Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Υβριδική εποχή Dacia ...


Η Dacia έχει ανακοινώσει εδώ και αρκετό καιρό ότι προτίθεται να προσθέσει στις επιλογές του Jogger μια υβριδική έκδοση την οποία ήρθε το πλήρωμα του χρόνου να αποκαλύψει και κυρίως να διαθέσει, κάτι που θα συμβεί από τις αρχές του 2023 με τις πρώτες παραδόσεις για την κεντρική Ευρώπη να προγραμματίζονται για τον Μάρτιο. Ανεξαρτήτως χρονοδιαγράμματος και επί της ουσίας, η Hybrid 140 όπως ονομάζεται η υβριδική έκδοση του Dacia θα είναι διαθέσιμη τόσο στην πενταθέσια όσο και στην επταθέσια εκδοχή του μοντέλου. Σε ό,τι αφορά τα τεχνικά χαρακτηριστικά της, το σύνολο με το οποίο εφοδιάζεται το Jogger, είναι ανάλογο του Renault Clio και συνδυάζει την παρουσία ενός τετρακύλινδρου κινητήρα εσωτερικής καύσης 90 ίππων με τη λειτουργία δύο ηλεκτρικών μοτέρ, ένα ισχύος 50 ίππων και ένα 15 kW με την μορφή High Voltage Starter Generator. Ως αποτέλεσμα η συνδυαστική ισχύς, όπως υποδηλώνει και η ονομασία της έκδοσης, διαμορφώνεται σε 140 ίππους. Το παζλ συμπληρώνει αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων καθώς και μπαταρία 1,2 kWh που τοποθετείται κάτω από το δάπεδο του αυτοκινήτου χωρίς να επηρεάζει την χρηστικότητα του μοντέλου και την χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ το οποίο στην επταθέσια διαμόρφωση ξεκινά από τα 213 λίτρα και φτάνει έως τα 1.819 λίτρα με την αφαίρεση της τρίτης σειράς καθισμάτων. 


Σε όρους εξοικονόμησης ενέργειας, σύμφωνα με τις συστάσεις, χάρη στο αυτοφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα, το Jogger υπόσχεται την ολοκλήρωση έως και του 80% των μετακινήσεων με ηλεκτρική ενέργεια ενώ σε ότι αφορά την κατανάλωση καυσίμου προδιαγράφεται κατά 40% μειωμένη σε σχέση με τις συμβατικές εκδόσεις του Jogger.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...