Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το σπορ μέλλον της Opel είναι ηλεκτρικό ...


Ισχυρό, δυναμικό και ηλεκτροκίνητο. Είναι το νέο Opel Astra GSe! Η νέα, κορυφαία έκδοση του best seller μοντέλου της compact κατηγορίας, καθώς και το νέο Grandland GSe, είναι το πρώτα μοντέλα της Opel που σηματοδοτούν την επιστροφή του ακρωνύμιου “GSe”. Και σύμφωνα με τη συνεχιζόμενη ηλεκτρική επέλαση της Opel τα τρία γράμματα συμβολίζουν τώρα το “Grand Sport electric”, ένα νέο sub-brand δυναμικών, ηλεκτροκίνητων μοντέλων με σήμα τον Κεραυνό. Οι προηγμένες plug-in υβριδικές εκδόσεις προσφέρουν όλα όσα επιθυμούν οι λάτρεις της σπορ οδήγησης που σέβονται το περιβάλλον: κορυφαίες επιδόσεις, σπορ πλαίσιο και ένα σύστημα ηλεκτροκίνησης για οδήγηση με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Το Astra GSe φέρει ειδικής σχεδίασης ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, καθώς και τον χαρακτηριστικό εμπρός προφυλακτήρα GSe. Στο εσωτερικό, τα καθίσματα επιδόσεων GSe προσφέρουν στον οδηγό και τον συνοδηγό την αίσθηση ότι είναι πλήρως ενσωματωμένοι στο όχημα. Τέλος, το αυτοκίνητο εφοδιάζεται με την πλήρη γκάμα των υπερσύγχρονων συστημάτων υποβοήθησης της Opel.


        Μοναδική οδηγική εμπειρία: Πλαίσιο GSe και κορυφαία έκδοση plug-in hybrid

Με εντυπωσιακή ισχύ 165 kW/225 hp – ο τετρακύλινδρος κινητήρας 1.6 λίτρων αποδίδει 133 kW/180 hp, ο ηλεκτροκινητήρας συνεισφέρει έως 81.2 kW/110 hp – και μέγιστη ροπή 360 Nm,  το νέο Astra GSe στέλνει ένα σαφές μήνυμα στην κατηγορία του (κατανάλωση καυσίμου κατά το πρότυπο WLTP1: 1.2-1.1 l/100 km, εκπομπές CO2 26-25 g/km, μικτός κύκλος). Το πεντάθυρο hatchback έχει επιτάχυνση 0 - 100 km/h σε 7,5 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική του ταχύτητα μπορεί να φτάσει τα 235 km/h (135 km/h αμιγώς με ηλεκτροκίνηση). Και χάρη σε μία μπαταρία ιόντων λιθίου 12.4 kWh, το Astra GSe μπορεί να καλύψει έως 64 χιλιόμετρα με μηδενικούς ρύπους σύμφωνα με το πρότυπο WLTP2 (Ισοδύναμη ηλεκτρική αυτονομία πόλης σύμφωνα με το WLTP2: 69-73 km). Επιπλέον, το νέο μοντέλο θα αποτελέσει ένα νέο σημείο αναφοράς, χάρη στον οδηγοκεντρικό χαρακτήρα του. Συγκριτικά με την υπόλοιπη οικογένεια Astra, το μοντέλο GSe είναι ακόμα πιο ευέλικτο και ακριβές. Τα συστήματα διεύθυνσης, ανάρτησης και πέδησης ανταποκρίνονται άμεσα και προβλέψιμα σε κάθε εντολή του οδηγού. Ο Γερμανός κατασκευαστής έχει πετύχει χαρακτηριστικά χειρισμού υψηλών επιδόσεων εξοπλίζοντας το νέο Opel Astra GSe με ένα ειδικά σχεδιασμένο πλαίσιο, χαμηλωμένο κατά 10 mm. Συγκριτικά με τον άμεσο ανταγωνισμό, το νέο μοντέλο θα προσφέρει καλύτερη ευστάθεια στις στροφές, στο φρενάρισμα και – όπως όλα τα Opel – στην οδήγηση με υψηλές ταχύτητες στην Autobahn. Η σπορ ρύθμιση του συστήματος διεύθυνσης έχει γίνει αποκλειστικά για τα GSe, ενώ τα μοναδικά ελατήρια και τα αμορτισέρ λαδιού της εμπρός και πίσω ανάρτησης είναι ειδικά ρυθμισμένα όχι μόνο για δυναμική οδήγηση, αλλά και για άνεση. Τα αμορτισέρ υιοθετούν την τεχνολογία KONI FSD (Frequency Selective Damping), που επιτρέπει διαφορετικά χαρακτηριστικά απόσβεσης στις υψηλές συχνότητες (έλεγχος ανάρτησης) έναντι των χαμηλών συχνοτήτων (έλεγχος αμαξώματος). Οι ρυθμίσεις του ESP έχουν γίνει ειδικά για τα μοντέλα GSe, με το όριο ενεργοποίησης να είναι προσαρμοσμένο προς τα πάνω, ώστε να ενισχύεται η δυναμική οδηγική συμπεριφορά.


