Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το ταξίδι προς τη “Lancia Design Day” ...


Η Lancia προσκαλεί το κοινό σε μια σειρά τριών ραντεβού, πριν την πραγματοποίηση της διαδικτυακής παρουσίασης “Lancia Design Day” στις 28 Νοεμβρίου, η οποία και θα σηματοδοτήσει την Αναγέννηση της Μάρκας. Το πρώτο από αυτά φέρνει στο προσκήνιο μερικούς από τους θρύλους του παρελθόντος, οι οποίοι αποτέλεσαν την πηγή έμπνευσης για τρία από τα μελλοντικά μοντέλα της μάρκας. Οι Aurelia, Flaminia, Fulvia, Beta HPE, Gamma, Delta, Stratos, και 037 διαφέρουν σημαντικά μεταξύ τους. Μερικά είναι κομψά και χαριτωμένα μοντέλα, ενώ άλλα επιθετικά και ακραία. Όμως, όλα τους μοιράζονται το μοναδικό στιλ της Lancia που έχει τη δύναμη να ξεπερνά τα όρια του χώρου και του χρόνου. Αυτή είναι η δύναμη που τα διατηρεί σύγχρονα και ελκυστικά μέχρι και σήμερα.

«Η σχεδίαση και η ομορφιά αυτών των «κοσμημάτων της αυτοκίνησης» μας ενέπνευσε για τη δημιουργία τριών μελλοντικών μοντέλων της Lancia», δήλωσε ο κ. Luca Napolitano, CEO της Lancia. «Αυτά περιλαμβάνουν το νέο Ypsilon για το 2024, το μοντέλο που θα μας επιτρέψει να μπούμε στη μεγαλύτερη κατηγορία της Ευρώπης. Την ίδια στιγμή, η μυώδης νέα Delta το 2028 με τις γεωμετρικές της γραμμές θα συγκινήσει κάθε ενθουσιώδη φίλο του αυτοκινήτου στην Ευρώπη.»

Η Lancia αυτοπροσδιορίζεται ως μια “Progressive Classic” («Προοδευτικά Κλασσική») μάρκα, δηλαδή μια μάρκα που σέβεται την πολύτιμη κληρονομιά της και παράλληλα έχει τη δύναμη να κοιτάει με φιλοδοξία το μέλλον. Η καινοτομία και η διαχρονική σχεδίαση αποτελούν σταθερές αξίες, στις οποίες θα προστεθεί η φιλικότητα προς το περιβάλλον και η εστίαση στην ικανοποίηση των πελατών.

«Ο σεβασμός στην ιστορία μας και η σύνδεση της με τη βιωσιμότητα και την πελατοκεντρική προσέγγιση αποτελούν τις κατευθυντήριες γραμμές για το δεκαετές πλάνο της Αναγέννησης μας», συμπλήρωσε ο κ. Napolitano. «Μέσω αυτών σκοπεύουμε να γίνουμε μια αξιοσέβαστη μάρκα στην premium κατηγορία. Πρωταγωνιστές σε αυτή την πορεία θα είναι τρία νέα μοντέλα της Lancia, τα οποία σχεδιάστηκαν ώστε να ξεχωρίζουν ανάμεσα στον ανταγωνισμό, αλλά και μεταξύ τους.»

