Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Opel Aftersales που διεξήχθη στις 17 Δεκεμβρίου στο ξενοδοχείο Sofitel Athens Airport. Οι εξουσιοδοτημένοι εκπρόσωποι των τμημάτων service και ανταλλακτικών από όλα τα μέρη της Ελλάδας έδωσαν το παρών και ενημερώθηκαν για τη στρατηγική της εταιρίας στον τομέα του Aftersales. Στο πλαίσιο των εργασιών του συνεδρίου παρουσιάστηκαν στους συμμετέχοντες οι νέες τεχνολογίες της αυτοκίνησης και το πώς αναμένεται να επηρεάσουν τον ρόλο του Aftersales στο άμεσο μέλλον. Επιπλέον, συζητήθηκαν θέματα που αφορούν στην ανταγωνιστικότητα των προϊόντων και των παρεχόμενων υπηρεσιών. Μάλιστα, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για όλα τα ψηφιακά εργαλεία που έχουν στη διάθεσή τους, προκειμένου να προσφέρουν μία υψηλού επιπέδου εμπειρία στους πελάτες τους. Σημαντικό μέρος των συζητήσεων αφιερώθηκε σε ζητήματα σχετικά με την αδιάκοπη προσπάθεια για περαιτέρω βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών aftersales και των δεικτών ικανοποίησης πελάτη. Τέλος, ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην ανθρώπινη επαφή και επικοινωνία με τους πελάτες, η οποία παραμένει εξαιρετικά σημαντική, παρά την εκτεταμένη υιοθέτηση ψηφιακών μεθόδων επικοινωνίας. Ιδιαίτερα σημαντική και ουσιαστική ήταν η παρουσία των στελεχών της Opel και του Γενικού Διευθυντή της εταιρίας, κ. Πέτρου Πιπερίδη, ο οποίος με την ενεργή συμμετοχή του απέδειξε έμπρακτα τη στήριξη στο ανθρώπινο δυναμικό των συνεργατών της εταιρίας, αλλά και τη συνεχή επένδυση της Opel στο Aftersales, με στόχο πάντοτε την παροχή ολοκληρωμένων και υψηλής ποιότητας υπηρεσιών στους πελάτες μετά την πώληση.
Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Opel Aftersales που διεξήχθη στις 17 Δεκεμβρίου στο ξενοδοχείο Sofitel Athens Airport. Οι εξουσιοδοτημένοι εκπρόσωποι των τμημάτων service και ανταλλακτικών από όλα τα μέρη της Ελλάδας έδωσαν το παρών και ενημερώθηκαν για τη στρατηγική της εταιρίας στον τομέα του Aftersales. Στο πλαίσιο των εργασιών του συνεδρίου παρουσιάστηκαν στους συμμετέχοντες οι νέες τεχνολογίες της αυτοκίνησης και το πώς αναμένεται να επηρεάσουν τον ρόλο του Aftersales στο άμεσο μέλλον. Επιπλέον, συζητήθηκαν θέματα που αφορούν στην ανταγωνιστικότητα των προϊόντων και των παρεχόμενων υπηρεσιών. Μάλιστα, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για όλα τα ψηφιακά εργαλεία που έχουν στη διάθεσή τους, προκειμένου να προσφέρουν μία υψηλού επιπέδου εμπειρία στους πελάτες τους. Σημαντικό μέρος των συζητήσεων αφιερώθηκε σε ζητήματα σχετικά με την αδιάκοπη προσπάθεια για περαιτέρω βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών aftersales και των δεικτών ικανοποίησης πελάτη. Τέλος, ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην ανθρώπινη επαφή και επικοινωνία με τους πελάτες, η οποία παραμένει εξαιρετικά σημαντική, παρά την εκτεταμένη υιοθέτηση ψηφιακών μεθόδων επικοινωνίας. Ιδιαίτερα σημαντική και ουσιαστική ήταν η παρουσία των στελεχών της Opel και του Γενικού Διευθυντή της εταιρίας, κ. Πέτρου Πιπερίδη, ο οποίος με την ενεργή συμμετοχή του απέδειξε έμπρακτα τη στήριξη στο ανθρώπινο δυναμικό των συνεργατών της εταιρίας, αλλά και τη συνεχή επένδυση της Opel στο Aftersales, με στόχο πάντοτε την παροχή ολοκληρωμένων και υψηλής ποιότητας υπηρεσιών στους πελάτες μετά την πώληση.