Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το ιδανικό αυτοκίνητο πόλης ...


H Ν. Ζυμπάς ΑΕ, αποκλειστική αντιπρόσωπος στην Ελλάδα της μάρκας ηλεκτρικών αυτοκινήτων Zhidou, παρουσιάζει το νέο Zhidou D2, MY2023. Πρόκειται για ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο, με κόμπακτ διαστάσεις, αλλά χωρίς καμία παραχώρηση στον τομέα του εξοπλισμού, που κάνει την μετακίνηση στην πόλη πραγματικό παιχνίδι. Το Zhidou D2 είναι διθέσιο, με μήκος που δεν ξεπερνά τα 2,8 μ., αλλά με  χώρο αποσκευών της τάξεως των 300 λίτρων! Είναι προσθιοκίνητο και προσφέρει πολύ καλές επιδόσεις (ανώτατη ταχ. 85 χλμ./ώρα με ηλεκτρονικό περιοριστή). Διατίθεται σε δύο τύπους από πλευράς συστοιχίας μπαταριών λιθίου με χωρητικότητα 10 ή 15 KWH, προσφέροντας αυτονομία 170 χλμ., τιμή υπέρ του δέοντος αρκετή για τις καθημερινές μετακινήσει εντός πόλης, και όχι μόνο. Σημειώστε ότι για την φόρτιση των μπαταριών αρκεί μια κοινή πρίζα σούκο 220V και όχι παραπάνω από 6 ώρες (20-100%). Το πακέτο εξοπλισμού είναι κάτι παραπάνω από πλήρες. Το νέο D2 διαθέτει, αερόσακο οδηγού, υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης, κάμερα οπισθοπορείας, αυτόματο κλιματισμό, οθόνη διασύνδεσης πολυμέσων συστήματος Android (πλοήγηση, Bluetooth, USB, κ.λπ.), όλες τις συνήθης ηλεκτρικές ευκολίες (ηλεκτρικά παράθυρα, καθρέπτες, κλειδαριές), δερμάτινα-πλήρως ρυθμιζόμενα καθίσματα και τιμόνι, σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί, κ.ά. Διατίθεται επίσης σε επτά χρώματα εξωτερικού αμαξώματος, με δυνατότητα διχρωμίας, και τρία όσον αφορά στον εσωτερικό διάκοσμο.


Στα μηχανική μέρη, πέρα από τον ηλεκτροκινητήρα των 15/30 KW και την αυτόματη μετάδοση, διαθέτει ανεξάρτητη ανάρτηση σε όλους τους τροχούς (γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και υστερούντες βραχίονες πίσω), 4 δισκόφρενα και τροχούς αλουμινίου. Η τιμή του νέου D2 ξεκινά από τα 11.900 ευρώ (με την κρατική επιδότηση), ενώ βεβαίως η Ν. Ζυμπάς ΑΕ έχει μεριμνήσει για την παροχή εξόφλησης με δόσεις, μέσω ευέλικτων προγραμμάτων χρηματοδότησης. Επιπλέον, το πολύ χαμηλό κόστος χρήσης (τα έξοδα κίνησης υπολογίζονται σε 1,2 € ανά 100 χλμ.), η απουσία τελών κυκλοφορίας, τα πολύ χαμηλά ασφάλιστρα, και φυσικά οι μηδενικές εκπομπές ρύπων, καθιστούν το αυτοκίνητο ιδανικό τόσο οικονομικά, όσο και ηθικά.


Αξίζει τέλος να σημειώσουμε ότι το νέο D2 έχει κάνει ήδη αισθητή την παρουσία στου στην αγορά, αφού τις αμέσως επόμενες ημέρες θα παραδοθούν πάνω από 200 μοντέλα του τύπου στις εταιρείες leasing/ενοικιάσεων Avis, Instacar και Flexcar. 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

Αναγέννηση ...

Το Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τρίπολης θα υποδεχτεί το Σαββατοκύριακο 20 και 21 Απριλίου, 45 οδηγούς, οι οποίοι θα λάβουν μέρος στον πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας στις κατηγορίες Ν&Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών! Διοργανωτές είναι τα Σωματεία “Αγωνιστικός Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ αυτοκινήτων” (ΑΣΙΣΑ) και “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.). Η κατηγορία Ν&Α συγκέντρωσε 11 οδηγούς, οι οποίοι θα αγωνιστούν με στόχο τη νίκη στην πρεμιέρα του θεσμού. Με τετρακίνητο Lancer της Ομάδας Ν θα αγωνιστεί ο 26χρονος Ταξιάρχης Ασημακόπουλος, ευελπιστώντας η τύχη να είναι με το μέρος του στην Τρίπολη, σε αντίθεση με την πρόσφατη Ανάβαση Ριτσώνας. Γνωστός από τη συμμετοχή του σε αγώνες ταχύτητας παλαιότερα, ο Σάκης Ηλιάδης επιστρέφει στην πίστα με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX και θα διεκδικήσει τη νίκη, ενώ για πρώτη φορά θα εκκινήσει σε αγώνα ταχύτητας ο 27χρονος τοπικός, Δημήτρης Μουργελάς με ένα Mitsubishi Lancer Evo VIII. Από τη Ρόδο θα ταξιδέψ