Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

O θρύλος έχει όνομα: Lancia 037 ...


Mε μια από τις αφετηρίες του φετινού Ιστορικού Rally Monte Carlo να βρίσκεται στο Τορίνο, γενέτειρα της Lancia, η Ιταλική μάρκα θα βρεθεί σε αυτή τη ξεχωριστή εκδήλωση, με ένα από τα πλέον εμβληματικά της αγωνιστικά αυτοκίνητα, την Rally 037, η οποία φέτος γιορτάζει 40 χρόνια από την κατάκτηση της νίκης στο Monte Carlo Rally. Η Lancia Rally 037 με το επιθετικό της στιλ, αποτέλεσε μια από τις βασικές πηγές έμπνευσης του τρισδιάστατου σχεδιαστικού μανιφέστου, Pu+Ra Zero, που παρουσιάστηκε στις 28 Νοεμβρίου του 2022 και αποτελεί τη βάση για την αισθητική που θα πρεσβεύουν τα μελλοντικά μοντέλα της μάρκας. «Είμαστε πολύ περήφανοι που το Rally Monte Carlo Historique επιστρέφει στο Τορίνο και που το υποδεχόμαστε με την Rally 037, ένα μοντέλο που μαζί με τις Stratos και Delta κατέστησαν τη Lancia την πλέον επιτυχημένη μάρκα στην ιστορία των Ράλι.» Με αυτά τα λόγια, ο CEO της Lancia κ. Luca Napolitano, καλωσόρισε την επιστροφή στη γενέτειρα της Lancia αυτής της πολύ σημαντικής διοργάνωσης. Μετά από επτά χρόνια, το Rallye Monte Carlo Historique επιστρέφει στο Τορίνο, με την Ιταλική πόλη να αποτελεί μια από τις πέντε αφετηρίες (οι υπόλοιπες τέσσερις είναι το Όσλο, το Λονδίνο, το Μπάντ Χόμπουργκ και η Reims στη Γαλλία). Σε αυτή τη μεγάλη γιορτή που θα συμμετέχουν φέτος 19 πληρώματα με αυτοκίνητα της Lancia, έχουν δικαίωμα συμμετοχής μόνο αγωνιστικά οχήματα που συμμετείχαν έστω για μία φορά στο Monte Carlo Rally έως και το 1983. Από τη μαγευτική Piazza San Carlo, τα πληρώματα θα ξεκινήσουν με πορεία προς το Πριγκιπάτο του Μονακό, όπου θα πραγματοποιηθεί και το κυρίως αγωνιστικό κομμάτι από τις 27 Ιανουαρίου έως την 1η Φεβρουαρίου. Από την αφετηρία του Τορίνο θα ξεκινήσουν και τα τρία Ελληνικά πληρώματα (Δημήτρης Καλογεράς / Χρήστος Διαμαντόπουλος, Αλέξανδρος Χριστοδούλου / Άρης Γεωργοσόπουλος και Λυμπέρης Παπάζογλου / Δημήτρης Μπουνάζος) που συμμετέχουν στη φετινή  διοργάνωση. Η παρουσία στην αφετηρία της Lancia Rally 037 που συντηρείται από το τμήμα Heritage της Stellantis, συμπίπτει με την επέτειο των 40 χρόνων από τη νίκη αυτού του θρυλικού αγωνιστικού αυτοκινήτου στο Monte Carlo Rally (όπου έκανε το 1-2 με τους Walter Röhrl / Christian Geistdörfer και Markku Alén / Ilkka Kivimäki), αλλά και την κατάκτηση του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι της ίδιας χρονιάς. Βασισμένη στην Beta Montecarlo, η Lancia Rally 037 δεν σχεδιάστηκε για μαζική παραγωγή, αλλά ως ένα μοντέλο δρόμου που θα εξασφάλιζε την είσοδο του αυτοκινήτου στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι. Το ντεμπούτο της έκδοσης δρόμου πραγματοποιήθηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Τορίνο το 1982, με την αγωνιστική έκδοση την επόμενη χρονιά να αποτελεί το τελευταίο αυτοκίνητο που θα κατακτούσε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι με κίνηση μόνο στους δύο τροχούς. 

