Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Κι όμως κινείται ηλεκτρικά ...


Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό Jeep διαθέτει μια σειρά σχεδιαστικών χαρακτηριστικών που του επιτρέπουν να αντιμετωπίζει με ευκολία διαδρομές που δεν διακρίνονται για την ποιότητα του οδοστρώματος τους. Μαζί με τον καλλιτέχνη, φωτογράφο και φανατικό ταξιδιώτη, Nicolas Simões, το Avenger κάνει μια πρώτη επίδειξη των χαρακτηριστικών του που επιβεβαιώνουν το όνομα Jeep®. Το Jeep® Avenger έρχεται να ανοίξει ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της μάρκας, σεβόμενο όμως απόλυτα το μοναδικό χαρακτήρα που διαχρονικά διακρίνει τα μοντέλα της Jeep. Με τη φράση “Concetrated Freedom” («Συμπυκνωμένη Ελευθερία»), να εκφράζει απόλυτα τις συμπαγείς διαστάσεις, αλλά και τον περιπετειώδη χαρακτήρα του μοντέλου, οι σχεδιαστές του Avenger το εφοδίασαν με μια σειρά χαρακτηριστικών που του επιτρέπουν να κινείται με ιδιαίτερη άνεση σε δρόμους με κακής ποιότητας οδόστρωμα, είτε σε εντός είτε σε εκτός δρόμου διαδρομές. Οι εξαιρετικά μικροί εμπρός και πίσω πρόβολοι, αλλά και η σημαντική απόσταση από το έδαφος που φτάνει τα 20 εκατοστά, επιτρέπουν στο Avenger να έχει γωνίες προσέγγισης (20ο), ράμπας (20ο) και διαφυγής (32ο) που συναντά κανείς μόνο σε εξαιρετικά ικανά εκτός δρόμου οχήματα. Η ροπή όμως του Avenger στην περιπέτεια δεν σταματά εκεί, αφού για πρώτη φορά στην ιστορία της, η Jeep εφοδιάζει ένα προσθιοκίνητο μοντέλο της με τα συστήματα Selec-Terrain® και Hill Descent Control στο βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων. Το πρώτο, ανάλογα με τις συνθήκες (π.χ. λάσπη, άμμος, χιόνι, κτλ.) ρυθμίζει κατάλληλα τη μετάδοση της ισχύος στους τροχούς με στόχο τη μέγιστη δυνατή πρόσφυση. Το Hill Descent Control από την άλλη πλευρά εξασφαλίζει ότι το Avenger θα κατέβει και τις πιο απότομες κατηφόρες με απόλυτο έλεγχο και ασφάλεια, ανεξάρτητα από την ποιότητα του οδοστρώματος και την εμπειρία του οδηγού. Τέλος, οι πλαστικές ποδιές στους προφυλακτήρες έχουν κατασκευαστεί με τέτοιο τρόπο, έτσι ώστε οι μικρο-επαφές με πέτρες ή κλαδιά (ή πεζοδρόμια αν βρισκόμαστε στο αστικό περιβάλλον) να μην επιφέρουν ορατά σημάδια στο υλικό.  


‘Όλα τα παραπάνω αποτελούν τα εχέγγυα του νέου Avenger, ότι το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο θα ανταπεξέλθει το ίδιο καλά στη «ζούγκλα» των μεγαλουπόλεων και στις εξορμήσεις όσων αγαπούν την περιπέτεια. Για την πιστοποίηση των παραπάνω, η Jeep, κάλεσε στους Δολομίτες τον 34χρονο πολυσχιδή Nicolas Simões. Με τη ζωή του να μοιράζεται ανάμεσα σε φωτογραφήσεις, στη σχεδίαση και κατασκευή κοσμημάτων και κυρίως στα ταξίδια σε όλο τον κόσμο, ο Simões λατρεύει την περιπέτεια και την ελευθερία κίνησης σε κάθε διαδρομή. Θα μπορέσει το Avenger να ανταποκριθεί στις προσδοκίες αυτού του λάτρη των εξορμήσεων; Το video με τον Nicolas Simões να ανακαλύπτει τις δυνατότητες του Jeep Avenger είναι διαθέσιμο:ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Καλή Αρχή ...

Το 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος βρίσκεται μια ανάσα από την πρεμιέρα του, αφού το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ο πρώτος γύρος του θεσμού, έχει τυπικά ξεκινήσει με την τέλεση της Πανηγυρικής Εκκίνησης στην Κεντρική Πλατεία της Θήβας, το βράδυ του Σαββάτου. Οι θεατές, φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού και κάτοικοι της περιοχής, κατέκλυσαν την πλατεία, γνωρίζοντας από κοντά τα 36 πληρώματα που θα συμμετάσχουν την Κυριακή στον αγώνα. Στην εκδήλωση έδωσαν το παρών, μεταξύ άλλων, ο Δήμαρχος Θηβαίων κ. Γιώργος Αναστασίου, η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, κ. Φανή Παπαθωμά, ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Βοιωτίας, κ. Γιώργος Ντασιώτης καθώς και πλήθος Αντιδημάρχων και Δημοτικών Συμβούλων της περιοχής. Νωρίτερα, στις εγκαταστάσεις του επίσημου διανομέα των λιπαντικών Texaco, Tsellos στη Θήβα είχε λάβει χώρα ο Διοικητικός και Τεχνικός Έλεγχος του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, με τα πληρώματα να είναι ευδιάθετα και να είναι έτοιμα να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό στις 5 Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Το α

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

1η Δεξιοτεχνία Νεμέας ...

Στις 14 Απριλίου θα διεξαχθεί η Δεξιοτεχνία Νεμέας στο χώρο του Οινοποιητικού Συνεταιρισμού Νεμέας. Ο αγώνας θα εκκινήσει στις 09:00. Σύμφωνα με την νέα εγκύκλιο της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού για τις Δεξιοτεχνίες προκειμένου να δηλώσει κάποιος συμμετοχή απαιτούνται τα ακόλουθα: • Άδεια Οδήγησης σε ισχύ (επιπλέον να μην παρακρατείτε από καμία δημόσια αρχή) • Άδεια Κυκλοφορίας ή Αγωνιστική Άδεια Κυκλοφορίας σε ισχύ (δεν δύναται να συμμετάσχουν οχήματα με πινακίδες ΔΟΚ, με Μ ή σε προσωρινή ακινησία) *σε περίπτωση διαφορετικού κατόχου-αγωνιζομένου απαιτείται Υ.Δ. παραχώρησης • Δελτίο Αθλητή τύπου Δ (κόστος ημερήσιου 20€ και ετήσιου 60€) • Ιατρική βεβαίωση σύμφωνα με τον αθλητικό νόμο (επισυνάπτεται αρχείο παρακάτω) Τέλος οι δηλώσεις συμμετοχών θα πραγματοποιούνται αποκλειστικά μέσω ΣΔΔΑ μέχρι και την Παρασκευή 12/4/2024. Η ασφάλεια του αγώνα καθορίζεται από την ΟΜΑΕ στα 20€ και καταβάλλεται με την δήλωση συμμετοχής στο ΣΔΔΑ ενώ η συμμετοχή της λέσχης είναι 50€ και καταβάλλεται • είτε