Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πρότυπο ασφάλειας ...


Το FIAT Professional Ducato με την παρουσίαση του στις αρχές της δεκαετίας του 1980 έφερε μία επανάσταση στην κατηγορία των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων (LCV). Μέσω μιας καινοτόμας για την εποχή πλατφόρμας, ανέβασε σε νέο επίπεδο τις δυνατότητες μεταφοράς φορτίου, ενώ μέσα στην πορεία του στο χρόνο το μοντέλο εξελίχθηκε προσφέροντας πάντα μπροστά από τον ανταγωνισμό κορυφαία επίπεδα αποδοτικότητας, εργονομίας και πρακτικότητας. Ακόμα ένας τομέας στον οποίο το Ducato  διαχρονικά αποτελεί το μέτρο σύγκρισης είναι εκείνος της ασφάλειας. Εκτός από τη στιβαρή δομή της, η νεότερη γενιά του μοντέλου εφαρμόζοντας μια σειρά κορυφαίων συστημάτων υποβοήθησης της οδήγησης (ADAS) προσφέρει το πληρέστερο πακέτο ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας στο χώρο των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων. Αυτή η πρωτοπορία του Ducato επιβεβαιώθηκε και από τον ανεξάρτητο οργανισμό Euro NCAP που το 2022 αξιολόγησε το μοντέλο ως το ασφαλέστερο LCV, αλλά και το μόνο στο οποίο απονεμήθηκε η κορυφαία διάκριση “Platinum”. Τη φετινή χρονιά ο Euro NCAP προχώρησε στην αυστηροποίηση των προδιαγραφών αξιολόγησης των LCV κάνοντας ακόμα πιο απαιτητικές τις δοκιμασίες για τα επαγγελματικά μοντέλα. Για ακόμα μια φορά το FIAT Professional Ducato βρέθηκε στην κορυφή της αξιολόγησης, αποτελώντας με τη βαθμολογία 63% το ασφαλέστερο LCV ανεξαρτήτου κατηγορίας. Σύμφωνα με το πλάνο του Euro NCAP, μέχρι το 2026 τα LCV θα πρέπει να έχουν τις ίδιες απαιτήσεις με εκείνες των επιβατικών μοντέλων όσον αφορά στην εφαρμογή των ADAS. Το FIAT Professional Ducato βρίσκεται ήδη σε αυτό το δρόμο προσφέροντας στοιχεία όπως το αυτόματο φρενάρισμα με αναγνώριση πεζών και δικυκλιστών και την ενεργή διατήρηση πορείας, συστήματα που κανείς συναντά σήμερα σε πολύ καλά εξοπλισμένα επιβατικά μοντέλα.


Σύμφωνα με τις σχετικές έρευνες, τα ελαφρά επαγγελματικά μοντέλα δεν έχουν μεγαλύτερη συχνότητα ατυχημάτων σε σχέση με τα επιβατικά, όμως συνήθως στα συμβάντα που εμπλέκονται LCV οι επιπτώσεις είναι μεγαλύτερες για τα άλλα οχήματα και τους πεζούς/ποδηλάτες. Για αυτό το λόγο, η εφαρμογή προηγμένων συστημάτων ADAS σε επαγγελματικά οχήματα είναι εξαιρετικά σημαντική. Η παρουσίαση του πρώτου Ducato το 1981 έφερε μια πραγματική επανάσταση στο χώρο των μεγάλων Van. Η καινοτόμα για την εποχή αρχιτεκτονική (κινητήρας και κίνηση εμπρός) προσέφεραν πρωτόγνωρα επίπεδα εκμετάλλευσης χώρου, πρακτικότητας, αλλά και ασφάλειας, με αποτέλεσμα στη συνέχεια να ακολουθήσει τη συγκεκριμένη επιλογή και ο ανταγωνισμός. Τα τελευταία 40 χρόνια, το όνομα Ducato πρωταγωνιστεί τόσο στις πωλήσεις, όσο και στις τεχνολογικές εξελίξεις. Η νέα του γενιά εκτός από τα προηγμένα τεχνολογικά συστήματα άνεσης, ασφάλειας και συνδεσιμότητας, προσφέρει ένα αποδοτικό αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων, όγκο φόρτωσης από 8 έως και 17 κυβικά μέτρα, αλλά και αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, E-Ducato, η οποία προσφέρει μεταφορές με μηδενικό περιβαλλοντολογικό αποτύπωμα. Το νέο Ducato είναι διαθέσιμο στην Ελληνική αγορά σε εκδόσεις van και chassis με ή χωρίς εργοστασιακή «καρότσα». Με έμφαση στην εξυπηρέτηση του επαγγελματία και τις υπηρεσίες υψηλής ποιότητας, η FIAT Professional προσφέρει όλες οι εκδόσεις με 5ετή εργοστασιακή εγγύηση με ισχύ έως και 200.000χλμ.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Με 97 η 22η Ανάβαση Κύμης ...

