Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ήρθε το Jeep Avenger ...


Το αμιγώς ηλεκτρικό Jeep Avenger κάνει το ντεμπούτο του στους δρόμους της Ευρώπης. Κατά την παρουσίασή του, ο κ. Eric Laforge, Επικεφαλής της Jeep στην Ευρώπη, ανέφερε σχετικά: «Το Avenger είναι η ιδανική επιλογή για όσους αναζητούν ένα συμπαγές, στιβαρό και μοντέρνο αυτοκίνητο, το οποίο προσφέρει τεχνολογία αιχμής, πλούσιους χώρους, άνεση, αλλά και ευχάριστο χαρακτήρα. Με το Avenger μπορείς πραγματικά  να κάνεις τα πάντα.» H παρουσίαση του Jeep Avenger στην Ευρώπη σηματοδοτεί την επόμενη φάση εξηλεκτρισμόύ της μάρκας, η οποία έως το 2025 θα διαθέτει τέσσερα BEV στην γκάμα της. Μέχρι το 2030, το σύνολο των πωλήσεων της Jeep στην Ευρώπη θα αποτελείται από αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα, με τη μάρκα να συμβάλει καθοριστικά στους στόχους για την ουδετερότητα άνθρακα της Stellantis. 


Ένα επιτυχημένο ταξίδι που ήδη ξεκίνησε με την αναγνώριση από το κοινό και τους ειδικούς

Μετά την αποκάλυψή του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι την περασμένη χρονιά, το Jeep Avenger έχει ήδη κερδίσει την αναγνώριση του κοινού, αλλά και των ειδικών. Πριν καν τα πρώτα αυτοκίνητα παραδοθούν στους πελάτες τους, το Avenger κατέκτησε τον τίτλο Car Of The Year 2023, καθώς και τον τίτλο Best Family SUV 2023 (Women’s World Car of the Year). Στοιχεία όπως η ασφάλεια, η ποιότητα, η ευκολία οδήγησης, το στιλ, αλλά και η τιμή είναι μερικά από τα στοιχεία που κέρδισαν τους κριτές των θεσμών. Την ίδια στιγμή οι παραγγελίες του μοντέλου έχουν ήδη ξεπεράσει τις 20.000 μονάδες, με τις πρώτες παραδόσεις να ξεκινούν μέσα στις επόμενες εβδομάδες.


