Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Rally Monte-Carlo Historique ...


H Alfa Romeo Tonale Plug-in Hybrid Q4, το πρώτο plug-in hybrid στην ιστορία της μάρκας, τιμά τις 19 Alfa Romeo που συμμετέχουν στο 25ο Rally Monte-Carlo Historique, συνδέοντας ιδανικά το παρελθόν με το μέλλον της μάρκας. Το Τορίνο και ακόμα τέσσερις Ευρωπαϊκές πόλεις αποτελούν τις αφετηρίες για το 25ο Rallye Monte-Carlo Historique, τη διοργάνωση που είναι αφιερωμένη στα αγωνιστικά αυτοκίνητα που συμμετείχαν τουλάχιστον μια φορά στο Monte Carlo Rally μέχρι το 1983. Η πλατεία Piazza San Carlo καλωσόρισε τα πληρώματα που θα ξεκινήσουν αυτή τη μοναδική εμπειρία από την πόλη του Τορίνο. Την εκκίνηση τιμά η Alfa Romeo Toanle Plug-in Hybrid Q4, συνδέοντας το εξηλεκτρισμένο μέλλον της μάρκας με το ένδοξο αγωνιστικό παρελθόν, όπως αυτό εκφράζεται και από τα 19 πληρώματα που συμμετέχουν με μοντέλα της μάρκας στη φετινή διοργάνωση. Μεταξύ των 19 πληρωμάτων με αυτοκίνητα της Alfa Romeo είναι και οι Έλληνες Λυμπέρης Παπάζογλου / Δημήτρης Μπουνάζος με Alfasud του 1977. «Είμαστε ευτυχείς που συμμετέχουμε σε αυτή τη διοργάνωση που φέρνει και πάλι το Τορίνο στο προσκήνιο. Το DNA της Alfa Romeo αποτελεί τη γνήσια έκφραση του Ιταλικού σπορ χαρακτήρα από το 1910.» Σημείωσε ο κ. Raffaele Russo, Επικεφαλής της Alfa Romeo για την Ιταλική αγορά. «Σήμερα στόχος μας είναι να επαναπροσδιορίσουμε αυτή την έννοια για τον 21ο αιώνα και η νέα Tonale Plug-in Hybrid Q4 είναι το ιδανικό όχημα για να δώσει το στίγμα μας, όσον αφορά στην αποδοτικότητα και την σπορ αίσθηση.» Η Tonale Plug-in Hybrid Q4 είναι το πρώτο μοντέλο στην ιστορία της μάρκας που έχει τη δυνατότητα αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης για έως και 80χλμ., ενώ την ίδια στιγμή με συνολική απόδοσης 280 ίππων και το προηγμένο σύστημα τετρακίνησης Q4 προσφέρει απολαυστική οδική αίσθηση και κορυφαία επίπεδα ασφάλειας.  Παράλληλα αποτελεί την αφετηρία στη φιλόδοξη πορεία της Alfa Romeo, έτσι ώστε μέχρι το 2027 να είναι μια μάρκα με πλήρως ηλεκτρική γκάμα μοντέλων. Από το 1910, η Alfa Romeo, διατηρεί μια αδιάλειπτη σχέση με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, έχοντας κατακτήσει τίτλους σε παγκόσμιο και εθνικό επίπεδο και εκατοντάδες νίκες. Η παλαιότερη Alfa Romeo που συμμετέχει στο 25ο Rally Monte-Carlo Historique είναι μια 1900 Super του 1955, ενώ όπως θα περίμενε κανείς, τα περισσότερα από τα 19 πληρώματα θα οδηγήσουν σε αυτό τον μαραθώνιο διάφορες εκδόσεις της Giula κατασκευής από το 1965 μέχρι και το 1975.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...