Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Δοκιμαστικά Ανάβαση Πιτίτσας ...


Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων για το 2023 ξεκίνησε από την Ανάβαση Πιτίτσα - Πλατάνι, με τον ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΣΤΙΚΟ ΟΜΙΛΟ ΠΑΤΡΩΝ (ΑΟΠ) να συμπληρώνει φέτος τα 53 χρόνια από την ίδρυση του. Ο αγώνας προσμετρά  στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων, στο Πρωτάθλημα Αναβάσεων Ιστορικών Αυτοκινήτων και στο Κύπελλο Αναβάσεων Νοτίου Ελλάδος και διεξάγεται με την συνδιοργάνωση της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος το Σάββατο και την Κυριακή 11-12 Μαρτίου 2023. 
Με 64 οδηγούς να βλέπουν τη σημαία εκκίνησης το Σάββατο 11 Μαρίου 2023 πραγματοποιήθηκαν το Ελεύθερα Δοκιμαστικά, που πραγματικά έδωσαν τον παλμό για τις μάχες που θα ακολουθήσουν αύριο, στα δύο σκέλη του αγώνα.
Στην «μεγάλη» κατηγορία της Formula Saloon, τα προγνωστικά απλά επιβεβαιώθηκαν, με τον Παναγιώτη Παρθένη με τον “Godzilla” του να κάνει εύκολα τον καλύτερο χρόνο στα δοκιμαστικά, αφήνοντας πίσω του τον «πισωκίνητο» Παπαδόπουλο Νίκο με το θεαματικό Ford Escort του. Τρίτο χρόνο έκανε ο Κακαλέτρης Γεώργιος με το Opel Astra G της κλάσης FST2. Ο «Κανέλος» με εντυπωσιακά γρήγορη οδήγηση πέτυχε τον καλύτερο χρόνο για την FSA2L. 
Στην Ομάδα Α όπως ήταν αναμενόμενο, ο Μιχάλης Ευθυμίου δεν είχε αντίπαλο, κάνοντας εύκολα τον ταχύτερο χρόνο της Ομάδας με το ανανεωμένο εμφανισιακά Ford Escort. Ο Μητσάκος Αλέξης με το Peugeot 106, έκανε δεύτερο χρόνο στην Α και πρώτο χρόνο για Α έως 2000 και Α6 αποδεικνύοντας πως είναι ένα από τα φαβορί για τον τίτλο, πριν καλά καλά ξεκινήσει το Πρωτάθλημα. Η επιστροφή του Βασίλη Μπάντζανου με το γνωστό Citroen Saxo, τον βρήκε σε «φόρμα», να κάνει τον τρίτο χρόνο της Ομάδας Α και δεύτερο για Α έως 2000 και Α6. Ίσως εδώ δούμε και τις πιο εντυπωσιακές «μάχες» στον αυριανό αγώνα. Στην κλάση Α7 η επανεμφάνιση του Αναδιώτη Γιώργου με το πανέμορφο Renault Clio ήταν θετική, αφού έκανε τον ταχύτερο χρόνο για την κλάση, αφήνοντας δεύτερο τον Ντέκα Γιώργο με Citroen Saxo και τρίτο τον Παντελή Τζικόπουλο με Renault Clio.  
Στην Ομάδα Ε οι υποσχέσεις για θέαμα την μέρα του αγώνα είναι πολλές. Οι Τσιούρης Βαγγέλης με Renault Clio, Μόσχος Θανάσης με Renault Clio kai Αυγερόπουλος Χρήστος με Citroen Saxo,  είχαν με την προαναφερθείσα σειρά τους ταχύτερους χρόνους. Για την Ε12 ταχύτερος ήταν ο Χαρμαντάς Σπύρος με BMW M3 E36, για την Ε11 ο Τσιούρης Βαγγέλης και για την Ε10 ο Χρήστος Αυγερόπουλος. 
Στην Ομάδα Ν οι Θανάσης Γιώργος και Μπενής Μηνάς με Mitsubishi EVO και οι δύο έκανα το 1-2, με τα προγνωστικά να μην μπορούν να ισχύουν καθόλου, για την μέρα του αγώνα. Τρίτο χρόνο έκανε ο ταχύτατος Γιαννούλης Διονύσης με Honda Civic Type R, όπου ήταν και ταχύτερος για την κλάση Ν3. Στην πολυπληθή κλάση Ν2, οι μνηστήρες για το βάθρο είναι αρκετοί αφού οι χρόνοι των δοκιμών, δείχνει αρκετούς οδηγούς να παλεύουν για αυτό. Ταχύτερος όλων ήταν ο Σμυρναίος Παναγιώτης με Peugeot 106, δεύτερος ο Κίμωνας Θέος με Peugeot 106 και τρίτος ο Ρέκκας Βίκτωρας με Citroen Saxo.
Στους άτυχους της ημέρας ο Γαλανόπουλος Γιώργος που είχε τον τρίτο χρόνο στην Α6, αλλά δυστυχώς μια πολύ άσχημη έξοδος στην «Κ0», τραυμάτισε αρκετά το Citroen Saxo του, αφού βγήκε εκτός δρόμου. Ο Γιάννης Σουλάνης δύσκολα θα καταφέρει να επισκευάσει το Swift GTI του, μετά από έξοδο με ανατροπή που είχε στην Κ8, ενώ ο Πάτροκλος Κάνσος έσπασε ένα ψαλίδι από το VW Golf του. Τυχερός στην ατυχία του ο Στάυρος Χατούπης που στο πρώτο σκέλος των δοκιμών είχε τετακέ στην «Κ0» τραυματίζοντας ελαφρά το πανέμορφο Opel Corsa, κάτι που όμως δεν του στέρησε την δυνατότητα να ανέβει στο δεύτερο σκέλος. Δύσκολα στον αγώνα θα δούμε και το κουκλί Honda Civic Type R του Αποστόλη Κούση, αφού το «καβούκι» από το σαζμάν, έγινε αρκετά κομμάτια. 
Η Οργανωτική Επιτροπή του αγώνα ενημερώνει τους συμμετέχοντες και τους θεατές, πως την Κυριακή 12 Μαρτίου ο αγώνας θα ξεκινήσει στις 10:00 ενώ ο δρόμος για τους θεατές θα κλείσει μία ώρα νωρίτερα από την εκκίνηση. 
Στην Ανάβαση Πιτίτσας «Νίκος Μιχαλόπουλος» μεγάλος χορηγός είναι το ΚΤΕΟ ΓΛΑΥΚΟΥ, ενώ χορηγοί οι εταιρείες PETROU CARS, ZACHARIAS AUTOMOBILE και MED FRIGO.
Χορηγοί Επικοινωνίας είναι η Εφημερίδα ΝΕΟΛΟΓΟΣ, το dete.gr, το ΣΠΟΡ FM 96,3 και το automotopatras.gr. 





 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...