Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το ταξίδι προς τη “Lancia Design Day” ...


Η Lancia προσκαλεί το κοινό σε μια σειρά τριών ραντεβού, πριν την πραγματοποίηση της διαδικτυακής παρουσίασης “Lancia Design Day” στις 28 Νοεμβρίου, η οποία και θα σηματοδοτήσει την Αναγέννηση της Μάρκας. Το πρώτο από αυτά φέρνει στο προσκήνιο μερικούς από τους θρύλους του παρελθόντος, οι οποίοι αποτέλεσαν την πηγή έμπνευσης για τρία από τα μελλοντικά μοντέλα της μάρκας. Οι Aurelia, Flaminia, Fulvia, Beta HPE, Gamma, Delta, Stratos, και 037 διαφέρουν σημαντικά μεταξύ τους. Μερικά είναι κομψά και χαριτωμένα μοντέλα, ενώ άλλα επιθετικά και ακραία. Όμως, όλα τους μοιράζονται το μοναδικό στιλ της Lancia που έχει τη δύναμη να ξεπερνά τα όρια του χώρου και του χρόνου. Αυτή είναι η δύναμη που τα διατηρεί σύγχρονα και ελκυστικά μέχρι και σήμερα.

«Η σχεδίαση και η ομορφιά αυτών των «κοσμημάτων της αυτοκίνησης» μας ενέπνευσε για τη δημιουργία τριών μελλοντικών μοντέλων της Lancia», δήλωσε ο κ. Luca Napolitano, CEO της Lancia. «Αυτά περιλαμβάνουν το νέο Ypsilon για το 2024, το μοντέλο που θα μας επιτρέψει να μπούμε στη μεγαλύτερη κατηγορία της Ευρώπης. Την ίδια στιγμή, η μυώδης νέα Delta το 2028 με τις γεωμετρικές της γραμμές θα συγκινήσει κάθε ενθουσιώδη φίλο του αυτοκινήτου στην Ευρώπη.»

Η Lancia αυτοπροσδιορίζεται ως μια “Progressive Classic” («Προοδευτικά Κλασσική») μάρκα, δηλαδή μια μάρκα που σέβεται την πολύτιμη κληρονομιά της και παράλληλα έχει τη δύναμη να κοιτάει με φιλοδοξία το μέλλον. Η καινοτομία και η διαχρονική σχεδίαση αποτελούν σταθερές αξίες, στις οποίες θα προστεθεί η φιλικότητα προς το περιβάλλον και η εστίαση στην ικανοποίηση των πελατών.

«Ο σεβασμός στην ιστορία μας και η σύνδεση της με τη βιωσιμότητα και την πελατοκεντρική προσέγγιση αποτελούν τις κατευθυντήριες γραμμές για το δεκαετές πλάνο της Αναγέννησης μας», συμπλήρωσε ο κ. Napolitano. «Μέσω αυτών σκοπεύουμε να γίνουμε μια αξιοσέβαστη μάρκα στην premium κατηγορία. Πρωταγωνιστές σε αυτή την πορεία θα είναι τρία νέα μοντέλα της Lancia, τα οποία σχεδιάστηκαν ώστε να ξεχωρίζουν ανάμεσα στον ανταγωνισμό, αλλά και μεταξύ τους.»

