Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το FIAT 500 στο ROM-E ...


Η μοναδική σχεδίαση, ο ξεχωριστός χαρακτήρας, αλλά και η πρακτικότητα του νέου, αμιγώς ηλεκτρικού FIAT 500, έχουν ήδη εξασφαλίσει στο μοντέλο δεκάδες βραβεύσεις σε όλη την Ευρώπη, αλλά και μια εντυπωσιακή εμπορική πορεία. Κύριο χαρακτηριστικό του πρώτου, αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου στην ιστορία της FIAT είναι το -σε πολλαπλά επίπεδα- εντυπωσιακό τεχνολογικό υπόβαθρο που διαθέτει. Αυτή η επίδειξη τεχνολογικής δύναμης επιβεβαιώθηκε και στο φεστιβάλ ROM-E στην Ιταλική πρωτεύουσα, μια από τις σημαντικότερες πρωτοβουλίες του είδους στην Ευρώπη που σαν στόχο έχει να φέρει το κοινό κοντά στη νέα εποχή της εξηλεκτρισμένης αυτοκίνησης. Το αμιγώς ηλεκτρικό 500 που είναι το πλέον δημοφιλές ηλεκτρικό μοντέλο στην Ιταλία και τη Γερμανία, ενώ διατηρεί τη 2η θέση στην Ελλάδα και την 3η στη Γαλλία, παρά το συμπαγές του μέγεθος και τον προσιτό του χαρακτήρα διαθέτει ένα εντυπωσιακό τεχνολογικό «οπλοστάσιο», αποτελώντας το νέο ορόσημο στις αστικές μετακινήσεις. Την ίδια στιγμή επεκτείνει την παρουσία του και στην παγκόσμια αγορά, αφού πλέον εκτός από την Ευρώπη είναι διαθέσιμο στο Ισραήλ, την Ιαπωνία και τη Βραζιλία. Στο πλαίσιο του ROM-E, το κοινό είναι την ευκαιρία να γνωρίσει τις τεχνολογικές καινοτομίες που φέρει το 500 και κάνουν πιο εύκολες και πρακτικές τις μετακινήσεις με ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο, όπως:

  • Σύστημα πολυμέσων Uconnect5, το οποίο προσφέρει ασύρματο mirroring δύο κινητών τηλεφώνων, συμβατότητα με δίκτυα 5G, δυνατότητα αναβαθμίσεων Over The Air (OTA), αλλά και έλεγχο λειτουργιών από απόσταση μέσω smartphone και της σχετικής δωρεάν εφαρμογής.
  • Πλήρη γκάμα προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης της οδήγησης (ADAS), τα οποία προσφέρουν κορυφαία επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας και παράλληλα τη δυνατότητα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2.
  • Έξυπνο σύστημα διαχείρισης της ενέργειας, με τρία προγράμματα λειτουργίας (Normal, Range, Sherpa), το οποίο με την μπαταρία των 42kWh εξασφαλίζει αυτονομία έως και 460χλμ. σε αστικές συνθήκες.
  • Ενσωματωμένο σύστημα φόρτισης 85kW, το οποίο σε κατάλληλο δίκτυο δίνει τη δυνατότητα ανάκτησης του 80% της φόρτισης της μπαταρίας σε μόλις 35 λεπτά, ενώ 5 λεπτά αρκούν για την ανάκτηση 50χλμ. αυτονομίας.     
  • Προηγμένη αρχιτεκτονική που καθιστά το 500 συμβατό με μελλοντικές εξελίξεις, όπως τη συνεργασία με δίκτυα V2G (Vehicle-to-Grid) και εφαρμογές επαγωγικής φόρτισης.

Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό FIAT 500 προσφέρεται με τρία αμαξώματα (Hatchback, Cabrio και 3+1), ενώ μέσω του προγράμματος κρατικής επιδότησης Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙ, η τιμή του στην Ελλάδα διαμορφώνεται στις 26.250 ευρώ. Η εργοστασιακή εγγύηση του μοντέλου είναι 5ετής με ισχύ έως και 200.000χλμ., ενώ η μπαταρία έχει 8ετή κάλυψη για έως και 160.000χλμ.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1η Ανάβαση Πηλίου ...

