Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Νικητές οι Κεχαγιάς - Κουζιώνης ...


Οι Γιώργος Κεχαγιάς-Χρήστος Κουζιώνης οδήγησαν αλάνθαστα το Skoda Fabia Rally2 Evo και αναδείχθηκαν νικητές στο 3ο Ράλλυ Βοιωτίας που διεξήχθη την Κυριακή 5 Μαρτίου με επίκεντρο τα Σκούρτα. Το πρώτο χωμάτινο ραντεβού της χρονιάς διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), ενώ αρωγοί στη διοργάνωση ήταν ο Δήμος Τανάγρας και η Κοινότητα Σκούρτων. Πεδίο δράσης ήταν οι ειδικές διαδρομές Δαφνούλα και Σκούρτα, με τις βροχές των τελευταίων ημερών και την ολιγόλεπτη βροχόπτωση της Κυριακής να δυσκολεύει το έργο των οδηγών, εξαιτίας της λάσπης. Πρωτοπόροι με το «καλημέρα» τέθηκαν οι Κύπριοι, Αλέξανδρος Τσουλόφτας-Στέλιος Ηλία, οι οποίοι έδειχναν πως θα έχουν εύκολο έργο στις ειδικές της Βοιωτίας. Τα μισά του αγώνα βρήκε τους Πρωταθλητές Ελλάδος του 2021, να έχουν χτίσει διαφορά μεγαλύτερη του μισού λεπτού, ωστόσο στο τελείωμα της τρίτης διαδρομής ένα πρόβλημα με την αντλία βενζίνης του Volkswagen Polo R5 είχε ως αποτέλεσμα να μείνουν χωρίς υδραυλικό τιμόνι και να έχουν μικροέξοδο. Η προσπάθεια του πληρώματος έληξε άδοξα, καθώς προτίμησαν να μη συνεχίσουν ώστε να μην πληγώσουν τον κινητήρα του γερμανικού αυτοκινήτου. Την ατυχία αυτή εκμεταλλεύτηκαν οι τελικοί νικητές, Γιώργος Κεχαγιάς-Χρήστος Κουζιώνης στην πρώτη τους απόπειρα ως πλήρωμα. Το δίδυμο του Skoda Fabia Rally2 Evo οδήγησε μυαλωμένα, έχοντας κατά νου να κάνει όλα τα χιλιόμετρα του αγώνα και δικαιώθηκε. Αν και ταλαιπωρήθηκε στην εναρκτήρια ειδική από τα θολωμένα τζάμια, στη συνέχεια βελτίωσε αρκετά τους χρόνους του, πετυχαίνοντας μια «νίκη-ψυχολογίας», ενόψει της πρεμιέρας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος ράλλυ στον Πύργο. Δεύτεροι τερμάτισαν οι Πρωταθλητές Κύπρου του 2019, Πέτρος Παντελή-Πάμπος Λαός με Citroen DS3 R5. Ο 42χρονος οδηγός, εάν και πέτυχε το καλύτερό του αποτέλεσμα εκτός νησιού, δεν έμεινε ευχαριστημένος με την απόδοσή του, καθώς η λάθος επιλογή ελαστικών καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας δεν του επέτρεψε να πιέσει όσο θα ήθελε. Στο βάθρο του Ράλλυ Βοιωτίας ανέβηκαν και φέτος οι Παναγιώτης Παραδείσης-Μιχάλης Φράγκου με το Mitsubishi Lancer Evo IX, κερδίζοντας παράλληλα την κατηγορία C2. Αν και ο οδηγός δεν έμεινε ευχαριστημένος με την απόδοσή του, το αποτέλεσμα ήρθε για ένα πλήρωμα, που με αυτή του την επίδοση τέθηκε επικεφαλής του Κυπέλλου Ράλλυ Χώματος. Τέταρτοι γενικής και δεύτεροι στη C2 οι βελτιωμένοι οδηγικά Πάνος Ισμαήλος-Κωνσταντίνος Σούκουλης με Mitsubishi Lancer ένατης γενιάς, οι οποίοι ανέβασαν ρυθμό ειδική με ειδική, πραγματοποιώντας την τρίτη καλύτερη επίδοση στο δεύτερο πέρασμα από τη Δαφνούλα. Χωρίς αντίπαλο ήταν οι θριαμβευτές της F2, Σάββας Λευκαδίτης-Ευάγγελος Ακράτος που με το Peugeot 208 Rally4 κέρδισαν την κατηγορία τους. Ήταν ταχύτεροι σε όλες τις διαδρομές, δεν κοίταξαν ποτέ πίσω τους, τερμάτισαν πέμπτοι γενικής, κερδίζοντας και τη C5. Εντυπωσιακός στην επιστροφή του στο χώμα, έπειτα από 15 χρόνια ήταν ο Μάριος Ξανθάκος, τερματίζοντας στην έκτη θέση γενικής και στην τρίτη της κατηγορίας C2. Με συνοδηγό τον 26χρονο Νίκο Καραθανάση, ο γνωστός από τη συμμετοχή του στις αναβάσεις, οδηγός, έδειξε να εξοικειώνεται γρήγορα με τη χωμάτινη επιφάνεια, βελτιώνοντας αρκετά