Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Τoyota Land Cruiser ...


To Land Cruiser αποτελεί ένα από τα ικανότερα, διαχρονικότερα και επιτυχέστερα off-road μοντέλα και η νέα γενιά του η οποία μόλις αποκαλύφθηκε από την Toyota, φιλοδοξεί να συνεχίσει την 72χρονη πορεία του συνδυάζοντας τις παραδοσιακές αξίες της ποιότητας, την ανθεκτικότητας και της αξιοπιστίας προκειμένου να μπορεί να αντεπεξέλθει στις σκληρότερες συνθήκες. Αυτό που ενδεχομένως μπορεί να παρατηρήσει κανείς ότι αλλάζει είναι ότι εκτός από τα παραπάνω η Toyota αποφάσισε να υιοθετήσει μια μετραρετρό αισθητική αντλώντας επιρροές από την πλούσια ιστορία του μοντέλου και προς όφελος ενός πιο παιχνιδιάρικου σχεδιασμού που συνδυάζει παρελθόν και μέλλον. Παράλληλα, η Toyota έχει αξιοποιήσει ως βάση μια νέα αρχιτεκτονική η οποία συνδυαστικά και με την νέα σχεδίαση υπόσχεται να εξασφαλίσει ακόμα περισσότερες δυνατότητες και εκτός πεπατημένης.


Εκτός από την χαρακτηριστική αισθητική υπογραφή και τα εξίσου χαρακτηριστικά στοιχεία ενός off-roader η Toyota έχει φροντίσει τα περισσότερα μέρη του αμαξώματος να αφαιρούνται εύκολα σε περίπτωση που η χρήση του πληθωρικού μοντέλου προκαλέσει αβαρίες σε κάποια τμήματα. Υπό το σκεπτικό των περιηγήσεων εκτός ασφάλτου, το νέο μοντέλο διαθέτει εξαιρετικά κοντούς προβόλους προκειμένου να εξασφαλίζει όσο το δυνατόν καλύτερες δυνατότητες προσέγγισης και διαφυγής ενώ σε αντίθεση με τις συνήθειες που επικρατούν στην αυτοκινητοβιομηχανία, η γραμμή των παραθύρων έχει τοποθετηθεί σχετικά χαμηλά προκειμένου να διασφαλίζει την μέγιστη δυνατή ορατότητα. Να σημειωθεί ότι όσοι σπεύσουν να αποκτήσουν την First Edition η οποία ανοίγει την εμπορική πορεία του ιαπωνικού μοντέλου και θα διατεθεί σε 3.000 μονάδες θα έχουν να επιλέξουν από μια παλέτα χρωμάτων αποκλειστικών για την έκδοση καθώς και μια σειρά ιδιαίτερες αισθητικές πινελιές, όπως π.χ. τα στρογγυλά φωτιστικά σώματα που τονίζουν ακόμα περισσότερο την ρετρό προσέγγιση. Σε ό,τι αφορά την αθέατη πλευρά του, αφετηρία αποτελεί η αρχιτεκτονική GA-F, ένα βελτιωμένο πλαίσιο σκάλας το οποίο υπόσχεται ακόμα περισσότερες δυνατότητες σε συνδυασμό και με τη δυνατότητα απεμπλοκής της μπροστινής αντιστρεπτικής δοκού. Παράλληλα βελτιωμένες προδιαγράφονται και οι ασφάλτινες δυνατότητές του χάρη σε ένα κατά 50% πιο άκαμπτο πλαίσιο αλλά και μια βελτιωμένη ανάρτηση. Σε επίπεδο κινητήρων το Land Cruiser θα είναι αρχικά διαθέσιμο με diesel μοτέρ 2,8 λίτρων, ισχύος 204 ίππων και σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων. 


