σεζόν. Με γνώμονα πως το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις προσμετράει στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων με αυξημένο συντελεστή 3, τα Ελληνικά πληρώματα θα «κοιτάξουν στα μάτια» τους ξένους συνδυασμούς και αξίζουν το χειροκρότημα όλων μας.


Στο πλευρό της διοργάνωσης βρίσκονται ο Δήμος Ελευσίνας, η Ελευσίνα, η Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης για το 2023, η Superfast Ferries, η SP Tableware, η Seajets και η Cosmote TV.

Στην επίσημη ιστοσελίδα του αγώνα (historicacropolis.gr) και στον Ηλεκτρονικό Πίνακα Ανακοινώσεων (ΕΔΩ!) είναι διαθέσιμες όλες οι πληροφορίες για το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, ενώ στα κοινωνικά δίκτυα της διοργάνωσης μπορείτε να ενημερώνεστε για όλα τα τελευταία νέα του αγώνα.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Επικό "Μολών Λαβέ" ...

Ο πρώτος χωμάτινος αγώνας για το 2025 πέρασε στις αναμνήσεις μας. Πολύ θέαμα, ειδικά στο γνωστό άλμα, γρήγορα περάσματα με τεχνική για καλύτερο χρόνο και για να αποφύγεις τις κακοτοπιές αλλά και πολλές εγκαταλείψεις, αφού η διαδρομή φέτος έδειξε τα δόντια της σε όσους είτε δεν εκτίμησαν κάτι σωστά, είτε υπερπροσπάθησαν για την καλύτερη επίδοση. Η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της Σπάρτης γεμάτη ασφυκτικά από κόσμο υποδέχτηκε και χειροκρότησε τα πληρώματα, εγκαινιάζοντας το ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ 2025. Άτομα κάθε ηλικίας ήρθαν για να θαυμάσουν και να περιεργαστούν από κοντά τα αγωνιστικά αυτοκίνητα σε μια πετυχημένη για άλλη μια χρονιά εκδήλωση. Η συνέχεια στον όμορφο Πάρνωνα που η προετοιμασία της διαδρομής ικανοποίησε τα πληρώματα τα οποία μετά τα έξι περάσματα των αναγνωρίσεων ξεκίνησαν τον αγώνα σε μια ηλιόλουστη μέρα με πλήθος θεατών, περισσότεροι από πέρσι, που θαύμασαν τα δυναμικά περάσματα των συμμετεχόντων. Στα αποτελέσματα τώρα ξεκινάμε με τα ιστορικά με πρώτους γενικής τους ...

51ο Rally Θερμαϊκού ...

Σε λίγες μέρες διοργανώνεται το 51ο ράλι Θερμαϊκού. Ας πούμε λίγα λόγια για την ιστορία αυτού του αγώνα, για να θυμηθούν οι παλιοί και να μάθουν οι πιο νέοι. Η ιστορία του ράλι Θερμαϊκού ξεκινάει από πολύ παλιά. Μόνιμος διοργανωτής ήταν ο Α.Ο.Θ. Στις 2 Μαρτίου 1969 έγινε το πρώτο ράλι Θερμαϊκού. Ένας αγώνας μεικτός σε χώμα και άσφαλτο, με 30 συμμετοχές. Νικητές ήταν οι Μιχάλης και Παύλος Πετρίδης με B.M.W. 1600. Το ίδιο μοτίβο χώμα - άσφαλτος συνεχίζει και τα δυο επόμενα χρόνια με τον Γάκη Καλεμτζάκη να είναι ο νικητής το 1970 με συνοδηγό τον Παπαδημητρίου με ένα Ford και το 1971 με τον Λάμπρο Γκράσσο με μια Toyota Corolla. Απο το 1972 ο αγώνας γίνεται καθαρά χωμάτινος μέχρι και το 1976. Οι Σταύρος Σταυριανίδης - Λάμπρος Γράσσος θα είναι οι νικητές το 1972 με Opel Kadett Rallye, με τους Γιώργο Γεωργούλα - Σταυριανίδη να κερδίζουν το 1973 με ίδιο αυτοκίνητο. Τα επόμενα χρόνια 1975 - 1978, απόλυτοι κυρίαρχοι του ράλι Θερμαικού θα είναι οι Γιώργος Σωτηριάδης - Γιάννης Κέπετζης, αφού θα π...

Η Ώρα της Απονομής ...

Η Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος (ΟΜΑΕ) με χαρά ανακοινώνει πως την Τετάρτη 2 Απριλίου 2025 στις 19:00 θα πραγματοποιηθεί η Τελετή Βράβευσης των νικητών των Πρωταθλημάτων, Κυπέλλων και Επάθλων των ελληνικών αγώνων Αυτοκινήτου και Karting του έτους 2024. Η εκδήλωση θα λάβει χώρα στο κτήμα Domaine Karras στην Μεγάλη Αυλή Κερατέας. Μπορείτε να βρείτε τις Οδηγίες Πρόσβασης στο χώρο πατώντας ΕΔΩ! .