Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το σπορ μέλλον της Opel είναι ηλεκτρικό ...


Ισχυρό, δυναμικό και ηλεκτροκίνητο. Είναι το νέο Opel Astra GSe! Η νέα, κορυφαία έκδοση του best seller μοντέλου της compact κατηγορίας, καθώς και το νέο Grandland GSe, είναι το πρώτα μοντέλα της Opel που σηματοδοτούν την επιστροφή του ακρωνύμιου “GSe”. Και σύμφωνα με τη συνεχιζόμενη ηλεκτρική επέλαση της Opel τα τρία γράμματα συμβολίζουν τώρα το “Grand Sport electric”, ένα νέο sub-brand δυναμικών, ηλεκτροκίνητων μοντέλων με σήμα τον Κεραυνό. Οι προηγμένες plug-in υβριδικές εκδόσεις προσφέρουν όλα όσα επιθυμούν οι λάτρεις της σπορ οδήγησης που σέβονται το περιβάλλον: κορυφαίες επιδόσεις, σπορ πλαίσιο και ένα σύστημα ηλεκτροκίνησης για οδήγηση με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Το Astra GSe φέρει ειδικής σχεδίασης ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, καθώς και τον χαρακτηριστικό εμπρός προφυλακτήρα GSe. Στο εσωτερικό, τα καθίσματα επιδόσεων GSe προσφέρουν στον οδηγό και τον συνοδηγό την αίσθηση ότι είναι πλήρως ενσωματωμένοι στο όχημα. Τέλος, το αυτοκίνητο εφοδιάζεται με την πλήρη γκάμα των υπερσύγχρονων συστημάτων υποβοήθησης της Opel.


        Μοναδική οδηγική εμπειρία: Πλαίσιο GSe και κορυφαία έκδοση plug-in hybrid

Με εντυπωσιακή ισχύ 165 kW/225 hp – ο τετρακύλινδρος κινητήρας 1.6 λίτρων αποδίδει 133 kW/180 hp, ο ηλεκτροκινητήρας συνεισφέρει έως 81.2 kW/110 hp – και μέγιστη ροπή 360 Nm,  το νέο Astra GSe στέλνει ένα σαφές μήνυμα στην κατηγορία του (κατανάλωση καυσίμου κατά το πρότυπο WLTP1: 1.2-1.1 l/100 km, εκπομπές CO2 26-25 g/km, μικτός κύκλος). Το πεντάθυρο hatchback έχει επιτάχυνση 0 - 100 km/h σε 7,5 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική του ταχύτητα μπορεί να φτάσει τα 235 km/h (135 km/h αμιγώς με ηλεκτροκίνηση). Και χάρη σε μία μπαταρία ιόντων λιθίου 12.4 kWh, το Astra GSe μπορεί να καλύψει έως 64 χιλιόμετρα με μηδενικούς ρύπους σύμφωνα με το πρότυπο WLTP2 (Ισοδύναμη ηλεκτρική αυτονομία πόλης σύμφωνα με το WLTP2: 69-73 km). Επιπλέον, το νέο μοντέλο θα αποτελέσει ένα νέο σημείο αναφοράς, χάρη στον οδηγοκεντρικό χαρακτήρα του. Συγκριτικά με την υπόλοιπη οικογένεια Astra, το μοντέλο GSe είναι ακόμα πιο ευέλικτο και ακριβές. Τα συστήματα διεύθυνσης, ανάρτησης και πέδησης ανταποκρίνονται άμεσα και προβλέψιμα σε κάθε εντολή του οδηγού. Ο Γερμανός κατασκευαστής έχει πετύχει χαρακτηριστικά χειρισμού υψηλών επιδόσεων εξοπλίζοντας το νέο Opel Astra GSe με ένα ειδικά σχεδιασμένο πλαίσιο, χαμηλωμένο κατά 10 mm. Συγκριτικά με τον άμεσο ανταγωνισμό, το νέο μοντέλο θα προσφέρει καλύτερη ευστάθεια στις στροφές, στο φρενάρισμα και – όπως όλα τα Opel – στην οδήγηση με υψηλές ταχύτητες στην Autobahn. Η σπορ ρύθμιση του συστήματος διεύθυνσης έχει γίνει αποκλειστικά για τα GSe, ενώ τα μοναδικά ελατήρια και τα αμορτισέρ λαδιού της εμπρός και πίσω ανάρτησης είναι ειδικά ρυθμισμένα όχι μόνο για δυναμική οδήγηση, αλλά και για άνεση. Τα αμορτισέρ υιοθετούν την τεχνολογία KONI FSD (Frequency Selective Damping), που επιτρέπει διαφορετικά χαρακτηριστικά απόσβεσης στις υψηλές συχνότητες (έλεγχος ανάρτησης) έναντι των χαμηλών συχνοτήτων (έλεγχος αμαξώματος). Οι ρυθμίσεις του ESP έχουν γίνει ειδικά για τα μοντέλα GSe, με το όριο ενεργοποίησης να είναι προσαρμοσμένο προς τα πάνω, ώστε να ενισχύεται η δυναμική οδηγική συμπεριφορά.


