Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Le Mans Classic 2023 ...


Το 11ο Le Mans Classic έφτασε στο τέλος του. Από τις 29 Ιουνίου μέχρι τις 2 Ιουλίου, η πίστα του Le Mans συγκέντρωσε την προσοχή χιλιάδων επισκεπτών και φανατικών των αγώνων από όλο τον κόσμο, που είχαν την ευκαιρία να θαυμάσουν αγωνιστικά αυτοκίνητα από το 1920 μέχρι και τα τέλη του 70. Ένα γεγονός που αποτέλεσε μία μοναδική ευκαιρία για την Alfa Romeo η οποία γιορτάζει φέτος τα εκατό χρόνια του Quadrifoglio, τον καθρέφτη του αγωνιστικού πνεύματος της μάρκας από το 1923. Η στιγμή έγινε ακόμη πιο μοναδική από το γεγονός ότι φέτος συμπληρώνονται τα 100 χρόνια της πίστας όπου διεξάγεται ο αγώνας των 24ωρών του Le Mans. Η Alfa Romeo θριάμβευσε εκεί για τρία συνεχόμενα χρόνια, από το 1931 ως το 1934, σπάζοντας μάλιστα και την κυριαρχία της Bentley, η οποία ήταν μέχρι εκείνη τη στιγμή το αδιαφιλονίκητο αστέρι του αγώνα. Η ιστορία αναφέρει ότι η ομάδα της Alfa Romeo κατέβηκε στο Le Mans, τόσο καλά προετοιμασμένη και αποφασισμένη να κερδίσει, που «τόλμησε» μάλιστα να καταλύσει και στο Hôtel Modern, που ήταν τότε το «φέουδο» των Βρετανών αντιπάλων της. Για την εκδήλωση, η Alfa Romeo προσκάλεσε τους φίλους της στο δεύτερο TRIBE DAYS, στο οποίο συμμετείχαν οι Alfisti από όλο τον κόσμο μαζί με επίσημα clubs και ιδιοκτήτες των μηχανικών δημιουργημάτων της μάρκας με το ξακουστό «φιδάκι»(Biscione). Το επίκεντρο της εντυπωσιακής αυτής εκδήλωσης ήταν το επίσημο περίπτερο της Alfa Romeo, όπου εκτέθηκαν τέσσερα εξαιρετικά μοντέλα, όλα μοναδικά εκθέματα από τη συλλογή Heritage που παρουσιάζεται στο Museo Storico της Alfa Romeo στο Arese: μία 6C 3000CM (1953), μία εκπληκτική 33 Stradale prototipo (1967), μία 33/3 Litri “Le Mans” (1970) με το σήμα της Autodelta, της επίσημης ομάδας του αγωνιστικού τμήματος της Alfa Romeo, που γιορτάζει φέτος την 60η επέτειό της, και μία 33 TT 12 (1975). Μαζί με τα ιστορικά αυτά αγωνιστικά μοντέλα βρέθηκαν και οι τελευταίες προσθήκες της γκάμας: οι μοναδικές Giulia και Stelvio Quadrifoglio “100° Anniversario”, καθώς και η Tonale Q4, το πρώτο plug-in hybrid μοντέλο της Alfa Romeo. Στην εκδήλωση εκτέθηκε επίσης και η αποκλειστική Giulia SWB Zagato, ένα μοναδικό δείγμα που φορούσε τον V6 κινητήρα των 2,9 λίτρων, 540 ίππων της Giulia GTAm, με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, αμάξωμα από ανθρακονήματα, και κοντό μεταξόνιο/SWB-short wheelbase (το τελευταίο έγινε και το παρατσούκλι του). Από την Παρασκευή 30 Ιουνίου έως την Κυριακή 2 Ιουλίου, οι λάτρεις της Alfa Romeo είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν τρεις μέρες αυθεντικού πάθους, γεμάτες με μοναδικές εκδηλώσεις και αποκλειστικές οδηγικές εμπειρίες, στις πίστες του Montlhéry και του Le Mans – σε ένα σκηνικό που γράφτηκαν μερικά από τα πιο συναρπαστικά κεφάλαια στην παγκόσμια ιστορία του μηχανοκίνητου αθλητισμού,  με την Alfa Romeo να είναι -τότε και τώρα- το αδιαμφισβήτητο αστέρι.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Με 17 συμμετοχές θα διεξαχθεί το διήμερο 18 και 19 Μαΐου το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου, δεύτερος γύρος του Κυπέλλου Ράλλυ Ασφάλτου Βορείου Ελλάδος.

44ο Ολυμπιακό Ράλλυ - Πανηγυρική Εκκίνηση ...

Κατάμεστη ήταν η Κεντρική Πλατεία Πύργου, η οποία το βράδυ του Σαββάτου φιλοξένησε την Πανηγυρική Εκκίνηση του 44ου Ολυμπιακού Ράλλυ. Το κοινό γνώρισε από κοντά τα 50 πληρώματα που την Κυριακή θα ριχτούν στη μάχη με το χρόνο, φωτογραφήθηκε μαζί τους και χειροκρότησε όλους τους αγωνιζόμενους που θα συμμετάσχουν στον δεύτερο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος. Το παρών έδωσαν στην εκδήλωση πλήθος τοπικών αρχόντων του τόπου, οι οποίοι με τη σειρά τους ευχήθηκαν καλή επιτυχία στα πληρώματα. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Αθλητικό Σωματείο Αγωνιστική Ολυμπιακή Λέσχη Αυτοκινήτου Πύργου (ΑΟΛΑΠ). Συνδιοργανωτές είναι η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος (Περιφερειακή Ενότητα Ηλείας), η Π.Ε.Δ.Δ.Ε (Περιφερειακή Ένωση Δήμων Δυτικής Ελλάδος), ο Δήμος Πύργου και ο Δήμος Αρχαίας Ολυμπίας. Στο πλευρό των διοργανωτών βρίσκονται ο Δήμος Ανδρίτσαινας-Κρεσταίνων και ο Δήμος Ζαχάρως. Θεσμικοί υποστηρικτές είναι το Επιμελητήριο Ηλείας, ο Εμπορικός Σύλλογος Πύργου, Ερμής και η Δημοτική Επιχείρηση Πύργ