Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το νέο Abarth 500e ...


Το νέο Abarth 500e είναι το πρώτο όχημα της γκάμας Abarth που προσφέρει μια πλήρως συνδεδεμένη εμπειρία χάρη στις Υπηρεσίες Uconnect, οι οποίες προσφέρουν στους πελάτες μια ολοκληρωμένη οδηγική εμπειρία με πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο και ασφάλεια επί του οχήματος. Όλες οι συνδεδεμένες υπηρεσίες μπορούν επίσης να διαχειρίζονται και εκτός οχήματος μέσω της αποκλειστικής εφαρμογής (εφαρμογή Fiat). Εντός του αυτοκινήτου, οι πελάτες μπορούν να απολαύσουν το συνεχώς συνδεδεμένο και ενημερωμένο σύστημα πλοήγησης για να λαμβάνουν πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο για την κυκλοφορία, τη στάθμευση και τον καιρό. Επιπλέον, χάρη στο Dynamic Range Mapping, μπορείτε να ελέγξετε τον χάρτη για τη μέγιστη εμβέλεια που θα μπορούσε να διανυθεί με την υπολειπόμενη φόρτιση και να αναζητήσετε τον πλησιέστερο σταθμό φόρτισης. Εκτός αυτοκινήτου, η συνδεδεμένη εμπειρία συνεχίζεται με την αποκλειστική εφαρμογή για κινητά. Μέσω του smartphone, είναι δυνατή η απομακρυσμένη παρακολούθηση του οχήματος, το άνοιγμα και το κλείσιμο των θυρών με λίγα πατήματα - γνωρίζοντας πάντα πού είναι σταθμευμένο το αυτοκίνητο - και η εύρεση δημοσίων σταθμών φόρτισης. Για να ελαχιστοποιηθεί ο χρόνος φόρτισής του, το νέο Abarth 500e είναι εξοπλισμένο με το σύστημα γρήγορης φόρτισης 85 kW για να φορτίζει πολύ γρήγορα την μπαταρία του αυτοκινήτου και να εγγυάται ατελείωτη διασκέδαση. Για παράδειγμα, το μόνο που χρειάζεται είναι λιγότερο από 5 λεπτά για να δημιουργήσετε ένα επαρκές ενεργειακό απόθεμα για τις ημερήσιες απαιτήσεις χιλιομετρικής απόστασης (περίπου 40 km), που είναι λιγότερο από το χρόνο που χρειάζεται για να επιλέξετε τον επόμενο προορισμό σας. Όταν βιάζεστε, η γρήγορη φόρτιση φτάνει το 80% της εμβέλειας σε μόλις 35 λεπτά για να επιστρέψετε γρήγορα και χωρίς άγχος στο δρόμο. Το eProWallbox προσφέρει μεγάλη ευελιξία όσον αφορά τη λειτουργικότητα και το κόστος και με ρυθμιζόμενη ισχύ φόρτισης μεταξύ 7,4 και 22 kW, είναι ιδανικό για όλες τις χρήσεις. Τέλος, στις αρχές του καλοκαιριού αναμένονται στην Ελληνική αγορά το άνοιγμα των παραγγελιών τους καθώς και οι τιμές τους. Μετά την επιτυχία της εντυπωσιακής, πλήρως εξοπλισμένης έκδοσης λανσαρίσματος «Scorpionissima», η οποία εξαντλήθηκε μετά από λίγες μόνο εβδομάδες η περιορισμένη παραγωγή των 1949 τεμαχίων της, η Abarth έφερε εξαιρετικές νέες προσθήκες στην οικογένεια του Σκορπιού με την κυκλοφορία των Νέων Abarth 500e και 500e Turismo (θα είναι διαθέσιμα για παραγγελία σε εκδόσεις hatchback και cabrio). Το νέο Abarth 500e