Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η CUPRA με την ABT στην Formula E ...


Η CUPRA πέρασε τα τελευταία τέσσερα χρόνια εφευρίσκοντας εκ νέου τον ηλεκτροκίνητο μηχανοκίνητο αθλητισμό και κερδίζοντας, αναπτύσσοντας το e-Racer, το πρώτο 100% ηλεκτρικό αυτοκίνητο τουρισμού στον κόσμο, και καταγράφοντας σημαντικά επιτεύγματα σε θεσμούς όπως η σειρά FIA ETCR και Extreme E. Η CUPRA είναι μια μάρκα με αγωνιστικό πνεύμα στο DNA της, με μεγάλες φιλοδοξίες για βιώσιμους αγώνες. Τώρα η CUPRA - η οποία έχει τη φιλοδοξία να γίνει μία πλήρως εξηλεκτρισμένη μάρκα μέχρι το 2030 - είναι έτοιμη για το επόμενο στάδιο της ανάπτυξής της και μαζί με την ABT θα αγωνιστεί στην Formula E, τον κορυφαίο διαγωνισμό ηλεκτροκίνητων αγώνων στον κόσμο, για τη σεζόν 2023. Είναι ένα φυσικό βήμα για την CUPRA καθώς προσπαθεί να μεταμορφώσει τον κόσμο των αγώνων και να αποδείξει ότι ο εξηλεκτρισμός και οι επιδόσεις ταιριάζουν απόλυτα. Το ABB FIA Formula E – το πρώτο εξ ολοκλήρου ηλεκτρικό Παγκόσμιο Πρωτάθλημα FIA στον κόσμο και το μόνο που έχει πιστοποιηθεί με “net – zero” από την έναρξή του – και η CUPRA μοιράζονται το ίδιο DNA, και οι δύο προσεγγίζουν ένα διαφορετικό κοινό που μοιράζεται μία κοινή στάση. Είναι μία ομάδα που αποτελείται από λάτρεις της τεχνολογίας και της καινοτομίας που ενώνουν τον φυσικό και τον ψηφιακό κόσμο. Όπως η CUPRA έτσι και η Formula E είναι παρούσα στο metaverse με ένα επίσημο παιχνίδι αγώνων blockchain, ενώ και οι δύο μάρκες προσεγγίζουν άτομα που εκτιμούν τη βιωσιμότητα και είναι παθιασμένα με τους αγώνες και τις επιδόσεις. «Οι αγώνες είναι στον πυρήνα του DNA της CUPRA και στην CUPRA βγαίνουμε για να κερδίσουμε» δήλωσε ο Wayne Griffiths, CEO της CUPRA. «Είναι η κατάλληλη στιγμή να κάνουμε το επόμενο άλμα μπροστά και να συμμετάσχουμε στον μεγαλύτερο αγώνα ηλεκτρικών μηχανοκίνητων και ανυπομονώ να δω την ομάδα ABT CUPRA Formula E στην καρδιά μερικών από τις πιο εμβληματικές πόλεις του κόσμου. Η συμμετοχή μας στην Formula E, μια μοναδική πλατφόρμα μηχανοκίνητου αθλητισμού, υπογραμμίζει τη φιλοδοξία μας να γίνουμε μια πραγματικά παγκόσμια μάρκα, με στόχο να εμπνεύσουμε τον κόσμο από τη Βαρκελώνη» Με τους οδηγούς της ομάδας Robin Frijns (Ολλανδία) και Nico Müller (Ελβετία) να έχουν δηλώσει συμμετοχή για το 2023, η συμμετοχή της ομάδας ABT CUPRA Formula E στο "KönigKlasse" όλων των ηλεκτρικών αγωνιστικών πλατφορμών θα έχει τεράστιο αντίκτυπο στη μάρκα χάρη στην παγκόσμια προβολή και τις δυνατότητες τεχνικής καινοτομίας που παρέχει η Formula E. Τόσο η ABT όσο και η CUPRA θα ενισχύσουν τη σχέση τους ως βασικοί συνεργάτες στην ομάδα ενώ η Mahindra Racing θα παρέχει την τεχνολογία των κινητήρων.


Η CUPRA ήδη συνεργάζεται  με την ABT για το Extreme E, και οι δύο μάρκες είναι ήδη πρωτοπόροι στους ηλεκτρικούς αγώνες. Η ABT γνώρισε μεγάλη επιτυχία στη Formula E με τη δική της ομάδα και η CUPRA ξεκίνησε το ταξίδι της στον ηλεκτρικό μηχανοκίνητο αθλητισμό αναπτύσσοντας το e-Racer, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο τουρισμού στον κόσμο. Η συνεχιζόμενη συνεργασία τους είναι απόδειξη του κοινού οράματος της CUPRA και της ABT για την επανεφεύρεση του κόσμου του μηχανοκίνητου αθλητισμού μέσω της ηλεκτροκίνησης. Η δημιουργία του e-Racer οδήγησε την CUPRA να συμμετάσχει στο Παγκόσμιο Κύπελλο FIA ETCR – το πρώτο πρωτάθλημα ηλεκτρικών αυτοκινήτων τουρισμού στον κόσμο – όπου η ομάδα διεκδίκησε το διπλό Πρωτάθλημα Οδηγών και Κατασκευαστών τόσο το 2021 όσο και το 2022. Το 2022, οι οδηγοί της CUPRA EKS κατέλαβαν και τις τρεις πρώτες θέσεις στην τελική κατάταξη της σεζόν. Το CUPRA e-Racer ήταν μακράν το ταχύτερο και πιο αξιόπιστο αυτοκίνητο στον διαγωνισμό για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά. Συμμετέχοντας στο Extreme E – τον παγκόσμιο διαγωνισμό εκτός δρόμου ηλεκτρικών SUV που αναδεικνύει τα φυσικά περιβάλλοντα που απειλούνται από την κλιματική αλλαγή –η CUPRA κινείται προς μια εξηλεκτρισμένη γκάμα μέχρι το τέλος αυτής της δεκαετίας και συμμερίζεται την πεποίθηση του διαγωνισμού για τη σημασία ανάδειξης των ζητημάτων που προκαλούνται από την κλιματική αλλαγή. Πηγαίνοντας πίσω στο 2018, η φιλοδοξία της CUPRA ήταν να εφεύρει εκ νέου τους αγώνες. Χάρη σε λίγους πιστούς με μεγάλα όνειρα, η μάρκα συνέχισε να αμφισβητεί τις αγωνιστικές επιδόσεις και να πρωτοπορεί σε νέες μορφές του αθλήματος, δημιουργώντας νέα συναισθήματα και εμπειρίες.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...