Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Τoyota Land Cruiser ...


To Land Cruiser αποτελεί ένα από τα ικανότερα, διαχρονικότερα και επιτυχέστερα off-road μοντέλα και η νέα γενιά του η οποία μόλις αποκαλύφθηκε από την Toyota, φιλοδοξεί να συνεχίσει την 72χρονη πορεία του συνδυάζοντας τις παραδοσιακές αξίες της ποιότητας, την ανθεκτικότητας και της αξιοπιστίας προκειμένου να μπορεί να αντεπεξέλθει στις σκληρότερες συνθήκες. Αυτό που ενδεχομένως μπορεί να παρατηρήσει κανείς ότι αλλάζει είναι ότι εκτός από τα παραπάνω η Toyota αποφάσισε να υιοθετήσει μια μετραρετρό αισθητική αντλώντας επιρροές από την πλούσια ιστορία του μοντέλου και προς όφελος ενός πιο παιχνιδιάρικου σχεδιασμού που συνδυάζει παρελθόν και μέλλον. Παράλληλα, η Toyota έχει αξιοποιήσει ως βάση μια νέα αρχιτεκτονική η οποία συνδυαστικά και με την νέα σχεδίαση υπόσχεται να εξασφαλίσει ακόμα περισσότερες δυνατότητες και εκτός πεπατημένης.


Εκτός από την χαρακτηριστική αισθητική υπογραφή και τα εξίσου χαρακτηριστικά στοιχεία ενός off-roader η Toyota έχει φροντίσει τα περισσότερα μέρη του αμαξώματος να αφαιρούνται εύκολα σε περίπτωση που η χρήση του πληθωρικού μοντέλου προκαλέσει αβαρίες σε κάποια τμήματα. Υπό το σκεπτικό των περιηγήσεων εκτός ασφάλτου, το νέο μοντέλο διαθέτει εξαιρετικά κοντούς προβόλους προκειμένου να εξασφαλίζει όσο το δυνατόν καλύτερες δυνατότητες προσέγγισης και διαφυγής ενώ σε αντίθεση με τις συνήθειες που επικρατούν στην αυτοκινητοβιομηχανία, η γραμμή των παραθύρων έχει τοποθετηθεί σχετικά χαμηλά προκειμένου να διασφαλίζει την μέγιστη δυνατή ορατότητα. Να σημειωθεί ότι όσοι σπεύσουν να αποκτήσουν την First Edition η οποία ανοίγει την εμπορική πορεία του ιαπωνικού μοντέλου και θα διατεθεί σε 3.000 μονάδες θα έχουν να επιλέξουν από μια παλέτα χρωμάτων αποκλειστικών για την έκδοση καθώς και μια σειρά ιδιαίτερες αισθητικές πινελιές, όπως π.χ. τα στρογγυλά φωτιστικά σώματα που τονίζουν ακόμα περισσότερο την ρετρό προσέγγιση. Σε ό,τι αφορά την αθέατη πλευρά του, αφετηρία αποτελεί η αρχιτεκτονική GA-F, ένα βελτιωμένο πλαίσιο σκάλας το οποίο υπόσχεται ακόμα περισσότερες δυνατότητες σε συνδυασμό και με τη δυνατότητα απεμπλοκής της μπροστινής αντιστρεπτικής δοκού. Παράλληλα βελτιωμένες προδιαγράφονται και οι ασφάλτινες δυνατότητές του χάρη σε ένα κατά 50% πιο άκαμπτο πλαίσιο αλλά και μια βελτιωμένη ανάρτηση. Σε επίπεδο κινητήρων το Land Cruiser θα είναι αρχικά διαθέσιμο με diesel μοτέρ 2,8 λίτρων, ισχύος 204 ίππων και σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων. 


Η συγκεκριμένη έκδοση υπόσχεται ικανότητα ρυμούλκησης 3,5 τόνων. Από το 2025 θα προστεθεί στις επιλογές του νέου Land Cruiser και μια ήπιας υβριδικής τεχνολογίας έκδοση με παράλληλο κύκλωμα 48 Volt η οποία θα είναι και η πρώτη στην ιστορία του μοντέλου με κάποιου είδους ηλεκτρική τεχνολογία.  Αυτονόητα λόγω μεγέθους το νέο Land Cruiser θα είναι διαθέσιμο τόσο με πενταθέσια όσο και με επταθέσια διάταξη ενώ ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί και στην αναβάθμιση της ψηφιακής τεχνολογίας με επίκεντρο μια μεγάλη κεντρική οθόνη, χωρίς ωστόσο να λείπει το πλήθος των φυσικών διακοπτών που δίνουν πρόσβαση στις πάμπολλες ρυθμίσεις που αφορούν την κίνηση εκτός δρόμου.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Επικό "Μολών Λαβέ" ...

