Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Έρχεται και το Ιστορικό ...


Δυο μήνες μας χωρίζουν από το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, τον ένατο γύρο του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων και οι προετοιμασίες από την Οργανωτική Επιτροπή του αγώνα συνεχίζονται. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει συνολικά 14 δοκιμασίες, με τις ομάδες να έχουν και φέτος πλήρη ελευθερία για σέρβις των αυτοκινήτων στον τερματισμό κάθε Ειδικής Διαδρομής. Την Πέμπτη 2 Νοεμβρίου από τις 12:00 έως τις 17:00, στις εγκαταστάσεις της ΟΜΑΕ στο ΟΑΚΑ θα λάβει χώρα ο Διοικητικός και Τεχνικός Έλεγχος του αγώνα. Την Παρασκευή 3 Νοεμβρίου, κάτω από τους πρόποδες της Ακρόπολης θα διεξαχθεί η εκκίνηση και οι αγωνιζόμενοι θα κατευθυνθούν στα Δερβενοχώρια για την πρώτη δοκιμασία του αγώνα, την ΕΔ «Σκούρτα» (13.02 km – 12:18). Εν συνεχεία, θα αγωνιστούν στις Ειδικές Διαδρομές «Θήβα» (14.53 km – 13:21) και «Ελικώνας» (8.06 km – 14:44) και θα καταλήξουν στην Ιτέα για 30λεπτο Service και για να φορέσουν τους προβολείς ενόψει της τελευταίας διαδρομής του σκέλους. Έπειτα από το νυχτερινό πέρασμα από τους «Βωξίτες» (8.48 km – 19:28), που σε πολλούς θα ξυπνήσει ένδοξες μνήμες του παρελθόντος, τα αγωνιστικά θα επιστρέψουν στη Μαρίνα της Ιτέας. Το σκέλος του Σαββάτου 4 Νοεμβρίου περιλαμβάνει έξι Ειδικές Διαδρομές με τα πληρώματα να ρίχνονται στη μάχη με το χρόνο στις διαδρομές «Παρνασσός» (15.27 km – 09:48), Προσήλιο (11.55 km – 10:56) και «Βωξίτες» (8.48 km – 11:19). Έπειτα από ημίωρο Service στη Μαρίνα της Ιτέας, θα ακολουθήσει η επανάληψη των ΕΔ «Παρνασσός» (15.27 km – 13:47) και «Προσήλιο» (11.55 km – 14:55). Η δεύτερη ημέρα ολοκληρώνεται με τη δεύτερη νυχτερινή Ειδική (10η) του αγώνα, τις «Καρούτες» (16.47 km – 19:23) υπό το φως των προβολέων. Το τρίτο σκέλος του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις διεξάγεται την Κυριακή 5 Νοεμβρίου και περιλαμβάνει τέσσερις Ειδικές Διαδρομές. Η Ειδική Διαδρομή «Μαυρονέρι» (9.98 km – 10:03), ανοίγει το πρόγραμμα της Κυριακής και αντικαθιστά το «Στείρι» που αρχικά είχε ανακοινωθεί από την Οργανωτική Επιτροπή. Στη συνέχεια, οι συμμετέχοντες θα αγωνιστούν στην Ειδική Διαδρομή «Λιβαδειά» (10.95 km – 10:56), γνωστή από τον περσινό αγώνα. Ο αγώνας ολοκληρώνεται με τις Ειδικές Διαδρομές «Θήβα» (14.53 km – 12:59) και Νεοχωράκι (8.37 km – 13:37). 