  Δυναμισμός: Bold & Pure σχεδίαση και διακοσμητικά στοιχεία με την υπογραφή GSe

Η νέα γενιά Opel Astra αποτελεί μια τολμηρή σχεδιαστική δήλωση για τη μάρκα. Τα διακοσμητικά στοιχεία GSe προσδίδουν ακόμα πιο δυναμική εμφάνιση. Εξωτερικά, η σχεδίαση των ζαντών αλουμινίου 18” σε Diamond Cut/Black – εμπνευσμένη από το περίφημο, αμιγώς ηλεκτρικό Manta GSe – ο ειδικός εμπρός προφυλακτήρας και το έμβλημα GSe στην πόρτα του χώρου αποσκευών, δεν αφήνουν καμία αμφιβολία για τον δυναμικό χαρακτήρα του GSe. Στο εσωτερικό, τα καθίσματα επιδόσεων GSe με επένδυση Alcantara και πιστοποίηση AGR εξασφαλίζουν ότι ο οδηγός και ο συνοδηγός απολαμβάνουν σταθερή στήριξη, χωρίς να επιβαρύνεται η σπονδυλική τους στήλη, χάρη στον άνετο και φιλικό για την πλάτη σχεδιασμό των καθισμάτων. Επιπλέον, η λειτουργία θέρμανσης των καθισμάτων και του τιμονιού εξασφαλίζει μια ευχάριστη αίσθηση όταν πέφτουν οι θερμοκρασίες. Το Astra GSe διαθέτει στον βασικό εξοπλισμό το σύστημα Intelli-Drive 1.0, το οποίο περιλαμβάνει προειδοποίηση εμπρόσθιας σύγκρουσης (forward collision alert) και ενεργό φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, ανίχνευσης πεζού και κόπωσης οδηγού, προειδοποίηση παρέκκλισης από τη λωρίδα κυκλοφορίας, αναγνώριση σημάτων οδικής κυκλοφορίας, ειδοποίηση διασταυρούμενης κυκλοφορίας και τυφλού σημείου και αυτόματη υποβοήθηση ταχύτητας με λειτουργία stop. Οι εμπρός και πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος και η κάμερα Intelli-Vision 360 μοιρών υποστηρίζουν τον οδηγό κατά τη διαδικασία ελιγμών. Ο οδηγός και οι επιβάτες του GSe παραμένουν άριστα συνδεδεμένοι, αφού το σύστημα multimedia navigation είναι συμβατό με ασύρματο Apple CarPlay και Android Auto. Το σύστημα περιλαμβάνει έγχρωμη οθόνη αφής 10” και οθόνη πληροφοριών οδηγού, επίσης 10 ιντσών.


Η ονομασία “GSe” της Opel ήταν μία συντομογραφία του “Grand Sport Einspritzung” (Grand Sport Injection), όπως στο Opel Commodore GS/E και το Opel Monza GSE. Το GSe είναι τώρα το κορυφαίο, σπορ sub-brand της Opel, που αντιπροσωπεύει το “Grand Sport electric”. Συνδυάζοντας τις “fun-to-drive” αξίες της μάρκας με την κινητικότητα μηδενικών ρύπων, τα μοντέλα Opel GSe επαναπροσδιορίζουν την έννοια των επιδόσεων.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1η Δεξιοτεχνία Νεμέας ...

