Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

VW ID3 - Δεύτερη Γενιά ...


H γερμανική φίρμα παρουσιάζει το πρώτο δείγμα γραφής του ανανεωμένου ID.3 το οποίο αναμένεται από το 2023 και υπόσχεται μια σειρά εκτεταμένων όσο και στοχευμένων βελτιώσεων. Το ανανεωμένο ID.3 πρόκειται να κάνει την εμφάνισή του το 2023, με την υπόσχεση να υιοθετήσει στοχευμένες αλλαγές που, όπως σημειώνει, η VW, προέκυψαν από τις επιθυμίες και τις παρατηρήσεις των αγοραστών σε σχέση με την πρώτη γενιά του. Mέχρι τότε η γερμανική φίρμα έδωσε στη δημοσιότητα μια σειρά από σκίτσα, τα οποία προσφέρουν μια γεύση από τον σχεδιαστικό αλλά και εξοπλιστικό μετασχηματισμό του ηλεκτρικού hatchback που σε κάθε περίπτωση δεν επιφυλάσσει κοσμογονικές αλλαγές σε ό,τι αφορά την εξωτερική του σχεδίαση. Παρ΄όλα αυτά η VW χαρακτηρίζει το ανανεωμένο μοντέλο ως «νέα γενιά», προφανώς υπονοώντας το εύρος των αλλαγών που προς το παρόν δεν είναι ορατές  δια γυμνού οφθαλμού. Όπως και να έχει, βάσει το σκίτσων, το ID.3 δείχνει να αποκτά έναν αέρα επιπλέον δυναμισμού αλλά και μια απροσδιόριστη, επιπλέον ομοιότητα με την συμβατική γκάμα της VW, εδραιώνοντας κατά κάποιο τρόπο την νέα ηλεκτρική αισθητική σε συνάρτηση με την παράδοση. Σημαντικότερες προδιαγράφονται οι αλλαγές στο εσωτερικό όπου σύμφωνα με τις συστάσεις της γερμανικής φίρμας, θα συντελεστούν σημαντικές βελτιώσεις σε όρους ποιότητας. Επίκεντρο αναμένεται να αποτελέσει μια νέα μεγαλύτερη οθόνη με διαγώνιο 12 ιντσών για το infotainment το οποίο θα είναι επίσης βελτιωμένο σε όρους λειτουργικότητας και δυνατότητων με την συνδρομή ενός νέου επεξεργαστή αλλά και βελτιωμένων γραφικών. Βελτιωμένη θα είναι και η εργονομία με κυρίαρχη μια ανασχεδιασμένη κεντρική κονσόλα και ένα αποσπώμενο πάτωμα στο πορτ μπαγκάζ προς όφελος της χρηστικότητας.

Η γερμανική φίρμα θα υλοποιήσει βελτιώσεις και στο συστήματα υποβοήθησης και ημιαυτόνομης οδήγησης και στάθμευσης Travel Assist και Park Assist Plus τα οποία αναμένεται να προσφέρουν περισσότερες δυνατότητες σε ό,τι αφορά το εύρος λειτουργίας τους. Να σημειωθεί ότι το ανανεωμένο ID.3 θα αποκτήσει πρόσβαση και σε μια τρίτη γραμμή παραγωγής στο Wolfsburg η οποία θα προστεθεί σε αυτές του Zwickau και της Δρέσδης προκειμένου να καλυφθεί η αυξημένη ζήτηση. Παρά το γεγονός ότι δεν έχει πραγματοποιηθεί ακόμα η επίσημη πρεμιέρα, το ανανεωμένο ID.3 είναι ήδη διαθέσιμο προς παραγγελία στη Γερμανία όπου ξεκινά από τα 43.995 ευρώ. Η επίσημη πρεμιέρα πάντως θα πρέπει να αναμένεται την άνοιξη του νέου έτους με τις πρώτες παραδόσεις να τοποθετούνται ο β΄εξάμηνο του 2023. Παράλληλα με την επίσημη πρεμιέρα η VW αναμένεται να αποκαλύψει και την έκδοση επιδόσεων GTX την οποία επανειλημμένως έχει υποσχεθεί.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κύπελλα Rally ....

