Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

15/04/2023 ...


  • Συνεχίζοντας την πορεία προς την αναγέννηση της μάρκας, η Lancia στις 15 Απριλίου 2023 θα πραγματοποιήσει τη διαδικτυακή παρουσίαση Emozione Pu+Ra, όπου εκτός των άλλων θα αποκαλύψει και το νέο πρωτότυπο της.
  • Μπορείτε να παρακολουθήσετε την παρουσίαση και την αποκάλυψη του νέου πρωτοτύπου της Lancia μέσω του παρακάτω συνδέσμου: ΕΔΩ!
Η Lancia συνεχίζει την πορεία αναγέννησής της, πραγματοποιώντας στις 15 Απριλίου 2023, τη δεύτερη παρουσίασή της, με τίτλο Emozione Pu+Ra. Σημείο αναφοράς της εκδήλωσης -που το κοινό θα μπορεί να παρακολουθήσει μέσω του διαδικτύου- θα αποτελέσει η αποκάλυψη ενός νέου, 100% ηλεκτρικού πρωτοτύπου, το οποίο αποτελεί εξέλιξη του σχεδιαστικού μανιφέστου, Pu+Ra Zero, το οποίο αποκαλύφθηκε κατά τη διάρκεια της πρώτης παρουσίασης της νέας εποχής της Lancia, τον περασμένο Νοέμβριο. Η νέα εποχή της Lancia βασίζεται σε ένα δεκαετές πλάνο που έχει εγκριθεί από τη διοίκηση του Ομίλου Stellantis. Αυτό περιλαμβάνει μια γκάμα τριών νέων μοντέλων, τα οποία μέχρι το 2028 αναμένεται να καλύπτουν το 50% της αγοράς. Αφετηρία θα αποτελέσει το 2024 η αποκάλυψη του Νέου Ypsilon. Δύο χρόνια αργότερα το 2026 θα ακολουθήσει η νέα ναυαρχίδα της μάρκας, ενώ το 2028 θα παρουσιαστεί η νέα “Delta”. Πρόκειται για ένα συμπαγές και φιλόδοξο πλάνο ανάπτυξης, το οποίο θα οδηγήσει τη μάρκα από το 2028 να προσφέρει μια αμιγώς ηλεκτρική γκάμα μοντέλων. Μπορείτε να παρακολουθήσετε την παρουσίαση Emozione Pu+Ra και την αποκάλυψη του νέου πρωτοτύπου της Lancia : ΕΔΩ!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Επικό "Μολών Λαβέ" ...

Ο πρώτος χωμάτινος αγώνας για το 2025 πέρασε στις αναμνήσεις μας. Πολύ θέαμα, ειδικά στο γνωστό άλμα, γρήγορα περάσματα με τεχνική για καλύτερο χρόνο και για να αποφύγεις τις κακοτοπιές αλλά και πολλές εγκαταλείψεις, αφού η διαδρομή φέτος έδειξε τα δόντια της σε όσους είτε δεν εκτίμησαν κάτι σωστά, είτε υπερπροσπάθησαν για την καλύτερη επίδοση. Η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της Σπάρτης γεμάτη ασφυκτικά από κόσμο υποδέχτηκε και χειροκρότησε τα πληρώματα, εγκαινιάζοντας το ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ 2025. Άτομα κάθε ηλικίας ήρθαν για να θαυμάσουν και να περιεργαστούν από κοντά τα αγωνιστικά αυτοκίνητα σε μια πετυχημένη για άλλη μια χρονιά εκδήλωση. Η συνέχεια στον όμορφο Πάρνωνα που η προετοιμασία της διαδρομής ικανοποίησε τα πληρώματα τα οποία μετά τα έξι περάσματα των αναγνωρίσεων ξεκίνησαν τον αγώνα σε μια ηλιόλουστη μέρα με πλήθος θεατών, περισσότεροι από πέρσι, που θαύμασαν τα δυναμικά περάσματα των συμμετεχόντων. Στα αποτελέσματα τώρα ξεκινάμε με τα ιστορικά με πρώτους γενικής τους ...

Heritage Classic Cup – Spring Edition ...

Η Επίσημη εκδήλωση του ΣΦΙΠΟΠ για το 2025 έρχεται στις 29-30/3/2025 και οι συμμετοχές συνεχίζονται μέχρι τη Πέμπτη 27/3/2025. Με την αμέριστη υποστήριξη και τη συνδιοργάνωση του Δήμου Αρχαίας Ολυμπίας η φετινή εκδήλωση του ΣΦΙΠΟΠ θα αναδείξει τις ομορφιές και θα δώσει πνοή σε όλα σχεδόν τα χωριά του Δήμου Αρχαίας Ολυμπίας με τη διέλευση των αγωνιζομένων με τα πανέμορφα κλασσικά οχήματα του περασμένου αιώνα. Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας συμβάλει στη συνδιοργάνωση με την αθλοθέτηση των νικητών και ο Δήμος Πύργου (όπου εδρεύει ο ΣΦΙΠΟΠ) βοηθάει σημαντικά με επιχορήγηση για την επιτυχή ολοκλήρωση της. Η Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ περιλαμβάνει το Heritage Classic Cup – Spring Edition στο ετήσιο πρόγραμμα κλασσικών και ιστορικών οχημάτων με αποτέλεσμα να προσελκύει μεγάλο ενδιαφέρον από πληρώματα όλης της Ελλάδος. Μετά την επιτυχία από το προηγούμενο Heritage Classic Cup, έρχεται η φετινή εκδήλωση για αυτοκίνητα και για  μοτοσικλέτες με δύο αγωνιστικές μέρες και περισσότερα από 180 οδηγικά χλμ και 14 ει...

51ο Rally Θερμαϊκού ...

Σε λίγες μέρες διοργανώνεται το 51ο ράλι Θερμαϊκού. Ας πούμε λίγα λόγια για την ιστορία αυτού του αγώνα, για να θυμηθούν οι παλιοί και να μάθουν οι πιο νέοι. Η ιστορία του ράλι Θερμαϊκού ξεκινάει από πολύ παλιά. Μόνιμος διοργανωτής ήταν ο Α.Ο.Θ. Στις 2 Μαρτίου 1969 έγινε το πρώτο ράλι Θερμαϊκού. Ένας αγώνας μεικτός σε χώμα και άσφαλτο, με 30 συμμετοχές. Νικητές ήταν οι Μιχάλης και Παύλος Πετρίδης με B.M.W. 1600. Το ίδιο μοτίβο χώμα - άσφαλτος συνεχίζει και τα δυο επόμενα χρόνια με τον Γάκη Καλεμτζάκη να είναι ο νικητής το 1970 με συνοδηγό τον Παπαδημητρίου με ένα Ford και το 1971 με τον Λάμπρο Γκράσσο με μια Toyota Corolla. Απο το 1972 ο αγώνας γίνεται καθαρά χωμάτινος μέχρι και το 1976. Οι Σταύρος Σταυριανίδης - Λάμπρος Γράσσος θα είναι οι νικητές το 1972 με Opel Kadett Rallye, με τους Γιώργο Γεωργούλα - Σταυριανίδη να κερδίζουν το 1973 με ίδιο αυτοκίνητο. Τα επόμενα χρόνια 1975 - 1978, απόλυτοι κυρίαρχοι του ράλι Θερμαικού θα είναι οι Γιώργος Σωτηριάδης - Γιάννης Κέπετζης, αφού θα π...