Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

To Jeep Avenger στην Ελλάδα ...


Σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε το διήμερο 18 & 19 Ιουλίου στις εγκαταστάσεις του Grand Resort Lagonissi, παρουσιάστηκε στο επίσημο δίκτυο διανομέων και στους εκπροσώπους του ειδικού τύπου, το Νέο Jeep Avenger. Πρόκειται για το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντελο της Jeep. Είναι ένα αυτοκίνητο της κατηγορίας B-SUV, που έρχεται να συμπληρώσει τη δυναμική παρουσία της μάρκας, στη 2η σε μέγεθος, κατηγορία της αγοράς. Πρόκειται για ένα μοντέλο που διαθέτει το DNA ενός πραγματικού Jeep και ταυτόχρονα, έχει συμπαγείς διαστάσεις ώστε να ικανοποιεί τις ανάγκες των Ευρωπαίων πελατών, γεγονός που επιβεβαιώνεται και από την κατάκτηση του Πανευρωπαϊκού τίτλου «Car Of The Year» για το 2023. Τρείς είναι οι βασικοί πυλώνες πάνω στους οποίους στηρίχθηκε ο σχεδιασμός του Avenger είναι η Λειτουργικότητα, η Τεχνολογία και οι Ικανότητες κίνησης σε κάθε έδαφος. Σε ότι αφορά τη Λειτουργικότητα, εξωτερικά μεγάλη έμφαση έχει δοθεί στην προστασία του αμαξώματος από επαφές που συμβαίνουν είτε με χαμηλή ταχύτητα εντός πόλης, είτε σε off road διαδρομές. Τα περιμετρικά προστατευτικά και οι ποδιές εμπρός και πίσω, είναι μερικά μόνο από τα χαρακτηριστικά προστασίας του αμαξώματος που διαθέτει. Εσωτερικά, το Νέο Avenger προσφέρει άνεση και ευρυχωρία, χώρους για 5 επιβάτες με τις αποσκευές τους, 34 λίτρα αποθηκευτικών χώρων και τετραγωνισμένο χώρο αποσκευών, με όγκο 350λ και άνοιγμα 1 μέτρου, που εξασφαλίζει εύκολη φόρτωση. Στον τομέα της Τεχνολογίας, το μοντέλο διαθέτει όλα τα σύγχρονα συστήματα δικτύωσης και δυνατότητα αναβάθμισης «over the air» για το λογισμικό του. Στο ταμπλό εντυπωσιάζουν, τόσο ο ψηφιακός πίνακας οργάνων με την οθόνη των 10,25’’, όσο και η οθόνη του συστήματος infotainment, επίσης των 10,25’’ που παρέχει την δυνατότητα ασύρματης σύνδεσης και απεικόνισης ενός smartphone με την χρήση των εφαρμογών Android Auto & Apple Car play. Το Avenger είναι εξοπλισμένο με πλήθος συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης όπως Διατήρηση πορείας στη λωρίδα κυκλοφορίας, αυτόνομο σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης, αναγνώριση οδικής σήμανσης, cruise control, αναγνώριση κόπωσης του οδηγού, υποβοήθηση πάρκινγκ, έλεγχο τυφλών σημείων, κάμερα οπισθοπορείας, καθώς και αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 2. Στον τομέα των Ικανοτήτων, το Avenger είναι ένα γνήσιο τέκνο της Jeep, και αυτό τα λέει όλα. Διαθέτει γωνία ράμπας 20ο, γωνία προσέγγισης και αποχώρησης 20 και 32ο αντίστοιχα και απόσταση από το έδαφος 200+χλστ. Διαθέτει επίσης στον βασικό εξοπλισμό σύστημα ‘’select terrain’’ που προσφέρει στον οδηγό τη δυνατότητα επιλογής 6 διαφορετικών προγραμμάτων κίνησης: ECO, NORMAL, SPORT, SAND, MUD και SNOW, εξασφαλίζοντάς έτσι σχεδόν απεριόριστες δυνατότητες κίνησης ανεξάρτητα με το οδόστρωμα και τις συνθήκες που επικρατούν. Το κινητήριο σύνολο περιλαμβάνει έναν νέο ηλεκτροκινητήρα ισχύος 156hp(115Kw) με μέγιστη ροπή 256Nm, μία μπαταρία χωρητικότητας 54KWh, υψηλής τάσεως λειτουργίας 400volt, που  εξασφαλίζει στο Avenger αυτονομία 400χλμ. σε μικτές συνθήκες και έως 550χλμ. σε αστικές συνθήκες (βάσει πρωτοκόλλου WLTP). Περιλαμβάνει από την βασική έκδοση ενσωματωμένο φορτιστή τριφασικού ρεύματος ισχύος 11kw, και δυνατότητα φόρτισης σε ταχυφορτιστή ισχύος μέχρι 100Kw. Σε αυτή την περίπτωση, το Jeep Avenger μπορεί να πάρει 30χλμ αυτονομίας σε μόλις 3 λεπτά. Η γκάμα περιλαμβάνει τρείς εκδόσεις, LONGITUDE, ALTITUDE και SUMMIT, με υπερπλήρη εξοπλισμό και για τις τρείς.

