Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αναβαθμισμένο πλαίσιο Opel GSe ...


Τα νέα, ηλεκτροκίνητα Opel Astra GSe και Opel Grandland GSe συνδυάζουν ιδανικά τη σπορ οδήγηση και την περιβαλλοντική ευθύνη. Ο Dr. Christian Hartweg και η ομάδα μηχανικών του εφάρμοσαν ειδικές ρυθμίσεις στο πλαίσιο και το σύστημα διεύθυνσης των μοντέλων GSe. Στο βίντεο, ο Hartweg εξηγεί πώς η οικογένεια GSe αντλεί έμπνευση από τους σπορ προγόνους της και τη μεταφράζει σε πρωτοποριακά οχήματα και τεχνολογίες που προσφέρουν δυναμική οδηγική απόλαυση.Όμως, οι μηχανικοί του Rüsselsheim δεν ασχολήθηκαν μόνο με τα μοντέλα GSe. Όλες οι εκδόσεις του Grandland SUV επωφελούνται από πρόσθετες βελτιστοποιήσεις στο πλαίσιο και το σύστημα διεύθυνσης, εξασφαλίζοντας την άμεση και σταθερή οδηγική εμπειρία που είναι χαρακτηριστικό γνώρισμα της Opel.


Πλαίσιο GSe με τεχνολογία FSD: ακρίβεια, δυναμικές επιδόσεις, αλλά και άνεση

Η ομάδα μηχανικών πήρε το ισορροπημένο πλαίσιο των μοντέλων Astra και Grandland και το αναβάθμισε με πιο σπορ και δυναμικά χαρακτηριστικά. Στην περίπτωση του Grandland GSe αυτό σημαίνει συνολική απόδοση 300 ίππων (κατανάλωση καυσίμου WLTP1 μικτού κύκλου: 1,2 l/100 km, εκπομπές CO2 28-27 g/km) και επιτάχυνση 0-100 km/h σε μόλις 6,1 δευτερόλεπτα, σε συνδυασμό με ηλεκτρική τετρακίνηση. Στο Astra GSe, το ηλεκτροκίνητο σύστημα μετάδοσης κίνησης αποδίδει ισχύ 225 ίππων (κατανάλωση καυσίμου WLTP1: 1,2-1,1 l/100 km, εκπομπές CO2 26-25 g/km) και τεράστια ροπή 360 Nm. Στο πλαίσιο GSe γίνεται χρήση ειδικών ελατηρίων και αμορτισέρ με τεχνολογία KONI FSD (Frequency Selective Damping). Ανάλογα με τις συνθήκες του οδοστρώματος και το στυλ οδήγησης, η τεχνολογία αυτή επιτρέπει διαφορετικά χαρακτηριστικά απόσβεσης, εξασφαλίζοντας άνεση σε ανώμαλο οδόστρωμα (για παράδειγμα σε λιθόστρωτες επιφάνειες), αλλά και ένα σπορ, φιλόδοξο στυλ οδήγησης για πιο άμεση επαφή με τον δρόμο σε πιο ομαλό οδόστρωμα. Τα κορυφαία μοντέλα GSe αντιδρούν ακόμα πιο γρήγορα και άμεσα σε κάθε εντολή του οδηγού και, όπως συνηθίζεται στην Opel, παραμένουν σταθερά στο φρενάρισμα, στις στροφές και στις υψηλές ταχύτητες στον αυτοκινητόδρομο. Τα αμορτισέρ διαθέτουν μια πρόσθετη βαλβίδα και ένα δεύτερο υδραυλικό κύκλωμα, συνεπώς το αυτοκίνητο είναι πιο άνετο ή πιο σπορ στην οδήγηση, ανάλογα με το αν η βαλβίδα είναι ανοιχτή ή κλειστή.


Νέες ρυθμίσεις για όλες τις εκδόσεις Grandland

Η περαιτέρω εξέλιξη του πλαισίου και του συστήματος διεύθυνσης δεν περιορίστηκε μόνο στα μοντέλα GSe. Αντίθετα, όλες οι εκδόσεις του Grandland επωφελούνται από τις βελτιστοποιήσεις στα αμορτισέρ και το σύστημα διεύθυνσης. Οι μηχανικοί αύξησαν επίσης τη δύναμη απόσβεσης στην περιοχή των χαμηλών ταχυτήτων εμβόλου και τη μείωσαν στην περιοχή των μεσαίων και υψηλών ταχυτήτων, προκειμένου να εξασφαλίσουν τη μέγιστη δυνατή άνεση, ακόμα και σε ανώμαλο οδόστρωμα. Το σύστημα διεύθυνσης έχει επαναρυθμιστεί, ώστε όλες οι εκδόσεις Grandland να προσφέρουν τη χαρακτηριστική σπορ και άνετη οδηγική εμπειρία Opel, με άμεση και ακριβή ανατροφοδότηση προς τον οδηγό.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ανανέωση στόλου ...

Το αμαξοστάσιο των Τρόλεϊ στην Νέα Φιλαδέλφεια (Κόκκινος Μύλος) επισκέφτηκε, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, προκειμένου να εξετάσει μία σειρά ζητημάτων, που αφορούν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων και του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου των Τρόλεϊ προς τους πολίτες. Ο αρμόδιος Υφυπουργός, άκουσε και κατέγραψε όλα τα αιτήματα των εργαζομένων, σχετικά με την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας, την ποιότητα εργασίας των οδηγών, αλλά και την προστασία τους στο πλαίσιο της δύσκολης καθημερινότητάς τους. Στην συνέχεια ο κ. Οικονόμου συναντήθηκε με τους εργαζόμενους και με τον Διευθύνοντα Συμβούλο της Ο.ΣΥ, Στέφανο Αγιάσογλου, τον Γενικό Διευθυντή Παραγωγής της Ο.ΣΥ., Γιώργο Δρόση. Ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στα Τρόλεϊ (πρώην ΗΛΠΑΠ), Στέλιος Ινεπέκογλου, έθεσε τα θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους. Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στάθηκε στον εκσυγχρονισμό του στόλου των Τρόλεϊ με τα 200 νέα οχ

13ο GRAND PRIX - ΟΥΓΓΑΡΙΑ ...

Το 13Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πραγματοποιήθηκε στην πίστα «Ουγγαρόρινγκ» της Ουγγαρίας και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 21 Ιουλίου, από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ). Την παρθενική του νίκη έκανε ο Όσκαρ Πιάστρι,  ο οποίος πήρε την 1η νίκη της καριέρας του, με 2ο τον ομόσταβλό του στη McLaren, Λάντο Νόρις, ενώ την 3η θέση πήρε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και διαφορά 4,4 μονάδες από τον ανταγωνισμό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 25,1%. Και οι γυναίκες, όμως, παρακολούθησαν Formula 1 καταγράφοντας ποσοστό μέχρι και 24,8%.  Οι απεσταλμένοι της εκπομπής «FORMULA 1 SHOW» του ΑΝΤ1 και ANT1+, Μαρία Θωμά και Γιώργος Ανανίδας, μετέφεραν το κλίμα από το καυτό Ουγγαρόρι