Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Νέες επιτυχίες Qashqai ...


Το Nissan Qashqai είναι και επίσημα το δημοφιλέστερο αυτοκίνητο του Ηνωμένου Βασιλείου για το 2022 και το πρώτο μοντέλο βρετανικής κατασκευής που βρίσκεται στην κορυφή του διαγράμματος με τις  ετήσιες πωλήσεις για 24 χρόνια. Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιεύθηκαν  από την Ένωση Κατασκευαστών & Εμπόρων Αυτοκινήτων,  το Qashqai, που έχει σχεδιαστεί στο Paddington και κατασκευάζεται στο Sunderland, είναι το αυτοκίνητο με τις περισσότερες  πωλήσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο, τους τελευταίους 12 μήνες. Συνολικά 42.704 νέα Qashqai παραδόθηκαν από τις  αντιπροσωπείες της Nissan σε όλο το Ηνωμένο Βασίλειο το 2022, με τις πωλήσεις μόνο για τον Δεκέμβριο να έχουν ανέλθει στο εντυπωσιακό νούμερο των 3.506 αυτοκινήτων. Για να γιορτάσει το επίτευγμα, η Nissan κατασκεύασε ένα αποκλειστικό Qashqai σε χρυσαφί απόχρωση, προς τιμήν των 7.000 εργαζομένων της από όλο το Ηνωμένο Βασίλειο που συνέβαλαν σε αυτή την επιτυχία. Ο Andrew Humberstone, Διευθύνων Σύμβουλος της Nissan Motor (GB) Ltd, δήλωσε: “Αυτή είναι μια σπουδαία στιγμή  για ένα αυτοκίνητο - ορόσημο και είναι υπέροχο να βλέπουμε πώς η τελευταία γενιά του Qashqai έχει αγκαλιαστεί από τους αγοραστές αυτοκινήτων εδώ, στο Ηνωμένο Βασίλειο. “Είμαστε απόλυτα ενθουσιασμένοι που βλέπουμε την αυξανόμενη επιτυχία αυτού του αυτοκινήτου τα τελευταία 16 χρόνια, αποτελώντας τον πλέον  κατάλληλο φόρος τιμής στις δεξιότητες και τα ταλέντα των εξαιρετικών ομάδων σχεδιασμού, μηχανικής, παραγωγής και πωλήσεων της Nissan, σε όλο το Ηνωμένο Βασίλειο.” Έχοντας ήδη τρεις γενιές του μοντέλου να κυκλοφορούν στο Ηνωμένο Βασίλειο από τότε που λανσαρίστηκε για πρώτη φορά το 2007, το Qashqai βρίσκεται  τακτικά στις λίστες με τα best-seller μεμονωμένων μηνών, ωστόσο αυτή είναι η πρώτη φορά που καθίσταται  το αυτοκίνητο με τις περισσότερες πωλήσεις της χρονιάς συνολικά, όπως και η πρώτη φορά που ένα Nissan βρίσκεται στην κορυφή των ετήσιων διαγραμμάτων πωλήσεων. Κατασκευασμένο στο εργοστάσιο της Nissan στο Sunderland, το Qashqai βρίσκεται στο επίκεντρο μιας κατασκευαστικής δραστηριότητας που γίνεται γρήγορα γνώμονας για τη μελλοντική παραγωγή αυτοκινήτων στο Ηνωμένο Βασίλειο. Το πρόσφατα ανακοινωμένο σχέδιο EV36Zero της Nissan συνδυάζει ηλεκτρικά οχήματα, ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και παραγωγή μπαταριών και θα δημιουργήσει έναν βιώσιμο κόμβο παραγωγής EV στη βορειοανατολική Αγγλία, υποστηρίζοντας χιλιάδες θέσεις εργασίας στο εργοστάσιο και την αλυσίδα εφοδιασμού του, αλλά και στην κατεύθυνση  προς την ουδετερότητα άνθρακα της εταιρείας, έως το 2050. Η τελευταία γενιά του Qashqai φέρνει στην Ευρώπη και  τη μοναδική τεχνολογία e-POWER της Nissan, η οποία προσφέρει τη συναρπαστική αίσθηση της οδήγησης ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου χωρίς την ανάγκη φόρτισης στην πρίζα. Είναι μια μοναδική τεχνολογία που είναι ιδανική για τους εν δυνάμει αγοραστές αυτοκινήτων που αναζητούν οδήγηση με χαμηλότερες εκπομπές ρύπων, αλλά που δεν είναι έτοιμοι να “αγκαλιάσουν” πλήρως τα ηλεκτρικά οχήματα.