τις επιδόσεις του στο δεύτερο σκέλος. Χάρμα ιδέσθαι ήταν οι «Sassos»-Θεόδωρος Βαββάς που με το Peugeot 206 XS ανέβηκαν στο δεύτερο σκαλί του βάθρου στην F2 και στη C5, με τον οδηγό να αφήνει στο παρελθόν τις ατυχίες που αντιμετώπισε στους τελευταίους αγώνες και να εντυπωσιάζει με την απόδοσή του. Στην όγδοη θέση γενικής ολοκλήρωσε την προσπάθειά του στο 3ο Ράλλυ Βοιωτίας ο Νίκος Ντάβαρης, έχοντας την πολύτιμη καθοδήγηση του έμπειρου Μανώλη Μακρινού από το δεξί μπάκετ ενός Mitsubishi Lancer Evo IX. Τρίτοι στην F2 και στη C5 τερμάτισαν οι Λαμιώτες Θεόδωρος Τσάκαλος-Απόστολος Κοτρώνης με Ford Fiesta R2. Τη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Γιώργος Αγαθοκλέους-Σάββας Ζάκου, που δείχνουν να μαθαίνουν το Peugeot 208 Rally4 που είχαν στα χέρια τους για δεύτερο αγώνα φέτος. Στην κατηγορία C3 πρώτευσαν οι Λαμιώτες Ντίνος Αντωνίου-Μάκης Μπουραζάς πραγματοποιώντας θεαματικά περάσματα με το Ford Escort MKII και αποσπώντας το χειροκρότημα των θεατών. Πίσω τους βρέθηκαν οι Τρικαλινοί Γιώργος και Χρήστος Χατζηγάκης με ίδιο αυτοκίνητο, αφήνοντας τρίτους τους Ανδρέα Μπάσδελη-Κώστα Ζωτιάδη με Volkswagen Golf δεύτερης γενιάς. Οι Κωνσταντίνος Μυλωνάς-Νίκος Παραπέρας επέστρεψαν στα θετικά αποτελέσματα, επικρατώντας στη C4 με Toyota Corolla AE101, τερματίζοντας εμπρός από τον νεαρό Αριστείδη Μαυραγάνη που είχε δίπλα του στην Toyota Corolla AE92 τον Αθανάσιο Κατσά. Οι Στέλιος και Παναγιώτης Κόκκινος συμπλήρωσαν την τριάδα της κατηγορίας με Toyota Starlet KP61. Στο νεοσύστατο Κύπελλο Legends που αφορά αυτοκίνητα των Ομάδων N, Α (με ημερομηνία έκδοσης Δελτίου Αναγνώρισης FIA από 1η Ιανουαρίου 1991 ώς 31η Δεκεμβρίου 2000), η μάχη για την επικράτηση κράτησε μέχρι το τέλος, με την πρωτιά να αλλάζει χέρια 4(!) φορές! Τελικοί νικητές τόσο στο Κύπελλο Legends όσο και στη C6 ήταν οι Διονύσης Γαζετάς-Νίκος Κόντος με Toyota Yaris, οι οποίοι έκαναν τη μεγάλη ανατροπή, ανεβαίνοντας από την τέταρτη στην πρώτη θέση στην τελευταία διαδρομή του αγώνα! Ο «μικρός» έδειξε για άλλον έναν αγώνα θετικά στοιχεία και το μέλλον του ανήκει! Με διαφορά μικρότερη των δύο δευτερολέπτων, οι Πυργιώτες Ιωάννης Γιαννακόπουλος-Ιωάννης Φωτεινογιαννόπουλος με Toyota Yaris ολοκλήρωσαν στη δεύτερη θέση στο Legends και στη C6, μόλις στον δεύτερο αγώνα της καριέρας του οδηγού. Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Θεόδωρος Εγγλέζος-Κώστας Γρηγοριάδης, επίσης με Toyota Yaris! Χαρακτηριστικό της μάχης που είχαμε στην κατηγορία, είναι το γεγονός πως η τελική διαφορά των τρίτων από την κορυφή ήταν μικρότερη των πέντε δευτερολέπτων! Άτυχοι ήταν οι Ηλίας Αγγελής-Βασίλης Κούγιας, καθώς αν και βρίσκονταν στην κορυφή της κατηγορίας μια ειδική πριν το τέλος, ένα κλαταρισμένο ελαστικό αρχικά και ένα πρόβλημα με τον ιμάντα του Toyota Yaris τους περιόρισε στην πέμπτη θέση. Με τον καλύτερο τρόπο, λοιπόν, εγκαινιάστηκε η κατηγορία Legends στους Ελληνικούς αγώνες και ευχή όλων είναι να προσελκύσει ακόμη περισσότερες συμμετοχές στο μέλλον. Όμορφη νότα στον αγώνα αποτέλεσαν τα δύο αυτοκίνητα 4x4 που συμμετείχαν. Οι Ιωάννης Βορριάς-Αθανάσιος Μπάκας (Mitsubishi Pajero Evolution) τερμάτισαν πρώτοι, εμπρός από τους Ευάγγελο Μπερσή-Παναγιώτη Κάλφα (Toyota Hilux), ένα πλήρωμα που εκπροσωπεί τη χώρα μας στο Rally Dakar τα τελευταία δύο χρόνια.


