Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

3η Γενιά Smart ...


Η smart δίνει από την έκθεση της Σαγκάης μια γερή δόση από το νέο μοντέλο που θα προσθέσει στην γκάμα της και το οποίο θα αξιοποιήσει τον διακριτικό αριθμό #3. To νέο μοντέλο παίρνει ως αφετηρία το ήδη γνωστό #1 με τη διαφορά ενός πιο δυναμικού αμαξώματος το οποίο η smart αποκαλεί το πρώτο «sports utility coupe» και το οποίο, ανεξαρτήτως συστάσεων, εμπίπτει στην κατηγορία των coupe SUV. Εκτός από την αντίστοιχου ύφους coupe λογικής χάραξη της οροφής και το αναγνωρίσιμο σχεδιαστικό ύφος από το #1, η smart έχει δώσει ιδιαίτερη έμφαση στη λεπτομέρεια αντικαθιστώντας κατά κάποιο τρόπο τις τετραγωνισμένες επιφάνειες του ήδη γνωστού ηλεκτρικού SUV της με περισσότερες καμπύλες όπως προδίδει ο σχεδιασμός του καπό του μπροστινού τμήματος, των πλευρικών τμημάτων και της γραμμής των παραθύρων που απηχούν την καμπύλη της οροφής. Υπό το ίδιο ακριβώς σκεπτικό μια αντιπαραβολή ανάμεσα σε #1 και #3, αποκαλύπτει ότι η ίδια ακριβώς λογική διέπει και τον σχεδιασμό των φωτιστικών σωμάτων, μπροστά, που αν και διατηρούν το ίδιο ύφος με το #1 ενδίδουν σε περισσότερες καμπύλες. Το εσωτερικό ακολουθεί τις ίδιες προδιαγραφές με το #1 με κυρίαρχο ένα infotainment 12,8 ιντσών και ένα πιο διακριτικό ψηφιακό πίνακα οργάνων. Την εικόνα συμπληρώνουν τρεις κυκλικοί αεραγωγοί ενώ στις προαιρετικές επιλογές συγκαταλέγεται ηχοσύστημα Beasts με 13 ηχεία.


Προς το παρόν η smart δεν ανακοινώνει τεχνικά χαρακτηριστικά αν και αυτά προδιαγράφονται κοινά με το #1 το οποίο είναι διαθέσιμο με ένα ηλεκτροκινητήρα 272 ίππων και 343 Nm ροπής που τροφοδοτείται από μπαταρία 66 kWh η οποία με τη σειρά της εξασφαλίζει αυτονομία από 420 έως 440 χλμ. και μπορεί να φορτιστεί σε ταχυφορτιστή DC με τάση 150 kW. Επίσης με δεδομένο το δυναμικότερο προσανατολισμό της έκδοσης, παραπάνω από δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται η εξέλιξη μιας ισχυρότερης έκδοσης με την φροντίδα της Brabus η οποία όπως και στην περίπτωση του #1 θα επωφελείται από δύο ηλεκτρικά μοτέρ 428 ίππων, μέγεθος που της εξασφαλίζει τη δυνατότητα επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα σε 3,9 δευτερόλεπτα. Αναμενόμενα η ισχυρότερη έκδοση του οίκου Brabus θα διαθέτει και μια αναβαθμισμένη εμφάνιση η οποία θα σηματοδοτεί τον ισχυρότερο χαρακτήρα της.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Επικό "Μολών Λαβέ" ...

Ο πρώτος χωμάτινος αγώνας για το 2025 πέρασε στις αναμνήσεις μας. Πολύ θέαμα, ειδικά στο γνωστό άλμα, γρήγορα περάσματα με τεχνική για καλύτερο χρόνο και για να αποφύγεις τις κακοτοπιές αλλά και πολλές εγκαταλείψεις, αφού η διαδρομή φέτος έδειξε τα δόντια της σε όσους είτε δεν εκτίμησαν κάτι σωστά, είτε υπερπροσπάθησαν για την καλύτερη επίδοση. Η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της Σπάρτης γεμάτη ασφυκτικά από κόσμο υποδέχτηκε και χειροκρότησε τα πληρώματα, εγκαινιάζοντας το ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ 2025. Άτομα κάθε ηλικίας ήρθαν για να θαυμάσουν και να περιεργαστούν από κοντά τα αγωνιστικά αυτοκίνητα σε μια πετυχημένη για άλλη μια χρονιά εκδήλωση. Η συνέχεια στον όμορφο Πάρνωνα που η προετοιμασία της διαδρομής ικανοποίησε τα πληρώματα τα οποία μετά τα έξι περάσματα των αναγνωρίσεων ξεκίνησαν τον αγώνα σε μια ηλιόλουστη μέρα με πλήθος θεατών, περισσότεροι από πέρσι, που θαύμασαν τα δυναμικά περάσματα των συμμετεχόντων. Στα αποτελέσματα τώρα ξεκινάμε με τα ιστορικά με πρώτους γενικής τους ...

51ο Rally Θερμαϊκού ...

Σε λίγες μέρες διοργανώνεται το 51ο ράλι Θερμαϊκού. Ας πούμε λίγα λόγια για την ιστορία αυτού του αγώνα, για να θυμηθούν οι παλιοί και να μάθουν οι πιο νέοι. Η ιστορία του ράλι Θερμαϊκού ξεκινάει από πολύ παλιά. Μόνιμος διοργανωτής ήταν ο Α.Ο.Θ. Στις 2 Μαρτίου 1969 έγινε το πρώτο ράλι Θερμαϊκού. Ένας αγώνας μεικτός σε χώμα και άσφαλτο, με 30 συμμετοχές. Νικητές ήταν οι Μιχάλης και Παύλος Πετρίδης με B.M.W. 1600. Το ίδιο μοτίβο χώμα - άσφαλτος συνεχίζει και τα δυο επόμενα χρόνια με τον Γάκη Καλεμτζάκη να είναι ο νικητής το 1970 με συνοδηγό τον Παπαδημητρίου με ένα Ford και το 1971 με τον Λάμπρο Γκράσσο με μια Toyota Corolla. Απο το 1972 ο αγώνας γίνεται καθαρά χωμάτινος μέχρι και το 1976. Οι Σταύρος Σταυριανίδης - Λάμπρος Γράσσος θα είναι οι νικητές το 1972 με Opel Kadett Rallye, με τους Γιώργο Γεωργούλα - Σταυριανίδη να κερδίζουν το 1973 με ίδιο αυτοκίνητο. Τα επόμενα χρόνια 1975 - 1978, απόλυτοι κυρίαρχοι του ράλι Θερμαικού θα είναι οι Γιώργος Σωτηριάδης - Γιάννης Κέπετζης, αφού θα π...

Η Ώρα της Απονομής ...

Η Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος (ΟΜΑΕ) με χαρά ανακοινώνει πως την Τετάρτη 2 Απριλίου 2025 στις 19:00 θα πραγματοποιηθεί η Τελετή Βράβευσης των νικητών των Πρωταθλημάτων, Κυπέλλων και Επάθλων των ελληνικών αγώνων Αυτοκινήτου και Karting του έτους 2024. Η εκδήλωση θα λάβει χώρα στο κτήμα Domaine Karras στην Μεγάλη Αυλή Κερατέας. Μπορείτε να βρείτε τις Οδηγίες Πρόσβασης στο χώρο πατώντας ΕΔΩ! .