Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Βρυχηθμός ...


Η Abarth κάνει ένα μεγάλο βήμα στην ιστορία της με την παρουσίαση του νέου, αμιγώς ηλεκτρικού Abarth 500e, το οποίο εφοδιάζεται με ένα εξελιγμένο σύστημα παραγωγής ήχου, το οποίο είναι μοναδικό για την κατηγορία του. Το σύστημα ήχου που μιμείται με απόλυτη πιστότητα τον ήχο ενός σπορ κινητήρα βενζίνης, εξελίχθηκε σε συνεργασία με το Stellantis Sound Design Studio στις εγκαταστάσεις του τμήματος NVH (Noise, Vibration and Harshness) της Stellantis στην Ιταλία. Πρόκειται για το ίδιο τμήμα, όπου εξελίχθηκε ο ήχος που παράγει η σύγχρονη εκδοχή του συστήματος εξαγωγής Abarth Record Monza που εφοδιάζει τα Abarth της σειράς 595/695 με τον κινητήρα 1.4T-Jet. Το πρόγραμμα εξέλιξης είχε συνολική διάρκεια περίπου 2 χρόνια, ενώ περισσότερες από 6.000 ώρες αφιερώθηκαν στην ανάλυση και δημιουργία του ιδανικού ήχου για κάθε φάση της οδήγησης. Οι ειδικοί του τμήματος NVH εστίασαν τόσο στη δημιουργική πλευρά του προγράμματος, όσο και στην τεχνολογική καινοτομία. Μέρος των δοκιμών πραγματοποιήθηκαν στον ημιανηχωικό θάλαμο με τον οποίο είναι εφοδιασμένο το τμήμα, μια ειδική εγκατάσταση με εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα θορύβου και απόλυτη ηχητική μόνωση. Χάρη στα χαρακτηριστικά του, ο θάλαμος αφενός μπορεί να προσομοιώσει την ακουστική ενός δρόμου και αφετέρου να ελαχιστοποιήσει τις παρεμβολές, έτσι ώστε οι ειδικοί να ρυθμίσουν με απόλυτη ακρίβεια τον ήχο που παράγει το σύστημα του αυτοκινήτου. Για να αντιγραφεί με την μεγαλύτερη δυνατή πιστότητα ο ήχος του κινητήρα T-Jet, οι μηχανικοί κατέγραψαν τον ήχο του σε διάφορες φάσεις της λειτουργίας του, όπως για παράδειγμα την επιτάχυνση και την επιβράδυνση, αλλά ακόμα και την στιγμή που ξεκινά ή παύει η λειτουργία του. Οι ηχογραφήσεις στη συνέχεια αναλύθηκαν διεξοδικά ώστε να αναγνωριστούν οι βασικές ακουστικές συχνότητες της Abarth που συνδέονται με το DNA της μάρκας. Τα αποτελέσματα δοκιμάστηκαν σε στούντιο, αλλά και στο φυσικό περιβάλλον ώστε να επιτευχθεί η ιδανική μίξη. Στόχος ήταν ο ρεαλιστικός ήχος και  η ακουστική απόλαυση για τον οδηγό  και τους επιβάτες, ενώ την ίδια στιγμή υπερκαλύπτονται όλες οι προδιαγραφές που επιβάλει η νομοθεσία για τις στάθμες θορύβου.


 Ένα σημείο που αξίζει ειδικής αναφοράς είναι η λεπτομέρεια στην οποία έφτασαν οι τεχνικοί, έτσι ώστε η ένταση του συστήματος να είναι ανάλογη της ταχύτητας και να υπάρχει η σχετική διαφοροποίηση μεταξύ του ήχου που ακούγεται μέσα στο αυτοκίνητο και του ήχου που εκπέμπεται στο περιβάλλον. Ακόμα και στο ρελαντί υπάρχει ο χαρακτηριστικός θόρυβος της εξάτμισης Abarth Record Monza, ενώ ο οδηγός μπορεί ακόμα και να «μαρσάρει». Το νέο Abarth 500e προσφέρει σύμφωνα και με την παράδοση της εταιρείας ξεχωριστό στιλ και κορυφαία οδηγική απόλαυση. Σε αυτό συμβάλει σημαντικά το σύστημα παραγωγής ήχου, με τον οδηγό να μπορεί να επιλέξει κατά βούληση πότε θα θέλει να κινείται παρέα με τον «βρυχηθμό» της Abarth και πότε με απόλυτη ησυχία που εξασφαλίζει το σύστημα ηλεκτροκίνησης. Το νέο Abarth 500e θα είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα το 3ο τρίμηνο του έτους, με τις παραγγελίες να ξεκινούν τις προσεχείς εβδομάδες.

Μπορείτε να απολαύσετε το βρυχηθμό του νέου αμιγώς ηλεκτρικού Abarth 500e: ΕΔΩ!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ανανέωση στόλου ...

Το αμαξοστάσιο των Τρόλεϊ στην Νέα Φιλαδέλφεια (Κόκκινος Μύλος) επισκέφτηκε, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, προκειμένου να εξετάσει μία σειρά ζητημάτων, που αφορούν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων και του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου των Τρόλεϊ προς τους πολίτες. Ο αρμόδιος Υφυπουργός, άκουσε και κατέγραψε όλα τα αιτήματα των εργαζομένων, σχετικά με την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας, την ποιότητα εργασίας των οδηγών, αλλά και την προστασία τους στο πλαίσιο της δύσκολης καθημερινότητάς τους. Στην συνέχεια ο κ. Οικονόμου συναντήθηκε με τους εργαζόμενους και με τον Διευθύνοντα Συμβούλο της Ο.ΣΥ, Στέφανο Αγιάσογλου, τον Γενικό Διευθυντή Παραγωγής της Ο.ΣΥ., Γιώργο Δρόση. Ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στα Τρόλεϊ (πρώην ΗΛΠΑΠ), Στέλιος Ινεπέκογλου, έθεσε τα θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους. Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στάθηκε στον εκσυγχρονισμό του στόλου των Τρόλεϊ με τα 200 νέα οχ

13ο GRAND PRIX - ΟΥΓΓΑΡΙΑ ...

Το 13Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πραγματοποιήθηκε στην πίστα «Ουγγαρόρινγκ» της Ουγγαρίας και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 21 Ιουλίου, από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ). Την παρθενική του νίκη έκανε ο Όσκαρ Πιάστρι,  ο οποίος πήρε την 1η νίκη της καριέρας του, με 2ο τον ομόσταβλό του στη McLaren, Λάντο Νόρις, ενώ την 3η θέση πήρε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και διαφορά 4,4 μονάδες από τον ανταγωνισμό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 25,1%. Και οι γυναίκες, όμως, παρακολούθησαν Formula 1 καταγράφοντας ποσοστό μέχρι και 24,8%.  Οι απεσταλμένοι της εκπομπής «FORMULA 1 SHOW» του ΑΝΤ1 και ANT1+, Μαρία Θωμά και Γιώργος Ανανίδας, μετέφεραν το κλίμα από το καυτό Ουγγαρόρι