Ο πρώτος χωμάτινος αγώνας για το 2025 πέρασε στις αναμνήσεις μας. Πολύ θέαμα, ειδικά στο γνωστό άλμα, γρήγορα περάσματα με τεχνική για καλύτερο χρόνο και για να αποφύγεις τις κακοτοπιές αλλά και πολλές εγκαταλείψεις, αφού η διαδρομή φέτος έδειξε τα δόντια της σε όσους είτε δεν εκτίμησαν κάτι σωστά, είτε υπερπροσπάθησαν για την καλύτερη επίδοση. Η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της Σπάρτης γεμάτη ασφυκτικά από κόσμο υποδέχτηκε και χειροκρότησε τα πληρώματα, εγκαινιάζοντας το ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ 2025. Άτομα κάθε ηλικίας ήρθαν για να θαυμάσουν και να περιεργαστούν από κοντά τα αγωνιστικά αυτοκίνητα σε μια πετυχημένη για άλλη μια χρονιά εκδήλωση. Η συνέχεια στον όμορφο Πάρνωνα που η προετοιμασία της διαδρομής ικανοποίησε τα πληρώματα τα οποία μετά τα έξι περάσματα των αναγνωρίσεων ξεκίνησαν τον αγώνα σε μια ηλιόλουστη μέρα με πλήθος θεατών, περισσότεροι από πέρσι, που θαύμασαν τα δυναμικά περάσματα των συμμετεχόντων. Στα αποτελέσματα τώρα ξεκινάμε με τα ιστορικά με πρώτους γενικής τους ...

51ο Rally Θερμαϊκού ...

Σε λίγες μέρες διοργανώνεται το 51ο ράλι Θερμαϊκού. Ας πούμε λίγα λόγια για την ιστορία αυτού του αγώνα, για να θυμηθούν οι παλιοί και να μάθουν οι πιο νέοι. Η ιστορία του ράλι Θερμαϊκού ξεκινάει από πολύ παλιά. Μόνιμος διοργανωτής ήταν ο Α.Ο.Θ. Στις 2 Μαρτίου 1969 έγινε το πρώτο ράλι Θερμαϊκού. Ένας αγώνας μεικτός σε χώμα και άσφαλτο, με 30 συμμετοχές. Νικητές ήταν οι Μιχάλης και Παύλος Πετρίδης με B.M.W. 1600. Το ίδιο μοτίβο χώμα - άσφαλτος συνεχίζει και τα δυο επόμενα χρόνια με τον Γάκη Καλεμτζάκη να είναι ο νικητής το 1970 με συνοδηγό τον Παπαδημητρίου με ένα Ford και το 1971 με τον Λάμπρο Γκράσσο με μια Toyota Corolla. Απο το 1972 ο αγώνας γίνεται καθαρά χωμάτινος μέχρι και το 1976. Οι Σταύρος Σταυριανίδης - Λάμπρος Γράσσος θα είναι οι νικητές το 1972 με Opel Kadett Rallye, με τους Γιώργο Γεωργούλα - Σταυριανίδη να κερδίζουν το 1973 με ίδιο αυτοκίνητο. Τα επόμενα χρόνια 1975 - 1978, απόλυτοι κυρίαρχοι του ράλι Θερμαικού θα είναι οι Γιώργος Σωτηριάδης - Γιάννης Κέπετζης, αφού θα π...

Η Ώρα της Απονομής ...

Η Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος (ΟΜΑΕ) με χαρά ανακοινώνει πως την Τετάρτη 2 Απριλίου 2025 στις 19:00 θα πραγματοποιηθεί η Τελετή Βράβευσης των νικητών των Πρωταθλημάτων, Κυπέλλων και Επάθλων των ελληνικών αγώνων Αυτοκινήτου και Karting του έτους 2024. Η εκδήλωση θα λάβει χώρα στο κτήμα Domaine Karras στην Μεγάλη Αυλή Κερατέας. Μπορείτε να βρείτε τις Οδηγίες Πρόσβασης στο χώρο πατώντας ΕΔΩ! .