Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το FIAT 500 στο ROM-E ...


Η μοναδική σχεδίαση, ο ξεχωριστός χαρακτήρας, αλλά και η πρακτικότητα του νέου, αμιγώς ηλεκτρικού FIAT 500, έχουν ήδη εξασφαλίσει στο μοντέλο δεκάδες βραβεύσεις σε όλη την Ευρώπη, αλλά και μια εντυπωσιακή εμπορική πορεία. Κύριο χαρακτηριστικό του πρώτου, αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου στην ιστορία της FIAT είναι το -σε πολλαπλά επίπεδα- εντυπωσιακό τεχνολογικό υπόβαθρο που διαθέτει. Αυτή η επίδειξη τεχνολογικής δύναμης επιβεβαιώθηκε και στο φεστιβάλ ROM-E στην Ιταλική πρωτεύουσα, μια από τις σημαντικότερες πρωτοβουλίες του είδους στην Ευρώπη που σαν στόχο έχει να φέρει το κοινό κοντά στη νέα εποχή της εξηλεκτρισμένης αυτοκίνησης. Το αμιγώς ηλεκτρικό 500 που είναι το πλέον δημοφιλές ηλεκτρικό μοντέλο στην Ιταλία και τη Γερμανία, ενώ διατηρεί τη 2η θέση στην Ελλάδα και την 3η στη Γαλλία, παρά το συμπαγές του μέγεθος και τον προσιτό του χαρακτήρα διαθέτει ένα εντυπωσιακό τεχνολογικό «οπλοστάσιο», αποτελώντας το νέο ορόσημο στις αστικές μετακινήσεις. Την ίδια στιγμή επεκτείνει την παρουσία του και στην παγκόσμια αγορά, αφού πλέον εκτός από την Ευρώπη είναι διαθέσιμο στο Ισραήλ, την Ιαπωνία και τη Βραζιλία. Στο πλαίσιο του ROM-E, το κοινό είναι την ευκαιρία να γνωρίσει τις τεχνολογικές καινοτομίες που φέρει το 500 και κάνουν πιο εύκολες και πρακτικές τις μετακινήσεις με ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο, όπως:

  • Σύστημα πολυμέσων Uconnect5, το οποίο προσφέρει ασύρματο mirroring δύο κινητών τηλεφώνων, συμβατότητα με δίκτυα 5G, δυνατότητα αναβαθμίσεων Over The Air (OTA), αλλά και έλεγχο λειτουργιών από απόσταση μέσω smartphone και της σχετικής δωρεάν εφαρμογής.
  • Πλήρη γκάμα προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης της οδήγησης (ADAS), τα οποία προσφέρουν κορυφαία επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας και παράλληλα τη δυνατότητα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2.
  • Έξυπνο σύστημα διαχείρισης της ενέργειας, με τρία προγράμματα λειτουργίας (Normal, Range, Sherpa), το οποίο με την μπαταρία των 42kWh εξασφαλίζει αυτονομία έως και 460χλμ. σε αστικές συνθήκες.
  • Ενσωματωμένο σύστημα φόρτισης 85kW, το οποίο σε κατάλληλο δίκτυο δίνει τη δυνατότητα ανάκτησης του 80% της φόρτισης της μπαταρίας σε μόλις 35 λεπτά, ενώ 5 λεπτά αρκούν για την ανάκτηση 50χλμ. αυτονομίας.     
  • Προηγμένη αρχιτεκτονική που καθιστά το 500 συμβατό με μελλοντικές εξελίξεις, όπως τη συνεργασία με δίκτυα V2G (Vehicle-to-Grid) και εφαρμογές επαγωγικής φόρτισης.

Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό FIAT 500 προσφέρεται με τρία αμαξώματα (Hatchback, Cabrio και 3+1), ενώ μέσω του προγράμματος κρατικής επιδότησης Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙ, η τιμή του στην Ελλάδα διαμορφώνεται στις 26.250 ευρώ. Η εργοστασιακή εγγύηση του μοντέλου είναι 5ετής με ισχύ έως και 200.000χλμ., ενώ η μπαταρία έχει 8ετή κάλυψη για έως και 160.000χλμ.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ανανέωση στόλου ...

Το αμαξοστάσιο των Τρόλεϊ στην Νέα Φιλαδέλφεια (Κόκκινος Μύλος) επισκέφτηκε, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, προκειμένου να εξετάσει μία σειρά ζητημάτων, που αφορούν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων και του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου των Τρόλεϊ προς τους πολίτες. Ο αρμόδιος Υφυπουργός, άκουσε και κατέγραψε όλα τα αιτήματα των εργαζομένων, σχετικά με την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας, την ποιότητα εργασίας των οδηγών, αλλά και την προστασία τους στο πλαίσιο της δύσκολης καθημερινότητάς τους. Στην συνέχεια ο κ. Οικονόμου συναντήθηκε με τους εργαζόμενους και με τον Διευθύνοντα Συμβούλο της Ο.ΣΥ, Στέφανο Αγιάσογλου, τον Γενικό Διευθυντή Παραγωγής της Ο.ΣΥ., Γιώργο Δρόση. Ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στα Τρόλεϊ (πρώην ΗΛΠΑΠ), Στέλιος Ινεπέκογλου, έθεσε τα θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους. Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στάθηκε στον εκσυγχρονισμό του στόλου των Τρόλεϊ με τα 200 νέα οχ

13ο GRAND PRIX - ΟΥΓΓΑΡΙΑ ...

Το 13Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πραγματοποιήθηκε στην πίστα «Ουγγαρόρινγκ» της Ουγγαρίας και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 21 Ιουλίου, από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ). Την παρθενική του νίκη έκανε ο Όσκαρ Πιάστρι,  ο οποίος πήρε την 1η νίκη της καριέρας του, με 2ο τον ομόσταβλό του στη McLaren, Λάντο Νόρις, ενώ την 3η θέση πήρε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και διαφορά 4,4 μονάδες από τον ανταγωνισμό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 25,1%. Και οι γυναίκες, όμως, παρακολούθησαν Formula 1 καταγράφοντας ποσοστό μέχρι και 24,8%.  Οι απεσταλμένοι της εκπομπής «FORMULA 1 SHOW» του ΑΝΤ1 και ANT1+, Μαρία Θωμά και Γιώργος Ανανίδας, μετέφεραν το κλίμα από το καυτό Ουγγαρόρι