Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Porsche 911/953 Paris - Dakar ...


H φήμη ότι η Porsche σχεδιάζει να εξελίξει μια off-road εκδοχή της 911 κυκλοφορεί εδώ και αρκετό καιρό με διάφορα πρωτότυπα επί το έργον, τα οποία ενσωμάτωναν «ξένα» για το status του sportscar χαρακτηριστικά, να έχουν εντοπιστεί από τον φωτογραφικό φακό σε διαφορετικά περιβάλλοντα. Πλέον η γερμανική φίρμα επισημοποίησε το γεγονός της εξέλιξης της επίμαχης έκδοσης δημοσιοποιώντας εικόνες από την «επίπονη» διαδικασία δοκιμών σε παγωμένες λίμνες της Σουηδίας, σε γαλλικά εδάφη καθώς και σε Μαρόκο και Ντουμπάι όπου η 911 Dakar δοκίμασε τις αντοχές της στις υψηλές θερμοκρασίες των ερήμων. Όπως επίσης ανακοίνωσε η Porsche η πρεμιέρα της 911 Dakar θα πραγματοποιηθεί στην έκθεση του Λος Άντζελες στις 17 Νοεμβρίου. Η επιλογή του ονόματος της έκδοσης είναι η προφανής και έλκει την καταγωγή της από την νίκη της γερμανικής φίρμας στο σκληροτράχηλο ράλι Paris-Dakar το μακρινό 1984, με όχημα μια τροποποιημένη off-road εκδοχή της 911 με την κωδική ονομασία 953. Εκείνη η παραλλαγή της 911 εκτός από νικηφόρα ήταν και η πρώτη έκφραση του μοντέλου που ενσωμάτωνε σύστημα τετρακίνησης. Για την ιστορία η Porsche επανέλαβε τον θρίαμβο στο απαιτητικό ράλι και το 1986, αυτή την φορά με την γενιά 959 της 911. Επιστρέφοντας στην 911 Dakar, o κύκλος δοκιμών περιέλαβε πάνω από 500.000 εκ των οποίων πολλά διανύθηκαν σε ανοιχτό δρόμο και πίστες όπως το Nurburgring αλλά και σε ιδιαίτερα απαιτητικά περιβάλλοντα και off-road διαδρομές. Ορμητήριο της 911 Dakar αποτέλεσε η πίστα του Chateau de Lastours στο γαλλικό νότο την οποία χρησιμοποιούν πολλοί κατασκευαστές για την εξέλιξη των αυτοκινήτων που παίρνουν μέρος στο σύγχρονο Dakar. 

Από τη διαδικασία δοκιμών δεν θα μπορούσαν να εξαιρεθούν οι χαμηλές θερμοκρασίες που εξασφαλίζει η σκανδιναβική χερσόνησος, αλλά και οι εξαιρετικά υψηλές της αραβικής χερσονήσου όσο και του Μαρόκου όπου η 911 Dakar διήνυσε πολλά χιλιόμετρα σε συνθήκες που υπερέβαιναν τους 45 βαθμούς Κελσίου, σκαρφαλώνοντας σε αμμοθίνες ύψους 50 μέτρων. Να σημειωθεί επίσης ότι στην εξέλιξη της 911 Dakar σε σουηδικό έδαφος ή μάλλον για την ακρίβεια σε σουηδικές λίμνες συμμετείχε ενεργά ο δις πρωταθλητής και πλέον πρέσβης της Porsche, Walter Rohrl. Aν και προς το παρόν η Porsche δεν δημοσιοποιεί στοιχεία για τα χαρακτηριστικά της έκδοσης, είναι σαφές από τις σχετικές εικόνες ότι το νέο μοντέλο θα διαθέτει όλα εκείνα τα στοιχεία που έχουμε συνδέσει με τις πιο σκληροτράχηλες off-road προτάσεις, ξεκινώντας από την αυξημένη απόσταση από το έδαφος, τα ειδικά σχεδιασμένα για την περίσταση ελαστικά τους εξαιρετικά διογκωμένους θόλους και τα προστατευτικά περιμετρικά του αμαξώματος που παραμορφώνουν την γνώριμη σιλουέτα της 911. Αναμενόμενα η γερμανική φίρμα θα αξιοποιήσει ανασχεδιασμένη αερανάρτηση η οποία θα ελέγχεται από μια αναβαθμισμένη εκδοχή του συστήματος PASM καθώς και αναθεωρημένα συστήματα ελέγχου της τετρακίνησης και του ABS. Aυτό που δεν αναμένεται να αλλάξει σε σχέση με το σήμερα της 911 και τις υπόλοιπες γνωστές εκδόσεις της είναι ο επίπεδος εξακύλινδρος κινητήρας των 3,0 λίτρων αν και μένει να αποδειχθεί ποια διαμόρφωσή του θα θεωρήσουν οι μηχανικοί της Porsche ταιριαστή για την έκδοση Dakar η οποία ομολογουμένως φτάνει πάνω στην ώρα για να «αντιμετωπίσει» τις ανάλογες επιδιώξεις της Lamborghini με την Huracan Sterrato.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1η Δεξιοτεχνία Νεμέας ...

