Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

A 110 R Le Mans ...


H γαλλική φίρμα γιορτάζει την εκατονταετηρίδα του 24ωρου αγώνα αντοχής του Le Mans με μια νέα ειδική έκδοση της A 110 R η οποία αποτελεί και την πλέον σκληροπυρηνική του μοντέλου μέχρι σήμερα. Οι κατασκευαστές, ο ένας μετά τον άλλο, τιμούν τα 100 χρόνια που συμπληρώνει φέτος ο 24ωρος αγώνας αντοχής του Le Mans παρουσιάζοντας πρωτότυπα μοντέλα και ειδικές εκδόσεις με αθλητικά γονίδια όπως επιβάλει η περίσταση και η ιστορία του θρυλικού αγώνα. Η Alpine λόγω καταγωγής και όχι μόνο δεν θα μπορούσε να αποτελέσει εξαίρεση από τον παραπάνω κανόνα, παρουσιάζοντας μία ακόμα παραλλαγή της A 110 R, της πιο αθλητικής έκδοσης του αειθαλούς coupe της η οποία υιοθετεί μια σειρά σχεδιαστικών παρεμβάσεων με έμπνευση από το Le Mans. 


H έκδοση θα κατασκευαστεί αποκλειστικά σε 100 αντίτυπα τα οποία θα διατεθούν σε τιμή που ξεκινά από τα 140.000 ευρώ. Σε ό,τι αφορά τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της έκδοσης, η A110 R Le Mans υιοθετεί αυτονόητα τους χρωματισμούς λευκού και γαλάζιου από την αγωνιστική A 480 που συμπληρώνονται από τους σκούρους χρωματισμούς του γυμνού ανθρακονήματος, υλικό από το οποίο αποτελούνται το καπό, η οροφή και η αεροδυναμική πτέρυγα στο πίσω τμήμα. Εκτός από τις γαλάζιες αγωνιστικής έμπνευσης λεπτομέρειες που διασπούν την λευκότητα του αμαξώματος, το γαλάζιο χρώμα στολίζει εν είδει περιγράμματος τους carbon τροχούς αλλά και βάφει τις δαγκάνες των φρένων. Στα ενδότερα, η A110 R Le Mans δεν διαφέρει ριζικά από την «απλή» A 110 R διαθέτοντας ανθρακονημάτινα καθίσματα της Sabelt με επένδυση Alcantara το οποίο επεκτείνεται επίσης στο ταμπλό όσο και στο εσωτερικό των θυρών. Φυσικά δεν λείπουν οι νέες γαλάζιες λεπτομέρειες αλλά τα διακριτικά 24h Le Mans σε στρατηγικά σημεία.


Η νέα έκδοση δεν διαθέτει διαφορές στα μηχανικά και σε άλλα μέρη σε σχέση με την πρόσφατη A110 R η οποία, υπενθυμίζεται ότι έχει μειωμένο βάρος σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις του μοντέλου. Ειδικότερα, το συνολικό βάρος περιορίζεται σε 1.082 κιλά με την έκδοση να είναι κατά 34 κιλά ελαφρύτερη από την A110 S. Παράλληλα η R διαθέτει αναθεωρημένη αεροδυναμική σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις αλλά και μια νέα ανάρτηση η οποία αναλαμβάνει να υποστηρίξει τον πιο σκληροπυρηνικό της χαρακτήρα. 


Στην αθέατη πλευρά της παρεπιδημεί ο γνωστός τετρακύλινδρος κνητήρας των 1,8 λίτρων ο οποίος αποδίδει 300 ίππους και συνδυαστικά και με τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά της έκδοσης εξασφαλίζει στο γαλλικό coupe τη δυνατότητα επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα σε 3,9 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητα διαμορφώνεται σε 285 χλμ./ώρα. 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ανανέωση στόλου ...

Το αμαξοστάσιο των Τρόλεϊ στην Νέα Φιλαδέλφεια (Κόκκινος Μύλος) επισκέφτηκε, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, προκειμένου να εξετάσει μία σειρά ζητημάτων, που αφορούν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων και του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου των Τρόλεϊ προς τους πολίτες. Ο αρμόδιος Υφυπουργός, άκουσε και κατέγραψε όλα τα αιτήματα των εργαζομένων, σχετικά με την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας, την ποιότητα εργασίας των οδηγών, αλλά και την προστασία τους στο πλαίσιο της δύσκολης καθημερινότητάς τους. Στην συνέχεια ο κ. Οικονόμου συναντήθηκε με τους εργαζόμενους και με τον Διευθύνοντα Συμβούλο της Ο.ΣΥ, Στέφανο Αγιάσογλου, τον Γενικό Διευθυντή Παραγωγής της Ο.ΣΥ., Γιώργο Δρόση. Ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στα Τρόλεϊ (πρώην ΗΛΠΑΠ), Στέλιος Ινεπέκογλου, έθεσε τα θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους. Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στάθηκε στον εκσυγχρονισμό του στόλου των Τρόλεϊ με τα 200 νέα οχ

13ο GRAND PRIX - ΟΥΓΓΑΡΙΑ ...

Το 13Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πραγματοποιήθηκε στην πίστα «Ουγγαρόρινγκ» της Ουγγαρίας και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 21 Ιουλίου, από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ). Την παρθενική του νίκη έκανε ο Όσκαρ Πιάστρι,  ο οποίος πήρε την 1η νίκη της καριέρας του, με 2ο τον ομόσταβλό του στη McLaren, Λάντο Νόρις, ενώ την 3η θέση πήρε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και διαφορά 4,4 μονάδες από τον ανταγωνισμό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 25,1%. Και οι γυναίκες, όμως, παρακολούθησαν Formula 1 καταγράφοντας ποσοστό μέχρι και 24,8%.  Οι απεσταλμένοι της εκπομπής «FORMULA 1 SHOW» του ΑΝΤ1 και ANT1+, Μαρία Θωμά και Γιώργος Ανανίδας, μετέφεραν το κλίμα από το καυτό Ουγγαρόρι