σηματοδοτεί την είσοδο της μάρκας στη νέα της εποχή και προσφέρει επιδόσεις και χαρακτήρα χάρη στα νέα σχεδιαστικά στοιχεία και τις σπορ λεπτομέρειες. Ο σπορ χαρακτήρας πιστοποιείται από τη νέα επιγραφή Abarth σε σκούρο γκρι τιτάνιο που τοποθετείται στο καπό μπροστά και πίσω. Και δεν είναι «απλώς μια υπογραφή», αλλά η ένωση της απόδοσης και της καινοτομίας, της διασκέδασης και της βιωσιμότητας. Οι ζάντες αλουμινίου 17" με νέα ειδική σχεδίαση δίνουν επίσης στο νέο Abarth μια ακόμη πιο επιθετική εμφάνιση, μαζί με τις αποκλειστικές σπορ γραμμές των πλευρικών μαρσπιέ, το Cool White εμπρός  σπόϊλερ του προφυλακτήρα, τα ένθετα του πίσω διαχύτη και τα νέα καπάκια καθρεπτών σε Matt Grey. Ο σπορ χαρακτήρας βρίσκει επίσης την πληρέστερη έκφρασή του στο εσωτερικό του αυτοκινήτου: ο σκούρος εσωτερικός διάκοσμος, τα αξεπέραστα σπορ καθίσματα με τις «ρίγες Σκορπιού» ανάγλυφες στο ύφασμα, η σπορ διπλή ραφή και το τιμόνι σε μαύρο βινύλιο κάνουν το περιβάλλον οδήγησης το πιο σπορ και άνετο στη κατηγορία του. Μπροστά από τον οδηγό υπάρχουν 2 μεγάλες οθόνες: το σύστημα ψυχαγωγίας με μια ευρεία οθόνη αφής 10,25"– το Uconnect radio NAV – με τις νέες Σελίδες επιδόσεων και ένα καντράν με οθόνη TFT 7” με ειδικά γραφικά Abarth που διατίθενται ως στάνταρ. Οι Σελίδες Επιδόσεων έχουν σχεδιαστεί ειδικά για το νέο ηλεκτρικό Abarth και επιτρέπουν στους πελάτες να παρακολουθούν τις επιδόσεις τους καθώς οδηγούν. Το νέο Abarth 500e έρχεται με έναν συγκεκριμένο ήχο που αναπαράγει έναν τόνο ηλεκτρικής κιθάρας μέσα στην καμπίνα κάθε φορά που το αυτοκίνητο ενεργοποιείται ή απενεργοποιείται. Επίσης και το AVAS αποκτά ένα συγκεκριμένο «ήχο Abarth», έναν αναγνωρίσιμο ήχο για τους θαυμαστές της Abarth, που αντανακλά την σπορ και αντισυμβατική ψυχή που είναι εγγενής στο είδος και στα αυτοκίνητα του Σκορπιού. Το νέο 500e καταφέρνει επίσης να συνδυάσει τον καθαρό σπορ χαρακτήρα του Σκορπιού με τα τυπικά συστατικά της οδήγησης ενός Cabrio αυτοκινήτου: ήλιος, αρώματα και αέρας συνδυάζονται με τους τολμηρούς ήχους και τη σχεδίαση του αυτοκινήτου, παρέχοντας μια μοναδική, συναρπαστική και αποκλειστική εμπειρία οδήγησης. Φτιαγμένο για όσους λαχταρούν την αίσθηση ελευθερίας και συγκίνησης που μόνο η έκδοση Cabrio μπορεί να προσφέρει. Το Turismo βρίσκεται στην κορυφή της νέας σειράς, προσφέροντας –όπως πάντα– εξαιρετική απόδοση, μοναδικό στυλ και τον αυθεντικό ήχο Abarth. Συνδυάζει δύναμη και ομορφιά και ενσαρκώνει ένα κομψό και σπορ πνεύμα ταυτόχρονα. Οι εσωτερικές και εξωτερικές λεπτομέρειες ενδυναμώνουν το πάθος των πραγματικών οδηγών, ενώ εκπληρώνει τα όνειρα αυτών που αναζητούν τον σύγχρονο τρόπο ζωής.

