Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πρεμιέρα του Opel Corsa Rally Electric ...


Το ADAC Opel Electric Rally Cup “powered by GSe” έκανε μια δυναμική πρώτη εμφάνιση στην Ελβετία. Το Opel Corsa Rally Electric των 100 kW/136 hp εντυπωσίασε με τις δυνατές επιδόσεις του στους πρόποδες των ελβετικών Άλπεων. Η νίκη κρίθηκε μόλις στην τελευταία ειδική διαδρομή. Στην αρχή, ο Terence Callea μπήκε στο επίκεντρο. Με τους καλύτερους χρόνους στις δύο πρώτες ειδικές διαδρομές, ο Γάλλος βρέθηκε στην κορυφή και κράτησε τη θέση του μέχρι την ένατη ειδική διαδρομή. Μετά από ένα λάθος λόγω ενός βρεγμένου σημείου στον δρόμο, ξέσπασε μια συγκλονιστική μονομαχία μεταξύ της ομάδας γιου-πατέρα Calle και Torbjörn Carlberg και της ομάδας των Max Reiter/Cornelia Nemenich, στην οποία ενεπλάκησαν επίσης ο Christian Lemke και ο συνοδηγός Stephan Schneeweiß μετά τον χρόνο τους στην ειδική SS9. Μόλις στις δύο τελευταίες ειδικές, ο βετεράνος του κυπέλλου Max Reiter πρόλαβε τον Σουηδό αντίπαλό του για 4,3 δευτερόλεπτα. Τρίτος ήταν ο Lemke, ο οποίος γιόρτασε έτσι το πρώτο του βάθρο στο ADAC Opel Electric Rally Cup, μπροστά από το εντυπωσιακό γυναικείο δίδυμο Sarah Rumeau και Julie Amblard. «Ήταν σκληρή δουλειά», είπε χαρούμενος ο Reiter, ο οποίος διεύρυνε επίσης το προβάδισμά του στο Κύπελλο με τη δεύτερη νίκη του στη σεζόν. «Αυτό ήταν το πιο σκληρό ράλι που έχω οδηγήσει ποτέ. Οι συνεχώς μεταβαλλόμενες συνθήκες με άλλοτε στεγνές και άλλοτε υγρές επιφάνειες δεν το διευκόλυναν. Η επιλογή των σωστών ελαστικών ήταν ένα στοίχημα. Ήταν δύσκολο να είσαι στο όριο χωρίς να το ξεπεράσεις. Είμαι πραγματικά χαρούμενος που τα κατάφερα». Ο Calle Carlberg ήταν απογοητευμένος από την ήττα: «Έχω φτάσει πολλές φορές κοντά και ήμουν έτοιμος για την πρώτη μου νίκη. Το αποτέλεσμα είναι φυσικά καλό, αλλά υπήρξε απογοήτευση στο πιλοτήριο. Στις δύο τελευταίες διαδρομές έδωσα τα πάντα, δυστυχώς όμως αυτό δεν ήταν αρκετό».


Από την άλλη πλευρά, ο Christian Lemke ήταν πολύ χαρούμενος για τον τερματισμό του στο βάθρο: «Το ράλι ήταν εξαιρετικά απαιτητικό – τόσο σκληρό όσο μερικά τμήματα του Rally Mont-Blanc πέρυσι. Οι επιφάνειες άλλαζαν διαρκώς, οι δρόμοι ήταν ανηφορικοί και κατηφορικοί, στενοί, γρήγοροι, συν την αλλαγή του καιρού. Ήταν πραγματικά πολύ δύσκολο. Έμαθα πάρα πολλά και είμαι πολύ χαρούμενος με την τρίτη θέση». Η Sarah Rumeau ήταν για άλλη μια φορά εντυπωσιακή: «Ξεκίνησα λίγο διστακτικά. Το απόγευμα της Παρασκευής τα πράγματα πήγαν πολύ καλά με τη δεύτερη θέση. Όμως, όποια ελαστικά και αν επιλέγαμε, δεν ήταν ποτέ τα ιδανικά. Η τέταρτη θέση είναι καλή, παρόλο που πιστεύω ότι θα μπορούσαμε να τα πάμε καλύτερα».


Δυνατή επίδοση από τη Cyndie Allemann

Αισθητή ήταν η παρουσία της Cyndie Allemann. Στο πρώτο της ράλι, η ειδική της πίστας που αποσύρθηκε το 2015, βελτιώθηκε από ειδική σε ειδική δίπλα στον βετεράνο του ράλι Horst Rotter και έφερε το Corsa Rally Electric με ασφάλεια στον τερματισμό στο τέλος ενός απαιτητικού ράλι. «Είμαι απίστευτα κουρασμένη, δεν θα πίστευα ότι ένα rally θα μπορούσε να είναι τόσο κουραστικό», παραδέχτηκε η 37χρονη. «Ήταν μια απίστευτη εμπειρία. Το rally είναι τόσο διαφορετικό από τους αγώνες σε πίστα. Όλα μεταβάλλονται συνεχώς. Η συνεργασία με τον συνοδηγό είναι εξαιρετικά σημαντική αν θέλεις να πας γρήγορα. Ο Horst ήταν ο τέλειος προπονητής για μένα, έμαθα τόσα πολλά σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα. Μου άρεσε η οικογενειακή ατμόσφαιρα στο service park. Είμαι πολύ ευχαριστημένη με την απόδοσή μας. Θα ήθελα να ευχαριστήσω την Opel Motorsport και τον Horst για τη μεγάλη ευκαιρία και την εμπιστοσύνη.” Ο επόμενος γύρος του πρώτου στον κόσμο ηλεκτρικού κυπέλλου rally ενιαίου τύπου θα πραγματοποιηθεί στις 17-18 Ιουνίου στο πλαίσιο του Rallye du Vosges Grand-Est γύρω από τη Gérardmer.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...