Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Δοκιμαστικά Ανάβαση Πιτίτσας ...


Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων για το 2023 ξεκίνησε από την Ανάβαση Πιτίτσα - Πλατάνι, με τον ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΣΤΙΚΟ ΟΜΙΛΟ ΠΑΤΡΩΝ (ΑΟΠ) να συμπληρώνει φέτος τα 53 χρόνια από την ίδρυση του. Ο αγώνας προσμετρά  στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων, στο Πρωτάθλημα Αναβάσεων Ιστορικών Αυτοκινήτων και στο Κύπελλο Αναβάσεων Νοτίου Ελλάδος και διεξάγεται με την συνδιοργάνωση της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος το Σάββατο και την Κυριακή 11-12 Μαρτίου 2023. 
Με 64 οδηγούς να βλέπουν τη σημαία εκκίνησης το Σάββατο 11 Μαρίου 2023 πραγματοποιήθηκαν το Ελεύθερα Δοκιμαστικά, που πραγματικά έδωσαν τον παλμό για τις μάχες που θα ακολουθήσουν αύριο, στα δύο σκέλη του αγώνα.
Στην «μεγάλη» κατηγορία της Formula Saloon, τα προγνωστικά απλά επιβεβαιώθηκαν, με τον Παναγιώτη Παρθένη με τον “Godzilla” του να κάνει εύκολα τον καλύτερο χρόνο στα δοκιμαστικά, αφήνοντας πίσω του τον «πισωκίνητο» Παπαδόπουλο Νίκο με το θεαματικό Ford Escort του. Τρίτο χρόνο έκανε ο Κακαλέτρης Γεώργιος με το Opel Astra G της κλάσης FST2. Ο «Κανέλος» με εντυπωσιακά γρήγορη οδήγηση πέτυχε τον καλύτερο χρόνο για την FSA2L. 
Στην Ομάδα Α όπως ήταν αναμενόμενο, ο Μιχάλης Ευθυμίου δεν είχε αντίπαλο, κάνοντας εύκολα τον ταχύτερο χρόνο της Ομάδας με το ανανεωμένο εμφανισιακά Ford Escort. Ο Μητσάκος Αλέξης με το Peugeot 106, έκανε δεύτερο χρόνο στην Α και πρώτο χρόνο για Α έως 2000 και Α6 αποδεικνύοντας πως είναι ένα από τα φαβορί για τον τίτλο, πριν καλά καλά ξεκινήσει το Πρωτάθλημα. Η επιστροφή του Βασίλη Μπάντζανου με το γνωστό Citroen Saxo, τον βρήκε σε «φόρμα», να κάνει τον τρίτο χρόνο της Ομάδας Α και δεύτερο για Α έως 2000 και Α6. Ίσως εδώ δούμε και τις πιο εντυπωσιακές «μάχες» στον αυριανό αγώνα. Στην κλάση Α7 η επανεμφάνιση του Αναδιώτη Γιώργου με το πανέμορφο Renault Clio ήταν θετική, αφού έκανε τον ταχύτερο χρόνο για την κλάση, αφήνοντας δεύτερο τον Ντέκα Γιώργο με Citroen Saxo και τρίτο τον Παντελή Τζικόπουλο με Renault Clio.  
Στην Ομάδα Ε οι υποσχέσεις για θέαμα την μέρα του αγώνα είναι πολλές. Οι Τσιούρης Βαγγέλης με Renault Clio, Μόσχος Θανάσης με Renault Clio kai Αυγερόπουλος Χρήστος με Citroen Saxo,  είχαν με την προαναφερθείσα σειρά τους ταχύτερους χρόνους. Για την Ε12 ταχύτερος ήταν ο Χαρμαντάς Σπύρος με BMW M3 E36, για την Ε11 ο Τσιούρης Βαγγέλης και για την Ε10 ο Χρήστος Αυγερόπουλος. 
Στην Ομάδα Ν οι Θανάσης Γιώργος και Μπενής Μηνάς με Mitsubishi EVO και οι δύο έκανα το 1-2, με τα προγνωστικά να μην μπορούν να ισχύουν καθόλου, για την μέρα του αγώνα. Τρίτο χρόνο έκανε ο ταχύτατος Γιαννούλης Διονύσης με Honda Civic Type R, όπου ήταν και ταχύτερος για την κλάση Ν3. Στην πολυπληθή κλάση Ν2, οι μνηστήρες για το βάθρο είναι αρκετοί αφού οι χρόνοι των δοκιμών, δείχνει αρκετούς οδηγούς να παλεύουν για αυτό. Ταχύτερος όλων ήταν ο Σμυρναίος Παναγιώτης με Peugeot 106, δεύτερος ο Κίμωνας Θέος με Peugeot 106 και τρίτος ο Ρέκκας Βίκτωρας με Citroen Saxo.
Στους άτυχους της ημέρας ο Γαλανόπουλος Γιώργος που είχε τον τρίτο χρόνο στην Α6, αλλά δυστυχώς μια πολύ άσχημη έξοδος στην «Κ0», τραυμάτισε αρκετά το Citroen Saxo του, αφού βγήκε εκτός δρόμου. Ο Γιάννης Σουλάνης δύσκολα θα καταφέρει να επισκευάσει το Swift GTI του, μετά από έξοδο με ανατροπή που είχε στην Κ8, ενώ ο Πάτροκλος Κάνσος έσπασε ένα ψαλίδι από το VW Golf του. Τυχερός στην ατυχία του ο Στάυρος Χατούπης που στο πρώτο σκέλος των δοκιμών είχε τετακέ στην «Κ0» τραυματίζοντας ελαφρά το πανέμορφο Opel Corsa, κάτι που όμως δεν του στέρησε την δυνατότητα να ανέβει στο δεύτερο σκέλος. Δύσκολα στον αγώνα θα δούμε και το κουκλί Honda Civic Type R του Αποστόλη Κούση, αφού το «καβούκι» από το σαζμάν, έγινε αρκετά κομμάτια. 
Η Οργανωτική Επιτροπή του αγώνα ενημερώνει τους συμμετέχοντες και τους θεατές, πως την Κυριακή 12 Μαρτίου ο αγώνας θα ξεκινήσει στις 10:00 ενώ ο δρόμος για τους θεατές θα κλείσει μία ώρα νωρίτερα από την εκκίνηση. 
Στην Ανάβαση Πιτίτσας «Νίκος Μιχαλόπουλος» μεγάλος χορηγός είναι το ΚΤΕΟ ΓΛΑΥΚΟΥ, ενώ χορηγοί οι εταιρείες PETROU CARS, ZACHARIAS AUTOMOBILE και MED FRIGO.
Χορηγοί Επικοινωνίας είναι η Εφημερίδα ΝΕΟΛΟΓΟΣ, το dete.gr, το ΣΠΟΡ FM 96,3 και το automotopatras.gr. 





