Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Opel Experimental ...


Η Opel αποκαλύπτει τη στρατηγική της για το μέλλον με το εκπληκτικό νέο της concept, το Opel Experimental. Με υπερσύγχρονη εξωτερική σχεδίαση, το Opel Experimental δίνει μια σαφή εικόνα για το πού θέλει να πάει η Opel τα επόμενα χρόνια. Ξεχωρίζουν τα κορυφαία αεροδυναμικά χαρακτηριστικά, το ευρύχωρο, φωτιζόμενο εσωτερικό με τα ελαφριά καθίσματα και το νέας γενιάς head-up display. Το αμιγώς ηλεκτρικό crossover θα γιορτάσει την παγκόσμια πρεμιέρα του στη φετινή έκθεση IAA Mobility στο Μόναχο (5-10 Σεπτεμβρίου 2023), όπου σίγουρα θα κερδίσει τις εντυπώσεις και θα επικοινωνήσει σε ένα νέο κοινό το όραμα της Opel για βιώσιμη κινητικότητα. «Το Opel Experimental δίνει μια προοπτική για τα επερχόμενα μοντέλα, τις νέες τεχνολογίες, τη μελλοντική σχεδίαση, καθώς και για το μέλλον της μάρκας συνολικά. Αυτό το εντυπωσιακό πρωτότυπο αυτοκίνητο αναδεικνύει για μία ακόμα φορά το πρωτοποριακό πνεύμα της Opel», δήλωσε ο CEO της Opel, Florian Huettl. «Το νέο μας Opel Experimental δίνει μια πιο ακραία ερμηνεία της Bold & Pure σχεδιαστικής φιλοσοφίας μας. Δίνει σχήμα στο όραμά μας για το μέλλον. Πολλά από τα στοιχεία της σχεδίασής του θα τα συναντήσουμε σε μελλοντικά οχήματα παραγωγής. Η εξωτερική σχεδίαση προσφέρει βέλτιστη αεροδυναμική απόδοση σε συνδυασμό με μια εκπληκτική σιλουέτα, ενώ το εσωτερικό προσφέρει μια καθηλωτική εμπειρία, που προκαλεί έντονα συναισθήματα», πρόσθεσε ο Mark Adams, Vice President Design. Ένα από τα πιο εντυπωσιακά σχεδιαστικά στοιχεία του Opel Experimental είναι η απουσία χρωμίου. Η προσθήκη εξωτερικού φωτισμού και τα γραφικά με τις έντονες αντιθέσεις προσδίδουν χαρακτήρα και κομψότητα στις ήδη εντυπωσιακές αναλογίες. Το ηλεκτρικό crossover βασίζεται σε μια υπερσύγχρονη πλατφόρμα BEV της Stellantis και φέρει επιπλέον ηλεκτρική τετρακίνηση. Το εντυπωσιακό κωνικό προφίλ και οι καθαρές σχεδιαστικές επιφάνειες ενισχύουν την εντυπωσιακή παρουσία του concept car της Opel. Οι παραδοσιακοί καθρέφτες έχουν δώσει τη θέση τους σε κάμερες 180 μοιρών που είναι πλήρως ενσωματωμένες στις κολόνες C, ενώ οι μυώδεις καμπύλες στους θόλους των τροχών τονίζουν τη δυναμική εμφάνιση. Στο μπροστινό τμήμα, το νέο φωτιζόμενο Opel Blitz τοποθετείται περήφανα στο κέντρο του Opel Compass, το οποίο αποτελεί χαρακτηριστικό στοιχείο της σχεδιαστικής γλώσσας της Opel. Πλαισιώνεται από τον επιμήκη φωτισμό σχήματος φτερού στον οριζόντιο άξονα, ενώ η φωτιζόμενη κεντρική πτυχή δίνει ακόμα μεγαλύτερη ένταση. Το ίδιο επαναλαμβάνεται στο πίσω μέρος, όπου το σχήμα της “πυξίδας” δημιουργείται από το χαρακτηριστικό φως πέδησης, τα φωτιστικά σώματα και τη γυάλινη διαφάνεια. Στο πίσω μέρος, το έμβλημα του Κεραυνού αντικαθίσταται από το έμβλημα OPEL. Γύρω από την “πυξίδα” στο μπροστινό μέρος βρίσκεται η 4D επόμενη γενιά του Opel Vizor. Η επιπλέον διάσταση είναι η προσθήκη των προηγμένων τεχνολογιών όρασης, συμπεριλαμβανομένων των αισθητήρων και των συστημάτων lidar, ραντάρ και κάμερας.