Οι τιμές του νέου Avenger ξεκινούν από τις 38.700€ (30.700€ με κρατική επιδότηση) για την έκδοση LONGITUDE, και φτάνουν τις 43.700€ (35.700€ με κρατική επιδότηση) για την έκδοση SUMMIT.  

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Με Ελληνικό άρωμα ...

Για πρώτη φορά στην εννιάχρονη ιστορία του το Πρωτάθλημα Tour European Rally (TER) περιλαμβάνει αγώνα στην Ελλάδα. Το 41o Ράλλυ Φθιώτιδος είναι ο τέταρτος γύρος αυτού του διεθνούς πρωταθλήματος που δημιουργήθηκε το 2016 και έχει αγκαλιάσει μερικούς από τους πιο ονομαστούς αγώνες της Ευρώπης με αίγλη και ιστορία. Εκτός από τον αγώνα της Φθιώτιδας, στο Tour European Rally περιλαμβάνονται φέτος ένας από τους θεμέλιους λίθους του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος, το Rally Antibes, το επίσης ονομαστό, χωμάτινο, Rally Azores, αλλά και τα νέα και ανερχόμενα Ράλλυ Λισαβώνας στην Πορτογαλία, Rally Sierra Morena στην Ισπανία και Rally Terra Sarda στη Σαρδηνία. Στο Tour European Rally μετέχουν καταξιωμένοι οδηγοί με διακρίσεις σε τοπικό και διεθνές επίπεδο. Πολυνίκης του θεσμού με δύο πρωταθλήματα είναι ο Πρωταθλητής Ιταλίας και Ευρώπης Giandomenico Basso, ενώ πρωταθλητές έχουν αναδειχθεί και ο Πρωταθλητής Ευρώπης Hayden Paddon, o Πρωταθλητής Βρετανίας Osian Pryce κι ο Πρωταθλητής JWRC Simone Tempestini.

Alfa Romeo Junior Veloce ...

Ολοκληρώνοντας τις ιδιαίτερα απαιτητικές δοκιμές εξέλιξης της Junior, του ολοκαίνουργιου B-SUV της Alfa Romeo, οι μηχανολόγοι της μάρκας κατάφεραν να αυξήσουν τη μέγιστη ισχύ της κορυφαίας έκδοσης Veloce στους 280 CV και την ροπή στα 345 Nm. Η συγκεκριμένη εκδοχή του ηλεκτρικού κινητήρα έχει δεχτεί τη φροντίδα της Alfa Romeo και κάνει ντεμπούτο στην Junior που εξελίχθηκε στις εγκαταστάσεις του Balocco Proving Ground. Εκεί δηλαδή όπου οι καλύτεροι μηχανολόγοι και οδηγοί της μάρκας ρυθμίζουν με πάθος ακόμα και την παραμικρή λεπτομέρεια θρυλικών μοντέλων όπως οι 4C, 8C, Giulia & Stelvio Quadrifoglio, Giulia GTA και 33 Stradale. Μεταξύ των διαδρομών του Ιταλικού οδηγικού παραδείσου είναι και η χάραξη “Langhe” που ξεπερνά τα 20 km σε μήκος και προσομοιάζει τέλεια τις πλέον απαιτητικές συνθήκες που μπορεί να συναντήσει κάποιος στο δρόμο. Μάλιστα, δημοσιογράφοι από ολόκληρο τον κόσμο θα έχουν σε λίγες ημέρες τη δυνατότητα για πρώτη φορά να οδηγήσουν στη συγκεκριμένη διαδρομή, παράλληλα με

Λίγο πριν το GO ...

Η εκκίνηση του διεθνούς Ράλλυ Φθιώτιδος απέχει μόλις 10 ημέρες! Ο αγώνας, που φέτος συμπληρώνει 41 χρόνια ζωής, περιλαμβάνεται για πρώτη φορά στο καλεντάρι του Tour European Rally (TER) και θα διεξαχθεί με επίκεντρο την Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας το τριήμερο από τις 28 έως τις 30 Ιουνίου. Η προσωρινή λίστα συμμετοχών περιλαμβάνει και αγωνιζόμενους από το εξωτερικό, γεγονός που θα προσδώσει ιδιαίτερη λάμψη στον αγώνα, ο οποίος εκτός από το TER και το TER Historic, προσμετράει και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ασφάλτου, όντας ο δεύτερος γύρος του θεσμού. Παράλληλα, αποτελεί τον δεύτερο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2), τον δεύτερο γύρο του  Κυπέλλου  αυτοκινήτων Legends (συντελεστής 2) και τον δεύτερο γύρο του Κυπέλλου Ασφάλτου Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2). Ο αγώνας είναι διήμερος και αποτελείται από 138 αγωνιστικά χιλιόμετρα, έτοιμα να προσφέρουν ισχυρές δόσεις αδρεναλίνης σε συμμετέχοντες και θεατές. Αξίζει να σημειωθεί πως η περίο