Η σχεδίαση της Lancia Rally 037 χαρακτηρίζεται από τις ακμές και μια απόλυτη προσήλωση στην απόδοση. Παρά τη μικρότερη ιπποδύναμη και την κίνηση μόνο στους πίσω τροχούς, κατάφερε να επικρατήσει απέναντι από φαινομενικά ισχυρότερους αντιπάλους. Η επιλογή τα τμήματα του αμαξώματος να μπορούν να αφαιρούνται και να αντικαθίστανται πολύ εύκολα, ήταν μια καινοτομία για την εποχή και έδωσε σημαντικό πλεονέκτημα στους μηχανικούς κατά τη διάρκεια των αγώνων. Ο επιθετικός χαρακτήρας, σε συνδυασμό με τις καμπύλες γραμμές που ενώνουν επίπεδες επιφάνειες, είναι χαρακτηριστικό γνώρισμα και του Pu+Ra Zero, του σχεδιαστικού μανιφέστου που δίνει το στίγμα της σχεδίασης των μελλοντικών μοντέλων της Lancia. Το Pu+Ra Zero επίσης επηρεάστηκε σημαντικά από τις Stratos και Delta, οι οποίες μαζί με την Rally 037 είναι τα τρία μοντέλα που κατέστησαν την Ιταλική μάρκα την πλέον επιτυχημένη στην ιστορία των Ράλι.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

BAJA GREECE 2024 ...

Με τη συμμετοχή κορυφαίων ονομάτων των αγώνων Cross Country Rally θα πραγματοποιηθεί το BAJA GREECE - FIA WORLD BAJA CUP από 22 έως 25 Μαΐου στο Άργος Ορεστικό Καστοριάς. Ένας αγώνας που μέσα από σκληρή δουλειά δέκα και πλέον χρόνων, έχει κερδίσει την αναγνώριση στο εξωτερικό. Τόσο η άρτια διοργάνωση των προηγούμενων ετών, όσο και οι διαδρομές στα μοναδικά βουνά της Καστοριάς και της Φλώρινας, αποτελούν πόλο έλξης για ομάδες από την ελίτ του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ήδη, έχει επιβεβαιώσει τη συμμετοχή του στον αγώνα, ο δύο φορές νικητής του FIA Παγκόσμιου Κυπέλλου, Σαουδάραβας οδηγός Yazeed Al-Rajhi, με μόνο στόχο τη νίκη που θα του δώσει το προβάδισμα για την κατάκτηση του φετινού επάθλου. Έχοντας κάνει ένα εξαιρετικό ξεκίνημα, αφού εξασφάλισε τη νίκη στον πρώτο γύρο του Κυπέλλου στην Σαουδική Αραβία μαζί με τον Γερμανό συνοδηγό του Timo Gottschalk, η συμμετοχή τους στο BAJA GREECE αναμένεται με τεράστιο ενδιαφέρον.                             Από τα Καλάβρυτα στο διεθνές καλεντάρι τ

Opel Grandland SUV ...

Κομψό και δυναμικό, ευρύχωρο, ευέλικτο και αμιγώς ηλεκτρικό. Αυτό είναι το νέο Grandland, που παρουσίασε σήμερα η Opel! Στο νέο μοντέλο διακρίνουμε πολλά από τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά που πρωτοείδαμε στο πρωτότυπο Opel Experimental, για πρώτη φορά σε μοντέλο παραγωγής. Αυτά τα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν το 3D Vizor με το φωτιζόμενο λογότυπο του ‘Κεραυνού’, που τοποθετείται περήφανα στο κέντρο της μάσκας, καθώς και τα μόνιμα φωτιζόμενα γράμματα "OPEL" στο πίσω μέρος. Άλλα ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά αποτελούν το σύστημα φωτισμού Intelli-Lux Pixel HD με περισσότερα από 50.000 αυτόνομα στοιχεία, η νέα πλατφόρμα STLA Medium για τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα και η νέα, επίπεδη εγκατάσταση της μπαταρίας, που επιτρέπει την τοποθέτηση μιας μπαταρίας χωρητικότητας 98 kWh, η οποία χαρίζει στο Grandland Electric έως και περίπου 700 km ηλεκτρικής αυτονομίας (WLTP1). “Το λανσάρισμα του νέου Grandland αποτελεί ορόσημο για την Opel. Πλέον, κάθε μοντέλο της Opel, χωρίς εξαίρεση, είναι δι