Το εντυπωσιακό εξωτερικό εμπλουτίζεται με αποκλειστικές ζάντες αλουμινίου γκρι τιτανίου 18 ιντσών με διαμαντέ φινίρισμα, οι οποίες εξιτάρουν με την επιθετική και αιχμηρή σχεδίασή τους, συνδυάζοντας τόσο τη μοντέρνα σχεδίαση όσο και την παραδοσιακή κομψότητα. Στο εσωτερικό, ο σπορ χαρακτήρας και το στυλ βρίσκουν την πλήρη έκφραση τους με τους premium εσωτερικούς χώρους από Alcantara, ένα κορυφαίο αγωνιστικό υλικό που προσφέρει μια σκούρα σπορ εμφάνιση και εξαιρετική αίσθηση αφής. Το δερμάτινο/Alcantara τιμόνι και η ανάγλυφη όψη του ταμπλό Alcantara δίνουν επίσης μια σπορ πινελιά και μια premium αίσθηση. Τα σπορ καθίσματα με ενσωματωμένο προσκέφαλο φέρνουν το Acid-Green Scorpion σήμα στο εσωτερικό και οι σπορ διπλές ραφές παρέχουν οπτική συνέχεια από τα καθίσματα μέχρι τα πάνελ των θυρών. Η «υπογραφή» της Abarth που είναι ο αδιαμφισβήτητος ήχος της, χάρη στη γεννήτρια ήχου Abarth, συνοδεύει κάθε διαδρομή με το 500e Turismo. Αυτό είναι ένα τυπικό χαρακτηριστικό του "Turismo" που αναδεικνύει την απόδοση του κινητήρα, αναπαράγοντας πιστά τον ήχο ενός βενζινοκινητήρα Abarth με τη διάσημη εξάτμιση της Record Monza. Σχεδιασμένο για να προσφέρει όλα τα συναισθήματα που αναζητά κάθε λάτρης των Abarth και των σπορ αυτοκινήτων όταν οδηγεί ένα Abarth, συνδυάζοντας τέλεια την απόδοση και τον ήχο, αυτό το καινοτόμο ηχοσύστημα βελτιώνει την οδηγική εμπειρία Abarth. Επιπλέον, το νέο Abarth 500e Turismo διαθέτει ένα πλήρες σύνολο λειτουργιών άνεσης, τεχνολογίας και ασφάλειας, όπως θερμαινόμενα μπροστινά καθίσματα, ασύρματη βάση φόρτισης, κάμερα οπισθοπορείας και προειδοποίηση τυφλού σημείου. Για να ολοκληρώσει την εμπειρία ήχου 360° του Νέου Abarth 500e Turismo, η JBL φέρνει τον βραβευμένο ήχο της στην κορυφαία έκδοση – μια συνεργασία που ανεβάζει την αδρεναλίνη σε κάθε βόλτα. Το ζωντανό και ισχυρό ηχοσύστημα JBL premium προσφέρει καθηλωτικό και δυναμικό ήχο με καθαρά ψηλά, ισχυρά μπάσα και καλά καθορισμένες μεσαίες για να ικανοποιήσει τους πιο παθιασμένους και απαιτητικούς λάτρεις της μουσικής που αγαπούν την οδήγηση. Διαθέτει 7 βέλτιστα τοποθετημένα ηχεία υψηλής απόδοσης, συμπεριλαμβανομένων 2 tweeter, 2 midwoofers, 2 ηχεία πλήρους εμβέλειας πίσω πόρτας, 1 subwoofer στο πορτμπαγκάζ, καθώς και έναν ενισχυτή 8 καναλιών. Εξαιρετικά εκλεπτυσμένο τόσο στην κατασκευή όσο και στην απόδοση, το premium ηχοσύστημα είναι απλό και διαισθητικό στη χρήση και είναι εξοπλισμένο με μια πληθώρα προηγμένων τεχνολογιών. Τα κυριότερα σημεία περιλαμβάνουν την τεχνολογία Virtual Center, έναν αλγόριθμο που διασφαλίζει ότι κάθε επιβάτης, ανεξάρτητα από τη θέση στο όχημα, απολαμβάνει απρόσκοπτα οποιαδήποτε αναπαραγωγή μουσικής ή ήχου και το Speed Adjusted Volume για διατήρηση του αντιληπτού επιπέδου αναπαραγωγής μουσικής και της ισορροπίας χαμηλής συχνότητας σε οποιαδήποτε ταχύτητα οχήματος. Η ένταση και το φάσμα του ήχου προσαρμόζονται αυτόματα καθώς αυξάνεται η ταχύτητα, προσφέροντας μια ακόμη συγκίνηση για τον οδηγό και τους επιβάτες. Ο ενισχυτής 320 watt επιτρέπει στον έντονο ήχο JBL να ρέει μέσα από τις φλέβες των πελατών, μετατρέποντας την ενέργεια σε συναίσθημα και την ισχύ σε αδρεναλίνη, όπως το Abarth 500e. Το premium ηχοσύστημα JBL είναι τέλεια ενσωματωμένο στο αυτοκίνητο χωρίς καμία σημαντική επίδραση στο εσωτερικό ή στο χώρο του πορτμπαγκάζ.


