Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το σπορ μέλλον της Opel είναι ηλεκτρικό ...


Ισχυρό, δυναμικό και ηλεκτροκίνητο. Είναι το νέο Opel Astra GSe! Η νέα, κορυφαία έκδοση του best seller μοντέλου της compact κατηγορίας, καθώς και το νέο Grandland GSe, είναι το πρώτα μοντέλα της Opel που σηματοδοτούν την επιστροφή του ακρωνύμιου “GSe”. Και σύμφωνα με τη συνεχιζόμενη ηλεκτρική επέλαση της Opel τα τρία γράμματα συμβολίζουν τώρα το “Grand Sport electric”, ένα νέο sub-brand δυναμικών, ηλεκτροκίνητων μοντέλων με σήμα τον Κεραυνό. Οι προηγμένες plug-in υβριδικές εκδόσεις προσφέρουν όλα όσα επιθυμούν οι λάτρεις της σπορ οδήγησης που σέβονται το περιβάλλον: κορυφαίες επιδόσεις, σπορ πλαίσιο και ένα σύστημα ηλεκτροκίνησης για οδήγηση με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Το Astra GSe φέρει ειδικής σχεδίασης ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, καθώς και τον χαρακτηριστικό εμπρός προφυλακτήρα GSe. Στο εσωτερικό, τα καθίσματα επιδόσεων GSe προσφέρουν στον οδηγό και τον συνοδηγό την αίσθηση ότι είναι πλήρως ενσωματωμένοι στο όχημα. Τέλος, το αυτοκίνητο εφοδιάζεται με την πλήρη γκάμα των υπερσύγχρονων συστημάτων υποβοήθησης της Opel.


        Μοναδική οδηγική εμπειρία: Πλαίσιο GSe και κορυφαία έκδοση plug-in hybrid

Με εντυπωσιακή ισχύ 165 kW/225 hp – ο τετρακύλινδρος κινητήρας 1.6 λίτρων αποδίδει 133 kW/180 hp, ο ηλεκτροκινητήρας συνεισφέρει έως 81.2 kW/110 hp – και μέγιστη ροπή 360 Nm,  το νέο Astra GSe στέλνει ένα σαφές μήνυμα στην κατηγορία του (κατανάλωση καυσίμου κατά το πρότυπο WLTP1: 1.2-1.1 l/100 km, εκπομπές CO2 26-25 g/km, μικτός κύκλος). Το πεντάθυρο hatchback έχει επιτάχυνση 0 - 100 km/h σε 7,5 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική του ταχύτητα μπορεί να φτάσει τα 235 km/h (135 km/h αμιγώς με ηλεκτροκίνηση). Και χάρη σε μία μπαταρία ιόντων λιθίου 12.4 kWh, το Astra GSe μπορεί να καλύψει έως 64 χιλιόμετρα με μηδενικούς ρύπους σύμφωνα με το πρότυπο WLTP2 (Ισοδύναμη ηλεκτρική αυτονομία πόλης σύμφωνα με το WLTP2: 69-73 km). Επιπλέον, το νέο μοντέλο θα αποτελέσει ένα νέο σημείο αναφοράς, χάρη στον οδηγοκεντρικό χαρακτήρα του. Συγκριτικά με την υπόλοιπη οικογένεια Astra, το μοντέλο GSe είναι ακόμα πιο ευέλικτο και ακριβές. Τα συστήματα διεύθυνσης, ανάρτησης και πέδησης ανταποκρίνονται άμεσα και προβλέψιμα σε κάθε εντολή του οδηγού. Ο Γερμανός κατασκευαστής έχει πετύχει χαρακτηριστικά χειρισμού υψηλών επιδόσεων εξοπλίζοντας το νέο Opel Astra GSe με ένα ειδικά σχεδιασμένο πλαίσιο, χαμηλωμένο κατά 10 mm. Συγκριτικά με τον άμεσο ανταγωνισμό, το νέο μοντέλο θα προσφέρει καλύτερη ευστάθεια στις στροφές, στο φρενάρισμα και – όπως όλα τα Opel – στην οδήγηση με υψηλές ταχύτητες στην Autobahn. Η σπορ ρύθμιση του συστήματος διεύθυνσης έχει γίνει αποκλειστικά για τα GSe, ενώ τα μοναδικά ελατήρια και τα αμορτισέρ λαδιού της εμπρός και πίσω ανάρτησης είναι ειδικά ρυθμισμένα όχι μόνο για δυναμική οδήγηση, αλλά και για άνεση. Τα αμορτισέρ υιοθετούν την τεχνολογία KONI FSD (Frequency Selective Damping), που επιτρέπει διαφορετικά χαρακτηριστικά απόσβεσης στις υψηλές συχνότητες (έλεγχος ανάρτησης) έναντι των χαμηλών συχνοτήτων (έλεγχος αμαξώματος). Οι ρυθμίσεις του ESP έχουν γίνει ειδικά για τα μοντέλα GSe, με το όριο ενεργοποίησης να είναι προσαρμοσμένο προς τα πάνω, ώστε να ενισχύεται η δυναμική οδηγική συμπεριφορά.


