Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Bmw VIRTUAL REALITY ...


Η BMW ανεβάζει την θερμοκρασία σε ό,τι αφορά την οδήγηση επιδόσεων θολώνοντας τα όρια μεταξύ ρεαλισμού και εικονικής πραγματικότητας, με την δημιουργία ενός φορητού  αντίστοιχου συστήματος που υπόσχεται να μεγιστοποιήσει τις ικανότητες του οδηγού αλλά και να καταστήσει ακόμα πιο διασκεδαστική την εμπειρία οδήγησης σε πίστα. Το σύστημα έγκειται σε μια συσκευή VR την οποία καλείται να φορέσει ο οδηγός της πειραματικής Μ2. H συσκευή, συνδυαστικά και με τις κινήσεις του οδηγού και την τεχνολογία γεωεντοπισμού του αυτοκινήτου, υποδεικνύει ουσιαστικά την ιδανική αγωνιστική γραμμή σε σχέση με την χάραξη της πίστας, ενώ φυσικά ο οδηγός δεν χάνει από τα μάτια του όσα είναι εκ των ων ουκ άνευ να βλέπει. Η διαφορά είναι ότι πλέον τα βλέπει μέσα από τα γυαλιά εικονικής πραγματικότητας τα οποία, χάρη στην ψηφιακή και εικονική τεχνολογία να τον τροφοδοτούν με επιπλέον tips για τον τρόπο που θα επιδιώξει τις υψηλότερες δυνατές επιδόσεις, πληροφορώντας τον για παράδειγμα για το ιδανικό σημείο φρεναρίσματος ή πού πρέπει να επιταχύνει. Πέραν αυτού με δεδομένο ότι οι δυνατότητες της τεχνολογίας και του gaming είναι άπειρες το σύστημα θα μπορεί να επιβραβεύει τον οδηγό και με ψηφιακά “treats” όταν επιτυγχάνει τους στόχους του. Το σύστημα αποτελεί προϊόν συνεξέλιξης της BMW και της Epic Games και εκτός από τη διασκεδαστική πτυχή του θα μπορούσε κάλλιστα να αξιοποιηθεί στο μέλλον τόσο για την εκπαίδευση οδηγών όσο και για την εξέλιξη των αυτοκινήτων. Φυσικά, από τις μελλοντικές του χρήσεις δεν θα μπορούσε να εξαιρεθεί η αξιοποίηση του από αγωνιστικές διοργανώσεις αυτοκινήτων Μ προκειμένου να μεγιστοποιήσουν την ευχαρίστηση των συμμετεχόντων. Όπως χαρακτηριστικά επεσήμανε ο επικεφαλής του τμήματος BMW M, Frank van Meel  «Οποιοσδήποτε αναρωτιέται για το πώς μπορεί να χρησιμεύσει η εικονική πραγματικότητα στην αυτοκίνηση και το πώς θα υλοποιηθεί, αυτή είναι η απάντησή του. Το κοινό πρέπει να μπορεί να βιώσει αυτήν την νέα εμπειρία και με το M Mixed Reality τους προσφέρουμε ακριβώς αυτή τη δυνατότητα». Bέβαια προς το παρόν το εν λόγω σύστημα βρίσκεται σε πειραματικό στάδιο αν και όπως αφήνει να εννοηθεί η παραπάνω δήλωση, δεν θα αργήσει να βρει πρακτική εφαρμογή μιας και όπως στην περίπτωση άλλων ευφυών τεχνολογιών, η τεχνολογία δεν είναι ποτέ το πρόβλημα σε αυτές τις περιπτώσεις, αλλά οι νομοθετικές ρυθμίσεις που συνήθως αδυνατούν –και σωστά από μία άποψη- να την προλάβουν. 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

Στην πρίζα ...

Οι οδηγοί ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα είναι ευκολότερο να φορτίζουν τα οχήματά τους στο σπίτι και στην εργασία τους τα επόμενα χρόνια, μετά την αναθεώρηση της οδηγίας για την ενεργειακή απόδοση των κτιρίων (EPBD) από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η οδηγία στοχεύει να βάλει την Ευρώπη στο δρόμο της πλήρους απανθρακοποίησης έως το 2050. Προσδιορίστηκαν χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτουν όλες οι νέες κατασκευές, αλλά και αυτές που υπόκεινται σε ανακαινίσεις. Έτσι όλα τα νέα κτίρια, καθώς και τα υπάρχοντα που υπόκεινται σε ριζική ανακαίνιση, πρέπει τώρα να εγκαταστήσουν προ-καλωδίωση για τα σημεία φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Τι προβλέπει η νέα οδηγία Αυτό καλύπτει όλα τα απαραίτητα βήματα για να καταστεί δυνατή η εγκατάσταση σημείων φόρτισης. Επιπλέον, όλα τα νέα και ανακαινισμένα κτίρια με περισσότερες από πέντε θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων πρέπει να έχουν τουλάχιστον ένα σημείο φόρτισης για κάθε πέντε θέσεις και προκαλωδίωση για τους τουλάχιστον μισούς χώρους. Τα γραφεία που διαθέτουν

5ο Grand Prix - Κίνα ...

Το 5ο Grand Prix του φετινού Παγκόσμιου Πρωταθλήματος, επιστρέφει μετά από τέσσερα χρόνια απουσίας λόγω των μέτρων που ίσχυαν για τον κορονοϊό στην Κίνα, στην πίστα της Σαγκάης, και θα μεταδοθεί την Κυριακή, 21 Απριλίου, στις 10:00, ζωντανά, αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ) και ετεροχρονισμένα στις 16:30 στον ΑΝΤ1. Οι λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού, την  Παρασκευή 19 Απριλίου και το Σάββατο 20 Απριλίου, θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+, τις ελεύθερες και τις κατατακτήριες δοκιμές των μονοθέσιων, που θα προετοιμάσουν το έδαφος για την τελική σειρά εκκίνησης, καθορίζοντας τη θέση κάθε οδηγού στο grid. Στο τελευταίο Grand Prix, που πραγματοποιήθηκε στην Κίνα το 2019, είχε κερδίσει ο Λιούις Χάμιλτον για λογαριασμό της Mercedes, με 2ο τον Βάλτερι Μπότας και 3ο τον Σεμπάστιαν Φέτελ, που οδηγούσε τότε για την Ferrari. Από τότε, δεν έχει μείνει τίποτα ίδιο. Αρχικά, έχουμε νέα μονοθέσια με διαφορετική δυναμική. Δευτερευόντως, έχουμε νέα