Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Bmw VIRTUAL REALITY ...


Η BMW ανεβάζει την θερμοκρασία σε ό,τι αφορά την οδήγηση επιδόσεων θολώνοντας τα όρια μεταξύ ρεαλισμού και εικονικής πραγματικότητας, με την δημιουργία ενός φορητού  αντίστοιχου συστήματος που υπόσχεται να μεγιστοποιήσει τις ικανότητες του οδηγού αλλά και να καταστήσει ακόμα πιο διασκεδαστική την εμπειρία οδήγησης σε πίστα. Το σύστημα έγκειται σε μια συσκευή VR την οποία καλείται να φορέσει ο οδηγός της πειραματικής Μ2. H συσκευή, συνδυαστικά και με τις κινήσεις του οδηγού και την τεχνολογία γεωεντοπισμού του αυτοκινήτου, υποδεικνύει ουσιαστικά την ιδανική αγωνιστική γραμμή σε σχέση με την χάραξη της πίστας, ενώ φυσικά ο οδηγός δεν χάνει από τα μάτια του όσα είναι εκ των ων ουκ άνευ να βλέπει. Η διαφορά είναι ότι πλέον τα βλέπει μέσα από τα γυαλιά εικονικής πραγματικότητας τα οποία, χάρη στην ψηφιακή και εικονική τεχνολογία να τον τροφοδοτούν με επιπλέον tips για τον τρόπο που θα επιδιώξει τις υψηλότερες δυνατές επιδόσεις, πληροφορώντας τον για παράδειγμα για το ιδανικό σημείο φρεναρίσματος ή πού πρέπει να επιταχύνει. Πέραν αυτού με δεδομένο ότι οι δυνατότητες της τεχνολογίας και του gaming είναι άπειρες το σύστημα θα μπορεί να επιβραβεύει τον οδηγό και με ψηφιακά “treats” όταν επιτυγχάνει τους στόχους του. Το σύστημα αποτελεί προϊόν συνεξέλιξης της BMW και της Epic Games και εκτός από τη διασκεδαστική πτυχή του θα μπορούσε κάλλιστα να αξιοποιηθεί στο μέλλον τόσο για την εκπαίδευση οδηγών όσο και για την εξέλιξη των αυτοκινήτων. Φυσικά, από τις μελλοντικές του χρήσεις δεν θα μπορούσε να εξαιρεθεί η αξιοποίηση του από αγωνιστικές διοργανώσεις αυτοκινήτων Μ προκειμένου να μεγιστοποιήσουν την ευχαρίστηση των συμμετεχόντων. Όπως χαρακτηριστικά επεσήμανε ο επικεφαλής του τμήματος BMW M, Frank van Meel  «Οποιοσδήποτε αναρωτιέται για το πώς μπορεί να χρησιμεύσει η εικονική πραγματικότητα στην αυτοκίνηση και το πώς θα υλοποιηθεί, αυτή είναι η απάντησή του. Το κοινό πρέπει να μπορεί να βιώσει αυτήν την νέα εμπειρία και με το M Mixed Reality τους προσφέρουμε ακριβώς αυτή τη δυνατότητα». Bέβαια προς το παρόν το εν λόγω σύστημα βρίσκεται σε πειραματικό στάδιο αν και όπως αφήνει να εννοηθεί η παραπάνω δήλωση, δεν θα αργήσει να βρει πρακτική εφαρμογή μιας και όπως στην περίπτωση άλλων ευφυών τεχνολογιών, η τεχνολογία δεν είναι ποτέ το πρόβλημα σε αυτές τις περιπτώσεις, αλλά οι νομοθετικές ρυθμίσεις που συνήθως αδυνατούν –και σωστά από μία άποψη- να την προλάβουν. 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...