 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ανανέωση στόλου ...

Το αμαξοστάσιο των Τρόλεϊ στην Νέα Φιλαδέλφεια (Κόκκινος Μύλος) επισκέφτηκε, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, προκειμένου να εξετάσει μία σειρά ζητημάτων, που αφορούν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων και του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου των Τρόλεϊ προς τους πολίτες. Ο αρμόδιος Υφυπουργός, άκουσε και κατέγραψε όλα τα αιτήματα των εργαζομένων, σχετικά με την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας, την ποιότητα εργασίας των οδηγών, αλλά και την προστασία τους στο πλαίσιο της δύσκολης καθημερινότητάς τους. Στην συνέχεια ο κ. Οικονόμου συναντήθηκε με τους εργαζόμενους και με τον Διευθύνοντα Συμβούλο της Ο.ΣΥ, Στέφανο Αγιάσογλου, τον Γενικό Διευθυντή Παραγωγής της Ο.ΣΥ., Γιώργο Δρόση. Ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στα Τρόλεϊ (πρώην ΗΛΠΑΠ), Στέλιος Ινεπέκογλου, έθεσε τα θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους. Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στάθηκε στον εκσυγχρονισμό του στόλου των Τρόλεϊ με τα 200 νέα οχ

13ο GRAND PRIX - ΟΥΓΓΑΡΙΑ ...

Το 13Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πραγματοποιήθηκε στην πίστα «Ουγγαρόρινγκ» της Ουγγαρίας και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 21 Ιουλίου, από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ). Την παρθενική του νίκη έκανε ο Όσκαρ Πιάστρι,  ο οποίος πήρε την 1η νίκη της καριέρας του, με 2ο τον ομόσταβλό του στη McLaren, Λάντο Νόρις, ενώ την 3η θέση πήρε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και διαφορά 4,4 μονάδες από τον ανταγωνισμό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 25,1%. Και οι γυναίκες, όμως, παρακολούθησαν Formula 1 καταγράφοντας ποσοστό μέχρι και 24,8%.  Οι απεσταλμένοι της εκπομπής «FORMULA 1 SHOW» του ΑΝΤ1 και ANT1+, Μαρία Θωμά και Γιώργος Ανανίδας, μετέφεραν το κλίμα από το καυτό Ουγγαρόρι