                             Έξυπνες λύσεις αεροδυναμικής και detoxστο εσωτερικό

Το Opel Experimental διαθέτει έξυπνες και βελτιστοποιημένες λύσεις αεροδυναμικής. Τα πτερύγια εμπρός και πίσω βελτιώνουν την αεροδυναμική. Ομοίως και ο πίσω διαχύτης, ο οποίος επεκτείνεται ή μαζεύεται ανάλογα με τις συνθήκες. Τα ελαστικά, τα οποία αναπτύχθηκαν σε συνεργασία με την Goodyear, είναι κατασκευασμένα από ανακυκλωμένο καουτσούκ και τοποθετούνται σε τροχούς Ronal 3 ζωνών, με χαρακτηριστικά που βελτιώνουν περαιτέρω την αεροδυναμική. Ενώ οι εξωτερικές του διαστάσεις τοποθετούν το Opel Experimental στην compact κατηγορία (C-segment), το εσωτερικό διαθέτει ευρυχωρία κατηγορίας D. Αυτό έχει επιτευχθεί μέσω της απελευθέρωσης χώρου (“detox”) μέσα στο Opel Experimental. Το τιμόνι διπλώνει απρόσκοπτα, όταν δεν χρειάζεται, χάρη στο σύστημα steer-by-wire, το οποίο μειώνει περαιτέρω το βάρος εξαλείφοντας τα μηχανικά εξαρτήματα του συστήματος διεύθυνσης. Επιπλέον, τα ελαφριά προσαρμοζόμενα καθίσματα συνδυάζουν μια λιτή αλλά ανθεκτική δομή με υφάσματα τεχνολογίας 3D mesh. Αυτά εξασφαλίζουν την εξαιρετική άνεση καθισμάτων που γνωρίζουμε από τα οχήματα Opel, ενώ συμβάλλουν περαιτέρω στην απελευθέρωση χώρου μέσα στο πρωτότυπο αυτοκίνητο.


                                                         Η εμπειρία Pure Pad

Η προσέγγιση του “detox” συνεχίζεται με την Pure Experience. Ο οδηγός μπορεί να εξατομικεύσει τις πληροφορίες σύμφωνα με τις ανάγκες του στο Tech Bridge, μια νέα ερμηνεία του ήδη γνωστού Pure Panel. Αντί για συμβατικές οθόνες, οι πληροφορίες παρουσιάζονται χρησιμοποιώντας τεχνολογία επαυξημένης προβολής που υποστηρίζεται από τεχνητή νοημοσύνη και φυσικό έλεγχο φωνής. Το αιωρούμενο, διαφανές Pure Pad βρίσκεται μπροστά από το υποβραχιόνιο. Μπορεί να διαμορφωθεί σύμφωνα με τις προσωπικές προτιμήσεις του οδηγού, επιτρέποντας έτσι την άμεση πρόσβαση στα χειριστήρια που χρησιμοποιούνται πιο συχνά. Ενώ το Opel Experimental ενσωματώνει τους τρεις πυλώνες της μάρκας της Opel – Detox, Modern German, Greennovation – προχωρά ένα βήμα παραπέρα, εκφράζοντας τη συναισθηματική προσέγγιση της μάρκας για τη βιώσιμη μετακίνηση. Τα ηλεκτροχρωμικά υφάσματα βυθίζουν τους επιβάτες σε ατμοσφαιρικό φως, δημιουργώντας ένα ιδανικό περιβάλλον ευεξίας. Επιπλέον, τα ενεργά υφάσματα μπορούν να ενισχύσουν τις διάφορες λειτουργίες. Για παράδειγμα, όταν ένα όχημα εισέρχεται στο τυφλό σημείο, εμφανίζεται μια προειδοποίηση στο αντίστοιχο ένθετο της πόρτας, καθώς και στο head-up display, παρέχοντας έτσι μεγαλύτερη ασφάλεια για τους επιβάτες, αλλά και τα λοιπά διερχόμενα οχήματα. Με στόχο να εκφράσει το όραμα της μάρκας, το Opel Experimental συνεχίζει τη μακρά και επιτυχημένη παράδοση των πρωτότυπων αυτοκινήτων “made in Rüsselsheim”, μια παράδοση που ξεκίνησε το 1965, όταν η Opel παρουσίασε το θρυλικό Experimental GT.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ

