Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Opel Astra Electric ...


Η Opel ανοίγει το επόμενο πρωτοποριακό κεφάλαιο στην ιστορία της με το νέο Astra: σήμερα, ο Γερμανός κατασκευαστής αποκάλυψε τις πρώτες φωτογραφίες του νέου Opel Astra Electric. Η μάρκα σήμα τον κεραυνό παρουσιάζει το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό Astra ευρείας παραγωγής στην επιτυχημένη ιστορία δεκαετιών του compact best seller της, που πρόσφατα στέφθηκε νικητής του τίτλου “Golden Steering Wheel 2022”.«Το αμιγώς ηλεκτρικό Astra Electric είναι πραγματικά πρωτοπόρο. Είναι απολύτως κατάλληλο για καθημερινή χρήση, ενώ παράλληλα προσφέρει άνεση και άφθονη οδηγική απόλαυση με μηδενικούς ρύπους. Αυτό εννοούμε όταν μιλάμε για “Greenovation” (Πράσινη Καινοτομία)» δήλωσε ο CEO της Opel, Florian Huettl. «Παράλληλα, συνεχίζουμε την ηλεκτρική μας επέλαση. Το νέο Opel Astra Electric είναι ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία μας να γίνουμε μια πλήρως ηλεκτρική μάρκα στην Ευρώπη». Οι πελάτες του Opel Astra θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν ανάμεσα σε περισσότερες εναλλακτικές λύσεις συστημάτων κίνησης συγκριτικά με οποιοδήποτε άλλο μοντέλο της μάρκας. Εκτός από τους εξαιρετικά αποδοτικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης, το Astra ήδη διατίθεται σε ηλεκτροκίνητη plug-in hybrid έκδοση, συμπεριλαμβανομένου του κορυφαίου Astra GSe. Η γκάμα κινητήριων συνόλων σύντομα θα ολοκληρωθεί με το αμιγώς ηλεκτρικό Astra Electric, το οποίο θα είναι διαθέσιμο για παραγγελίες από την άνοιξη του 2023.


Οδηγική απόλαυση με περιβαλλοντική ευθύνη

Το νέο Opel Astra Electric θα “ηλεκτρίσει” το αγοραστικό κοινό, αφού προσφέρει γνήσια οδηγική απόλαυση με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 115 kW/156 hp και ισχυρή ροπή 270 Nm – και τα δύο άμεσα διαθέσιμα, με το πρώτο άγγιγμα του γκαζιού, για ζωηρή εκκίνηση και εντυπωσιακή επιτάχυνση. Και ενώ σε άλλα ηλεκτρικά αυτοκίνητα η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται στα 150 km/h ή 160 km/h, το νέο Astra Electric έχει τελική ταχύτητα 170 km/h. Επιπλέον, ο οδηγός του Astra Electric μπορεί να επιλέξει μεταξύ των λειτουργιών Eco, Normal και Sport, ανάλογα με το οδηγικό του στυλ. Η ενέργεια αποθηκεύεται σε μία μπαταρία ιόντων λιθίου 54 kWh, η είναι τοποθετημένη κάτω από τα μπροστινά και τα πίσω καθίσματα, εξασφαλίζοντας μέγιστο χώρο για τους επιβάτες και τις αποσκευές τους, καθώς και χαμηλό κέντρο βάρους, για πιο δυναμική οδήγηση. Το νέο Astra Electric μπορεί να καλύψει μέχρι και 416 χιλιόμετρα χωρίς εκπομπές ρύπων (σύμφωνα με τον κύκλο WLTP1). Καταναλώνει ηλεκτρική ενέργεια μόλις 12,7 kWh ανά 100 km (14,9 kWh σύμφωνα με τον κύκλο WLTP), κάτι που το καθιστά ιδανικό για καθημερινή χρήση, αλλά και απόλυτα ικανό για πιο μακρινά ταξίδια. Όταν το αμιγώς ηλεκτρικό Astra χρειαστεί επαναφόρτιση, αρκεί ένα σύντομο «pit stop» σε έναν σταθμό φόρτισης. Η μπαταρία του Astra Electric μπορεί να φορτιστεί στο 80% της χωρητικότητάς της σε περίπου 30 λεπτά σε έναν σταθμό ταχείας φόρτισης συνεχούς ρεύματος (DC) 100 kW.


Ζήστε την εμπειρία της ηλεκτροκίνησης με το AstraElectric

Το εσωτερικό υπόσχεται επίσης μια “ηλεκτρισμένη” οδηγική εμπειρία. Τα εργονομικά καθίσματα Active Sport  εξασφαλίζουν στον οδηγό και τους επιβάτες του Astra Electric το υψηλότερο επίπεδο άνεσης. Τα καθίσματα είναι πιστοποιημένα από το Aktion Gesunder Rücken e.V. (AGR; Campaign for Healthier Backs) και προσφέρουν εξαιρετική πλευρική στήριξη, ενώ διαθέτουν μια ευρεία γκάμα χειροκίνητων και ηλεκτρικών ρυθμίσεων. Το πλήρως ψηφιακό Pure Panel με τις δύο μεγάλες οθόνες 10’’ μεταφέρει τον οδηγό σε ένα μοντέρνο περιβάλλον. Το νέας γενιάς σύστημα προβάλλει τις απαραίτητες πληροφορίες, όπως για παράδειγμα την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας ή την αυτονομία, ενώ σημαντικές ρυθμίσεις, όπως ο έλεγχος κλιματισμού, γίνονται εύκολα με το πάτημα ενός μπουτόν. Χάρη στο head-up display (E-HUD) και τη λειτουργία αναγνώρισης φυσικής ομιλίας, ο οδηγός παραμένει προσηλωμένος στον δρόμο. Πολυάριθμα συστήματα υποβοήθησης οδηγού, όπως προειδοποίηση εμπρόσθιας σύγκρουσης (front collision warning) με αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, ενεργή υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας (active lane keep assist), ανίχνευση κόπωσης οδηγού (drowsiness detection), προειδοποίηση πίσω διασταυρούμενης κυκλοφορίας (rear cross traffic alert) και ημι-αυτοματοποιημένη αλλαγή λωρίδας (semi-automated lane change), περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, στο νέο Intelli-Drive 2.0 ενισχύοντας περαιτέρω την ασφάλεια. Είναι σαφές ότι με το νέο Astra Electric η Opel ανοίγει ένα καινούργιο, αμιγώς ηλεκτρικό για πρώτη φορά, κεφάλαιο στη μακρά ιστορία της στην compact κατηγορία.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...