Το ADAC Opel Electric Rally Cup “powered by GSe” έκανε μια δυναμική πρώτη εμφάνιση στην Ελβετία. Το Opel Corsa Rally Electric των 100 kW/136 hp εντυπωσίασε με τις δυνατές επιδόσεις του στους πρόποδες των ελβετικών Άλπεων. Η νίκη κρίθηκε μόλις στην τελευταία ειδική διαδρομή. Στην αρχή, ο Terence Callea μπήκε στο επίκεντρο. Με τους καλύτερους χρόνους στις δύο πρώτες ειδικές διαδρομές, ο Γάλλος βρέθηκε στην κορυφή και κράτησε τη θέση του μέχρι την ένατη ειδική διαδρομή. Μετά από ένα λάθος λόγω ενός βρεγμένου σημείου στον δρόμο, ξέσπασε μια συγκλονιστική μονομαχία μεταξύ της ομάδας γιου-πατέρα Calle και Torbjörn Carlberg και της ομάδας των Max Reiter/Cornelia Nemenich, στην οποία ενεπλάκησαν επίσης ο Christian Lemke και ο συνοδηγός Stephan Schneeweiß μετά τον χρόνο τους στην ειδική SS9. Μόλις στις δύο τελευταίες ειδικές, ο βετεράνος του κυπέλλου Max Reiter πρόλαβε τον Σουηδό αντίπαλό του για 4,3 δευτερόλεπτα. Τρίτος ήταν ο Lemke, ο οποίος γιόρτασε έτσι το πρώτο του βάθρο στο ADAC Opel Electric Rally Cup, μπροστά από το εντυπωσιακό γυναικείο δίδυμο Sarah Rumeau και Julie Amblard. «Ήταν σκληρή δουλειά», είπε χαρούμενος ο Reiter, ο οποίος διεύρυνε επίσης το προβάδισμά του στο Κύπελλο με τη δεύτερη νίκη του στη σεζόν. «Αυτό ήταν το πιο σκληρό ράλι που έχω οδηγήσει ποτέ. Οι συνεχώς μεταβαλλόμενες συνθήκες με άλλοτε στεγνές και άλλοτε υγρές επιφάνειες δεν το διευκόλυναν. Η επιλογή των σωστών ελαστικών ήταν ένα στοίχημα. Ήταν δύσκολο να είσαι στο όριο χωρίς να το ξεπεράσεις. Είμαι πραγματικά χαρούμενος που τα κατάφερα». Ο Calle Carlberg ήταν απογοητευμένος από την ήττα: «Έχω φτάσει πολλές φορές κοντά και ήμουν έτοιμος για την πρώτη μου νίκη. Το αποτέλεσμα είναι φυσικά καλό, αλλά υπήρξε απογοήτευση στο πιλοτήριο. Στις δύο τελευταίες διαδρομές έδωσα τα πάντα, δυστυχώς όμως αυτό δεν ήταν αρκετό».
Από την άλλη πλευρά, ο Christian Lemke ήταν πολύ χαρούμενος για τον τερματισμό του στο βάθρο: «Το ράλι ήταν εξαιρετικά απαιτητικό – τόσο σκληρό όσο μερικά τμήματα του Rally Mont-Blanc πέρυσι. Οι επιφάνειες άλλαζαν διαρκώς, οι δρόμοι ήταν ανηφορικοί και κατηφορικοί, στενοί, γρήγοροι, συν την αλλαγή του καιρού. Ήταν πραγματικά πολύ δύσκολο. Έμαθα πάρα πολλά και είμαι πολύ χαρούμενος με την τρίτη θέση». Η Sarah Rumeau ήταν για άλλη μια φορά εντυπωσιακή: «Ξεκίνησα λίγο διστακτικά. Το απόγευμα της Παρασκευής τα πράγματα πήγαν πολύ καλά με τη δεύτερη θέση. Όμως, όποια ελαστικά και αν επιλέγαμε, δεν ήταν ποτέ τα ιδανικά. Η τέταρτη θέση είναι καλή, παρόλο που πιστεύω ότι θα μπορούσαμε να τα πάμε καλύτερα».
Δυνατή επίδοση από τη Cyndie Allemann
Αισθητή ήταν η παρουσία της Cyndie Allemann. Στο πρώτο της ράλι, η ειδική της πίστας που αποσύρθηκε το 2015, βελτιώθηκε από ειδική σε ειδική δίπλα στον βετεράνο του ράλι Horst Rotter και έφερε το Corsa Rally Electric με ασφάλεια στον τερματισμό στο τέλος ενός απαιτητικού ράλι. «Είμαι απίστευτα κουρασμένη, δεν θα πίστευα ότι ένα rally θα μπορούσε να είναι τόσο κουραστικό», παραδέχτηκε η 37χρονη. «Ήταν μια απίστευτη εμπειρία. Το rally είναι τόσο διαφορετικό από τους αγώνες σε πίστα. Όλα μεταβάλλονται συνεχώς. Η συνεργασία με τον συνοδηγό είναι εξαιρετικά σημαντική αν θέλεις να πας γρήγορα. Ο Horst ήταν ο τέλειος προπονητής για μένα, έμαθα τόσα πολλά σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα. Μου άρεσε η οικογενειακή ατμόσφαιρα στο service park. Είμαι πολύ ευχαριστημένη με την απόδοσή μας. Θα ήθελα να ευχαριστήσω την Opel Motorsport και τον Horst για τη μεγάλη ευκαιρία και την εμπιστοσύνη.” Ο επόμενος γύρος του πρώτου στον κόσμο ηλεκτρικού κυπέλλου rally ενιαίου τύπου θα πραγματοποιηθεί στις 17-18 Ιουνίου στο πλαίσιο του Rallye du Vosges Grand-Est γύρω από τη Gérardmer.