Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Le Mans Classic 2023 ...


Το 11ο Le Mans Classic έφτασε στο τέλος του. Από τις 29 Ιουνίου μέχρι τις 2 Ιουλίου, η πίστα του Le Mans συγκέντρωσε την προσοχή χιλιάδων επισκεπτών και φανατικών των αγώνων από όλο τον κόσμο, που είχαν την ευκαιρία να θαυμάσουν αγωνιστικά αυτοκίνητα από το 1920 μέχρι και τα τέλη του 70. Ένα γεγονός που αποτέλεσε μία μοναδική ευκαιρία για την Alfa Romeo η οποία γιορτάζει φέτος τα εκατό χρόνια του Quadrifoglio, τον καθρέφτη του αγωνιστικού πνεύματος της μάρκας από το 1923. Η στιγμή έγινε ακόμη πιο μοναδική από το γεγονός ότι φέτος συμπληρώνονται τα 100 χρόνια της πίστας όπου διεξάγεται ο αγώνας των 24ωρών του Le Mans. Η Alfa Romeo θριάμβευσε εκεί για τρία συνεχόμενα χρόνια, από το 1931 ως το 1934, σπάζοντας μάλιστα και την κυριαρχία της Bentley, η οποία ήταν μέχρι εκείνη τη στιγμή το αδιαφιλονίκητο αστέρι του αγώνα. Η ιστορία αναφέρει ότι η ομάδα της Alfa Romeo κατέβηκε στο Le Mans, τόσο καλά προετοιμασμένη και αποφασισμένη να κερδίσει, που «τόλμησε» μάλιστα να καταλύσει και στο Hôtel Modern, που ήταν τότε το «φέουδο» των Βρετανών αντιπάλων της. Για την εκδήλωση, η Alfa Romeo προσκάλεσε τους φίλους της στο δεύτερο TRIBE DAYS, στο οποίο συμμετείχαν οι Alfisti από όλο τον κόσμο μαζί με επίσημα clubs και ιδιοκτήτες των μηχανικών δημιουργημάτων της μάρκας με το ξακουστό «φιδάκι»(Biscione). Το επίκεντρο της εντυπωσιακής αυτής εκδήλωσης ήταν το επίσημο περίπτερο της Alfa Romeo, όπου εκτέθηκαν τέσσερα εξαιρετικά μοντέλα, όλα μοναδικά εκθέματα από τη συλλογή Heritage που παρουσιάζεται στο Museo Storico της Alfa Romeo στο Arese: μία 6C 3000CM (1953), μία εκπληκτική 33 Stradale prototipo (1967), μία 33/3 Litri “Le Mans” (1970) με το σήμα της Autodelta, της επίσημης ομάδας του αγωνιστικού τμήματος της Alfa Romeo, που γιορτάζει φέτος την 60η επέτειό της, και μία 33 TT 12 (1975). Μαζί με τα ιστορικά αυτά αγωνιστικά μοντέλα βρέθηκαν και οι τελευταίες προσθήκες της γκάμας: οι μοναδικές Giulia και Stelvio Quadrifoglio “100° Anniversario”, καθώς και η Tonale Q4, το πρώτο plug-in hybrid μοντέλο της Alfa Romeo. Στην εκδήλωση εκτέθηκε επίσης και η αποκλειστική Giulia SWB Zagato, ένα μοναδικό δείγμα που φορούσε τον V6 κινητήρα των 2,9 λίτρων, 540 ίππων της Giulia GTAm, με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, αμάξωμα από ανθρακονήματα, και κοντό μεταξόνιο/SWB-short wheelbase (το τελευταίο έγινε και το παρατσούκλι του). Από την Παρασκευή 30 Ιουνίου έως την Κυριακή 2 Ιουλίου, οι λάτρεις της Alfa Romeo είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν τρεις μέρες αυθεντικού πάθους, γεμάτες με μοναδικές εκδηλώσεις και αποκλειστικές οδηγικές εμπειρίες, στις πίστες του Montlhéry και του Le Mans – σε ένα σκηνικό που γράφτηκαν μερικά από τα πιο συναρπαστικά κεφάλαια στην παγκόσμια ιστορία του μηχανοκίνητου αθλητισμού,  με την Alfa Romeo να είναι -τότε και τώρα- το αδιαμφισβήτητο αστέρι.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...