Η ΟΜΑΕ ανακοινώνει το πρόγραμμα των τεσσάρων Κυπέλλων Ράλλυ που έχει προκηρύξει για το 2025. Το Κύπελλο Ράλλυ Χώματος περιλαμβάνει 5 αγώνες, το Κύπελλο Ράλλυ Ασφάλτου Βορείου Ελλάδος και το Κύπελλο Ράλλυ Ασφάλτου Νοτίου Ελλάδος, επίσης 5, ενώ το Κύπελλο Ράλλυ Ασφάλτου Κρήτης απαρτίζεται από 3 συναντήσεις. Παρακάτω παρουσιάζονται αναλυτικά τα προγράμματα για τον κάθε θεσμό. ΚΥΠΕΛΛΟ ΡΑΛΛΥ ΧΩΜΑΤΟΣ Όπως το 2024, έτσι και φέτος, η πρεμιέρα του Κυπέλλου Ράλλυ Χώματος θα πραγματοποιηθεί στη Σπάρτη με τη διεξαγωγή του Ράλλυ Σπριντ Μολών Λαβέ στις 15 και 16 Μαρτίου. Το Ράλλυ Σπριντ Καλαμάτας είναι προγραμματισμένο για τις 3 και 4 Μαΐου, ενώ το Ράλλυ Σπριντ Ναυπλίου, επιστρέφει στο καλεντάρι του θεσμού, έπειτα από 12 χρόνια και θα λάβει χώρα στις 7 και 8 Ιουνίου. Το Ράλλυ Σπριντ Λιβαδειάς θα διεξαχθεί στις 18 και 19 Οκτωβρίου, ενώ η αυλαία του θεσμού θα πέσει στις 15 και 16 Νοεμβρίου στον Πύργο, με τη διεξαγωγή του ομώνυμου Ράλλυ Σπριντ. Συνοπτικά το πρόγραμμα του Κυπέλλου Ράλλυ Χώματος 2025 έχε...

Νέα Μ5 ...

Η νέα BMW Μ5 είναι απλώς εκκωφαντική, ένα αυθεντικό «driver’s car» φτιαγμένο από υλικά που συνηγορούν σε μια αυταπόδεικτη υπεροχή. Ανατρέχοντας στην ιστορία της BMW Μ5 , θα μπορούσε να πει κανείς ότι κάθε νέα γενιά της σμιλεύεται με το κριτήριο της «πρόκλησης» αν και κάθε φορά ερμηνευμένη με διαφορετικό τρόπο και με βάση τα ζητούμενα κάθε εποχής.Η έβδομη κατά σειρά γενιά του μοντέλου με την κωδική ονομασία G90 δεν θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση από τον παραπάνω άτυπο κανόνα, αν και στην προκειμένη περίπτωση ακριβέστερος όρος θα ήταν μάλλον η λέξη «έκρηξη» καθώς κάθε παράμετρός της δείχνει να έχει σχεδιαστεί προκειμένου να προκαλέσει έκρηξη στις αισθήσεις είτε απλώς κοιτάξει κανείς το επιβλητικό σκαρί της που και σε πλήρη ακινησία μοιάζει με δρομέα λίγο πριν το σύνθημα του αφέτη είτε, αυτονόητα, όταν βρεθεί στην θέση του οδηγού. Διατρέχοντας τα χαρακτηριστικά της εξωτερικά, όπως και στην πιο πρόσφατη M3, οι σχεδιαστές της BMW αποφάσισαν να αφήσουν πίσω τις οποιεσδήποτε αναστολές είχαν...

Πρωτάθλημα Regularity 2025 ...

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Regularity της φετινής χρονιάς απαρτίζεται από 6 αγώνες. Στις 8 και 9 Μαρτίου θα διεξαχθεί ο πρώτος αγώνας, το Πελοποννησιακό Classic Rally, με τη συνέχεια να περιλαμβάνει το Ράλλυ Μόντε Βοστίτσα στις 10 και 11 Μαΐου. Το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις που θα πραγματοποιηθεί από τις 5 έως τις 7 Σεπτεμβρίου θα αποτελέσει τον τρίτο γύρο του θεσμού, ενώ στις 27 και 28 Σεπτεμβρίου θα λάβει χώρα το Ράλλυ Regularity Κορίνθου. Το Ιστορικό Ράλλυ Κρήτης θα διεξαχθεί στις 25 και 26 Οκτωβρίου, ενώ ο έκτος και τελευταίος αγώνας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Regularity για το 2025 θα είναι το Νυχτερινό Classic Rally που θα λάβει χώρα το διήμερο 13 και 14 Δεκεμβρίου. Συνοπτικά, το πρόγραμμα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Regularity για το 2025 έχει ως εξής: Πελοποννησιακό Classic Rally (8-9 Μαρτίου) Ράλλυ Μόντε Βοστίτσα (10-11 Μαΐου) Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις (5-7 Σεπτεμβρίου) Ράλλυ Regularity Κορίνθου (27-28 Σεπτεμβρίου) Ιστορικό Ράλλυ Κρήτης (25-26 Οκτωβρίου) Νυχτερινό Classic Ral...