Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Δοκιμαστικά Ανάβαση Πιτίτσας ...


Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων για το 2023 ξεκίνησε από την Ανάβαση Πιτίτσα - Πλατάνι, με τον ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΣΤΙΚΟ ΟΜΙΛΟ ΠΑΤΡΩΝ (ΑΟΠ) να συμπληρώνει φέτος τα 53 χρόνια από την ίδρυση του. Ο αγώνας προσμετρά  στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων, στο Πρωτάθλημα Αναβάσεων Ιστορικών Αυτοκινήτων και στο Κύπελλο Αναβάσεων Νοτίου Ελλάδος και διεξάγεται με την συνδιοργάνωση της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος το Σάββατο και την Κυριακή 11-12 Μαρτίου 2023. 
Με 64 οδηγούς να βλέπουν τη σημαία εκκίνησης το Σάββατο 11 Μαρίου 2023 πραγματοποιήθηκαν το Ελεύθερα Δοκιμαστικά, που πραγματικά έδωσαν τον παλμό για τις μάχες που θα ακολουθήσουν αύριο, στα δύο σκέλη του αγώνα.
Στην «μεγάλη» κατηγορία της Formula Saloon, τα προγνωστικά απλά επιβεβαιώθηκαν, με τον Παναγιώτη Παρθένη με τον “Godzilla” του να κάνει εύκολα τον καλύτερο χρόνο στα δοκιμαστικά, αφήνοντας πίσω του τον «πισωκίνητο» Παπαδόπουλο Νίκο με το θεαματικό Ford Escort του. Τρίτο χρόνο έκανε ο Κακαλέτρης Γεώργιος με το Opel Astra G της κλάσης FST2. Ο «Κανέλος» με εντυπωσιακά γρήγορη οδήγηση πέτυχε τον καλύτερο χρόνο για την FSA2L. 
Στην Ομάδα Α όπως ήταν αναμενόμενο, ο Μιχάλης Ευθυμίου δεν είχε αντίπαλο, κάνοντας εύκολα τον ταχύτερο χρόνο της Ομάδας με το ανανεωμένο εμφανισιακά Ford Escort. Ο Μητσάκος Αλέξης με το Peugeot 106, έκανε δεύτερο χρόνο στην Α και πρώτο χρόνο για Α έως 2000 και Α6 αποδεικνύοντας πως είναι ένα από τα φαβορί για τον τίτλο, πριν καλά καλά ξεκινήσει το Πρωτάθλημα. Η επιστροφή του Βασίλη Μπάντζανου με το γνωστό Citroen Saxo, τον βρήκε σε «φόρμα», να κάνει τον τρίτο χρόνο της Ομάδας Α και δεύτερο για Α έως 2000 και Α6. Ίσως εδώ δούμε και τις πιο εντυπωσιακές «μάχες» στον αυριανό αγώνα. Στην κλάση Α7 η επανεμφάνιση του Αναδιώτη Γιώργου με το πανέμορφο Renault Clio ήταν θετική, αφού έκανε τον ταχύτερο χρόνο για την κλάση, αφήνοντας δεύτερο τον Ντέκα Γιώργο με Citroen Saxo και τρίτο τον Παντελή Τζικόπουλο με Renault Clio.  
Στην Ομάδα Ε οι υποσχέσεις για θέαμα την μέρα του αγώνα είναι πολλές. Οι Τσιούρης Βαγγέλης με Renault Clio, Μόσχος Θανάσης με Renault Clio kai Αυγερόπουλος Χρήστος με Citroen Saxo,  είχαν με την προαναφερθείσα σειρά τους ταχύτερους χρόνους. Για την Ε12 ταχύτερος ήταν ο Χαρμαντάς Σπύρος με BMW M3 E36, για την Ε11 ο Τσιούρης Βαγγέλης και για την Ε10 ο Χρήστος Αυγερόπουλος. 
Στην Ομάδα Ν οι Θανάσης Γιώργος και Μπενής Μηνάς με Mitsubishi EVO και οι δύο έκανα το 1-2, με τα προγνωστικά να μην μπορούν να ισχύουν καθόλου, για την μέρα του αγώνα. Τρίτο χρόνο έκανε ο ταχύτατος Γιαννούλης Διονύσης με Honda Civic Type R, όπου ήταν και ταχύτερος για την κλάση Ν3. Στην πολυπληθή κλάση Ν2, οι μνηστήρες για το βάθρο είναι αρκετοί αφού οι χρόνοι των δοκιμών, δείχνει αρκετούς οδηγούς να παλεύουν για αυτό. Ταχύτερος όλων ήταν ο Σμυρναίος Παναγιώτης με Peugeot 106, δεύτερος ο Κίμωνας Θέος με Peugeot 106 και τρίτος ο Ρέκκας Βίκτωρας με Citroen Saxo.
Στους άτυχους της ημέρας ο Γαλανόπουλος Γιώργος που είχε τον τρίτο χρόνο στην Α6, αλλά δυστυχώς μια πολύ άσχημη έξοδος στην «Κ0», τραυμάτισε αρκετά το Citroen Saxo του, αφού βγήκε εκτός δρόμου. Ο Γιάννης Σουλάνης δύσκολα θα καταφέρει να επισκευάσει το Swift GTI του, μετά από έξοδο με ανατροπή που είχε στην Κ8, ενώ ο Πάτροκλος Κάνσος έσπασε ένα ψαλίδι από το VW Golf του. Τυχερός στην ατυχία του ο Στάυρος Χατούπης που στο πρώτο σκέλος των δοκιμών είχε τετακέ στην «Κ0» τραυματίζοντας ελαφρά το πανέμορφο Opel Corsa, κάτι που όμως δεν του στέρησε την δυνατότητα να ανέβει στο δεύτερο σκέλος. Δύσκολα στον αγώνα θα δούμε και το κουκλί Honda Civic Type R του Αποστόλη Κούση, αφού το «καβούκι» από το σαζμάν, έγινε αρκετά κομμάτια. 
Η Οργανωτική Επιτροπή του αγώνα ενημερώνει τους συμμετέχοντες και τους θεατές, πως την Κυριακή 12 Μαρτίου ο αγώνας θα ξεκινήσει στις 10:00 ενώ ο δρόμος για τους θεατές θα κλείσει μία ώρα νωρίτερα από την εκκίνηση. 
Στην Ανάβαση Πιτίτσας «Νίκος Μιχαλόπουλος» μεγάλος χορηγός είναι το ΚΤΕΟ ΓΛΑΥΚΟΥ, ενώ χορηγοί οι εταιρείες PETROU CARS, ZACHARIAS AUTOMOBILE και MED FRIGO.
Χορηγοί Επικοινωνίας είναι η Εφημερίδα ΝΕΟΛΟΓΟΣ, το dete.gr, το ΣΠΟΡ FM 96,3 και το automotopatras.gr. 





