Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Δοκιμαστικά Ανάβαση Πιτίτσας ...


Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων για το 2023 ξεκίνησε από την Ανάβαση Πιτίτσα - Πλατάνι, με τον ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΣΤΙΚΟ ΟΜΙΛΟ ΠΑΤΡΩΝ (ΑΟΠ) να συμπληρώνει φέτος τα 53 χρόνια από την ίδρυση του. Ο αγώνας προσμετρά  στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων, στο Πρωτάθλημα Αναβάσεων Ιστορικών Αυτοκινήτων και στο Κύπελλο Αναβάσεων Νοτίου Ελλάδος και διεξάγεται με την συνδιοργάνωση της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος το Σάββατο και την Κυριακή 11-12 Μαρτίου 2023. 
Με 64 οδηγούς να βλέπουν τη σημαία εκκίνησης το Σάββατο 11 Μαρίου 2023 πραγματοποιήθηκαν το Ελεύθερα Δοκιμαστικά, που πραγματικά έδωσαν τον παλμό για τις μάχες που θα ακολουθήσουν αύριο, στα δύο σκέλη του αγώνα.
Στην «μεγάλη» κατηγορία της Formula Saloon, τα προγνωστικά απλά επιβεβαιώθηκαν, με τον Παναγιώτη Παρθένη με τον “Godzilla” του να κάνει εύκολα τον καλύτερο χρόνο στα δοκιμαστικά, αφήνοντας πίσω του τον «πισωκίνητο» Παπαδόπουλο Νίκο με το θεαματικό Ford Escort του. Τρίτο χρόνο έκανε ο Κακαλέτρης Γεώργιος με το Opel Astra G της κλάσης FST2. Ο «Κανέλος» με εντυπωσιακά γρήγορη οδήγηση πέτυχε τον καλύτερο χρόνο για την FSA2L. 
Στην Ομάδα Α όπως ήταν αναμενόμενο, ο Μιχάλης Ευθυμίου δεν είχε αντίπαλο, κάνοντας εύκολα τον ταχύτερο χρόνο της Ομάδας με το ανανεωμένο εμφανισιακά Ford Escort. Ο Μητσάκος Αλέξης με το Peugeot 106, έκανε δεύτερο χρόνο στην Α και πρώτο χρόνο για Α έως 2000 και Α6 αποδεικνύοντας πως είναι ένα από τα φαβορί για τον τίτλο, πριν καλά καλά ξεκινήσει το Πρωτάθλημα. Η επιστροφή του Βασίλη Μπάντζανου με το γνωστό Citroen Saxo, τον βρήκε σε «φόρμα», να κάνει τον τρίτο χρόνο της Ομάδας Α και δεύτερο για Α έως 2000 και Α6. Ίσως εδώ δούμε και τις πιο εντυπωσιακές «μάχες» στον αυριανό αγώνα. Στην κλάση Α7 η επανεμφάνιση του Αναδιώτη Γιώργου με το πανέμορφο Renault Clio ήταν θετική, αφού έκανε τον ταχύτερο χρόνο για την κλάση, αφήνοντας δεύτερο τον Ντέκα Γιώργο με Citroen Saxo και τρίτο τον Παντελή Τζικόπουλο με Renault Clio.  
Στην Ομάδα Ε οι υποσχέσεις για θέαμα την μέρα του αγώνα είναι πολλές. Οι Τσιούρης Βαγγέλης με Renault Clio, Μόσχος Θανάσης με Renault Clio kai Αυγερόπουλος Χρήστος με Citroen Saxo,  είχαν με την προαναφερθείσα σειρά τους ταχύτερους χρόνους. Για την Ε12 ταχύτερος ήταν ο Χαρμαντάς Σπύρος με BMW M3 E36, για την Ε11 ο Τσιούρης Βαγγέλης και για την Ε10 ο Χρήστος Αυγερόπουλος. 
Στην Ομάδα Ν οι Θανάσης Γιώργος και Μπενής Μηνάς με Mitsubishi EVO και οι δύο έκανα το 1-2, με τα προγνωστικά να μην μπορούν να ισχύουν καθόλου, για την μέρα του αγώνα. Τρίτο χρόνο έκανε ο ταχύτατος Γιαννούλης Διονύσης με Honda Civic Type R, όπου ήταν και ταχύτερος για την κλάση Ν3. Στην πολυπληθή κλάση Ν2, οι μνηστήρες για το βάθρο είναι αρκετοί αφού οι χρόνοι των δοκιμών, δείχνει αρκετούς οδηγούς να παλεύουν για αυτό. Ταχύτερος όλων ήταν ο Σμυρναίος Παναγιώτης με Peugeot 106, δεύτερος ο Κίμωνας Θέος με Peugeot 106 και τρίτος ο Ρέκκας Βίκτωρας με Citroen Saxo.
Στους άτυχους της ημέρας ο Γαλανόπουλος Γιώργος που είχε τον τρίτο χρόνο στην Α6, αλλά δυστυχώς μια πολύ άσχημη έξοδος στην «Κ0», τραυμάτισε αρκετά το Citroen Saxo του, αφού βγήκε εκτός δρόμου. Ο Γιάννης Σουλάνης δύσκολα θα καταφέρει να επισκευάσει το Swift GTI του, μετά από έξοδο με ανατροπή που είχε στην Κ8, ενώ ο Πάτροκλος Κάνσος έσπασε ένα ψαλίδι από το VW Golf του. Τυχερός στην ατυχία του ο Στάυρος Χατούπης που στο πρώτο σκέλος των δοκιμών είχε τετακέ στην «Κ0» τραυματίζοντας ελαφρά το πανέμορφο Opel Corsa, κάτι που όμως δεν του στέρησε την δυνατότητα να ανέβει στο δεύτερο σκέλος. Δύσκολα στον αγώνα θα δούμε και το κουκλί Honda Civic Type R του Αποστόλη Κούση, αφού το «καβούκι» από το σαζμάν, έγινε αρκετά κομμάτια. 
Η Οργανωτική Επιτροπή του αγώνα ενημερώνει τους συμμετέχοντες και τους θεατές, πως την Κυριακή 12 Μαρτίου ο αγώνας θα ξεκινήσει στις 10:00 ενώ ο δρόμος για τους θεατές θα κλείσει μία ώρα νωρίτερα από την εκκίνηση. 
Στην Ανάβαση Πιτίτσας «Νίκος Μιχαλόπουλος» μεγάλος χορηγός είναι το ΚΤΕΟ ΓΛΑΥΚΟΥ, ενώ χορηγοί οι εταιρείες PETROU CARS, ZACHARIAS AUTOMOBILE και MED FRIGO.
Χορηγοί Επικοινωνίας είναι η Εφημερίδα ΝΕΟΛΟΓΟΣ, το dete.gr, το ΣΠΟΡ FM 96,3 και το automotopatras.gr. 





