Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Opel Astra Electric ...


Η Opel ανοίγει το επόμενο πρωτοποριακό κεφάλαιο στην ιστορία της με το νέο Astra: σήμερα, ο Γερμανός κατασκευαστής αποκάλυψε τις πρώτες φωτογραφίες του νέου Opel Astra Electric. Η μάρκα σήμα τον κεραυνό παρουσιάζει το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό Astra ευρείας παραγωγής στην επιτυχημένη ιστορία δεκαετιών του compact best seller της, που πρόσφατα στέφθηκε νικητής του τίτλου “Golden Steering Wheel 2022”.«Το αμιγώς ηλεκτρικό Astra Electric είναι πραγματικά πρωτοπόρο. Είναι απολύτως κατάλληλο για καθημερινή χρήση, ενώ παράλληλα προσφέρει άνεση και άφθονη οδηγική απόλαυση με μηδενικούς ρύπους. Αυτό εννοούμε όταν μιλάμε για “Greenovation” (Πράσινη Καινοτομία)» δήλωσε ο CEO της Opel, Florian Huettl. «Παράλληλα, συνεχίζουμε την ηλεκτρική μας επέλαση. Το νέο Opel Astra Electric είναι ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία μας να γίνουμε μια πλήρως ηλεκτρική μάρκα στην Ευρώπη». Οι πελάτες του Opel Astra θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν ανάμεσα σε περισσότερες εναλλακτικές λύσεις συστημάτων κίνησης συγκριτικά με οποιοδήποτε άλλο μοντέλο της μάρκας. Εκτός από τους εξαιρετικά αποδοτικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης, το Astra ήδη διατίθεται σε ηλεκτροκίνητη plug-in hybrid έκδοση, συμπεριλαμβανομένου του κορυφαίου Astra GSe. Η γκάμα κινητήριων συνόλων σύντομα θα ολοκληρωθεί με το αμιγώς ηλεκτρικό Astra Electric, το οποίο θα είναι διαθέσιμο για παραγγελίες από την άνοιξη του 2023.


Οδηγική απόλαυση με περιβαλλοντική ευθύνη

Το νέο Opel Astra Electric θα “ηλεκτρίσει” το αγοραστικό κοινό, αφού προσφέρει γνήσια οδηγική απόλαυση με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 115 kW/156 hp και ισχυρή ροπή 270 Nm – και τα δύο άμεσα διαθέσιμα, με το πρώτο άγγιγμα του γκαζιού, για ζωηρή εκκίνηση και εντυπωσιακή επιτάχυνση. Και ενώ σε άλλα ηλεκτρικά αυτοκίνητα η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται στα 150 km/h ή 160 km/h, το νέο Astra Electric έχει τελική ταχύτητα 170 km/h. Επιπλέον, ο οδηγός του Astra Electric μπορεί να επιλέξει μεταξύ των λειτουργιών Eco, Normal και Sport, ανάλογα με το οδηγικό του στυλ. Η ενέργεια αποθηκεύεται σε μία μπαταρία ιόντων λιθίου 54 kWh, η είναι τοποθετημένη κάτω από τα μπροστινά και τα πίσω καθίσματα, εξασφαλίζοντας μέγιστο χώρο για τους επιβάτες και τις αποσκευές τους, καθώς και χαμηλό κέντρο βάρους, για πιο δυναμική οδήγηση. Το νέο Astra Electric μπορεί να καλύψει μέχρι και 416 χιλιόμετρα χωρίς εκπομπές ρύπων (σύμφωνα με τον κύκλο WLTP1). Καταναλώνει ηλεκτρική ενέργεια μόλις 12,7 kWh ανά 100 km (14,9 kWh σύμφωνα με τον κύκλο WLTP), κάτι που το καθιστά ιδανικό για καθημερινή χρήση, αλλά και απόλυτα ικανό για πιο μακρινά ταξίδια. Όταν το αμιγώς ηλεκτρικό Astra χρειαστεί επαναφόρτιση, αρκεί ένα σύντομο «pit stop» σε έναν σταθμό φόρτισης. Η μπαταρία του Astra Electric μπορεί να φορτιστεί στο 80% της χωρητικότητάς της σε περίπου 30 λεπτά σε έναν σταθμό ταχείας φόρτισης συνεχούς ρεύματος (DC) 100 kW.


