Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Bmw VIRTUAL REALITY ...


Η BMW ανεβάζει την θερμοκρασία σε ό,τι αφορά την οδήγηση επιδόσεων θολώνοντας τα όρια μεταξύ ρεαλισμού και εικονικής πραγματικότητας, με την δημιουργία ενός φορητού  αντίστοιχου συστήματος που υπόσχεται να μεγιστοποιήσει τις ικανότητες του οδηγού αλλά και να καταστήσει ακόμα πιο διασκεδαστική την εμπειρία οδήγησης σε πίστα. Το σύστημα έγκειται σε μια συσκευή VR την οποία καλείται να φορέσει ο οδηγός της πειραματικής Μ2. H συσκευή, συνδυαστικά και με τις κινήσεις του οδηγού και την τεχνολογία γεωεντοπισμού του αυτοκινήτου, υποδεικνύει ουσιαστικά την ιδανική αγωνιστική γραμμή σε σχέση με την χάραξη της πίστας, ενώ φυσικά ο οδηγός δεν χάνει από τα μάτια του όσα είναι εκ των ων ουκ άνευ να βλέπει. Η διαφορά είναι ότι πλέον τα βλέπει μέσα από τα γυαλιά εικονικής πραγματικότητας τα οποία, χάρη στην ψηφιακή και εικονική τεχνολογία να τον τροφοδοτούν με επιπλέον tips για τον τρόπο που θα επιδιώξει τις υψηλότερες δυνατές επιδόσεις, πληροφορώντας τον για παράδειγμα για το ιδανικό σημείο φρεναρίσματος ή πού πρέπει να επιταχύνει. Πέραν αυτού με δεδομένο ότι οι δυνατότητες της τεχνολογίας και του gaming είναι άπειρες το σύστημα θα μπορεί να επιβραβεύει τον οδηγό και με ψηφιακά “treats” όταν επιτυγχάνει τους στόχους του. Το σύστημα αποτελεί προϊόν συνεξέλιξης της BMW και της Epic Games και εκτός από τη διασκεδαστική πτυχή του θα μπορούσε κάλλιστα να αξιοποιηθεί στο μέλλον τόσο για την εκπαίδευση οδηγών όσο και για την εξέλιξη των αυτοκινήτων. Φυσικά, από τις μελλοντικές του χρήσεις δεν θα μπορούσε να εξαιρεθεί η αξιοποίηση του από αγωνιστικές διοργανώσεις αυτοκινήτων Μ προκειμένου να μεγιστοποιήσουν την ευχαρίστηση των συμμετεχόντων. Όπως χαρακτηριστικά επεσήμανε ο επικεφαλής του τμήματος BMW M, Frank van Meel  «Οποιοσδήποτε αναρωτιέται για το πώς μπορεί να χρησιμεύσει η εικονική πραγματικότητα στην αυτοκίνηση και το πώς θα υλοποιηθεί, αυτή είναι η απάντησή του. Το κοινό πρέπει να μπορεί να βιώσει αυτήν την νέα εμπειρία και με το M Mixed Reality τους προσφέρουμε ακριβώς αυτή τη δυνατότητα». Bέβαια προς το παρόν το εν λόγω σύστημα βρίσκεται σε πειραματικό στάδιο αν και όπως αφήνει να εννοηθεί η παραπάνω δήλωση, δεν θα αργήσει να βρει πρακτική εφαρμογή μιας και όπως στην περίπτωση άλλων ευφυών τεχνολογιών, η τεχνολογία δεν είναι ποτέ το πρόβλημα σε αυτές τις περιπτώσεις, αλλά οι νομοθετικές ρυθμίσεις που συνήθως αδυνατούν –και σωστά από μία άποψη- να την προλάβουν. 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ανανέωση στόλου ...

Το αμαξοστάσιο των Τρόλεϊ στην Νέα Φιλαδέλφεια (Κόκκινος Μύλος) επισκέφτηκε, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, προκειμένου να εξετάσει μία σειρά ζητημάτων, που αφορούν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων και του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου των Τρόλεϊ προς τους πολίτες. Ο αρμόδιος Υφυπουργός, άκουσε και κατέγραψε όλα τα αιτήματα των εργαζομένων, σχετικά με την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας, την ποιότητα εργασίας των οδηγών, αλλά και την προστασία τους στο πλαίσιο της δύσκολης καθημερινότητάς τους. Στην συνέχεια ο κ. Οικονόμου συναντήθηκε με τους εργαζόμενους και με τον Διευθύνοντα Συμβούλο της Ο.ΣΥ, Στέφανο Αγιάσογλου, τον Γενικό Διευθυντή Παραγωγής της Ο.ΣΥ., Γιώργο Δρόση. Ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στα Τρόλεϊ (πρώην ΗΛΠΑΠ), Στέλιος Ινεπέκογλου, έθεσε τα θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους. Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στάθηκε στον εκσυγχρονισμό του στόλου των Τρόλεϊ με τα 200 νέα οχ

13ο GRAND PRIX - ΟΥΓΓΑΡΙΑ ...

Το 13Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πραγματοποιήθηκε στην πίστα «Ουγγαρόρινγκ» της Ουγγαρίας και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 21 Ιουλίου, από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ). Την παρθενική του νίκη έκανε ο Όσκαρ Πιάστρι,  ο οποίος πήρε την 1η νίκη της καριέρας του, με 2ο τον ομόσταβλό του στη McLaren, Λάντο Νόρις, ενώ την 3η θέση πήρε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και διαφορά 4,4 μονάδες από τον ανταγωνισμό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 25,1%. Και οι γυναίκες, όμως, παρακολούθησαν Formula 1 καταγράφοντας ποσοστό μέχρι και 24,8%.  Οι απεσταλμένοι της εκπομπής «FORMULA 1 SHOW» του ΑΝΤ1 και ANT1+, Μαρία Θωμά και Γιώργος Ανανίδας, μετέφεραν το κλίμα από το καυτό Ουγγαρόρι