Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Κλείδωσε το Πρόγραμμα της F1 ...


Οριστικά 23 αγώνες θα περιλαμβάνει το φετινό πρόγραμμα της Formula 1, καθώς οι διοργανωτές οριστικοποίησαν ότι δεν θα υπάρξει αντικατάσταση του Grand Prix της Κίνας. Το τελευταίο ματαιώθηκε τον Δεκέμβριο, λόγω των περιορισμών που ίσχυαν μέχρι πρότινος στην ασιατική χώρα για την πανδημία του κορωνοϊού, ενώ παρότι έκτοτε τα περισσότερα μέτρα έχουν αρθεί, το κινεζικό Grand Prix, μένει για τέταρτη σερί χρονιά εκτός προγράμματος. Αρχικά εξετάστηκαν κάποιες εναλλακτικές λύσεις, αλλά εν τέλει αποφασίστηκε να μην προστεθεί άλλος αγώνας στους υπάρχοντες 23 (που είναι έτσι κι αλλιώς ρεκόρ για τη Formula 1). Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα του 2023 θα αρχίσει στις 5 Μαρτίου στο Μπαχρέιν. Η ματαίωση του κινεζικού Grand Prix, που θα γινόταν στις 16/4 στη Σανγκάη, αφήνει ένα κενό τεσσάρων εβδομάδων ανάμεσα στον αγώνα της Αυστραλίας (2/4) και στον αμέσως επόμενο, που θα γίνει στις 30 Απριλίου στο Αζερμπαϊτζάν.

Aναλυτικά οι αγώνες:

05 Μαρτίου Μπαχρέιν Sakhir

19 Μαρτίου Σαουδική Αραβία

02 Απριλίου Αυστραλία

30 Απριλίου Αζερμπαϊτζάν

07 Μαΐου Μαϊάμι

21 Μαΐου Ίμολα

28 Μαΐου Μονακό

04 Ιουνίου Βαρκελώνη

18 Ιουνίου Καναδάς

02 Ιουλίου Αυστρία

09 Ιουλίου Σίλβερστοουν

23 Ιουλίου Ουγγαρία

30 Ιουλίου Βέλγιο

27 Αυγούστου Ολλανδία

03 Σεπτεμβρίου Μόντσα

17 Σεπτεμβρίου Σιγκαπούρη

24 Σεπτεμβρίου Ιαπωνία

08 Οκτωβρίου Κατάρ

22 Οκτωβρίου Όστιν Τέξας

29 Οκτωβρίου Μεξικό

05 Νοεμβρίου Βραζιλία

18 Νοεμβρίου Λας Βέγκας

26 Νοεμβρίου Άμπου Ντάμπι

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Επικό "Μολών Λαβέ" ...

Ο πρώτος χωμάτινος αγώνας για το 2025 πέρασε στις αναμνήσεις μας. Πολύ θέαμα, ειδικά στο γνωστό άλμα, γρήγορα περάσματα με τεχνική για καλύτερο χρόνο και για να αποφύγεις τις κακοτοπιές αλλά και πολλές εγκαταλείψεις, αφού η διαδρομή φέτος έδειξε τα δόντια της σε όσους είτε δεν εκτίμησαν κάτι σωστά, είτε υπερπροσπάθησαν για την καλύτερη επίδοση. Η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της Σπάρτης γεμάτη ασφυκτικά από κόσμο υποδέχτηκε και χειροκρότησε τα πληρώματα, εγκαινιάζοντας το ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ 2025. Άτομα κάθε ηλικίας ήρθαν για να θαυμάσουν και να περιεργαστούν από κοντά τα αγωνιστικά αυτοκίνητα σε μια πετυχημένη για άλλη μια χρονιά εκδήλωση. Η συνέχεια στον όμορφο Πάρνωνα που η προετοιμασία της διαδρομής ικανοποίησε τα πληρώματα τα οποία μετά τα έξι περάσματα των αναγνωρίσεων ξεκίνησαν τον αγώνα σε μια ηλιόλουστη μέρα με πλήθος θεατών, περισσότεροι από πέρσι, που θαύμασαν τα δυναμικά περάσματα των συμμετεχόντων. Στα αποτελέσματα τώρα ξεκινάμε με τα ιστορικά με πρώτους γενικής τους ...

Heritage Classic Cup – Spring Edition ...

Η Επίσημη εκδήλωση του ΣΦΙΠΟΠ για το 2025 έρχεται στις 29-30/3/2025 και οι συμμετοχές συνεχίζονται μέχρι τη Πέμπτη 27/3/2025. Με την αμέριστη υποστήριξη και τη συνδιοργάνωση του Δήμου Αρχαίας Ολυμπίας η φετινή εκδήλωση του ΣΦΙΠΟΠ θα αναδείξει τις ομορφιές και θα δώσει πνοή σε όλα σχεδόν τα χωριά του Δήμου Αρχαίας Ολυμπίας με τη διέλευση των αγωνιζομένων με τα πανέμορφα κλασσικά οχήματα του περασμένου αιώνα. Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας συμβάλει στη συνδιοργάνωση με την αθλοθέτηση των νικητών και ο Δήμος Πύργου (όπου εδρεύει ο ΣΦΙΠΟΠ) βοηθάει σημαντικά με επιχορήγηση για την επιτυχή ολοκλήρωση της. Η Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ περιλαμβάνει το Heritage Classic Cup – Spring Edition στο ετήσιο πρόγραμμα κλασσικών και ιστορικών οχημάτων με αποτέλεσμα να προσελκύει μεγάλο ενδιαφέρον από πληρώματα όλης της Ελλάδος. Μετά την επιτυχία από το προηγούμενο Heritage Classic Cup, έρχεται η φετινή εκδήλωση για αυτοκίνητα και για  μοτοσικλέτες με δύο αγωνιστικές μέρες και περισσότερα από 180 οδηγικά χλμ και 14 ει...

51ο Rally Θερμαϊκού ...

Σε λίγες μέρες διοργανώνεται το 51ο ράλι Θερμαϊκού. Ας πούμε λίγα λόγια για την ιστορία αυτού του αγώνα, για να θυμηθούν οι παλιοί και να μάθουν οι πιο νέοι. Η ιστορία του ράλι Θερμαϊκού ξεκινάει από πολύ παλιά. Μόνιμος διοργανωτής ήταν ο Α.Ο.Θ. Στις 2 Μαρτίου 1969 έγινε το πρώτο ράλι Θερμαϊκού. Ένας αγώνας μεικτός σε χώμα και άσφαλτο, με 30 συμμετοχές. Νικητές ήταν οι Μιχάλης και Παύλος Πετρίδης με B.M.W. 1600. Το ίδιο μοτίβο χώμα - άσφαλτος συνεχίζει και τα δυο επόμενα χρόνια με τον Γάκη Καλεμτζάκη να είναι ο νικητής το 1970 με συνοδηγό τον Παπαδημητρίου με ένα Ford και το 1971 με τον Λάμπρο Γκράσσο με μια Toyota Corolla. Απο το 1972 ο αγώνας γίνεται καθαρά χωμάτινος μέχρι και το 1976. Οι Σταύρος Σταυριανίδης - Λάμπρος Γράσσος θα είναι οι νικητές το 1972 με Opel Kadett Rallye, με τους Γιώργο Γεωργούλα - Σταυριανίδη να κερδίζουν το 1973 με ίδιο αυτοκίνητο. Τα επόμενα χρόνια 1975 - 1978, απόλυτοι κυρίαρχοι του ράλι Θερμαικού θα είναι οι Γιώργος Σωτηριάδης - Γιάννης Κέπετζης, αφού θα π...