Εξελιγμένο με βάση τις ανάγκες των Ευρωπαίων

Σχεδιασμένο και εξελιγμένο από την πρώτη ημέρα ως ένα αυθεντικό Jeep®, το Avenger διαθέτει το μοναδικό DNA της μάρκας μέσα σε ένα συμπαγές σύνολο που συνδυάζει τις εντός και εκτός δρόμου δυνατότητες, το στιλ, την πρακτικότητα και την τεχνολογία. Το Avenger κατασκευάζεται εξολοκλήρου στην Ευρώπη και εφοδιάζεται με στοιχεία όπως: Πρακτικό design: To Avenger διαθέτει προστασία 360ο του αμαξώματος, συμπεριλαμβανομένων και των φωτιστικών σωμάτων, ενώ οι προστατευτικές ποδιές είναι από υλικό με ενσωματωμένη τη χρωστική ουσία, έτσι ώστε να μην χαράσσονται. Συμπαγείς διαστάσεις: Με 4,08 μέτρα, το πλέον συμπαγές Jeep διαθέτει χώρους για πέντε άτομα και τις αποσκευές τους. Ευρύχωρο και πρακτικό εσωτερικό: Το εσωτερικό του Jeep Avenger ακολουθεί τη φιλοσοφία “design to function” προσφέροντας πολλαπλές θέσεις με συνολική χωρητικότητα 34 λίτρων για αντικείμενα στην καμπίνα. Κάθε σημείο σχεδιάστηκε ώστε να είναι απόλυτα λειτουργικό, ενώ ο χώρος αποσκευών που έχει πλάτος 1 μέτρο είναι ευρύχωρος, αλλά και εξαιρετικά πρακτικός. Φιλικό προς το περιβάλλον σύστημα κίνησης: Το αμιγώς ηλεκτρικό Avenger διαθέτει αυτονομία 400χλμ. σε μικτές συνθήκες WLTP και έως 550χλμ. σε αστικές συνθήκες. Το σύστημα φόρτισης που διαθέτει επιτρέπει την φόρτιση από το 20% στο 80% σε μόλις 24 λεπτά, ενώ σε μόλις 3 λεπτά μπορεί να ανακτήσει αυτονομία 30χλμ. Τεχνολογία αιχμής: Η δυνατότητα κίνησης σε κάθε είδους διαδρομή αποτελεί το χαρακτηριστικό του Avenger. Εφοδιασμένο με μια πλήρη σειρά προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης της οδήγησης (ADAS) διαθέτει δυνατότητα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2, αλλά και για πρώτη φορά σε ένα προσθιοκίνητο Jeep τα συστήματα Selec-Terrain® και Hill Descent Control. Κορυφαία συνδεσιμότητα: Εφοδιασμένο με το σύστημα infotainment Uconnect με την οθόνη αφής των 10,25’’ και ψηφιακό πίνακα οργάνων (7’’ ή 10,25’’ ανάλογα με την έκδοση), το Avenger εξασφαλίζει πλήρη συνδεσιμότητα μέσω και των εφαρμογών mirroring, Android Auto και Apple CarPlay. Την ίδια στιγμή οι υπηρεσίες UconnectTM Services επιτρέπουν τον έλεγχο λειτουργιών του αυτοκινήτου (φόρτιση, σύστημα κλιματισμού, κλείδωμα, κτλ.) από απόσταση, μέσω του smartphone του χρήστη.


Αυθεντικές δυνατότητες Jeep

Αποτελώντας αυθεντική έκφραση της φιλοσοφίας “concentrated Freedom” («συμπυκνωμένη Ελευθερία»), το Avenger προσφέρει τις δυνατότητες που περιμένει κανείς από ένα Jeep, παράλληλα με τις εξαιρετικά συμπαγείς διαστάσεις του. Τα συστήματα Selec-Terrain® και Hill Descent Control συνοδεύουν τη μεγάλη απόσταση από το έδαφος (20εκ.) και τις κορυφαίες για την κατηγορία γωνίες προσέγγισης (20ο), ράμπας (20ο) και διαφυγής (32ο). Για την επίτευξη αυτών των τιμών, το Avenger βασίζεται σε μια ειδικά τροποποιημένη έκδοση της πλατφόρμας e-CMP2, με το 60% των στοιχείων της να είναι αποκλειστικά για το μοντέλο της Jeep. Χάρη σε αυτή την επιλογή ελαχιστοποιήθηκε το μήκος των προβόλων, ενώ η απόσταση από το έδαφος στο σημείο των αναρτήσεων φτάνει τα 20,9εκ. και στην προστατευτική ποδιά της μπαταρίας τα 22,3εκ. Την ίδια στιγμή, το Avenger είχε πολύ μικρή διάμετρο στροφής (μόλις 10,5μ.) για μέγιστη ευελιξία.