Ανάβαση Τσακώνας ...

Συνεπής στο ραντεβού της με το… θέαμα ήταν και φέτος η Ανάβαση Τσακώνας, η οποία την Κυριακή αποζημίωσε με τον καλύτερο τρόπο τους πολυάριθμους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού που παρακολούθησαν την μεγάλη διοργάνωση που προσμετρά στο Πανελλήνιο Κύπελλο Αναβάσεων Νοτίου Ελλάδος. Η 4η Ανάβαση Τσακώνας πραγματοποιήθηκε με 37 συμμετοχές ενώ τα έργα βελτίωσης που είχαν γίνει στη διαδρομή το προηγούμενο διάστημα αλλά και ο καλός καιρός βοήθησαν τους οδηγούς να συνδυάσουν καλό χρόνο και θέαμα. Ο αγώνας έκλεισε με τα αυτοκίνητα drift που... έκαψαν αρκετό λάστιχο και έδωσαν την δική τους ξεχωριστή νότα στην διοργάνωση. Ο πρόεδρος της Αγωνιστικής Λέσχης Αυτοκινήτου Καλαμάτας Γιάννης Πολυχρονόπουλος και τα μέλη του Δ.Σ. της ΑΛΑΚ έμειναν απόλυτα ικανοποιημένοι τόσο από τον αριθμό των συμμετοχών όσο από το θέαμα και ανανέωσαν το ραντεβού τους με τον κόσμο για την επόμενη χρονιά και την 5η Ανάβαση Τσακώνας. Παράλληλα, η αναβάθμιση της διαδρομής και συνολικά της διοργάνωσης διατηρούν ζωντανό το

Μάχες μέχρι το τέλος ...

Η Λαμία φιλοξένησε το διήμερο 11 και 12 Μαΐου τον τρίτο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Drift, με τους συμμετέχοντες να χαρίζουν πλούσιο θέαμα στους φίλους του αθλήματος που επισκέφθηκαν την Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας. Η ατελείωτη πλαγιολίσθηση και οι μάχες και στις τρεις κατηγορίες κράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον των θεατών μέχρι το τέλος. Διοργανωτής του αγώνα ήταν το Σωματείο Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Λαμίας (Α.Λ.Α.Λ.), σε συνδιοργάνωση με την ΠΕ Φθιώτιδος, τον μεγάλο οικοδεσπότη Δήμο Λαμιέων, αλλά και το Επιμελητήριο Φθιώτιδος. Την Κυριακή, το πρόγραμμα ξεκίνησε με τα ελεύθερα περάσματα στις κατηγορίες Drift 1, Drift 2 και Drift 3 και στη συνέχεια ακολούθησαν τα βαθμολογημένα περάσματα στην Drift 3, τα οποία καθόρισαν τα ζευγάρια της φάσης των 16. Η αγωνιστική δράση του διημέρου ολοκληρώθηκε με τις μάχες που ανέδειξαν τους νικητές του αγώνα. Στις μάχες των επιμέρους κατηγοριών, στην Drift 3, νικητής αναδείχθηκε ο 24χρονος Νίκος Κασάμπας (BMW 3 E36), έπειτα από συγκλονιστική μάχ