Μετά την ολοκλήρωση της τελευταίας αυτής αγωνιστικής δραστηριότητας, τους αγωνιζόμενους περιμένει άλλη μια καινοτομία του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις 2023, καθώς ο τερματισμός και η απονομή των επάθλων στους νικητές του αγώνα, τόσο του Ευρωπαϊκού όσο και του Ελληνικού, θα διεξαχθούν στην Ελευσίνα - στην πολιτιστική πρωτεύουσα της Ευρώπης για το 2023. Σημειώνεται πως παρότι η εβδομηκονταετής ιστορία του Ράλλυ Ακρόπολις είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τη σκληρότητα του ελληνικού εδάφους, οι Ειδικές Διαδρομές του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις 2023 είναι μικρότερες σε μήκος και ειδικά προσαρμοσμένες για τα Ιστορικά αυτοκίνητα. Όποιος επιθυμεί να συμμετάσχει στο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις πρέπει να δηλώσει συμμετοχή μέσω της Πλατφόρμας της FIA. Όλα τα πληρώματα που επιθυμούν να συλλέξουν βαθμούς για το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ιστορικών Αυτοκινήτων πρέπει να δηλώσουν συμμετοχή χρησιμοποιώντας την Δήλωση Συμμετοχής για το Πρωτάθλημα που είναι διαθέσιμη στο https://registrations.fia.com/EHRC. Όποια πληρώματα δεν έχουν εγγραφεί στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ιστορικών Αυτοκινήτων και ως εκ τούτου δεν επιθυμούν να συλλέξουν βαθμούς για το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ιστορικών Αυτοκινήτων πρέπει να συμπληρώσουν και να αποστείλουν τη Δήλωση Συμμετοχής που είναι διαθέσιμη στο https://registrations.fia.com/EHRC_9GRC πριν από το κλείσιμο των συμμετοχών. Για την διευκόλυνση όλων των πληρωμάτων που επιθυμούν να δηλώσουν συμμετοχή, μπορούν να απευθυνθούν στην ΟΜΑΕ, Σπύρου Λούη 1 Ποδηλατοδρόμιο ΟΑΚΑ Μαρούσι – τηλέφωνο +30 210 6892000 και ώρες 15:30 – 19:30 – e-mail: fia_office@omae-epa.gr. Ο αγώνας, που έπειτα από 6 χρόνια απουσίας, επιστρέφει στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών Αυτοκινήτων, αποτελεί επίσης τον έκτο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 3), τον τέταρτο και τελευταίο γύρο του Κυπέλλου Ράλλυ Χώματος Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 3) και τον έκτο γύρο του νεοσύστατου Κυπέλλου Ραλλυ Legends (συντελεστής 3). Το ενδιαφέρον για τον αγώνα είναι ήδη μεγάλο με πληρώματα από το εξωτερικό να εκφράζουν την επιθυμία τους να συμμετάσχουν στο εμβληματικό Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις. Στην επίσημη ιστοσελίδα του αγώνα (historicacropolis.gr) και στον Ηλεκτρονικό Πίνακα Ανακοινώσεων (https://webapp.sportity.com/channel/2023historicSPO) μπορείτε να βρείτε το Ωράριο και τον Συμπληρωματικό Κανονισμό του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις, ενώ στα κοινωνικά δίκτυα της διοργάνωσης μπορείτε να ενημερώνεστε για τα τελευταία νέα του αγώνα. 

Τις προσεχείς ημέρες, θα αναρτηθούν βίντεο από όλες τις ειδικές διαδρομές του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ανανέωση στόλου ...

Το αμαξοστάσιο των Τρόλεϊ στην Νέα Φιλαδέλφεια (Κόκκινος Μύλος) επισκέφτηκε, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, προκειμένου να εξετάσει μία σειρά ζητημάτων, που αφορούν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων και του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου των Τρόλεϊ προς τους πολίτες. Ο αρμόδιος Υφυπουργός, άκουσε και κατέγραψε όλα τα αιτήματα των εργαζομένων, σχετικά με την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας, την ποιότητα εργασίας των οδηγών, αλλά και την προστασία τους στο πλαίσιο της δύσκολης καθημερινότητάς τους. Στην συνέχεια ο κ. Οικονόμου συναντήθηκε με τους εργαζόμενους και με τον Διευθύνοντα Συμβούλο της Ο.ΣΥ, Στέφανο Αγιάσογλου, τον Γενικό Διευθυντή Παραγωγής της Ο.ΣΥ., Γιώργο Δρόση. Ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στα Τρόλεϊ (πρώην ΗΛΠΑΠ), Στέλιος Ινεπέκογλου, έθεσε τα θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους. Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στάθηκε στον εκσυγχρονισμό του στόλου των Τρόλεϊ με τα 200 νέα οχ

13ο GRAND PRIX - ΟΥΓΓΑΡΙΑ ...

Το 13Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πραγματοποιήθηκε στην πίστα «Ουγγαρόρινγκ» της Ουγγαρίας και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 21 Ιουλίου, από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ). Την παρθενική του νίκη έκανε ο Όσκαρ Πιάστρι,  ο οποίος πήρε την 1η νίκη της καριέρας του, με 2ο τον ομόσταβλό του στη McLaren, Λάντο Νόρις, ενώ την 3η θέση πήρε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και διαφορά 4,4 μονάδες από τον ανταγωνισμό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 25,1%. Και οι γυναίκες, όμως, παρακολούθησαν Formula 1 καταγράφοντας ποσοστό μέχρι και 24,8%.  Οι απεσταλμένοι της εκπομπής «FORMULA 1 SHOW» του ΑΝΤ1 και ANT1+, Μαρία Θωμά και Γιώργος Ανανίδας, μετέφεραν το κλίμα από το καυτό Ουγγαρόρι