Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Alfa Romeo F1 Team GP Αυστραλίας ...


Σε έναν αγώνα με τρεις κόκκινες σημαίες και δύο επανεκκινήσεις, η Alfa Romeo F1 Team KICK κατάφερε να κατακτήσει δύο βαθμούς, επιβιώνοντας στο χαοτικό Grand Prix της Αυστραλίας. Ο Zhou Guanyu κατάφερε να διατηρήσει την ψυχραιμία του τερματίζοντας στην 10η θέση, ενώ λόγω της ποινής 5 δευτερολέπτων που έλαβε ο Carlos Sainz βρέθηκε τελικά στην 9η. Ο Valtteri Bottas έμεινε οριακά εκτός των βαθμών, τερματίζοντας στην 11η θέση.

Alessandro Alunni Bravi, Εκπρόσωπος της Ομάδας: «Ο σημερινός αγώνας έδειξε πόσο σημαντικό είναι το να παλεύεις μέχρι το τέλος του αγώνα. Πιέζαμε συνέχεια και καταφέραμε να εκμεταλλευτούμε τις ευκαιρίες που είχαμε. Τύχη είναι να βλέπεις την ευκαιρία και να την αξιοποιείς. Αρχικά δεν μας ευνόησε η πρώτη κόκκινη σημαία, αλλά και οι δύο οδηγοί έκαναν έναν αγώνα χωρίς λάθη. Οι δύο βαθμοί που κατακτήσαμε είναι κάτι καλό και θα πρέπει να προσπαθήσουμε στον επόμενο αγώνα στο Μπακού να έχουμε βρει το ρυθμό μας και να έχουμε αξιοποιήσει τις νέες μας αναβαθμίσεις.»


Valtteri Bottas: 
«Είμαι πολύ ευχαριστημένος για τον Zhou και την ομάδα που κατέκτησαν δύο βαθμούς σε αυτό τον χαοτικό αγώνα. Πήραμε ένα ρίσκο στην αρχή και έβαλα τη σκληρή γόμα στον πρώτο γύρο με σκοπό να μην κάνω κάποια άλλη αλλαγή. Όμως η κόκκινη σημαία άλλαξε τα σχέδιά μας. Ήταν ένα δύσκολο αγωνιστικό τριήμερο, δεν είχαμε ρυθμό και πρέπει στο διάστημα μέχρι τον επόμενο αγώνα να επιστρέψουμε στην καλή μας φόρμα.»


Zhou Guanyu:
«Η 9η θέση είναι ένα καλό αποτέλεσμα, ειδικά αν σκεφτούμε από που ξεκινήσαμε τον αγώνα. Υπάρχουν κάποια θετικά στοιχεία. Είχα μια καλή εκκίνηση και απέφυγα τα λάθη στον αγώνα. Οι συνθήκες ήταν πολύ δύσκολες και η θερμοκρασία της πίστας χαμηλή. Αυτοί είναι οι πρώτοι μου βαθμοί τη φετινή χρονιά και μια καλή ανταμοιβή για έναν δύσκολο αγώνα. Τώρα θα πρέπει να συνεχίσουμε να βελτιωνόμαστε και να καταφέρουμε να κερδίσουμε και άλλους βαθμούς στη συνέχεια.»

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κύπελλα Rally ....