Η αυλαία του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ιστορικών αυτοκινήτων άνοιξε στο 3ο Ράλλυ Βοιωτίας, προσελκύοντας ουκ ολίγα στολίδια του παρελθόντος. Οι Αλέξανδρος Χαλιβελάκης-Θάνος Παπαγεωργίου επιβεβαίωσαν την κυριαρχία τους για άλλον έναν αγώνα, κερδίζοντας τον πρώτο ραντεβού της χρονιάς. Τέθηκαν από νωρίς επικεφαλής χτίζοντας διαφορά ασφαλείας από τους διώκτες τους και παρέμειναν στην κορυφή μέχρι το τέλος, ξεκινώντας με το δεξί τις υποχρεώσεις τους στο θεσμό. Παράλληλα, ήταν οι ταχύτεροι στην Κατηγορία 3. Στη δεύτερη θέση ολοκλήρωσαν οι εντυπωσιακοί Θέμης Χαλκιάς-Νίκος Κόμνος, στην πρώτη απόπειρα του οδηγού με Ιστορικό Nissan Pulsar, οι οποίοι δεν άφησαν το γκάζι πουθενά, κερδίζοντας την Κατηγορία 4, ενώ ο Δημήτρης Αμαξόπουλος με τη Χαρά Μωραΐτη δίπλα του στην Toyota Corolla KE30 συμπλήρωσαν το βάθρο στον αγώνα των Ιστορικών. Ο 45χρονος οδηγός εξελίσσεται σε «χωμάτινος», καθώς τερμάτισε επιτυχώς στον τέταρτο συνεχόμενο αγώνα του σε αυτή την επιφάνεια, επικρατώντας στην Κατηγορία 1+2. Επέστρεψε στο μπάκετ του Ford Escort RS1800 MKII τερματίζοντας στην τέταρτη θέση των Ιστορικών ο Γιώργος Παραδείσης, έχοντας για πρώτη φορά τον Σπύρο Μπογδάνο δίπλα του. Το δίδυμο ολοκλήρωσε στη δεύτερη θέση στην Κατηγορία 3. Πέμπτοι στα Ιστορικά και δεύτεροι στην κατηγορία 4 τερμάτισαν στο 3ο Ράλλυ Βοιωτίας οι Κωνσταντίνος Γεωργακόπουλος-Κωνσταντίνος Κόντος με Toyota Corolla AE86. Πίσω τους τόσο στη γενική, όσο και στην κατηγορία 4 τερμάτισαν οι Κωνσταντίνος Παπαδημητρίου-Μάνος Σιγάλας με Toyota Starlet EP71 Turbo. Ακολούθησαν τα πληρώματα των «Geo»-Δημήτρη Τριπιντή (Peugeot 205 Rallye), Μιχάλη Νομικού-Κωνσταντίνου Τροβά (Toyota Starlet), Αντώνη Καραγρηγόρη-Κωνσταντίνου Καραθανάση (Toyota Corolla AE86) και Μάριου Σταφυλοπάτη-Γιώργου Χατζηρήγα, οι οποίοι ανέβηκαν στο τρίτο σκαλί του βάθρου στην Κατηγορία 3. Πιο πίσω τους βρέθηκαν οι δεύτεροι στην Κατηγορία 1+2, Πέτρος Βασιλόπουλος-Δημήτρης Σταθάκος με Ford Escort MKI. Στους άτυχους της ημέρας, συγκαταλέγονται οι νικητές του 2022, Πασχάλης