Και τα τρία νέα μοντέλα θα χαρακτηρίζονται από τρία ξεχωριστά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά της Lancia: τη χαρακτηριστική μάσκα “chalice” το σχήμα της οποίας είναι εμπνευσμένο από το Άγιο Δισκοπότηρο, την επίσης χαρακτηριστική γραμμή του προφίλ, αλλά και τις έντονες, γεωμετρικές φόρμες. Με έμπνευση από τη Lancia Aurelia και τη Delta, η νέα μάσκα θα αποτελεί μια μοντέρνα εκδοχή, η οποία θα διατηρεί όμως τη σύνθεση οριζόντιων και κάθετων γραμμών που θα φιλοξενούν και το λογότυπο της μάρκας. Η γραμμή στο προφίλ θα φέρνει στη μνήμη εικόνες από μοντέλα όπως η Aurelia B20, ενώ οι έντονες γεωμετρικές φόρμες στο εμπρός και πίσω μέρος που θα συνδυάζονται με στρογγυλά φωτιστικά σώματα θα τιμούν το πιο επιθετικό και τεχνικό πνεύμα της εταιρείας, όπως αυτό εκφράστηκε από μοντέλα όπως οι 037, Stratos και Delta, τα αγωνιστικά «θηρία» που κυριάρχησαν στους αγώνες ράλι για περισσότερα από 20 χρόνια. Εκτός από τη χάρη και το δυναμισμό, υπάρχει ακόμα ένα χαρακτηριστικό στη σχεδίαση της Lancia: η διαφορετικότητα που αντλεί έμπνευση από διάφορες πηγές έτσι ώστε να επιτευχθεί ένα αρμονικό και άρτιο αποτέλεσμα. Όπως και στα διάσημα Ιταλικά έπιπλα, η Lancia φέρνει αυτή την ξεχωριστή προσέγγιση στο πρωτότυπο και άνετο εσωτερικό των αυτοκινήτων της, όπως εκείνο των Gamma και Beta. Την ίδια προσοχή στη λεπτομέρεια μπορεί να δει κανείς στο εσωτερικό της Fulvia Coupé του 1965, όπου η κομψότητα συνδυάζεται με το δυναμισμό και την απόδοση. Αυτό είναι ακόμα ένα δείγμα της μοναδικότητας της Lancia. Δύο από τα μοντέλα που εκφράζουν απόλυτα αυτή τη μοναδικότητα, είναι και οι Lancia Beta HPE και Gamma Coupe, οι οποίες αναστάτωσαν με την παρουσία τους το χώρο του αυτοκινήτου και αποτέλεσαν πηγή έμπνευσης για το μέλλον της μάρκας. Η Lancia Beta HPE (High Performance Estate) είναι ένα πανέμορφο, σπορ, οικογενειακό αυτοκίνητο, ιδιαίτερα κομψό και την ίδια στιγμή εξαιρετικά ευρύχωρο. Σχεδιασμένη από τον Pininfarina και κατασκευασμένη σε τρεις σειρές, αποτελεί αναμφίβολα την πιο γοητευτική εκδοχή της Lancia Beta. Με την παρουσίασή της το 1975 στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, η Beta HPE κέρδισε αμέσως το κοινό με τη διαφορετικότητά της και ιδιαίτερα με την ευφυή σχεδίαση του πίσω μέρους που ήταν φιλόξενο πρακτικό και εκλεπτυσμένο. Ένα χρόνο αργότερα, ήταν η σειρά της φουτουριστικής Lancia Gamma Coupe να τραβήξει πάνω της τα φώτα της δημοσιότητας στην Γενεύη. Το φιλόξενο εσωτερικό απέπνεε μια αίσθηση υψηλής ποιότητας και αρμονίας, χάρη και στη συνεργασία της Lancia με διάσημους Ιταλικούς οίκους, όπως για παράδειγμα εκείνον του Ermenegildo Zegna. Η Gamma Coupe αποτελούσε την τελευταία εξέλιξη των σπουδαίων GT Coupe της Lancia, μιας σειρά που περιλάμβανε μοντέλα όπως η Aurelia και η Flaminia, με τη δεύτερη να αποτελεί και την πηγή έμπνευσης της Gamma Coupe..

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Καλή Αρχή ...

Το 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος βρίσκεται μια ανάσα από την πρεμιέρα του, αφού το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ο πρώτος γύρος του θεσμού, έχει τυπικά ξεκινήσει με την τέλεση της Πανηγυρικής Εκκίνησης στην Κεντρική Πλατεία της Θήβας, το βράδυ του Σαββάτου. Οι θεατές, φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού και κάτοικοι της περιοχής, κατέκλυσαν την πλατεία, γνωρίζοντας από κοντά τα 36 πληρώματα που θα συμμετάσχουν την Κυριακή στον αγώνα. Στην εκδήλωση έδωσαν το παρών, μεταξύ άλλων, ο Δήμαρχος Θηβαίων κ. Γιώργος Αναστασίου, η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, κ. Φανή Παπαθωμά, ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Βοιωτίας, κ. Γιώργος Ντασιώτης καθώς και πλήθος Αντιδημάρχων και Δημοτικών Συμβούλων της περιοχής. Νωρίτερα, στις εγκαταστάσεις του επίσημου διανομέα των λιπαντικών Texaco, Tsellos στη Θήβα είχε λάβει χώρα ο Διοικητικός και Τεχνικός Έλεγχος του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, με τα πληρώματα να είναι ευδιάθετα και να είναι έτοιμα να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό στις 5 Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Το α

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

1η Δεξιοτεχνία Νεμέας ...

Στις 14 Απριλίου θα διεξαχθεί η Δεξιοτεχνία Νεμέας στο χώρο του Οινοποιητικού Συνεταιρισμού Νεμέας. Ο αγώνας θα εκκινήσει στις 09:00. Σύμφωνα με την νέα εγκύκλιο της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού για τις Δεξιοτεχνίες προκειμένου να δηλώσει κάποιος συμμετοχή απαιτούνται τα ακόλουθα: • Άδεια Οδήγησης σε ισχύ (επιπλέον να μην παρακρατείτε από καμία δημόσια αρχή) • Άδεια Κυκλοφορίας ή Αγωνιστική Άδεια Κυκλοφορίας σε ισχύ (δεν δύναται να συμμετάσχουν οχήματα με πινακίδες ΔΟΚ, με Μ ή σε προσωρινή ακινησία) *σε περίπτωση διαφορετικού κατόχου-αγωνιζομένου απαιτείται Υ.Δ. παραχώρησης • Δελτίο Αθλητή τύπου Δ (κόστος ημερήσιου 20€ και ετήσιου 60€) • Ιατρική βεβαίωση σύμφωνα με τον αθλητικό νόμο (επισυνάπτεται αρχείο παρακάτω) Τέλος οι δηλώσεις συμμετοχών θα πραγματοποιούνται αποκλειστικά μέσω ΣΔΔΑ μέχρι και την Παρασκευή 12/4/2024. Η ασφάλεια του αγώνα καθορίζεται από την ΟΜΑΕ στα 20€ και καταβάλλεται με την δήλωση συμμετοχής στο ΣΔΔΑ ενώ η συμμετοχή της λέσχης είναι 50€ και καταβάλλεται • είτε