  Δυναμισμός: Bold & Pure σχεδίαση και διακοσμητικά στοιχεία με την υπογραφή GSe

Η νέα γενιά Opel Astra αποτελεί μια τολμηρή σχεδιαστική δήλωση για τη μάρκα. Τα διακοσμητικά στοιχεία GSe προσδίδουν ακόμα πιο δυναμική εμφάνιση. Εξωτερικά, η σχεδίαση των ζαντών αλουμινίου 18” σε Diamond Cut/Black – εμπνευσμένη από το περίφημο, αμιγώς ηλεκτρικό Manta GSe – ο ειδικός εμπρός προφυλακτήρας και το έμβλημα GSe στην πόρτα του χώρου αποσκευών, δεν αφήνουν καμία αμφιβολία για τον δυναμικό χαρακτήρα του GSe. Στο εσωτερικό, τα καθίσματα επιδόσεων GSe με επένδυση Alcantara και πιστοποίηση AGR εξασφαλίζουν ότι ο οδηγός και ο συνοδηγός απολαμβάνουν σταθερή στήριξη, χωρίς να επιβαρύνεται η σπονδυλική τους στήλη, χάρη στον άνετο και φιλικό για την πλάτη σχεδιασμό των καθισμάτων. Επιπλέον, η λειτουργία θέρμανσης των καθισμάτων και του τιμονιού εξασφαλίζει μια ευχάριστη αίσθηση όταν πέφτουν οι θερμοκρασίες. Το Astra GSe διαθέτει στον βασικό εξοπλισμό το σύστημα Intelli-Drive 1.0, το οποίο περιλαμβάνει προειδοποίηση εμπρόσθιας σύγκρουσης (forward collision alert) και ενεργό φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, ανίχνευσης πεζού και κόπωσης οδηγού, προειδοποίηση παρέκκλισης από τη λωρίδα κυκλοφορίας, αναγνώριση σημάτων οδικής κυκλοφορίας, ειδοποίηση διασταυρούμενης κυκλοφορίας και τυφλού σημείου και αυτόματη υποβοήθηση ταχύτητας με λειτουργία stop. Οι εμπρός και πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος και η κάμερα Intelli-Vision 360 μοιρών υποστηρίζουν τον οδηγό κατά τη διαδικασία ελιγμών. Ο οδηγός και οι επιβάτες του GSe παραμένουν άριστα συνδεδεμένοι, αφού το σύστημα multimedia navigation είναι συμβατό με ασύρματο Apple CarPlay και Android Auto. Το σύστημα περιλαμβάνει έγχρωμη οθόνη αφής 10” και οθόνη πληροφοριών οδηγού, επίσης 10 ιντσών.


Η ονομασία “GSe” της Opel ήταν μία συντομογραφία του “Grand Sport Einspritzung” (Grand Sport Injection), όπως στο Opel Commodore GS/E και το Opel Monza GSE. Το GSe είναι τώρα το κορυφαίο, σπορ sub-brand της Opel, που αντιπροσωπεύει το “Grand Sport electric”. Συνδυάζοντας τις “fun-to-drive” αξίες της μάρκας με την κινητικότητα μηδενικών ρύπων, τα μοντέλα Opel GSe επαναπροσδιορίζουν την έννοια των επιδόσεων.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2024 ...