Η ΟΜΑΕ ανακοινώνει το πρόγραμμα των τεσσάρων Κυπέλλων Ράλλυ που έχει προκηρύξει για το 2025. Το Κύπελλο Ράλλυ Χώματος περιλαμβάνει 5 αγώνες, το Κύπελλο Ράλλυ Ασφάλτου Βορείου Ελλάδος και το Κύπελλο Ράλλυ Ασφάλτου Νοτίου Ελλάδος, επίσης 5, ενώ το Κύπελλο Ράλλυ Ασφάλτου Κρήτης απαρτίζεται από 3 συναντήσεις. Παρακάτω παρουσιάζονται αναλυτικά τα προγράμματα για τον κάθε θεσμό. ΚΥΠΕΛΛΟ ΡΑΛΛΥ ΧΩΜΑΤΟΣ Όπως το 2024, έτσι και φέτος, η πρεμιέρα του Κυπέλλου Ράλλυ Χώματος θα πραγματοποιηθεί στη Σπάρτη με τη διεξαγωγή του Ράλλυ Σπριντ Μολών Λαβέ στις 15 και 16 Μαρτίου. Το Ράλλυ Σπριντ Καλαμάτας είναι προγραμματισμένο για τις 3 και 4 Μαΐου, ενώ το Ράλλυ Σπριντ Ναυπλίου, επιστρέφει στο καλεντάρι του θεσμού, έπειτα από 12 χρόνια και θα λάβει χώρα στις 7 και 8 Ιουνίου. Το Ράλλυ Σπριντ Λιβαδειάς θα διεξαχθεί στις 18 και 19 Οκτωβρίου, ενώ η αυλαία του θεσμού θα πέσει στις 15 και 16 Νοεμβρίου στον Πύργο, με τη διεξαγωγή του ομώνυμου Ράλλυ Σπριντ. Συνοπτικά το πρόγραμμα του Κυπέλλου Ράλλυ Χώματος 2025 έχε...

Νέα Μ5 ...

Η νέα BMW Μ5 είναι απλώς εκκωφαντική, ένα αυθεντικό «driver’s car» φτιαγμένο από υλικά που συνηγορούν σε μια αυταπόδεικτη υπεροχή. Ανατρέχοντας στην ιστορία της BMW Μ5 , θα μπορούσε να πει κανείς ότι κάθε νέα γενιά της σμιλεύεται με το κριτήριο της «πρόκλησης» αν και κάθε φορά ερμηνευμένη με διαφορετικό τρόπο και με βάση τα ζητούμενα κάθε εποχής.Η έβδομη κατά σειρά γενιά του μοντέλου με την κωδική ονομασία G90 δεν θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση από τον παραπάνω άτυπο κανόνα, αν και στην προκειμένη περίπτωση ακριβέστερος όρος θα ήταν μάλλον η λέξη «έκρηξη» καθώς κάθε παράμετρός της δείχνει να έχει σχεδιαστεί προκειμένου να προκαλέσει έκρηξη στις αισθήσεις είτε απλώς κοιτάξει κανείς το επιβλητικό σκαρί της που και σε πλήρη ακινησία μοιάζει με δρομέα λίγο πριν το σύνθημα του αφέτη είτε, αυτονόητα, όταν βρεθεί στην θέση του οδηγού. Διατρέχοντας τα χαρακτηριστικά της εξωτερικά, όπως και στην πιο πρόσφατη M3, οι σχεδιαστές της BMW αποφάσισαν να αφήσουν πίσω τις οποιεσδήποτε αναστολές είχαν...

Πρωτάθλημα Regularity 2025 ...

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Regularity της φετινής χρονιάς απαρτίζεται από 6 αγώνες. Στις 8 και 9 Μαρτίου θα διεξαχθεί ο πρώτος αγώνας, το Πελοποννησιακό Classic Rally, με τη συνέχεια να περιλαμβάνει το Ράλλυ Μόντε Βοστίτσα στις 10 και 11 Μαΐου. Το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις που θα πραγματοποιηθεί από τις 5 έως τις 7 Σεπτεμβρίου θα αποτελέσει τον τρίτο γύρο του θεσμού, ενώ στις 27 και 28 Σεπτεμβρίου θα λάβει χώρα το Ράλλυ Regularity Κορίνθου. Το Ιστορικό Ράλλυ Κρήτης θα διεξαχθεί στις 25 και 26 Οκτωβρίου, ενώ ο έκτος και τελευταίος αγώνας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Regularity για το 2025 θα είναι το Νυχτερινό Classic Rally που θα λάβει χώρα το διήμερο 13 και 14 Δεκεμβρίου. Συνοπτικά, το πρόγραμμα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Regularity για το 2025 έχει ως εξής: Πελοποννησιακό Classic Rally (8-9 Μαρτίου) Ράλλυ Μόντε Βοστίτσα (10-11 Μαΐου) Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις (5-7 Σεπτεμβρίου) Ράλλυ Regularity Κορίνθου (27-28 Σεπτεμβρίου) Ιστορικό Ράλλυ Κρήτης (25-26 Οκτωβρίου) Νυχτερινό Classic Ral...