Ανακαλύψτε περισσότερα για το Nissan Qashqai στο www.nissan.gr

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευχές Α.Λ.Α.Κ. ...

 

Διαδρομή για δυνατούς λύτες ...

Μέσα από μια διαδρομή σημαντικά διαφοροποιημένη συγκριτικά με εκείνες των προηγούμενων ετών θα εξελιχθεί το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις από τις 5 έως τις 8 Σεπτεμβρίου, ως ο δέκατος γύρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ της FIA για το 2024. Απέναντι σε μια νέα πρόκληση θα βρεθούν τα πληρώματα που θα συμμετάσχουν στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024, καθώς η σημαντικά τροποποιημένη χάραξη της διαδρομής του αγώνα συνεπάγεται και νέα προσέγγιση ως προς τη διαχείριση δυνάμεων, υλικών και βέβαια ελαστικών. Στο ωράριο του αγώνα περιλαμβάνονται ειδικές διαδρομές ταυτόσημες με τον σκληρό χαρακτήρα του, όπως οι Ταρζάν, Ρεγκίνι, Άγιοι Θεόδωροι κ.ά., ενώ έχουν επανέλθει ε.δ. που «αγκαλιάστηκαν» από τους θεατές. Άλλες παλιότερα, όπως το Οινοχώρι στη Φωκίδα, μέρος του οποίου στις αρχές του 2000 χρησιμοποιήθηκε ως Shakedown, και άλλες έως και πρόσφατα, όπως η Θήβα. Μεταξύ των αλλαγών σε επίπεδο ε.δ. είναι η προσθήκη της Άνω Παύλιανης, που θα ξεκινάει από το Κουμαρίτσι και θα τερματίζει στην αφετηρία της γνωστής

Στην Λιβαδειά ...

Στην ιδιαίτερα φιλόξενη περιοχή της Λιβαδειάς ολοκληρώθηκε ο δεύτερος γύρος του Κυπέλλου Ράλλυ Χώματος και το Κυπέλλου Ράλλυ Χώματος Ιστορικών Αυτοκινήτων. Το Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α. σχεδίασε, οργάνωσε και εκτέλεσε, για πρώτη φορά στην ιστορία του, χωμάτινο Rally Sprint. Όλα τα μέλη και τα στελέχη του Σωματείου, μαζί με στελέχη του Σωματείου Α.Λ.Φ.Α.Λ. έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό για την επιτυχή διεξαγωγή του αγώνα. Οι συνεχείς προσπάθειες για την καλύτερη δυνατή κατάσταση του τερέν, η άψογη συνεργασία των στελεχών μεταξύ τους, η ευχαρίστηση και τα σχόλια των πληρωμάτων μετά τον  τερματισμό ήταν για μας η καλύτερη ανταμοιβή. Σε αγωνιστικό επίπεδο οι αδελφοί μας από την Κύπρο, έδωσαν μία παράσταση που κράτησε τους πολλούς θεατές στις μύτες των ποδιών τους. Οι Τσουλόφτας- Ιλία σε ρυθμούς ‘’παγκοσμίου’’ απέκτησαν πολλούς φανατικούς οπαδούς στην Λιβαδειά. Άτυχοι οι δικοί μας Κεχαγιάς- Κουζιώνης, που είχαν μια μικροέξοδο που τους στέρησε ένα καλό αποτέλεσμα. Ακολούθησαν οι σταθερά γρήγοροι Παντελή-