Συνδυάζοντας επιδόσεις, ηλεκτρική ισχύ, στυλ και έναν νέο δυνατό ήχο, ο νέος Σκορπιός μετατρέπει την προηγμένη τεχνολογία σε αδρεναλίνη και τη βιωσιμότητα σε απόδοση. Χάρη στην ηλεκτρική αρχιτεκτονική του μαζί με τη βελτιωμένη κατανομή βάρους, τη στιγμιαία ροπή και το μεγαλύτερο μεταξόνιο, το νέο Abarth 500e είναι ταχύτερο από την έκδοση βενζίνης και πιο συναρπαστικό τόσο στην αστική όσο και στην προαστιακή οδήγηση, εξασφαλίζοντας καλύτερη συνολικά απόδοση. Στην πραγματικότητα είναι 1 με 1,5 δευτερόλεπτο ταχύτερο στις ενδιάμεσες επιταχύνσεις έως τα 100 km/h από την βενζινοκίνητη έκδοση του. Επιπλέον, το νέο Abarth 500e προσφέρει εξαιρετική οδική συμπεριφορά και δυναμική οδήγησης, με ταχύτερη απόκριση, καλύτερη είσοδο στις στροφές και υψηλότερη ταχύτητα στις στροφές και στην έξοδο. Εν ολίγοις, είναι πιο Abarth από ποτέ. Εξοπλισμένο με μπαταρία 42 kWh σε συνδυασμό με ισχυρό ηλεκτροκινητήρα, συνδυάζει την απόδοση του Σκορπιού με την καινοτομία της ηλεκτρικής κινητικότητας. Διαθέτει την καλύτερη επιτάχυνση στην κατηγορία του και ταυτόχρονα εξασφαλίζει μηδενικές εκπομπές ρύπων. Τελικά, το νέο Abarth 500e είναι «συναρπαστικό και γρήγορο» ακριβώς σε εκείνες τις συνθήκες όπου μπορείτε πραγματικά να διασκεδάσετε. Με αυτονομία μπαταρίας έως 265 km και γρήγορη φόρτιση έως και 85 kw σε συνεχές ρεύμα (DC), το νέο Abarth 500e εξασφαλίζει άφθονο οδηγικό ενθουσιασμό. Οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε πέντε συναρπαστικά χρώματα τόσο για το 500e όσο και για το 500e Turismo: Antidote White, Venom Black, Adrenaline Red, συν τα ολοκαίνουργια Acid Green και Poison Blue, που κάνουν το Νέο Abarth 500e να ξεχωρίζει από το πλήθος. Τόσο στο New Abarth 500e όσο και στο New Abarth 500e Turismo, διατίθενται τρεις αποκλειστικές λειτουργίες οδήγησης που εστιάζουν στην απόδοση – Turismo, Scorpion Street και Scorpion Track – δίνοντας στους πελάτες απόλυτη ελευθερία να βελτιώσουν πλήρως το σπορ στήσιμο και να απελευθερώσουν τη δύναμή του. Η λειτουργία Turismo επιτρέπει πιο ομαλή επιτάχυνση και χαμηλότερη ισχύ για μια αποτελεσματική αλλά συναρπαστική εμπειρία οδήγησης. Η λειτουργία Scorpion Street προσφέρει κορυφαία απόδοση μεγιστοποιώντας παράλληλα το αναγεννητικό φρενάρισμα. Τόσο στη λειτουργία Turismo όσο και στη λειτουργία Scorpion Street, η λειτουργία οδήγησης με ένα πεντάλ προσφέρεται για μια ταχύτερη και πιο σπορ εμπειρία οδήγησης. Το αυτοκίνητο επιβραδύνει κάθε φορά που σηκώνετε το πόδι σας, καθιστώντας δυνατό το φρενάρισμα χωρίς καν να αγγίξετε το πεντάλ του φρένου και ανακτά την κινητική ενέργεια η οποία στη συνέχεια μετατρέπεται σε ηλεκτρική ενέργεια για να επαναφορτιστεί η μπαταρία. Τέλος, η λειτουργία Scorpion Track έχει σχεδιαστεί για όσους αναζητούν κορυφαίες επιδόσεις χωρίς τη λειτουργία One Pedal Driving. Το νέο Abarth 500e είναι το πρώτο όχημα της γκάμας Abarth που προσφέρει μια πλήρως συνδεδεμένη εμπειρία χάρη στις Υπηρεσίες Uconnect, οι οποίες προσφέρουν στους πελάτες μια ολοκληρωμένη οδηγική εμπειρία με πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο και ασφάλεια επί του οχήματος. Όλες οι συνδεδεμένες υπηρεσίες μπορούν επίσης να διαχειρίζονται και εκτός οχήματος μέσω της αποκλειστικής εφαρμογής (εφαρμογή Fiat). Εντός του αυτοκινήτου, οι πελάτες μπορούν να απολαύσουν το συνεχώς συνδεδεμένο και ενημερωμένο σύστημα πλοήγησης για να λαμβάνουν πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο για την κυκλοφορία, τη στάθμευση και τον καιρό. Επιπλέον, χάρη στο Dynamic Range Mapping, μπορείτε να ελέγξετε τον χάρτη για τη μέγιστη εμβέλεια που θα μπορούσε να διανυθεί με την υπολειπόμενη φόρτιση και να αναζητήσετε τον πλησιέστερο σταθμό φόρτισης. Εκτός αυτοκινήτου, η συνδεδεμένη εμπειρία συνεχίζεται με την αποκλειστική εφαρμογή για κινητά. Μέσω του smartphone, είναι δυνατή η απομακρυσμένη παρακολούθηση του οχήματος, το άνοιγμα και το κλείσιμο των θυρών με λίγα πατήματα - γνωρίζοντας πάντα πού είναι σταθμευμένο το αυτοκίνητο - και η εύρεση δημοσίων σταθμών φόρτισης.