 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Lamia Fm1 - Live ...

Live!   ΕΔΩ!

35ο Rally Sprint Καλαμάτας ...

Στις 21 & 22 Σεπτεμβρίου η Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Καλαμάτας διοργανώνει το 35ο Ράλλυ Σπριντ, τον δεύτερο αγώνα του Πανελληνίου Κυπέλλου Χώματος, σε μία ειδική διαδρομή περίπου 12,5 χιλιομέτρων στην οποία τα πληρώματα θα πραγματοποιήσουν 3 περάσματα. Να σημειώσουμε πως η συνολική απλή διαδρομή είναι μικρότερη των 10 χιλιομέτρων. Την ερχόμενη εβδομάδα μηχανήματα του δήμου Μεσσήνης θα πραγματοποιήσουν παρεμβάσεις στην διαδρομή,έτσι ώστε να έχουμε μία άριστη ειδική.Το οδόστρωμα ακόμη και πριν τις παρεμβάσεις είναι σε αρίστη κατάσταση στο 80%, ικανό να φιλοξενήσει αγώνα. Ο αγώνας θα διεξαχθεί στον Δήμο Μεσσήνης Μεσσηνίας και συγκεκριμένα στην δημοτική ενότητα του Πεταλιδίου. Οι δηλώσεις συμμετοχής έχουν ανοίξει και λήγουν την Παρασκευή 13/09 Οι 6 αναγνωρίσεις της διαδρομής που επιβάλει ο κανονισμός θα πραγματοποιηθούν τις κάτωθι ημερομηνίες: Σάββατο 14/09 10,00 εώς 18,00 Κυριακή 15/09 08,00 εώς 16,00 Παρασκευή 20/09 10,00 εώς 18,00, Σαββάτο 21/09 08,00 εώς 14,00 Επιπλέον να αναφέρ

Ολοκλήρωση αναγνωρίσεων ...

Για ένα πολύ σκληρό ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις κάνουν λόγο τα πληρώματα μετά την ολοκλήρωση των αναγνωρίσεων των ειδικών διαδρομών. Ακολουθούν οι δηλώσεις των πρωταγωνιστών, λίγο πριν την πρώτη πραγματική επαφή τους με τις συνθήκες του αγώνα, που θα ξεκινήσει αύριο στις 09:01, με το Shakedown. #11 Thierry NEUVILLE / Martijn WYDAEGHE «Οι ειδικές είναι πολύ σκληρές, παντού έχει πέτρες. Θα είναι δύσκολο για τα αυτοκίνητα και τα ελαστικά. Γενικά οι διαδρομές είναι πιο κλειστές σε σχέση με το παρελθόν, στοιχείο που θα αποτελέσει μία πρόκληση για εμάς. Περιμένω ότι θα είναι πιο δύσκολος και απαιτητικός αγώνας σε σχέση με πέρυσι». #17 Sébastien OGIER / Vincent LANDAIS «Ειλικρινά, δεν έχω δει άλλη εκδοχή του Ράλλυ Ακρόπολις που να είναι τόσο σκληρή! Οι συνθήκες είναι κακές, όσον αφορά το οδόστρωμα. Θα είναι ένα δύσκολο τριήμερο για όλους». #8 Ott TÄNAK / Martin JÄRVEOJA «Τουλάχιστον φέτος οι ειδικές είναι στεγνές! Ο αγώνας είναι πιο αργός σε σχέση με πέρυσι. Υπάρχουν πολλές πέτρες στο δρόμο, αλλά δεν