Και τα τρία νέα μοντέλα θα χαρακτηρίζονται από τρία ξεχωριστά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά της Lancia: τη χαρακτηριστική μάσκα “chalice” το σχήμα της οποίας είναι εμπνευσμένο από το Άγιο Δισκοπότηρο, την επίσης χαρακτηριστική γραμμή του προφίλ, αλλά και τις έντονες, γεωμετρικές φόρμες. Με έμπνευση από τη Lancia Aurelia και τη Delta, η νέα μάσκα θα αποτελεί μια μοντέρνα εκδοχή, η οποία θα διατηρεί όμως τη σύνθεση οριζόντιων και κάθετων γραμμών που θα φιλοξενούν και το λογότυπο της μάρκας. Η γραμμή στο προφίλ θα φέρνει στη μνήμη εικόνες από μοντέλα όπως η Aurelia B20, ενώ οι έντονες γεωμετρικές φόρμες στο εμπρός και πίσω μέρος που θα συνδυάζονται με στρογγυλά φωτιστικά σώματα θα τιμούν το πιο επιθετικό και τεχνικό πνεύμα της εταιρείας, όπως αυτό εκφράστηκε από μοντέλα όπως οι 037, Stratos και Delta, τα αγωνιστικά «θηρία» που κυριάρχησαν στους αγώνες ράλι για περισσότερα από 20 χρόνια. Εκτός από τη χάρη και το δυναμισμό, υπάρχει ακόμα ένα χαρακτηριστικό στη σχεδίαση της Lancia: η διαφορετικότητα που αντλεί έμπνευση από διάφορες πηγές έτσι ώστε να επιτευχθεί ένα αρμονικό και άρτιο αποτέλεσμα. Όπως και στα διάσημα Ιταλικά έπιπλα, η Lancia φέρνει αυτή την ξεχωριστή προσέγγιση στο πρωτότυπο και άνετο εσωτερικό των αυτοκινήτων της, όπως εκείνο των Gamma και Beta. Την ίδια προσοχή στη λεπτομέρεια μπορεί να δει κανείς στο εσωτερικό της Fulvia Coupé του 1965, όπου η κομψότητα συνδυάζεται με το δυναμισμό και την απόδοση. Αυτό είναι ακόμα ένα δείγμα της μοναδικότητας της Lancia. Δύο από τα μοντέλα που εκφράζουν απόλυτα αυτή τη μοναδικότητα, είναι και οι Lancia Beta HPE και Gamma Coupe, οι οποίες αναστάτωσαν με την παρουσία τους το χώρο του αυτοκινήτου και αποτέλεσαν πηγή έμπνευσης για το μέλλον της μάρκας. Η Lancia Beta HPE (High Performance Estate) είναι ένα πανέμορφο, σπορ, οικογενειακό αυτοκίνητο, ιδιαίτερα κομψό και την ίδια στιγμή εξαιρετικά ευρύχωρο. Σχεδιασμένη από τον Pininfarina και κατασκευασμένη σε τρεις σειρές, αποτελεί αναμφίβολα την πιο γοητευτική εκδοχή της Lancia Beta. Με την παρουσίασή της το 1975 στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, η Beta HPE κέρδισε αμέσως το κοινό με τη διαφορετικότητά της και ιδιαίτερα με την ευφυή σχεδίαση του πίσω μέρους που ήταν φιλόξενο πρακτικό και εκλεπτυσμένο. Ένα χρόνο αργότερα, ήταν η σειρά της φουτουριστικής Lancia Gamma Coupe να τραβήξει πάνω της τα φώτα της δημοσιότητας στην Γενεύη. Το φιλόξενο εσωτερικό απέπνεε μια αίσθηση υψηλής ποιότητας και αρμονίας, χάρη και στη συνεργασία της Lancia με διάσημους Ιταλικούς οίκους, όπως για παράδειγμα εκείνον του Ermenegildo Zegna. Η Gamma Coupe αποτελούσε την τελευταία εξέλιξη των σπουδαίων GT Coupe της Lancia, μιας σειρά που περιλάμβανε μοντέλα όπως η Aurelia και η Flaminia, με τη δεύτερη να αποτελεί και την πηγή έμπνευσης της Gamma Coupe..

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ανανέωση στόλου ...

Το αμαξοστάσιο των Τρόλεϊ στην Νέα Φιλαδέλφεια (Κόκκινος Μύλος) επισκέφτηκε, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, προκειμένου να εξετάσει μία σειρά ζητημάτων, που αφορούν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων και του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου των Τρόλεϊ προς τους πολίτες. Ο αρμόδιος Υφυπουργός, άκουσε και κατέγραψε όλα τα αιτήματα των εργαζομένων, σχετικά με την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας, την ποιότητα εργασίας των οδηγών, αλλά και την προστασία τους στο πλαίσιο της δύσκολης καθημερινότητάς τους. Στην συνέχεια ο κ. Οικονόμου συναντήθηκε με τους εργαζόμενους και με τον Διευθύνοντα Συμβούλο της Ο.ΣΥ, Στέφανο Αγιάσογλου, τον Γενικό Διευθυντή Παραγωγής της Ο.ΣΥ., Γιώργο Δρόση. Ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στα Τρόλεϊ (πρώην ΗΛΠΑΠ), Στέλιος Ινεπέκογλου, έθεσε τα θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους. Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στάθηκε στον εκσυγχρονισμό του στόλου των Τρόλεϊ με τα 200 νέα οχ

13ο GRAND PRIX - ΟΥΓΓΑΡΙΑ ...

Το 13Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πραγματοποιήθηκε στην πίστα «Ουγγαρόρινγκ» της Ουγγαρίας και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 21 Ιουλίου, από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ). Την παρθενική του νίκη έκανε ο Όσκαρ Πιάστρι,  ο οποίος πήρε την 1η νίκη της καριέρας του, με 2ο τον ομόσταβλό του στη McLaren, Λάντο Νόρις, ενώ την 3η θέση πήρε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και διαφορά 4,4 μονάδες από τον ανταγωνισμό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 25,1%. Και οι γυναίκες, όμως, παρακολούθησαν Formula 1 καταγράφοντας ποσοστό μέχρι και 24,8%.  Οι απεσταλμένοι της εκπομπής «FORMULA 1 SHOW» του ΑΝΤ1 και ANT1+, Μαρία Θωμά και Γιώργος Ανανίδας, μετέφεραν το κλίμα από το καυτό Ουγγαρόρι