Η Ανάβαση Αχλαδόκαμπου ετοιμάζεται να υποδεχθεί στις 2-3 Νοεμβρίου, αθλητές ομάδες και θεατές. Το σωματείο Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α. προετοιμάζει, στην γνώριμη περιοχή της Αργολίδας και συγκεκριμένα, στην παλιά Ε.Ο. Κορίνθου – Τρίπολης, τον γνωστό "Κολοσούρτη" για την "Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2024". Σκοπός του σωματείου, είναι σε λίγα χρόνια να γίνει ο συγκεκριμένος αγώνας κομμάτι του Πανευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Αναβάσεων της FIA.  Γεγονός πολύ σημαντικό για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό στην χώρα μας.  Η Ανάβαση Αχλαδόκαμπου είναι από τις πιο δημοφιλείς στους Ελληνικούς αγώνες, και βρίσκεται σταθερά στο αγωνιστικό πρόγραμμα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος αναβάσεων της χώρας μας τα τελευταία χρόνια. Μια αξιολάτρευτη διαδρομή τεχνική και απολαυστική, τόσο για τους οδηγούς όσο και για τους θεατές.

3ο REGULARITY RALLY SPRINT ΚΡΩΠΙΑΣ ...

Η λέσχη CLASSIC MICROCARS CLUB διοργανώνει την ΚΥΡΙΑΚΗ 03 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2024 το 3ο REGULARITY RALLY - SPRINT ΚΡΩΠΙΑΣ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ. Η εκδήλωση θα λάβει μέρος στη διαδρομή περιοχή Άγιος Θωμάς, με ημερομηνία διεξαγωγής την 03/11/2024, μήκους 4.410 μέτρων περίπου ανά σκέλος με εκκίνηση τέρμα οδού Γ. Γιώργα. H συγκέντρωση των ιστορικών αυτοκινήτων θα γίνει την Κυριακή 03/11/2024 και ώρα 8:00-10:30 στο σημείο εκκίνησης τέρμα οδού Γ. Γιώργα Δήμου ΚΟΡΩΠΙΟΥ. Στις 11.00 θα δωθεί η εκκίνηση του 1ου ιστορικού αυτοκινήτου. Οι συμμετέχοντες θα διαγωνιστούν σε μία ανηφορική διαδρομή μήκους 4.410 μέτρων περίπου, την οποία θα εκτελέσουν δύο φορές (δύο σκέλη). Η εκδήλωση θα διαρκέσει περίπου 3 ώρες και στο τέλος θα γίνει η απονομή των επάθλων στους νικητές και η απονομή αναμνηστικών στους υπόλοιπους συμμετέχοντες σε χώρο που θα ανακοινωθεί. Σας καλούμε να παρακολουθήσετε το 3ο REGULARITY RALLY - SPRINT ΚΡΩΠΙΑΣ ως μία καλή ευκαιρία να έρθετε όλοι σε επαφή με τα ιστορικά αυτοκίνητα, και τα πληρώματ

Historic Acropolis Rally ...

Σε έναν εμβληματικό χώρο, στη σκιά του Ιερού Βράχου της Ακρόπολις δόθηκε η εκκίνηση του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις το μεσημέρι της Παρασκευής 8 Νοεμβρίου . Τα 57 πληρώματα που ανέβηκαν στη ράμπα της εκκίνησης θα ριχτούν στη μάχη με το χρόνο στις 11 Ειδικές διαδρομές που απαρτίζουν τον ένατο και τελευταίο γύρο του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων. Την εκδήλωση τίμησε με την παρουσία του ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού, Γιάννης Βρούτσης, δίνοντας εκκίνηση στα πληρώματα. Μεταξύ άλλων, στην Πανηγυρική εκκίνηση το παρών έδωσαν ο εντεταλμένος Σύμβουλος Οδικής Ασφάλειας της Περιφέρειας Αττικής, Κωνσταντίνος Μαρκουίζος , ο Αντιδήμαρχος Υποδομών του Δήμου Αθηναίων, Ανδρέας Γραμματικογιάννης, η Ταξίαρχος Πηνελόπη Φάλκου εκπροσωπώντας την Ελληνική Αστυνομία, ο Νίκος Βασιλείου , υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών (ΕΒΕΑ) και ο εκτελεστικός διευθυντής της Motorsport Greece, Αριστοτέλης Βαβουγυιός . Εκκίνηση στα πληρώματα έδωσαν, επί