Με 45 συμμετοχές θα πραγματοποιηθεί η 1η Ανάβαση Πηλίου. Ο αγώνας θα διεξαχθεί πρώτη φορά σε αυτή τη διαδρομή στον επαρχιακό δρόμο Άνω Λεχωνίων-Μηλέων. Η εκκίνηση ξεκινά από την διασταύρωση του Αγ.Βλασιου και τερματίζει σε 3.2χλμ προς τον Άγιο Γεώργιο που είναι πριν το πέταλο και τη διασταύρωση της Ι.Μ Αγίων Ταξιαρχών. Το Σάββατο το πρωί θα γίνει ο τεχνικός έλεγχος των αγωνιστικών αυτοκινήτων στην παραλία του Βόλου στο Πανεπιστήμιο όπου το ωράριο είναι 9:00-12:00. Μετά τις 13:00 οι αγωνιζόμενοι θα έχουν την δυνατότητα να πάνε προς τη διαδρομή της Ανάβασης και να στήσουν τα service τους. Ο χώρος του σέρβις είναι μετά τη γέφυρα του Παλαιοκάστρου (Πέστροφες). Εκατό μέτρα μετά τα σέρβις αρχίζει το warm up για περίπου 800 μέτρα ώστε να φτάσει στην εκκίνηση. Τα δοκιμαστικά θα αρχίσουν στις 16:00 (Λόγω των εκκλησιαστικών εκδηλώσεων που γίνονται στην Ι.Μ.). Το Σάββατο το βράδυ στις 21:00 θα γίνει η πανηγυρική εκκίνηση στην Κάτω Γατζέα. Εκει θα εκκινήσουν όλα τα αγωνιστικά αυτοκίνητα με την παρ

Ανάβαση Πιτίτσας – Χρήστος Μπαντούνας ...

Ο 4ος γύρος για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων του 2024, θα διεξαχθεί στις 22 και 23 Ιουνίου από τον ΑΟΠ (Αυτοκινητιστικός Όμιλος Πατρών), με την Ανάβαση Πιτίτσας, να είναι για ακόμα μία χρονιά στο καλεντάρι, επιβεβαιώνοντας πως είναι μία από τις πιο αγαπημένες όλων των οδηγών. Ο Αγώνας προσμετρά στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων αλλά και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων Ιστορικών Αυτοκινήτων. Για το 2024 η Ανάβαση Πιτίτσας θα ονομαστεί «Ανάβαση Πιτίτσας – Χρήστος Μπαντούνας», στην μνήμη του Χρήστου Μπαντούνα που η μοίρα τον πήρε από κοντά μας τόσο νωρίς και άδικα. Μία από τις ιστορικότερες Αναβάσεις της χώρας μας, ρίχνει σημαία εκκίνησης, με την Ανάβαση Πιτίτσας να διεξάγεται από το 1973 και ο τίτλος «στυλοβάτης» του Ελληνικού Πρωταθλήματος δεν είναι άδικος. Ξεκίνησε το 1973 με νικητή τον «Λεωνίδα» που οδηγούσε ένα Πόρσε Καρέρα RSR, με την απόσταση του πρώτου αυτού αγώνα να ήταν 3,8 χιλιόμετρα. Η ανάβαση Πιτίτσας είναι αγώνας του πανελλήνιου πρωταθλήματος αναβάσεων και ο παλα

Ανάβαση Βαντέ ...

Με 20 συμμετοχές θα διεξαχθεί το διήμερο 15 και 16 Ιουνίου η 3η Ανάβαση Βαντέ από την ΑΛΑΧανίων, αγώνας που προσμετράει στο Κύπελλο Αναβάσεων Κρήτης.