Η συγκεκριμένη έκδοση υπόσχεται ικανότητα ρυμούλκησης 3,5 τόνων. Από το 2025 θα προστεθεί στις επιλογές του νέου Land Cruiser και μια ήπιας υβριδικής τεχνολογίας έκδοση με παράλληλο κύκλωμα 48 Volt η οποία θα είναι και η πρώτη στην ιστορία του μοντέλου με κάποιου είδους ηλεκτρική τεχνολογία.  Αυτονόητα λόγω μεγέθους το νέο Land Cruiser θα είναι διαθέσιμο τόσο με πενταθέσια όσο και με επταθέσια διάταξη ενώ ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί και στην αναβάθμιση της ψηφιακής τεχνολογίας με επίκεντρο μια μεγάλη κεντρική οθόνη, χωρίς ωστόσο να λείπει το πλήθος των φυσικών διακοπτών που δίνουν πρόσβαση στις πάμπολλες ρυθμίσεις που αφορούν την κίνηση εκτός δρόμου.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ

Ανάβαση Τσακώνας ...

Συνεπής στο ραντεβού της με το… θέαμα ήταν και φέτος η Ανάβαση Τσακώνας, η οποία την Κυριακή αποζημίωσε με τον καλύτερο τρόπο τους πολυάριθμους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού που παρακολούθησαν την μεγάλη διοργάνωση που προσμετρά στο Πανελλήνιο Κύπελλο Αναβάσεων Νοτίου Ελλάδος. Η 4η Ανάβαση Τσακώνας πραγματοποιήθηκε με 37 συμμετοχές ενώ τα έργα βελτίωσης που είχαν γίνει στη διαδρομή το προηγούμενο διάστημα αλλά και ο καλός καιρός βοήθησαν τους οδηγούς να συνδυάσουν καλό χρόνο και θέαμα. Ο αγώνας έκλεισε με τα αυτοκίνητα drift που... έκαψαν αρκετό λάστιχο και έδωσαν την δική τους ξεχωριστή νότα στην διοργάνωση. Ο πρόεδρος της Αγωνιστικής Λέσχης Αυτοκινήτου Καλαμάτας Γιάννης Πολυχρονόπουλος και τα μέλη του Δ.Σ. της ΑΛΑΚ έμειναν απόλυτα ικανοποιημένοι τόσο από τον αριθμό των συμμετοχών όσο από το θέαμα και ανανέωσαν το ραντεβού τους με τον κόσμο για την επόμενη χρονιά και την 5η Ανάβαση Τσακώνας. Παράλληλα, η αναβάθμιση της διαδρομής και συνολικά της διοργάνωσης διατηρούν ζωντανό το

Μάχες μέχρι το τέλος ...

Η Λαμία φιλοξένησε το διήμερο 11 και 12 Μαΐου τον τρίτο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Drift, με τους συμμετέχοντες να χαρίζουν πλούσιο θέαμα στους φίλους του αθλήματος που επισκέφθηκαν την Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας. Η ατελείωτη πλαγιολίσθηση και οι μάχες και στις τρεις κατηγορίες κράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον των θεατών μέχρι το τέλος. Διοργανωτής του αγώνα ήταν το Σωματείο Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Λαμίας (Α.Λ.Α.Λ.), σε συνδιοργάνωση με την ΠΕ Φθιώτιδος, τον μεγάλο οικοδεσπότη Δήμο Λαμιέων, αλλά και το Επιμελητήριο Φθιώτιδος. Την Κυριακή, το πρόγραμμα ξεκίνησε με τα ελεύθερα περάσματα στις κατηγορίες Drift 1, Drift 2 και Drift 3 και στη συνέχεια ακολούθησαν τα βαθμολογημένα περάσματα στην Drift 3, τα οποία καθόρισαν τα ζευγάρια της φάσης των 16. Η αγωνιστική δράση του διημέρου ολοκληρώθηκε με τις μάχες που ανέδειξαν τους νικητές του αγώνα. Στις μάχες των επιμέρους κατηγοριών, στην Drift 3, νικητής αναδείχθηκε ο 24χρονος Νίκος Κασάμπας (BMW 3 E36), έπειτα από συγκλονιστική μάχ