Ζήστε την εμπειρία της ηλεκτροκίνησης με το AstraElectric

Το εσωτερικό υπόσχεται επίσης μια “ηλεκτρισμένη” οδηγική εμπειρία. Τα εργονομικά καθίσματα Active Sport  εξασφαλίζουν στον οδηγό και τους επιβάτες του Astra Electric το υψηλότερο επίπεδο άνεσης. Τα καθίσματα είναι πιστοποιημένα από το Aktion Gesunder Rücken e.V. (AGR; Campaign for Healthier Backs) και προσφέρουν εξαιρετική πλευρική στήριξη, ενώ διαθέτουν μια ευρεία γκάμα χειροκίνητων και ηλεκτρικών ρυθμίσεων. Το πλήρως ψηφιακό Pure Panel με τις δύο μεγάλες οθόνες 10’’ μεταφέρει τον οδηγό σε ένα μοντέρνο περιβάλλον. Το νέας γενιάς σύστημα προβάλλει τις απαραίτητες πληροφορίες, όπως για παράδειγμα την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας ή την αυτονομία, ενώ σημαντικές ρυθμίσεις, όπως ο έλεγχος κλιματισμού, γίνονται εύκολα με το πάτημα ενός μπουτόν. Χάρη στο head-up display (E-HUD) και τη λειτουργία αναγνώρισης φυσικής ομιλίας, ο οδηγός παραμένει προσηλωμένος στον δρόμο. Πολυάριθμα συστήματα υποβοήθησης οδηγού, όπως προειδοποίηση εμπρόσθιας σύγκρουσης (front collision warning) με αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, ενεργή υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας (active lane keep assist), ανίχνευση κόπωσης οδηγού (drowsiness detection), προειδοποίηση πίσω διασταυρούμενης κυκλοφορίας (rear cross traffic alert) και ημι-αυτοματοποιημένη αλλαγή λωρίδας (semi-automated lane change), περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, στο νέο Intelli-Drive 2.0 ενισχύοντας περαιτέρω την ασφάλεια. Είναι σαφές ότι με το νέο Astra Electric η Opel ανοίγει ένα καινούργιο, αμιγώς ηλεκτρικό για πρώτη φορά, κεφάλαιο στη μακρά ιστορία της στην compact κατηγορία.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

Στην πρίζα ...

Οι οδηγοί ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα είναι ευκολότερο να φορτίζουν τα οχήματά τους στο σπίτι και στην εργασία τους τα επόμενα χρόνια, μετά την αναθεώρηση της οδηγίας για την ενεργειακή απόδοση των κτιρίων (EPBD) από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η οδηγία στοχεύει να βάλει την Ευρώπη στο δρόμο της πλήρους απανθρακοποίησης έως το 2050. Προσδιορίστηκαν χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτουν όλες οι νέες κατασκευές, αλλά και αυτές που υπόκεινται σε ανακαινίσεις. Έτσι όλα τα νέα κτίρια, καθώς και τα υπάρχοντα που υπόκεινται σε ριζική ανακαίνιση, πρέπει τώρα να εγκαταστήσουν προ-καλωδίωση για τα σημεία φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Τι προβλέπει η νέα οδηγία Αυτό καλύπτει όλα τα απαραίτητα βήματα για να καταστεί δυνατή η εγκατάσταση σημείων φόρτισης. Επιπλέον, όλα τα νέα και ανακαινισμένα κτίρια με περισσότερες από πέντε θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων πρέπει να έχουν τουλάχιστον ένα σημείο φόρτισης για κάθε πέντε θέσεις και προκαλωδίωση για τους τουλάχιστον μισούς χώρους. Τα γραφεία που διαθέτουν

Πρεμιέρα ...

Η πρεμιέρα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας ολοκληρώθηκε στο Στρατιωτικό Αεροδρόμιο της Τρίπολης με τους οδηγούς των κατηγοριών Ν+Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών να προσφέρουν όμορφο θέαμα στην επανέναρξη του θεσμού έπειτα από αρκετά χρόνια. Το «χορό» άνοιξε ο αγώνας της Ομάδας Ν+Α , με τον Σάκη Ηλιάδη να πανηγυρίζει την πρώτη νίκη της χρονιάς στην κατηγορία. Στην επιστροφή του στο μπάκετ ενός Mitsubishi Lancer Evo IX, ο Ελευσίνιος οδηγός που εκκινούσε από την πρώτη θέση του grid κατάφερε να κρατήσει πίσω του καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα τον κυριότερο αντίπαλό του, Ταξιάρχη Ασημακόπουλο. Ο 27χρονος οδηγός του Mitsubishi Lancer Evo VIII αν και προσπάθησε να κυνηγήσει τον νικητή, εν τέλει ολοκλήρωσε τον αγώνα στην διόλου ευκαταφρόνητη δεύτερη θέση στην Ομάδα Ν+Α. Το βάθρο της κατηγορίας συμπλήρωσε ο Ματθαίος Μπουρλίδης με Mitsubishi Lancer Evo VIII, ο οποίος αν και έπεσε προσωρινά τέταρτος, ανέκτησε τη θέση του. Ο Δημήτρης Μουργελάς με ίδιο αυτοκίνητο τερμάτισε τέταρτος. Πιο