Στις 14 Απριλίου θα διεξαχθεί η Δεξιοτεχνία Νεμέας στο χώρο του Οινοποιητικού Συνεταιρισμού Νεμέας. Ο αγώνας θα εκκινήσει στις 09:00. Σύμφωνα με την νέα εγκύκλιο της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού για τις Δεξιοτεχνίες προκειμένου να δηλώσει κάποιος συμμετοχή απαιτούνται τα ακόλουθα: • Άδεια Οδήγησης σε ισχύ (επιπλέον να μην παρακρατείτε από καμία δημόσια αρχή) • Άδεια Κυκλοφορίας ή Αγωνιστική Άδεια Κυκλοφορίας σε ισχύ (δεν δύναται να συμμετάσχουν οχήματα με πινακίδες ΔΟΚ, με Μ ή σε προσωρινή ακινησία) *σε περίπτωση διαφορετικού κατόχου-αγωνιζομένου απαιτείται Υ.Δ. παραχώρησης • Δελτίο Αθλητή τύπου Δ (κόστος ημερήσιου 20€ και ετήσιου 60€) • Ιατρική βεβαίωση σύμφωνα με τον αθλητικό νόμο (επισυνάπτεται αρχείο παρακάτω) Τέλος οι δηλώσεις συμμετοχών θα πραγματοποιούνται αποκλειστικά μέσω ΣΔΔΑ μέχρι και την Παρασκευή 12/4/2024. Η ασφάλεια του αγώνα καθορίζεται από την ΟΜΑΕ στα 20€ και καταβάλλεται με την δήλωση συμμετοχής στο ΣΔΔΑ ενώ η συμμετοχή της λέσχης είναι 50€ και καταβάλλεται • είτε

2ος Αγώνας Drift Λουτράκι ...

Το Αθλητικό Σωματείο Start Line διοργανώνει στις 13 και 14 Απριλίου τον 2ο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Drift για το 2024, στη φιλόξενη Σχολή Μηχανικού Λουτρακίου. Ο αγώνας που συγκέντρωσε 62 συμμετοχές, διοργανώνεται υπό την αιγίδα του Δήμου Λουτρακίου-Περαχώρας-Αγίων Θεοδώρων. Σε μια εντυπωσιακή διαδρομή, οι θεαματικότεροι οδηγοί της χώρας θα προσφέρουν εντυπωσιακά περάσματα με τις ατελείωτες πλαγιολισθήσεις τους, τόσο το Σάββατο όσο και την Κυριακή, με στόχο να εντυπωσιάσουν τους φίλους του αθλήματος με τις προσπάθειές τους. Οι συμμετοχές: ΕΔΩ!

Καλή Αρχή ...

Το 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος βρίσκεται μια ανάσα από την πρεμιέρα του, αφού το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ο πρώτος γύρος του θεσμού, έχει τυπικά ξεκινήσει με την τέλεση της Πανηγυρικής Εκκίνησης στην Κεντρική Πλατεία της Θήβας, το βράδυ του Σαββάτου. Οι θεατές, φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού και κάτοικοι της περιοχής, κατέκλυσαν την πλατεία, γνωρίζοντας από κοντά τα 36 πληρώματα που θα συμμετάσχουν την Κυριακή στον αγώνα. Στην εκδήλωση έδωσαν το παρών, μεταξύ άλλων, ο Δήμαρχος Θηβαίων κ. Γιώργος Αναστασίου, η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, κ. Φανή Παπαθωμά, ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Βοιωτίας, κ. Γιώργος Ντασιώτης καθώς και πλήθος Αντιδημάρχων και Δημοτικών Συμβούλων της περιοχής. Νωρίτερα, στις εγκαταστάσεις του επίσημου διανομέα των λιπαντικών Texaco, Tsellos στη Θήβα είχε λάβει χώρα ο Διοικητικός και Τεχνικός Έλεγχος του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, με τα πληρώματα να είναι ευδιάθετα και να είναι έτοιμα να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό στις 5 Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Το α