Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η μεγαλύτερη ημέρα του Ελληνικού Drift ...


Ο 2ος γύρος του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Drift - “Drift Λαμίας”, ο οποίος διοργανώθηκε στις εγκαταστάσεις της Πανελλήνιας Έκθεσης Λαμίας από την Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκίνητου Λαμίας (Α.Λ.Α.Λ.), ολοκληρώθηκε με νικητές τους Αλέξανδρο Σπονδυλίδη στην Drift 1, τον Σωτήρη Δήμο στην Drift 2 και τον Σωτήρη Δόμπρη στην Drift 3. Η μεγαλύτερη ημέρα για το ελληνικό Drift τα τελευταία χρόνια, έλαβε χώρα την Κυριακή 23 Απριλίου στις εγκαταστάσεις της Πανελλήνιας Έκθεσης Λαμίας. Τo “Drift Λαμίας”, αποτέλεσε την πιο μεγάλη γιορτή του δημοφιλούς αυτού αθλήματος με χιλιάδες θεατές να γεμίζουν την πόλη της Λαμίας. Παράλληλα η πολιτική ηγεσία του τόπου αλλά και σημαντικά στελέχη της πολιτικής ηγεσίας της χώρας στήριξαν την προσπάθεια αυτή δείχνοντας σε όλους πως ποντάρουν πολλά στον αθλητικό τουρισμό της Φθιώτιδας. Χάρη στην ευγενική παραχώρηση της Π.Ε.Λ. από τον δήμο Λαμιέων, ο κόσμος που βρέθηκε στην πρωτεύουσα της Φθιώτιδας απόλαυσε ένα θέαμα που όμοιο του δεν είχε ξαναζήσει. Η ημέρα ξεκίνησε από νωρίς το πρωί με τα ελεύθερα δοκιμαστικά και συνεχίστηκε με τα βαθμολογημένα περάσματα και τις μάχες όλων των κατηγοριών (Drift 1, Drift 2, Drift 3). Οι αγωνιζόμενοι έδειξαν με το καλημέρα πως μέλημα τους ήταν όχι μόνο να κερδίσουν τον αγώνα αλλά ταυτόχρονα να προσφέρουν στους πολυάριθμους θεατές ένα μοναδικό show. Σε αυτό συνέβαλε η ομάδα του Drift Dynasty, η οποία είχε δημιουργήσει μία διαδρομή που βοηθούσε σε μεγάλο βαθμό τους συμμετέχοντες να πραγματοποιήσουν πολύ όμορφα και εντυπωσιακά περάσματα. Οι οδηγοί της κατηγορίας Drift 3, ήταν αυτοί οι οποίοι θα προσπαθούσαν πρώτοι να εξασφαλίσουν την είσοδο τους στην 16αδα που θα οδηγούσε στις μάχες προς τον τελικό. Με τους περισσότερους πρωταγωνιστές της Drift 3, να έχουν καταφέρει να πάρουν το εισιτήριο για τις κυρίως μάχες, ο κόσμος που βρέθηκε στην Π.Ε.Λ., ανυπομονούσε να δει τα περάσματα που θα έδιναν τα πολυπόθητα εισιτήρια για τον τελικό. Όπερ και εγένετο, η κατηγορία Drift 3, ήταν αυτή που πρώτη θα χάριζε πλούσιο θέαμα σε όλους τους λάτρεις του Drift. Σε έναν συγκλονιστικό αγώνα νικητής αναδείχθηκε ο τοπικός ήρωας Σωτήρης Δόμπρης (BMW 3 E30), ο οποίος κατάφερε να κάμψει στον τελικό την αντίσταση του Φώτη Μαρή (Nissan 200). Ο οδηγός από την Κέρκυρα έδειξε σταθερότητα καθόλη τη διάρκεια του διημέρου ωστόσο αρκέστηκε στη δεύτερη θέση. Το βάθρο της Drift 3, συμπλήρωσε ο Γιάννης Κουτσιμπέλας (BMW 318), ο οποίος κράτησε πίσω του τον μαχητικό Ανδρέα Καταραχιά (BMW 3 E36), που τερμάτισε στην τέταρτη θέση της Drift 3. Με την Drift 3 να έχει δώσει τα πρώτα δείγματα γραφής αναφορικά με το θέαμα που θα έβλεπαν όσοι βρίσκονταν στην Π.Ε.Λ., η Drift 2 ρίχτηκε στη μάχη. Οι οδηγοί της συγκεκριμένης κατηγορίας κατάφεραν αν μη τι άλλο από την αρχή μέχρι το τέλος να χαρίσουν μοναδικές εικόνες στον κόσμο που διψούσε για θέαμα και πλαγιολισθήσεις. Μετά από μεγάλη μάχη στον τελικό, νικητής αναδείχθηκε ο επίσης Λαμιώτης οδηγός Σωτήρης Δήμος (BMW 3 E30), ο οποίος κέρδισε ταυτόχρονα το ζεστό χειροκρότημα του κοινού. Στη δεύτερη θέση για ακόμη μία φορά ολοκλήρωσε το αγωνιστικό του διήμερο στην Λαμία ο Φώτης Μαρής (Nissan 200), ο οποίος έδειξε πως θα μας απασχολήσει αγωνιστικά το επόμενο διάστημα. Στην τρίτη θέση ολοκλήρωσε τον αγώνα ο Βασίλης Γαρνάβος (BMW 318), με τον Τάσο Δόμπρη να κλείνει την τετράδα της Drift 2. Η μεγαλύτερη μάχη για την νίκη έγινε στην κατηγορία Drift 1, όπου οι Αλέξανδρος Σπονδυλίδης (Nissan 350Z) και Χρήστος Χαντζαράς (BMW 3 E36) έδωσαν τα πάντα στον δρόμο προς τον τελικό. Για να συμβεί αυτό αρχικά ο Αλέξανδρος Σπονδυλίδης απέκλεισε σε έναν συγκλονιστικό ημιτελικό τον πρωταθλητή των τελευταίων ετών Γιώργο Λαγό (BMW 3 E36), ενώ ο Χρήστος Χαντζαράς έκαμψε στον δεύτερο ημιτελικό την αντίσταση του μαχητικού Αλέξανδρου Κοκκώνη (Nissan 200SX). Στον μεγάλο τελικό της Drift 1, οι χιλιάδες θεατές που βρέθηκαν στην Π.Ε.Λ. για το “Drift Λαμίας” είδαν μια μάχη η οποία θα τους μείνει αξέχαστη για πολύ καιρό. Ο Αλέξανδρος Σπονδυλίδης (Nissan 350Z) οδήγησε με εκπληκτικό τρόπο, κερδίζοντας στις λεπτομέρειες τον σπουδαίο πολυπρωταθλητή Drift Χρήστο Χαντζαρά (BMW 3 E36). Χαρακτηριστικό ήταν το γεγονός πως οι βαθμολογητές έπρεπε να δουν πολλές φορές τα περάσματα των δύο οδηγών ώστε να καταλήξουν στο τελικό συμπέρασμα. Αμφότεροι κατάφεραν να κερδίσουν το χειροκρότημα του κόσμου, ενώ έδειξαν σε όλους πως το άθλημα του Drift μπορεί να προσφέρει πολλά τα επόμενα χρόνια. Για την ιστορία, στο βάθρο της Drift 1, ανέβηκε ο Γιώργος Λαγός (BMW 3 E36), με τον Αλέξανδρο Κοκκώνη (Nissan 200 SX), να κλείνει την τετράδα της μεγάλης κατηγορίας. Μετά το τέλος των μαχών όλων των κατηγοριών, η τελετή απονομής έγινε σε πανηγυρικό κλίμα στην Π.Ε.Λ., με τους οδηγούς και τους θεατές να απολαμβάνουν τα όσα βίωσαν αυτό το Σαββατοκύριακο στην πόλη της Λαμίας.