 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

ADAC Opel Electric Rally Cup ...

Το ADAC Opel Electric Rally Cup “powered by GSe” βρίσκεται λίγο πριν την έναρξη της 4ης σεζόν. 15 Corsa Rally Electric των 100 kW/136 hp θα λάβουν μέρος στη φετινή έναρξη, στις 3 και 4 Μαΐου στο ADAC Actronics Rally Sulingen (Lower Saxony). Το σύνολο των συμμετεχόντων στο πρώτο και μοναδικό στον κόσμο ηλεκτρικό κύπελλο ράλι με αυτοκίνητα μιας μάρκας, εντυπωσιάζει με την ποικιλομορφία και τον διεθνή χαρακτήρα του. Θα διαγωνιστούν αθλητές οκτώ διαφορετικών εθνικοτήτων. Συνολικά, δέκα νέες ομάδες, συμπεριλαμβανομένων τεσσάρων αμιγώς γυναικείων και αρκετών μικτών πληρωμάτων, φέρνουν έναν αέρα ανανέωσης στη συναρπαστική διοργάνωση. Η Γαλλική FFSA χρησιμοποιεί και πάλι δύο Corsa Rally Electric στο πλαίσιο του προγράμματος ανάπτυξης νέων ταλέντων στην ακαδημία της. Φέτος, τα αυτοκίνητα θα καταλάβουν οι Emma Chalvin/Emy Ailloud-Perraud και Alizée Pottier/Joanna Verdier. Επίσης, στο πλαίσιο της προώθησης νέων ταλέντων, η Βελγική RACB, σε συνεργασία με την Opel Belgium, παραχώρησε ένα αυτοκίνητ

BAJA GREECE 2024 ...

Με τη συμμετοχή κορυφαίων ονομάτων των αγώνων Cross Country Rally θα πραγματοποιηθεί το BAJA GREECE - FIA WORLD BAJA CUP από 22 έως 25 Μαΐου στο Άργος Ορεστικό Καστοριάς. Ένας αγώνας που μέσα από σκληρή δουλειά δέκα και πλέον χρόνων, έχει κερδίσει την αναγνώριση στο εξωτερικό. Τόσο η άρτια διοργάνωση των προηγούμενων ετών, όσο και οι διαδρομές στα μοναδικά βουνά της Καστοριάς και της Φλώρινας, αποτελούν πόλο έλξης για ομάδες από την ελίτ του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ήδη, έχει επιβεβαιώσει τη συμμετοχή του στον αγώνα, ο δύο φορές νικητής του FIA Παγκόσμιου Κυπέλλου, Σαουδάραβας οδηγός Yazeed Al-Rajhi, με μόνο στόχο τη νίκη που θα του δώσει το προβάδισμα για την κατάκτηση του φετινού επάθλου. Έχοντας κάνει ένα εξαιρετικό ξεκίνημα, αφού εξασφάλισε τη νίκη στον πρώτο γύρο του Κυπέλλου στην Σαουδική Αραβία μαζί με τον Γερμανό συνοδηγό του Timo Gottschalk, η συμμετοχή τους στο BAJA GREECE αναμένεται με τεράστιο ενδιαφέρον.                             Από τα Καλάβρυτα στο διεθνές καλεντάρι τ