H Toyota Ελλάς, για τρίτη χρονιά χορηγός του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, έκανε πράξη την προώθηση της βιωσιμότητας και της περιβαλλοντικής υπευθυνότητας στην κοινότητα του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Μέσω της πρωτοβουλίας «Toyota Clean Mountain Race», με ένα Hilux της Toyota Ουστριάς, η ελληνική αντιπροσωπεία της Toyota ενθάρρυνε όσους βρέθηκαν στα βουνά για να παρακολουθήσουν το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις να διατηρήσουν τη φυσική ομορφιά του περιβάλλοντος, συλλέγοντας τα απορρίμματά τους. Για τη συλλογή ανακυκλώσιμων ή μη υλικών, στις προσβάσεις των ειδικών διαδρομών είχαν τοποθετηθεί σακούλες «In The Loop» κατασκευασμένες από ανακυκλωμένα πλαστικά απορρίμματα. Παράλληλα, προωθήθηκαν ποτήρια πολλαπλών χρήσεων με θεματικό δημιουργικό από τον αγώνα, ώστε να ενθαρρυνθεί ως φιλοσοφία ζωής η χρήση ανάλογων προϊόντων. Ειδικότερα στα βουνά, η καρότσα του Hilux αξιοποιήθηκε και για τη συλλογή των πλεγμάτων που οριοθετούσαν τα επικίνδυνα σημεία και τις ασφαλείς θέσεις θεατών, τα οποία ήταν κατασκευασμένα από ανακυκλωμένο υλικό. Η καμπάνια «Toyota Clean Mountain Race» τρέχει στο πλαίσιο του αγώνα από την Toyota Ελλάς σε συνεργασία με την περιβαλλοντικά στοχευμένη πλατφόρμα κυκλικής οικονομίας του Ομίλου Πλαστικά Θράκης «In the Loop» και την Οργανωτική Επιτροπή του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις. Στόχος είναι να ευαισθητοποιηθούν οι φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού σχετικά με την προστασία του περιβάλλοντος και ειδικότερα των βουνών απ’ όπου περνάει ο αγώνας. Εδώ και τρία χρόνια, η διάδοση καλών πρακτικών αποτελεί θεμελιώδη πρακτική για την αξιοποίηση της απήχησης του αγώνα επ’ ωφέλειά του κοινωνικού συνόλου
H Toyota Ελλάς, για τρίτη χρονιά χορηγός του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, έκανε πράξη την προώθηση της βιωσιμότητας και της περιβαλλοντικής υπευθυνότητας στην κοινότητα του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Μέσω της πρωτοβουλίας «Toyota Clean Mountain Race», με ένα Hilux της Toyota Ουστριάς, η ελληνική αντιπροσωπεία της Toyota ενθάρρυνε όσους βρέθηκαν στα βουνά για να παρακολουθήσουν το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις να διατηρήσουν τη φυσική ομορφιά του περιβάλλοντος, συλλέγοντας τα απορρίμματά τους. Για τη συλλογή ανακυκλώσιμων ή μη υλικών, στις προσβάσεις των ειδικών διαδρομών είχαν τοποθετηθεί σακούλες «In The Loop» κατασκευασμένες από ανακυκλωμένα πλαστικά απορρίμματα. Παράλληλα, προωθήθηκαν ποτήρια πολλαπλών χρήσεων με θεματικό δημιουργικό από τον αγώνα, ώστε να ενθαρρυνθεί ως φιλοσοφία ζωής η χρήση ανάλογων προϊόντων. Ειδικότερα στα βουνά, η καρότσα του Hilux αξιοποιήθηκε και για τη συλλογή των πλεγμάτων που οριοθετούσαν τα επικίνδυνα σημεία και τις ασφαλείς θέσεις θεατών, τα οποία ήταν κατασκευασμένα από ανακυκλωμένο υλικό. Η καμπάνια «Toyota Clean Mountain Race» τρέχει στο πλαίσιο του αγώνα από την Toyota Ελλάς σε συνεργασία με την περιβαλλοντικά στοχευμένη πλατφόρμα κυκλικής οικονομίας του Ομίλου Πλαστικά Θράκης «In the Loop» και την Οργανωτική Επιτροπή του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις. Στόχος είναι να ευαισθητοποιηθούν οι φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού σχετικά με την προστασία του περιβάλλοντος και ειδικότερα των βουνών απ’ όπου περνάει ο αγώνας. Εδώ και τρία χρόνια, η διάδοση καλών πρακτικών αποτελεί θεμελιώδη πρακτική για την αξιοποίηση της απήχησης του αγώνα επ’ ωφέλειά του κοινωνικού συνόλου