  Δυναμισμός: Bold & Pure σχεδίαση και διακοσμητικά στοιχεία με την υπογραφή GSe

Η νέα γενιά Opel Astra αποτελεί μια τολμηρή σχεδιαστική δήλωση για τη μάρκα. Τα διακοσμητικά στοιχεία GSe προσδίδουν ακόμα πιο δυναμική εμφάνιση. Εξωτερικά, η σχεδίαση των ζαντών αλουμινίου 18” σε Diamond Cut/Black – εμπνευσμένη από το περίφημο, αμιγώς ηλεκτρικό Manta GSe – ο ειδικός εμπρός προφυλακτήρας και το έμβλημα GSe στην πόρτα του χώρου αποσκευών, δεν αφήνουν καμία αμφιβολία για τον δυναμικό χαρακτήρα του GSe. Στο εσωτερικό, τα καθίσματα επιδόσεων GSe με επένδυση Alcantara και πιστοποίηση AGR εξασφαλίζουν ότι ο οδηγός και ο συνοδηγός απολαμβάνουν σταθερή στήριξη, χωρίς να επιβαρύνεται η σπονδυλική τους στήλη, χάρη στον άνετο και φιλικό για την πλάτη σχεδιασμό των καθισμάτων. Επιπλέον, η λειτουργία θέρμανσης των καθισμάτων και του τιμονιού εξασφαλίζει μια ευχάριστη αίσθηση όταν πέφτουν οι θερμοκρασίες. Το Astra GSe διαθέτει στον βασικό εξοπλισμό το σύστημα Intelli-Drive 1.0, το οποίο περιλαμβάνει προειδοποίηση εμπρόσθιας σύγκρουσης (forward collision alert) και ενεργό φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, ανίχνευσης πεζού και κόπωσης οδηγού, προειδοποίηση παρέκκλισης από τη λωρίδα κυκλοφορίας, αναγνώριση σημάτων οδικής κυκλοφορίας, ειδοποίηση διασταυρούμενης κυκλοφορίας και τυφλού σημείου και αυτόματη υποβοήθηση ταχύτητας με λειτουργία stop. Οι εμπρός και πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος και η κάμερα Intelli-Vision 360 μοιρών υποστηρίζουν τον οδηγό κατά τη διαδικασία ελιγμών. Ο οδηγός και οι επιβάτες του GSe παραμένουν άριστα συνδεδεμένοι, αφού το σύστημα multimedia navigation είναι συμβατό με ασύρματο Apple CarPlay και Android Auto. Το σύστημα περιλαμβάνει έγχρωμη οθόνη αφής 10” και οθόνη πληροφοριών οδηγού, επίσης 10 ιντσών.


Η ονομασία “GSe” της Opel ήταν μία συντομογραφία του “Grand Sport Einspritzung” (Grand Sport Injection), όπως στο Opel Commodore GS/E και το Opel Monza GSE. Το GSe είναι τώρα το κορυφαίο, σπορ sub-brand της Opel, που αντιπροσωπεύει το “Grand Sport electric”. Συνδυάζοντας τις “fun-to-drive” αξίες της μάρκας με την κινητικότητα μηδενικών ρύπων, τα μοντέλα Opel GSe επαναπροσδιορίζουν την έννοια των επιδόσεων.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ

Nissan Formula E Team ...

Η Nissan Formula E Team πηγαίνει στο Βερολίνο, αυτό το Σαββατοκύριακο, για τον 9ο και 10ο Γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της ABB FIA Formula E 2023/24, με τους Oliver Rowland και Sacha Fenestraz να είναι έτοιμοι για την μάχη. Έχοντας φιλοξενήσει περισσότερα E-Prix από οποιοδήποτε άλλο χώρο, το Tempelhof Airport Circuit μήκους 2,355 χιλιομέτρων αποτελεί ένα κομβικό σημείο στο ημερολόγιο της Formula E, καθώς προσφέρει μια ποικιλία διατάξεων. Η πίστα, στην οποία δεσπόζει ένα αεροσκάφος Douglas DC-3 στο εσωτερικό της στροφής 6, αποτελεί μια μεγάλη πρόκληση για οδηγούς και ομάδες υποστήριξης, λόγω της λείας επιφάνειάς της, κάνοντας ακόμα πιο επιτακτική την προσπάθεια βέλτιστης διαχείρισης στην ενέργεια και τα ελαστικά. Τα προκριματικά ξεκινούν στις 11:20, ενώ οι αγώνες ξεκινούν στις 16:00 ώρα Ελλάδας.

Αιμοληψία Α.Ο.Θ. ...

Το ΔΣ του ΑΟΘ ενημερώνει τα μέλη του ομίλου, ότι θα πραγματοποιηθεί η εξ αναβολής πρώτη οργανωμένη εθελοντική αιμοδοσία μας.  Σας υπενθυμίζουμε ότι έχει δημιουργηθεί ‘’σύλλογος εθελοντών αιμοδοτών ΑΟΘ’’ και η αιμοληψία θα γίνει από συνεργείο του νοσοκομείου ΑΧΕΠΑ, απέναντι  από τα γραφεία του ομίλου στην ΔΕΘ, στην αίθουσα ΚΥΤΤΑΡΟ, την Κυριακή 12 Μαϊου από ώρα 9:00-13:00. Όποια/ος επιθυμεί να συμβάλει σε αυτή την ύψιστη ανθρώπινη προσφορά παρακαλούμε να προσέλθει. (Για επιπλέον πληροφορίες - διευκρινίσεις τηλ 6937100013 Δημήτρης Κουμποτής.)