Δηλώσεις Πρωταγωνιστών

Αλέξανδρος Σπονδυλίδης (Nissan 350Z) Drift 1: “Είμαι χαρούμενος για την νίκη μου, ο αγώνας ήταν εκπληκτικός και όλοι δώσαμε μια εκπληκτική αγωνιστική παράσταση στον κόσμο που αγκάλιασε την συγκεκριμένη διοργάνωση. Τους ευχαριστώ όλους. Πολλά συγχαρητήρια πρέπει να δώσω σε όλα τα μέλη της ομάδας μου που με βοήθησαν ώστε να έρθει αυτό το αποτέλεσμα”.

Σωτήρης Δήμος (BMW 3 E30) Drift 2: “Είναι πολύ ωραίο το συναίσθημα να κερδίζεις έναν αγώνα ο οποίος διεξάγεται στην πόλη σου. Πολλά συγχαρητήρια σε όλους και ιδιαίτερα στους ανθρώπους της Α.Λ.Α.Λ., οι οποίοι μόχθησαν για το συγκεκριμένο εγχείρημα. Θέλω να ευχαριστήσω φυσικά την οικογένεια μου και την ομάδα μου καθώς όλοι μαζί πετύχαμε αυτό το αποτέλεσμα. Πολλά μπράβο σε όλους”.

Σωτήρης Δόμπρης (BMW 3 E30) Drift 3: “Το να κερδίζεις μπροστά στους φίλους σου και στην οικογένεια σου είναι τρομερό. Θέλω να πω ένα μεγάλο μπράβο σε όλους για τα όσα ζήσαμε αυτό το Σαββατοκύριακο. Η οργάνωση ήταν άψογη και αυτό είναι κάτι που πρέπει να τονίσουμε. Όσον αφορά το αποτέλεσμα, είμαι πολύ χαρούμενος καθώς δώσαμε μεγάλη χαρά σε όλους όσους βρέθηκαν στην πόλη της Λαμίας”.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

60 χρόνια Opel Design Centre...