Για να ελαχιστοποιηθεί ο χρόνος φόρτισής του, το νέο Abarth 500e είναι εξοπλισμένο με το σύστημα γρήγορης φόρτισης 85 kW για να φορτίζει πολύ γρήγορα την μπαταρία του αυτοκινήτου και να εγγυάται ατελείωτη διασκέδαση. Για παράδειγμα, το μόνο που χρειάζεται είναι λιγότερο από 5 λεπτά για να δημιουργήσετε ένα επαρκές ενεργειακό απόθεμα για τις ημερήσιες απαιτήσεις χιλιομετρικής απόστασης (περίπου 40 km), που είναι λιγότερο από το χρόνο που χρειάζεται για να επιλέξετε τον επόμενο προορισμό σας. Όταν βιάζεστε, η γρήγορη φόρτιση φτάνει το 80% της εμβέλειας σε μόλις 35 λεπτά για να επιστρέψετε γρήγορα και χωρίς άγχος στο δρόμο. Επιπλέον, υπάρχει το eProWallbox, η πλήρης οικογένεια συσκευών φόρτισης που ικανοποιεί τις πολλές ανάγκες της ευρύτερης ποικιλίας πελατών. Το eProWallbox προσφέρει μεγάλη ευελιξία όσον αφορά τη λειτουργικότητα και το κόστος και με ρυθμιζόμενη ισχύ φόρτισης μεταξύ 7,4 και 22 kW, είναι ιδανικό για όλες τις χρήσεις.