Η πόλη της Κύμης κινείται σε αγωνιστικούς ρυθμούς καθώς στις 25 και 26 Μαΐου θα φιλοξενήσει τον τρίτο γύρο του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Αναβάσεων και Ιστορικών Αυτοκινήτων, καθώς και το δεύτερο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Crosscar. Η Ανάβαση Κύμης “Γιάννης Ηλιόπουλος” ως είθισται διοργανώνεται από το Αθλητικό Σωματείο Start Line, υπό την αιγίδα του Δήμου Κύμης-Αλιβερίου και διεξάγεται στην φημισμένη διαδρομή των 52 στροφών με αφετηρία το λιμάνι της Κύμης και τερματισμό λίγο πριν την ομώνυμη πόλη. Περνώντας στο αγωνιστικό κομμάτι, που είναι και το πιο σημαντικό, οι φετινές συμμετοχές έφτασαν τις 97 (!) και διακρίνονται για την ποιότητά τους σε όλες τις Ομάδες και Κλάσεις. Με αυτόν τον τρόπο οι πρωταγωνιστές του θεσμού για ακόμη μία χρονιά έδειξαν με τον καλύτερο τρόπο πως αγαπούν την Ανάβαση Κύμης. Στην Ομάδα Ν , συναντάμε 23 συμμετοχές. Στην Κλάση Ν2, οι 12 αγωνιζόμενοι θα δώσουν τη δική τους μάχη για την επικράτηση, με τους Βίκτωρα και Πανάγγελο Ρέκκα, Κίμωνα Θέο, “ΑΣΤΡΙΟ” κα

BAJA GREECE 2024 - 11ο Rally Greece Offroad ...

Τέσσερις μέρες γεμάτες δράση, σκόνη και αδρεναλίνη στα βουνά της Δυτικής Μακεδονίας Με τη συμμετοχή 20 κορυφαίων αθλητών και ομάδων του μηχανοκίνητου αθλητισμού Offroad από ολόκληρο τον κόσμο, ξεκινά την Τετάρτη 22 Μαΐου στο Άργος Ορεστικό Καστοριάς ο δεύτερος αγώνας του Παγκοσμίου Κυπέλλου BAJA, το μεγαλύτερο αθλητικό γεγονός της Δυτικής Μακεδονίας και η δεύτερη μεγαλύτερη εκδήλωση μηχανοκίνητου αθλητισμού στην Ελλάδα μετά το Ράλλυ Ακρόπολις. Το πρόγραμμα του BAJA GREECE 2024 - 11ο Rally Greece Offroad φέτος περιλαμβάνει τέσσερις μέρες γεμάτες δράση, με τους αγωνιζόμενους να καλούνται να καλύψουν 820+ χιλιόμετρα εκ των οποίων τα 560 είναι ειδικές διαδρομές σε υψόμετρο έως και 1.950 μέτρα, διασχίζοντας ιδιαίτερα απαιτητικές διαδρομές με σημεία που θυμίζουν WRC. Μάλιστα, ο αγώνας περιλαμβάνει και μια ειδική διαδρομή 165 χλμ., η όποια θα είναι και η μεγαλύτερη που έγινε ποτέ στην Ελλάδα. Παράλληλα, κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης θα διεξαχθεί και ο Εθνικός Αγώνας με διεθνείς συμμετοχές.

11ο Rally Sprint Αιγίου - Συμμετοχές ...