Ένα νέο σύστημα ηλεκτροκίνησης

Το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης του Avenger προσφέρει κορυφαία ενεργειακή αποδοτικότητα, με κατανάλωση 15,4kWh/100km στον κύκλο WLTP. Το συνολικό βάρος περιορίζεται στα 1.500 κιλά, ενώ ο νέος ηλεκτροκινητήρας βελτιώνει την αυτονομία κατά 5% (σε σχέση με την υπάρχουσα πλατφόρμα e-CMP2), η νέα μπαταρία κατά 12% και μια σειρά βελτιστοποιήσεων (αεροδυναμική, κιβώτιο ταχυτήτων, ελαστικά, κ.α.) κατά επιπλέον 5%. Επίσης η αντλία θερμότητας που βρίσκεται στο βασικό εξοπλισμό αυξάνει την αυτονομία έως και 10% σε συνθήκες με ακραίες θερμοκρασίες (ζέστη ή κρύο). Το Avenger αξιοποιεί τον νέας γενιάς ηλεκτροκινητήρα M3 της Stellantis που λειτουργεί στα 400 Volt και αποδίδει 115kW (156 ίπποι) και 260Nm ροπής. Το σύνολο τροφοδοτείται από μια νέα μπαταρία 54kWh, η οποία επίσης κατασκευάζεται από τη Stellantis στο εργοστάσιο του Tychy. Προσφέρει εξαιρετική ενεργειακή πυκνότητα με κορυφαία αναλογία ονομαστικής και ωφέλιμης χωρητικότητας (51kWh), ενώ αποτελείται από 17 τμήματα και συνολικά 102 στοιχεία. Η μπαταρία είναι εξαιρετικά συμπαγής ενώ είναι τοποθετημένη κάτω από τα εμπρός και πίσω καθίσματα ώστε να μην χάνεται ωφέλιμος χώρος για τους επιβάτες. Εκτός από τη μεγάλη απόσταση από το έδαφος, η μπαταρία προστατεύεται και από ειδικές προστατευτικές ποδιές. Ακόμα ένα βασικό στοιχείο του συστήματος ηλεκτροκίνησης του Avenger είναι το σύστημα φόρτισης, το οποίο εφοδιάζεται με φορτιστή 100kW που σε κατάλληλο δίκτυο μπορεί να φορτίσει την μπαταρία από το 20% στο 80% σε μόλις 24 λεπτά. Σε φορτιστή AC 11kW, η διαδικασία φόρτισης 0-100% διαρκεί 5 ώρες και 30 λεπτά. Τέλος παρά τη μεγάλη απόσταση από το έδαφος, το Avenger έχει πολύ καλή αεροδυναμική απόδοση, με μετωπική επιφάνεια 2,25τ.μ. και συντελεστή οπισθέλκουσας 0,33.


Απλή, αλλά πλήρης γκάμα

Το Avenger είναι διαθέσιμο σε τέσσερις εκδόσεις εξοπλισμού (Avenger, Longitude, Altitude και Summit), οι οποίες όμως έχουν κοινό χαρακτηριστικό τα στοιχεία που εξασφαλίζουν κορυφαίο επίπεδο ασφάλειας, εξαιρετική άνεση και απόλυτη συνδεσιμότητα. Όλες οι εκδόσεις διαθέτουν στο βασικό εξοπλισμό τους, αυτόματο κλιματισμό, σύστημα infotainment με οθόνη 10,25’’, ψηφιακό πίνακα οργάνων, προστασία αμαξώματος 360ο, φωτιστικά σώματα τεχνολογίας Full-LED, πλήρη γκάμα ADAS (συμπεριλαμβανομένων Selec-TerrainTM και Hill Descent Control), κ.α. Στην Ελληνική αγορά το Avenger είναι διαθέσιμο με τιμές από 27.500 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου του οφέλους που προκύπτει από το κρατικό πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά Β’» και 4ετή εργοστασιακή εγγύηση / υπηρεσία οδικής με ισχύ έως 160.000χλμ. Η εγγύηση για την μπαταρία είναι 8ετής με ισχύ έως 160.000χλμ. Οι παραδόσεις των πρώτων Avenger στην Ελληνική αγορά αναμένονται να πραγματοποιηθούν τον προσεχή Ιούνιο.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

60 χρόνια Opel Design Centre...

