Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

O Miki τους βάζει στην πρίζα ...


Ο 64χρονος Miki Biasion αποτελεί έναν ζωντανό θρύλο των αγώνων αυτοκινήτου, ενώ είναι και ο πλέον επιτυχημένος Ιταλός οδηγός ράλι, έχοντας κατακτήσει μεταξύ άλλων και δύο Παγκόσμιους Τίτλους το 1988 και 1989. Η σύνδεση του με τις Lancia, Alfa Romeo, FIAT και κυρίως την Abarth είναι άρρηκτες, με τον Biasion να έχει συμμετάσχει στο παρελθόν σε διάφορες μορφές αγώνων με μοντέλα όλων των παραπάνω μαρκών. Έχοντας ζήσει το τέλος της κυριαρχίας των πισωκίνητων αυτοκινήτων στους αγώνες ράλι και την ανάδειξη της τετρακίνησης ως κυρίαρχης δύναμης, ο Biasion με την Lancia Delta Integrale -στης οποίας την εξέλιξη καθοριστικό ρόλο έπαιξε και η ομάδα της Abarth- έφτασε στο αποκορύφωμα της καριέρας του πολύ πριν στο προσκήνιο εμφανιστεί η έννοια της ηλεκτροκίνησης στο χώρο του αυτοκινήτου. Με αφορμή την αποκάλυψη του νέου Abarth 500e, η 25χρονη κόρη του Miki Biasion, Bettina, ανέλαβε να συστήσει τον πατέρα της σε αυτή τη νέα εποχή της αυτοκίνησης.


Έχοντας συμμετάσχει σε σειρά αγώνων ως συνοδηγός, η Bettina Biasion, προσκάλεσε τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή στην πίστα δοκιμών του Balocco, για την πρώτη του γνωριμία με το αμιγώς ηλεκτρικό Abarth, το οποίο με 155 ίππους δεν είναι το ισχυρότερο μοντέλο στη γκάμα της μάρκας, αλλά σε επιμέρους μετρήσεις -όπως στις επιταχύνσεις εν κινήσει- είναι ταχύτερο ακόμα και από το Abarth 695 με τους 185 ίππους. Παράλληλα χάρη στα μεγαλύτερα μετατρόχια και την ιδανική κατανομή βάρους -λόγω της τοποθέτησης των μπαταριών χαμηλά και στο κέντρο του πλαισίου- το Abarth 500e υπόσχεται ακόμα υψηλότερα περιθώρια πρόσφυσης και καλύτερη ισορροπία από τα μοντέλα με τον Turbo βενζινοκινητήρα 1.4 T-Jet. Αποτέλεσμα αυτού είναι και το γεγονός ότι στην Misto Alfa Handling Track του κέντρου δοκιμών του Balocco, το 500e ήταν ταχύτερο στο γύρο κατά ένα δευτερόλεπτο σε σχέση με το 695. Μπορείτε να παρακολουθήσετε την πρώτη γνωριμία του Παγκόσμιου Πρωταθλητή Miki Biasion με το νέο, αμιγώς ηλεκτρικό Abarth 500e στην πίστα του Balocco, μέσω του παρακάτω συνδέσμου: https://www.youtube.com/watch?v=l9sWdZoZu5M&t=20s

Η άφιξη του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου στην ιστορία της μάρκας στις εκθέσεις αναμένεται να πραγματοποιηθεί το προσεχές καλοκαίρι, με το 500e να έρχεται να συμπληρώσει την υπάρχουσα γκάμα των σειρών Abart 595/695, οι οποίες εφοδιάζονται με τον κινητήρα 1.4 T-Jet απόδοσης 165 (595) ή 180 (695) ίππων.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ανανέωση στόλου ...

Το αμαξοστάσιο των Τρόλεϊ στην Νέα Φιλαδέλφεια (Κόκκινος Μύλος) επισκέφτηκε, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, προκειμένου να εξετάσει μία σειρά ζητημάτων, που αφορούν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων και του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου των Τρόλεϊ προς τους πολίτες. Ο αρμόδιος Υφυπουργός, άκουσε και κατέγραψε όλα τα αιτήματα των εργαζομένων, σχετικά με την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας, την ποιότητα εργασίας των οδηγών, αλλά και την προστασία τους στο πλαίσιο της δύσκολης καθημερινότητάς τους. Στην συνέχεια ο κ. Οικονόμου συναντήθηκε με τους εργαζόμενους και με τον Διευθύνοντα Συμβούλο της Ο.ΣΥ, Στέφανο Αγιάσογλου, τον Γενικό Διευθυντή Παραγωγής της Ο.ΣΥ., Γιώργο Δρόση. Ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στα Τρόλεϊ (πρώην ΗΛΠΑΠ), Στέλιος Ινεπέκογλου, έθεσε τα θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους. Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στάθηκε στον εκσυγχρονισμό του στόλου των Τρόλεϊ με τα 200 νέα οχ

13ο GRAND PRIX - ΟΥΓΓΑΡΙΑ ...

Το 13Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πραγματοποιήθηκε στην πίστα «Ουγγαρόρινγκ» της Ουγγαρίας και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 21 Ιουλίου, από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ). Την παρθενική του νίκη έκανε ο Όσκαρ Πιάστρι,  ο οποίος πήρε την 1η νίκη της καριέρας του, με 2ο τον ομόσταβλό του στη McLaren, Λάντο Νόρις, ενώ την 3η θέση πήρε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και διαφορά 4,4 μονάδες από τον ανταγωνισμό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 25,1%. Και οι γυναίκες, όμως, παρακολούθησαν Formula 1 καταγράφοντας ποσοστό μέχρι και 24,8%.  Οι απεσταλμένοι της εκπομπής «FORMULA 1 SHOW» του ΑΝΤ1 και ANT1+, Μαρία Θωμά και Γιώργος Ανανίδας, μετέφεραν το κλίμα από το καυτό Ουγγαρόρι