Χατζημάρκος-Μάριος Τσαούσογλου οι οποίοι δυσκολεύτηκαν στον αγώνα. Αρχικά είχαν τετ-α-κε στην πρώτη ειδική που τους στέρησε σε χρόνο, ενώ σαν να μην έφτανε αυτό, στο πρώτο μισό της τρίτης ειδικής του αγώνα σταμάτησαν να αλλάξουν λάστιχο στο Skoda Fabia R5, υποχωρώντας αρκετά στην κατάταξη. Όσον αφορά τις εγκαταλείψεις του αγώνα, δεν πήγαν μακριά οι Βασίλης και Ιωάννης Βελάνης, οι οποίοι αντιμετώπισαν πρόβλημα με το κεντρικό διαφορικό του Skoda Fabia R5, εγκαταλείποντας νωρίς την προσπάθειά τους. Ανέβασε θερμοκρασία το Toyota Starlet των Αντώνη Δημόπουλου-Θύμιου Σκαλτσά και οδήγησε το πλήρωμα εκτός αγώνα από τη δεύτερη ειδική διαδρομή, ενώ μια καμένη φλάντζα δεν επέτρεψε στο αμιγώς γυναικείο πλήρωμα των Μαριαλένας Παυλή-Βιργινίας Παπαδάκη (Nissan Micra K11) να τερματίσει στον αγώνα. Ήταν πέμπτοι γενικής μέχρι να εγκαταλείψουν από πρόβλημα στο ψυγείο του Mitsubishi Lancer Evo IX οι Παναγιώτης Ηλιόπουλος-Αχιλλέας Τζιτζικαλάκης, ενώ άτυχοι στάθηκαν οι Πυργιώτες Θοδωρής Πανούτσος-Δημήτρης Σταυρόπουλος (Ford Fiesta R2) που είχαν κλαταρισμένο ελαστικό και κόλλησαν στη λάσπη λίγα μόλις χιλιόμετρα πριν τον τερματισμό του αγώνα.  Ένα πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων στέρησε στους Μάνο Ρινάκη-Σπύρο Καραστεφάνου (Opel Corsa D OPC) και στους Σταμάτη Αθανάσουλα-Βασίλη Μπασιούκα (Ford Fiesta Rally4) τη χαρά του τερματισμού. Στα 74 του, ο Αλέκος Καντζούρης επέστρεψε στην ενεργό δράση με τον Νίκο Μουζάκη δίπλα του, ωστόσο ένα κομμένο ημιαξόνιο στο Subaru Impreza STi N12 που οδηγούσαν, τους έθεσε νωρίς εκτός αγώνα. Στην κατηγορία των Ιστορικών, με το «καλημέρα» τέθηκαν εκτός οι Ιωάννης Τσαλαματάς-Νίκος Μπαμπαλής (Ford Escort MKII), καθώς και οι Αλέξανδρος Χριστοδούλου-Αθανάσιος Σαμαράς με την όμορφη Lancia 037. Δεν ολοκλήρωσαν τις προσπάθειές τους επίσης οι Γρηγόρης Πιερρουτσάκος-Αλέξανδρος Ματαλιωτάκης (Peugeot 205 Rallye), οι Κάρολος Λάμπρου-Ιωάννης Κόλλιας (Alpine Renault A110) και οι Πάτροκλος Κανσός-Ανδρέας Γρηγορόπουλος (Volkswagen Golf II) από πρόβλημα στα ηλεκτρικά.

