Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

55ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. ...


Ο Α.Ο.Θ - Αυτοκινητιστικός Όμιλος Θεσσαλονίκης, παρά την καλοκαιρινή περίοδο των διακοπών του Αυγούστου, συνεχίζει αδιάκοπα την προετοιμασία της 55ης διοργάνωσης του Ράλλυ Δ.Ε.Θ, του μακροβιότερου αγώνα ράλλυ της χώρας, μετά το παγκόσμιο Acropolis Rally. Ο αγώνας που διοργανώνει ο Α.Ο.Θ - Αυτοκινητιστικός Όμιλος Θεσσαλονίκης το διήμερο 16 & 17 Σεπτεμβρίου, αποτελεί τον τρίτο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ασφάλτου καθώς και τον δεύτερο γύρο του Κυπέλλου Ράλλυ Ασφάλτου Βορείου Ελλάδος. Η φετινή έκδοση του αγώνα, περιλαμβάνει 4 ασφάλτινες ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 89.1 αγωνιστικών χιλιομέτρων. Το “55ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ” τελεί υπό την αιγίδα της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος (Ο.Μ.Α.Ε) με την αμέριστη συμπαράσταση της Δ.Ε.Θ-Helexpo, της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, των Δήμων Θεσσαλονίκης - Θέρμης -Πολυγύρου – Λαγκαδά, ενώ στο πλευρό των διοργανωτών βρίσκονται ως θεσμικοί υποστηρικτές, τα κατά τόπους κλιμάκια, Αστυνομίας και Πυροσβεστικής. Στο “55ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ” επιστρέφει το προαιρετικό shakedown στη Γαλάτιστα, ο Χολομώντας καθώς και η πανηγυρική εκκίνηση & ο τερματισμός εντός της Δ.Ε.Θ. Το Σάββατο 16 Σεπτεμβρίου ( Ώρες 08:00-12:00) στο χώρο του παλαιού εργοστασίου «ΦΛΩΡΙΝΑ» στην είσοδο του χωριού Γαλαρινός Χαλκιδικής, θα πραγματοποιηθεί ο Διοικητικός & Τεχνικός Έλεγχος των συμμετεχόντων και αγωνιστικών του "55ου Ράλλυ Δ.Ε.Θ". Ο ίδιος χώρος θα αποτελέσει και το Service Park του αγώνα, το οποίο θα είναι φυλασσόμενο για την διανυκτέρευση των αγωνιστικών. Στη συνέχεια, όσα πληρώματα το επιθυμούν θα κατευθυνθούν προς τη Γαλάτιστα όπου με φόντο το αδιαμφισβήτητο αξιοθέατο της ομώνυμης κωμόπολης, τον βυζαντινό πύργο, θα διεξαχθεί το shakedown του 55ου Ράλλυ Δ.Ε.Θ από τις 12:30 έως τις 15:30. Το προαιρετικό shakedown, ή αλλιώς η γενική δοκιμή πριν τον αγώνα, θα διεξαχθεί στην παλιά Εθνική οδό Γαλάτιστας- Πολυγύρου, με εκκίνηση λίγο έξω από την Γαλάτιστα και τερματισμό λίγο πριν τη διασταύρωση Βάβδου και έχει μήκος 4,49 χιλιομέτρων.


Η ίδια διαδρομή χρησιμοποιήθηκε στην έκδοση του 53ου Ράλλυ ΔΕΘ το 2020, αλλά και παλαιότερα το 2010 ως shakedown όπως και εναρκτήρια και καταληκτική ειδική του Ράλλυ Δ.Ε.Θ, εκείνης της χρονιάς. Στην εν λόγω διαδρομή, τα πληρώματα θα έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν και να ρυθμίσουν τα αγωνιστικά τους κατάλληλα για τον απαιτητικό ασφάλτινο αγώνα. Στις 19:30 το απόγευμα της ίδιας ημέρας, θα τελεστεί στη Νότια Πύλη της Διεθνούς Εκθέσεως Θεσσαλονίκης, η παρουσίαση των πληρωμάτων καθώς και η πανηγυρική εκκίνηση του αγώνα. Το αγωνιστικό μέρος θα ξεκινήσει το πρωί της Κυριακής 17 Σεπτεμβρίου, με τα πληρώματα να διαγωνίζονται σε 2 επαναλαμβανόμενες διαδρομές συνολικού μήκους 89,6 αγωνιστικών χιλιομέτρων.


Το πρώτο αγωνιστικό θα εκκινήσει στις 09:23 στην εναρκτήρια ε.δ του αγώνα "Λιβάδι - Πετροκέρασα" συνολικού μήκους 19.7χλμ, η οποία επιστρέφει στο οργανόγραμμα του αγώνα έπειτα από πολλά χρόνια απουσίας. Το πρωινό loop των ειδικών ολοκληρώνεται με τη γνωστή κλασσική ειδική "Χολομώντας", μήκους 25.1 χλμ με κατεύθυνση από Αρναία προς Παλαιόκαστρο, ίδιας χάραξης με εκδόσεις του πρόσφατου παρελθόντος. Έπειτα από το ενδιάμεσο 30λεπτο Service, τα πληρώματα θα διέλθουν για ακόμα μια φορά από τις ειδικές διαδρομές "Λιβάδι - Πετροκέρασα" και "Χολομώντας" Μετά το δεύτερο πέρασμα από την ε.δ "Χολομώντας" που αποτελεί την Powerstage του αγώνα και πριμοδοτείται με επιπλέον βαθμούς, οι συμμετέχοντες θα επιστρέψουν στη Νότια πύλη της Δ.Ε.Θ. όπου το πρώτο πλήρωμα αναμένεται να δει την σημαία του τερματισμού στις 16:12. H απονομή των επάθλων θα πραγματοποιηθεί στον ίδιο χώρο. Οι αναγνωρίσεις της διαδρομής επιτρέπονται μέχρι το Σάββατο 16 Σεπτεμβρίου με τη δύση του ηλίου, με ελεύθερο αριθμό περασμάτων. Τονίζεται ότι η οδήγηση κατά τη διάρκεια των αναγνωρίσεων πρέπει να είναι σύμφωνη με τον Κ.Ο.Κ. και να μην ενοχλούνται οι κάτοικοι της περιοχής. Η Γραμματεία θα λειτουργεί στα γραφεία του ΑΟΘ (Εγνατίας 154, Εντός Δ.Ε.Θ,Περίπτερο 15, Ημιόροφος, Θεσσαλονίκη, 54636) έως τη Παρασκευή 15 Σεπτεμβρίου. Τις ημέρες του αγώνα θα στεγάζεται σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο εντός της ΔΕΘ. Oι αγωνιζόμενοι πρέπει να βρίσκονται σε συνεχή επαφή με τη Γραμματεία του αγώνα για να παραλαμβάνουν τα δελτία πληροφοριών. Ο επίσημος πίνακας ανακοινώσεων θα βρίσκεται στον ίδιο χώρο. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή στον αγώνα από τη Δευτέρα 28 Αυγούστου, έως την Παρασκευή 8 Σεπτεμβρίου στις 23.59. Οι δηλώσεις συμμετοχής γίνονται αποκλειστικά μέσω του ΣΔΔΑ της ΟΜΑΕ : (ΕΔΩ!)

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...