Το 2024 είναι μία επετειακή χρονιά για την Opel, αφού η Γερμανική εταιρεία γιορτάζει 125 χρόνια στην κατασκευή αυτοκινήτων. Από το 1899, η μάρκα με έμβλημα τον Κεραυνό έχει καταστήσει την κινητικότητα προσιτή σε εκατομμύρια ανθρώπους, ενώ την ίδια στιγμή, συνεχίζει να εμπνέει το κοινό με τα καινοτόμα μοντέλα της. Σήμερα, το έμβλημα της Opel εκφράζει τη συναρπαστική πλευρά της μάρκας, καθώς και τον δρόμο της προς τον εξηλεκτρισμό. Το design είναι αυτό που ευθύνεται κατά κύριο λόγο για το πώς ένα αυτοκίνητο μπορεί να συναρπάσει από την πρώτη ματιά. Και εδώ, η Opel έθεσε γερές βάσεις, ακριβώς 60 χρόνια πριν. Το 1964, ξεκινά τη λειτουργία του στο Rüsselsheim το Opel Design Studio, το πρώτο κέντρο σχεδιασμού αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Από τότε, είναι υπεύθυνο για τη συνεχώς εξελισσόμενη σχεδιαστική φιλοσοφία των μοντέλων παραγωγής της Opel. Οι σχεδιαστές έχουν επίσης δημιουργήσει πρωτοποριακά πρωτότυπα οχήματα, που δίνουν μια γεύση από το μέλλον της μάρκας, από το θρυλικό Opel Experimental GT

1000 Miglia ...

Από τις 11 έως και τις 15 Ιουνίου 2024 διεξάγεται στην Ιταλία και την κλασική πλέον διαδρομή Μπρέσια-Ρώμη-Μπρέσια, το 42ο “1000 Miglia” όπου πάνω από 400 κλασικά αυτοκίνητα λαμβάνουν μέρος. Περισσότερες από 50 Alfa Romeo συμμετέχουν στον «Πιο όμορφο αγώνα του κόσμου», όπως τον αποκαλούσε ο Enzo Ferrari. Η πιο ιδιαίτερη αφορά σε μια εξαιρετικά σπάνια 1900 Sport Spider του 1954, η οποία φέρει τον αριθμό «289». Πρόκειται για ένα ανοιχτό αγωνιστικό με 4κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα που απέδιδε 138 HP, κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων και πίσω άξονα De Dion. Χάρη στο βάρος των μόλις 880 kg και την εξαιρετική αεροδυναμική, μπορούσε να αναπτύξει ταχύτητα έως και 220 km/h ενώ τα δυναμικά χαρακτηριστικά της ήταν κορυφαία. Πίσω από το τιμόνι της βρίσκεται ο Nicola Larini, ο θρυλικός πιλότος που στη δεκαετία του 1990 μεσουράνησε στο DTM και το 1993 στέφθηκε πρωταθλητής με την Alfa Romeo 155 V6 TI. Ακόμα μια πολύ σπάνια παρουσία είναι μια 1900 Super Sprint του 1956 που συμμετέχει στον αγώνα με τ

20ο Ράλλυ Κορίνθου ...

Το Ράλλυ Κορίνθου στην επιστροφή του στο 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ έπειτα από δύο χρόνια απουσίας, συγκέντρωσε 48 συμμετοχές! Ο αγώνας θα πραγματοποιηθεί από την Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Κορινθίας (ΑΛΑΚ) στις 15 και 16 Ιουνίου και πεδίο δράσης θα είναι δύο αγαπημένες «ακροπολικές» Ειδικές Διαδρομές, οι Άγιοι Θεόδωροι και τα Πίσια. Οι συμμετοχές χαρακτηρίζονται τόσο από την ποσότητα, όσο και από την ποιότητα, με τους πρωταγωνιστές του πρωταθλήματος να δίνουν το παρών στην Κόρινθο, σε ένα κρίσιμο σημείο για το θεσμό. Πρώτοι στον αγώνα θα εκκινήσουν οι Jourdan Serderidis-Frederic Miclotte με το ολοκαίνουριο Skoda Fabia RS Rally2 του οδηγού, οι οποίοι θα αγωνιστούν στο Ράλλυ Κορίνθου προκειμένου να κάνουν μια καλή προπόνηση ενόψει του εθνικού μας αγώνα, στον οποίο θα οδηγήσουν ένα Ford Puma της κορυφαίας κατηγορίας. Να αφήσουν πίσω τους τις ατυχίες που αντιμετώπισαν στους δύο πρώτους πρωταθληματικούς αγώνες θα επιδιώξουν οι Ιωάννης Παπαδημητρίου-Χρήστος Κουζιώνης, οι οποίοι θα κ