Αξίζει να σημειωθεί πως τα αγωνιστικά αυτοκίνητα έφεραν μαύρη κορδέλα ως ένδειξη πένθους για τα θύματα του σιδηροδρομικού δυστυχήματος των Τεμπών.

Οι οργανωτές θέλουν να ευχαριστήσουν τον Δήμο Τανάγρας, την Κοινότητα Σκούρτων, την Αστυνομική Διεύθυνση Βοιωτίας, την Πυροσβεστική Υπηρεσία Οινοφύτων, καθώς και την Nissan Χαλκιάς που βρέθηκαν στο πλευρό του  3ου Ράλλυ Βοιωτίας. Το Σωματείο ΕΛΛΑΔΑ θέλει να ευχαριστήσει όλα τα πληρώματα που συμμετείχαν στον αγώνα.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

2ος Αγώνας Drift Λουτράκι ...

Το Αθλητικό Σωματείο Start Line διοργανώνει στις 13 και 14 Απριλίου τον 2ο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Drift για το 2024, στη φιλόξενη Σχολή Μηχανικού Λουτρακίου. Ο αγώνας που συγκέντρωσε 62 συμμετοχές, διοργανώνεται υπό την αιγίδα του Δήμου Λουτρακίου-Περαχώρας-Αγίων Θεοδώρων. Σε μια εντυπωσιακή διαδρομή, οι θεαματικότεροι οδηγοί της χώρας θα προσφέρουν εντυπωσιακά περάσματα με τις ατελείωτες πλαγιολισθήσεις τους, τόσο το Σάββατο όσο και την Κυριακή, με στόχο να εντυπωσιάσουν τους φίλους του αθλήματος με τις προσπάθειές τους. Οι συμμετοχές: ΕΔΩ!

Καλή Αρχή ...

Το 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος βρίσκεται μια ανάσα από την πρεμιέρα του, αφού το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ο πρώτος γύρος του θεσμού, έχει τυπικά ξεκινήσει με την τέλεση της Πανηγυρικής Εκκίνησης στην Κεντρική Πλατεία της Θήβας, το βράδυ του Σαββάτου. Οι θεατές, φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού και κάτοικοι της περιοχής, κατέκλυσαν την πλατεία, γνωρίζοντας από κοντά τα 36 πληρώματα που θα συμμετάσχουν την Κυριακή στον αγώνα. Στην εκδήλωση έδωσαν το παρών, μεταξύ άλλων, ο Δήμαρχος Θηβαίων κ. Γιώργος Αναστασίου, η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, κ. Φανή Παπαθωμά, ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Βοιωτίας, κ. Γιώργος Ντασιώτης καθώς και πλήθος Αντιδημάρχων και Δημοτικών Συμβούλων της περιοχής. Νωρίτερα, στις εγκαταστάσεις του επίσημου διανομέα των λιπαντικών Texaco, Tsellos στη Θήβα είχε λάβει χώρα ο Διοικητικός και Τεχνικός Έλεγχος του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, με τα πληρώματα να είναι ευδιάθετα και να είναι έτοιμα να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό στις 5 Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Το α

1η Δεξιοτεχνία Νεμέας ...

Στις 14 Απριλίου θα διεξαχθεί η Δεξιοτεχνία Νεμέας στο χώρο του Οινοποιητικού Συνεταιρισμού Νεμέας. Ο αγώνας θα εκκινήσει στις 09:00. Σύμφωνα με την νέα εγκύκλιο της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού για τις Δεξιοτεχνίες προκειμένου να δηλώσει κάποιος συμμετοχή απαιτούνται τα ακόλουθα: • Άδεια Οδήγησης σε ισχύ (επιπλέον να μην παρακρατείτε από καμία δημόσια αρχή) • Άδεια Κυκλοφορίας ή Αγωνιστική Άδεια Κυκλοφορίας σε ισχύ (δεν δύναται να συμμετάσχουν οχήματα με πινακίδες ΔΟΚ, με Μ ή σε προσωρινή ακινησία) *σε περίπτωση διαφορετικού κατόχου-αγωνιζομένου απαιτείται Υ.Δ. παραχώρησης • Δελτίο Αθλητή τύπου Δ (κόστος ημερήσιου 20€ και ετήσιου 60€) • Ιατρική βεβαίωση σύμφωνα με τον αθλητικό νόμο (επισυνάπτεται αρχείο παρακάτω) Τέλος οι δηλώσεις συμμετοχών θα πραγματοποιούνται αποκλειστικά μέσω ΣΔΔΑ μέχρι και την Παρασκευή 12/4/2024. Η ασφάλεια του αγώνα καθορίζεται από την ΟΜΑΕ στα 20€ και καταβάλλεται με την δήλωση συμμετοχής στο ΣΔΔΑ ενώ η συμμετοχή της λέσχης είναι 50€ και καταβάλλεται • είτε