H γαλλική φίρμα επισημοποίησε την πρεμιέρα του ανανεωμένου 2008 το οποίο σύμφωνα με τις συστάσεις θα αποκαλυφθεί αύριο 4 Μαΐου. Προς το παρόν δεν υπάρχουν χειροπιαστά στοιχεία για τις βελτιώσεις, ωστόσο δεδομένα σε αυτές θα συγκαταλέγονται ανασχεδιασμένα στοιχεία στην όψη του μοντέλου, στο πίσω τμήμα αλλά και σε εξοπλιστικό επίπεδο. Ακόμα σημαντικότερες είναι οι αλλαγές που θα συντελεστούν στην γκάμα εκδόσεων με τις κυριότερες να αφορούν την αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση με τα διακριτικά e-2008 που όπως και στα υπόλοιπα νεότερα ηλεκτρικά Peugeot θα μετασχηματιστούν σε Ε-2008. Αν και η ελαφρά διαφοροποίηση των διακριτικών μάλλον λίγη σημασία έχει, τα «μεγαλύτερα νέα» θα προέλθουν από την βελτίωση της ηλεκτρικής τεχνολογίας. Αυτή όπως και στην περίπτωση του e-208 θα αποτελείται πλέον από ένα ισχυρότερο ηλεκτρικό μοτέρ με ισχύ 156 ίππους και μια μεγαλύτερη μπαταρία χωρητικότητας 54 kWh. Να σημειωθεί ότι στην περίπτωση του Jeep Avenger που εφοδιάζεται με το ίδιο σύνολο η συνολική αυτονομία διαμορφώνεται σε έως και 550 χλμ. σε αστικές συνθήκες κίνησης. Στους νεολογισμούς θα συμπεριληφθεί και η τεχνολογία mild hybrid η οποία έγκειται στην παρουσία επικουρικού ηλεκτρικού κυκλώματος 48 Volt και ενός μικρού μοτέρ ενσωματωμένου στο κιβώτιο, θα συνδυάζεται με τον κινητήρα 1,2 λίτρων που θα είναι διαθέσιμος σε εκδοχές ισχύος 100 και 136 ίππων. Σε αμφότερες τις περιπτώσεις οι κινητήρες θα συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων ενώ σαφή προδιαγράφονται τα πλεονεκτήματα σε όρους εξοικονόμησης ενέργειας καθώς χάρη στην ήπια υβριδική τεχνολογία, η κατανάλωση καυσίμου προδιαγράφεται μειωμένη έως και κατά 15%.
H γαλλική φίρμα επισημοποίησε την πρεμιέρα του ανανεωμένου 2008 το οποίο σύμφωνα με τις συστάσεις θα αποκαλυφθεί αύριο 4 Μαΐου. Προς το παρόν δεν υπάρχουν χειροπιαστά στοιχεία για τις βελτιώσεις, ωστόσο δεδομένα σε αυτές θα συγκαταλέγονται ανασχεδιασμένα στοιχεία στην όψη του μοντέλου, στο πίσω τμήμα αλλά και σε εξοπλιστικό επίπεδο. Ακόμα σημαντικότερες είναι οι αλλαγές που θα συντελεστούν στην γκάμα εκδόσεων με τις κυριότερες να αφορούν την αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση με τα διακριτικά e-2008 που όπως και στα υπόλοιπα νεότερα ηλεκτρικά Peugeot θα μετασχηματιστούν σε Ε-2008. Αν και η ελαφρά διαφοροποίηση των διακριτικών μάλλον λίγη σημασία έχει, τα «μεγαλύτερα νέα» θα προέλθουν από την βελτίωση της ηλεκτρικής τεχνολογίας. Αυτή όπως και στην περίπτωση του e-208 θα αποτελείται πλέον από ένα ισχυρότερο ηλεκτρικό μοτέρ με ισχύ 156 ίππους και μια μεγαλύτερη μπαταρία χωρητικότητας 54 kWh. Να σημειωθεί ότι στην περίπτωση του Jeep Avenger που εφοδιάζεται με το ίδιο σύνολο η συνολική αυτονομία διαμορφώνεται σε έως και 550 χλμ. σε αστικές συνθήκες κίνησης. Στους νεολογισμούς θα συμπεριληφθεί και η τεχνολογία mild hybrid η οποία έγκειται στην παρουσία επικουρικού ηλεκτρικού κυκλώματος 48 Volt και ενός μικρού μοτέρ ενσωματωμένου στο κιβώτιο, θα συνδυάζεται με τον κινητήρα 1,2 λίτρων που θα είναι διαθέσιμος σε εκδοχές ισχύος 100 και 136 ίππων. Σε αμφότερες τις περιπτώσεις οι κινητήρες θα συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων ενώ σαφή προδιαγράφονται τα πλεονεκτήματα σε όρους εξοικονόμησης ενέργειας καθώς χάρη στην ήπια υβριδική τεχνολογία, η κατανάλωση καυσίμου προδιαγράφεται μειωμένη έως και κατά 15%.