Το 2024 είναι μία επετειακή χρονιά για την Opel, αφού η Γερμανική εταιρεία γιορτάζει 125 χρόνια στην κατασκευή αυτοκινήτων. Από το 1899, η μάρκα με έμβλημα τον Κεραυνό έχει καταστήσει την κινητικότητα προσιτή σε εκατομμύρια ανθρώπους, ενώ την ίδια στιγμή, συνεχίζει να εμπνέει το κοινό με τα καινοτόμα μοντέλα της. Σήμερα, το έμβλημα της Opel εκφράζει τη συναρπαστική πλευρά της μάρκας, καθώς και τον δρόμο της προς τον εξηλεκτρισμό. Το design είναι αυτό που ευθύνεται κατά κύριο λόγο για το πώς ένα αυτοκίνητο μπορεί να συναρπάσει από την πρώτη ματιά. Και εδώ, η Opel έθεσε γερές βάσεις, ακριβώς 60 χρόνια πριν. Το 1964, ξεκινά τη λειτουργία του στο Rüsselsheim το Opel Design Studio, το πρώτο κέντρο σχεδιασμού αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Από τότε, είναι υπεύθυνο για τη συνεχώς εξελισσόμενη σχεδιαστική φιλοσοφία των μοντέλων παραγωγής της Opel. Οι σχεδιαστές έχουν επίσης δημιουργήσει πρωτοποριακά πρωτότυπα οχήματα, που δίνουν μια γεύση από το μέλλον της μάρκας, από το θρυλικό Opel Experimental GT

1000 Miglia ...

Από τις 11 έως και τις 15 Ιουνίου 2024 διεξάγεται στην Ιταλία και την κλασική πλέον διαδρομή Μπρέσια-Ρώμη-Μπρέσια, το 42ο “1000 Miglia” όπου πάνω από 400 κλασικά αυτοκίνητα λαμβάνουν μέρος. Περισσότερες από 50 Alfa Romeo συμμετέχουν στον «Πιο όμορφο αγώνα του κόσμου», όπως τον αποκαλούσε ο Enzo Ferrari. Η πιο ιδιαίτερη αφορά σε μια εξαιρετικά σπάνια 1900 Sport Spider του 1954, η οποία φέρει τον αριθμό «289». Πρόκειται για ένα ανοιχτό αγωνιστικό με 4κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα που απέδιδε 138 HP, κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων και πίσω άξονα De Dion. Χάρη στο βάρος των μόλις 880 kg και την εξαιρετική αεροδυναμική, μπορούσε να αναπτύξει ταχύτητα έως και 220 km/h ενώ τα δυναμικά χαρακτηριστικά της ήταν κορυφαία. Πίσω από το τιμόνι της βρίσκεται ο Nicola Larini, ο θρυλικός πιλότος που στη δεκαετία του 1990 μεσουράνησε στο DTM και το 1993 στέφθηκε πρωταθλητής με την Alfa Romeo 155 V6 TI. Ακόμα μια πολύ σπάνια παρουσία είναι μια 1900 Super Sprint του 1956 που συμμετέχει στον αγώνα με τ

20ο Ράλλυ Κορίνθου ...

Το Ράλλυ Κορίνθου στην επιστροφή του στο 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ έπειτα από δύο χρόνια απουσίας, συγκέντρωσε 48 συμμετοχές! Ο αγώνας θα πραγματοποιηθεί από την Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Κορινθίας (ΑΛΑΚ) στις 15 και 16 Ιουνίου και πεδίο δράσης θα είναι δύο αγαπημένες «ακροπολικές» Ειδικές Διαδρομές, οι Άγιοι Θεόδωροι και τα Πίσια. Οι συμμετοχές χαρακτηρίζονται τόσο από την ποσότητα, όσο και από την ποιότητα, με τους πρωταγωνιστές του πρωταθλήματος να δίνουν το παρών στην Κόρινθο, σε ένα κρίσιμο σημείο για το θεσμό. Πρώτοι στον αγώνα θα εκκινήσουν οι Jourdan Serderidis-Frederic Miclotte με το ολοκαίνουριο Skoda Fabia RS Rally2 του οδηγού, οι οποίοι θα αγωνιστούν στο Ράλλυ Κορίνθου προκειμένου να κάνουν μια καλή προπόνηση ενόψει του εθνικού μας αγώνα, στον οποίο θα οδηγήσουν ένα Ford Puma της κορυφαίας κατηγορίας. Να αφήσουν πίσω τους τις ατυχίες που αντιμετώπισαν στους δύο πρώτους πρωταθληματικούς αγώνες θα επιδιώξουν οι Ιωάννης Παπαδημητρίου-Χρήστος Κουζιώνης, οι οποίοι θα κ