Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αναβαθμισμένο πλαίσιο Opel GSe ...


Τα νέα, ηλεκτροκίνητα Opel Astra GSe και Opel Grandland GSe συνδυάζουν ιδανικά τη σπορ οδήγηση και την περιβαλλοντική ευθύνη. Ο Dr. Christian Hartweg και η ομάδα μηχανικών του εφάρμοσαν ειδικές ρυθμίσεις στο πλαίσιο και το σύστημα διεύθυνσης των μοντέλων GSe. Στο βίντεο, ο Hartweg εξηγεί πώς η οικογένεια GSe αντλεί έμπνευση από τους σπορ προγόνους της και τη μεταφράζει σε πρωτοποριακά οχήματα και τεχνολογίες που προσφέρουν δυναμική οδηγική απόλαυση.Όμως, οι μηχανικοί του Rüsselsheim δεν ασχολήθηκαν μόνο με τα μοντέλα GSe. Όλες οι εκδόσεις του Grandland SUV επωφελούνται από πρόσθετες βελτιστοποιήσεις στο πλαίσιο και το σύστημα διεύθυνσης, εξασφαλίζοντας την άμεση και σταθερή οδηγική εμπειρία που είναι χαρακτηριστικό γνώρισμα της Opel.


Πλαίσιο GSe με τεχνολογία FSD: ακρίβεια, δυναμικές επιδόσεις, αλλά και άνεση

Η ομάδα μηχανικών πήρε το ισορροπημένο πλαίσιο των μοντέλων Astra και Grandland και το αναβάθμισε με πιο σπορ και δυναμικά χαρακτηριστικά. Στην περίπτωση του Grandland GSe αυτό σημαίνει συνολική απόδοση 300 ίππων (κατανάλωση καυσίμου WLTP1 μικτού κύκλου: 1,2 l/100 km, εκπομπές CO2 28-27 g/km) και επιτάχυνση 0-100 km/h σε μόλις 6,1 δευτερόλεπτα, σε συνδυασμό με ηλεκτρική τετρακίνηση. Στο Astra GSe, το ηλεκτροκίνητο σύστημα μετάδοσης κίνησης αποδίδει ισχύ 225 ίππων (κατανάλωση καυσίμου WLTP1: 1,2-1,1 l/100 km, εκπομπές CO2 26-25 g/km) και τεράστια ροπή 360 Nm. Στο πλαίσιο GSe γίνεται χρήση ειδικών ελατηρίων και αμορτισέρ με τεχνολογία KONI FSD (Frequency Selective Damping). Ανάλογα με τις συνθήκες του οδοστρώματος και το στυλ οδήγησης, η τεχνολογία αυτή επιτρέπει διαφορετικά χαρακτηριστικά απόσβεσης, εξασφαλίζοντας άνεση σε ανώμαλο οδόστρωμα (για παράδειγμα σε λιθόστρωτες επιφάνειες), αλλά και ένα σπορ, φιλόδοξο στυλ οδήγησης για πιο άμεση επαφή με τον δρόμο σε πιο ομαλό οδόστρωμα. Τα κορυφαία μοντέλα GSe αντιδρούν ακόμα πιο γρήγορα και άμεσα σε κάθε εντολή του οδηγού και, όπως συνηθίζεται στην Opel, παραμένουν σταθερά στο φρενάρισμα, στις στροφές και στις υψηλές ταχύτητες στον αυτοκινητόδρομο. Τα αμορτισέρ διαθέτουν μια πρόσθετη βαλβίδα και ένα δεύτερο υδραυλικό κύκλωμα, συνεπώς το αυτοκίνητο είναι πιο άνετο ή πιο σπορ στην οδήγηση, ανάλογα με το αν η βαλβίδα είναι ανοιχτή ή κλειστή.


Νέες ρυθμίσεις για όλες τις εκδόσεις Grandland

Η περαιτέρω εξέλιξη του πλαισίου και του συστήματος διεύθυνσης δεν περιορίστηκε μόνο στα μοντέλα GSe. Αντίθετα, όλες οι εκδόσεις του Grandland επωφελούνται από τις βελτιστοποιήσεις στα αμορτισέρ και το σύστημα διεύθυνσης. Οι μηχανικοί αύξησαν επίσης τη δύναμη απόσβεσης στην περιοχή των χαμηλών ταχυτήτων εμβόλου και τη μείωσαν στην περιοχή των μεσαίων και υψηλών ταχυτήτων, προκειμένου να εξασφαλίσουν τη μέγιστη δυνατή άνεση, ακόμα και σε ανώμαλο οδόστρωμα. Το σύστημα διεύθυνσης έχει επαναρυθμιστεί, ώστε όλες οι εκδόσεις Grandland να προσφέρουν τη χαρακτηριστική σπορ και άνετη οδηγική εμπειρία Opel, με άμεση και ακριβή ανατροφοδότηση προς τον οδηγό.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...