Στις 14 Απριλίου θα διεξαχθεί η Δεξιοτεχνία Νεμέας στο χώρο του Οινοποιητικού Συνεταιρισμού Νεμέας. Ο αγώνας θα εκκινήσει στις 09:00. Σύμφωνα με την νέα εγκύκλιο της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού για τις Δεξιοτεχνίες προκειμένου να δηλώσει κάποιος συμμετοχή απαιτούνται τα ακόλουθα: • Άδεια Οδήγησης σε ισχύ (επιπλέον να μην παρακρατείτε από καμία δημόσια αρχή) • Άδεια Κυκλοφορίας ή Αγωνιστική Άδεια Κυκλοφορίας σε ισχύ (δεν δύναται να συμμετάσχουν οχήματα με πινακίδες ΔΟΚ, με Μ ή σε προσωρινή ακινησία) *σε περίπτωση διαφορετικού κατόχου-αγωνιζομένου απαιτείται Υ.Δ. παραχώρησης • Δελτίο Αθλητή τύπου Δ (κόστος ημερήσιου 20€ και ετήσιου 60€) • Ιατρική βεβαίωση σύμφωνα με τον αθλητικό νόμο (επισυνάπτεται αρχείο παρακάτω) Τέλος οι δηλώσεις συμμετοχών θα πραγματοποιούνται αποκλειστικά μέσω ΣΔΔΑ μέχρι και την Παρασκευή 12/4/2024. Η ασφάλεια του αγώνα καθορίζεται από την ΟΜΑΕ στα 20€ και καταβάλλεται με την δήλωση συμμετοχής στο ΣΔΔΑ ενώ η συμμετοχή της λέσχης είναι 50€ και καταβάλλεται • είτε

2ος Αγώνας Drift Λουτράκι ...

Το Αθλητικό Σωματείο Start Line διοργανώνει στις 13 και 14 Απριλίου τον 2ο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Drift για το 2024, στη φιλόξενη Σχολή Μηχανικού Λουτρακίου. Ο αγώνας που συγκέντρωσε 62 συμμετοχές, διοργανώνεται υπό την αιγίδα του Δήμου Λουτρακίου-Περαχώρας-Αγίων Θεοδώρων. Σε μια εντυπωσιακή διαδρομή, οι θεαματικότεροι οδηγοί της χώρας θα προσφέρουν εντυπωσιακά περάσματα με τις ατελείωτες πλαγιολισθήσεις τους, τόσο το Σάββατο όσο και την Κυριακή, με στόχο να εντυπωσιάσουν τους φίλους του αθλήματος με τις προσπάθειές τους. Οι συμμετοχές: ΕΔΩ!

Καλή Αρχή ...

Το 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος βρίσκεται μια ανάσα από την πρεμιέρα του, αφού το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ο πρώτος γύρος του θεσμού, έχει τυπικά ξεκινήσει με την τέλεση της Πανηγυρικής Εκκίνησης στην Κεντρική Πλατεία της Θήβας, το βράδυ του Σαββάτου. Οι θεατές, φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού και κάτοικοι της περιοχής, κατέκλυσαν την πλατεία, γνωρίζοντας από κοντά τα 36 πληρώματα που θα συμμετάσχουν την Κυριακή στον αγώνα. Στην εκδήλωση έδωσαν το παρών, μεταξύ άλλων, ο Δήμαρχος Θηβαίων κ. Γιώργος Αναστασίου, η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, κ. Φανή Παπαθωμά, ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Βοιωτίας, κ. Γιώργος Ντασιώτης καθώς και πλήθος Αντιδημάρχων και Δημοτικών Συμβούλων της περιοχής. Νωρίτερα, στις εγκαταστάσεις του επίσημου διανομέα των λιπαντικών Texaco, Tsellos στη Θήβα είχε λάβει χώρα ο Διοικητικός και Τεχνικός Έλεγχος του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, με τα πληρώματα να είναι ευδιάθετα και να είναι έτοιμα να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό στις 5 Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Το α