Τέλος, στις αρχές του καλοκαιριού αναμένονται στην Ελληνική αγορά το άνοιγμα των παραγγελιών τους καθώς και οι τιμές τους

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

60 χρόνια Opel Design Centre...

Το 2024 είναι μία επετειακή χρονιά για την Opel, αφού η Γερμανική εταιρεία γιορτάζει 125 χρόνια στην κατασκευή αυτοκινήτων. Από το 1899, η μάρκα με έμβλημα τον Κεραυνό έχει καταστήσει την κινητικότητα προσιτή σε εκατομμύρια ανθρώπους, ενώ την ίδια στιγμή, συνεχίζει να εμπνέει το κοινό με τα καινοτόμα μοντέλα της. Σήμερα, το έμβλημα της Opel εκφράζει τη συναρπαστική πλευρά της μάρκας, καθώς και τον δρόμο της προς τον εξηλεκτρισμό. Το design είναι αυτό που ευθύνεται κατά κύριο λόγο για το πώς ένα αυτοκίνητο μπορεί να συναρπάσει από την πρώτη ματιά. Και εδώ, η Opel έθεσε γερές βάσεις, ακριβώς 60 χρόνια πριν. Το 1964, ξεκινά τη λειτουργία του στο Rüsselsheim το Opel Design Studio, το πρώτο κέντρο σχεδιασμού αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Από τότε, είναι υπεύθυνο για τη συνεχώς εξελισσόμενη σχεδιαστική φιλοσοφία των μοντέλων παραγωγής της Opel. Οι σχεδιαστές έχουν επίσης δημιουργήσει πρωτοποριακά πρωτότυπα οχήματα, που δίνουν μια γεύση από το μέλλον της μάρκας, από το θρυλικό Opel Experimental GT

1000 Miglia ...

Από τις 11 έως και τις 15 Ιουνίου 2024 διεξάγεται στην Ιταλία και την κλασική πλέον διαδρομή Μπρέσια-Ρώμη-Μπρέσια, το 42ο “1000 Miglia” όπου πάνω από 400 κλασικά αυτοκίνητα λαμβάνουν μέρος. Περισσότερες από 50 Alfa Romeo συμμετέχουν στον «Πιο όμορφο αγώνα του κόσμου», όπως τον αποκαλούσε ο Enzo Ferrari. Η πιο ιδιαίτερη αφορά σε μια εξαιρετικά σπάνια 1900 Sport Spider του 1954, η οποία φέρει τον αριθμό «289». Πρόκειται για ένα ανοιχτό αγωνιστικό με 4κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα που απέδιδε 138 HP, κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων και πίσω άξονα De Dion. Χάρη στο βάρος των μόλις 880 kg και την εξαιρετική αεροδυναμική, μπορούσε να αναπτύξει ταχύτητα έως και 220 km/h ενώ τα δυναμικά χαρακτηριστικά της ήταν κορυφαία. Πίσω από το τιμόνι της βρίσκεται ο Nicola Larini, ο θρυλικός πιλότος που στη δεκαετία του 1990 μεσουράνησε στο DTM και το 1993 στέφθηκε πρωταθλητής με την Alfa Romeo 155 V6 TI. Ακόμα μια πολύ σπάνια παρουσία είναι μια 1900 Super Sprint του 1956 που συμμετέχει στον αγώνα με τ

20ο Ράλλυ Κορίνθου ...

Το Ράλλυ Κορίνθου στην επιστροφή του στο 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ έπειτα από δύο χρόνια απουσίας, συγκέντρωσε 48 συμμετοχές! Ο αγώνας θα πραγματοποιηθεί από την Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Κορινθίας (ΑΛΑΚ) στις 15 και 16 Ιουνίου και πεδίο δράσης θα είναι δύο αγαπημένες «ακροπολικές» Ειδικές Διαδρομές, οι Άγιοι Θεόδωροι και τα Πίσια. Οι συμμετοχές χαρακτηρίζονται τόσο από την ποσότητα, όσο και από την ποιότητα, με τους πρωταγωνιστές του πρωταθλήματος να δίνουν το παρών στην Κόρινθο, σε ένα κρίσιμο σημείο για το θεσμό. Πρώτοι στον αγώνα θα εκκινήσουν οι Jourdan Serderidis-Frederic Miclotte με το ολοκαίνουριο Skoda Fabia RS Rally2 του οδηγού, οι οποίοι θα αγωνιστούν στο Ράλλυ Κορίνθου προκειμένου να κάνουν μια καλή προπόνηση ενόψει του εθνικού μας αγώνα, στον οποίο θα οδηγήσουν ένα Ford Puma της κορυφαίας κατηγορίας. Να αφήσουν πίσω τους τις ατυχίες που αντιμετώπισαν στους δύο πρώτους πρωταθληματικούς αγώνες θα επιδιώξουν οι Ιωάννης Παπαδημητρίου-Χρήστος Κουζιώνης, οι οποίοι θα κ