Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το FIAT 500 στο ROM-E ...


Η μοναδική σχεδίαση, ο ξεχωριστός χαρακτήρας, αλλά και η πρακτικότητα του νέου, αμιγώς ηλεκτρικού FIAT 500, έχουν ήδη εξασφαλίσει στο μοντέλο δεκάδες βραβεύσεις σε όλη την Ευρώπη, αλλά και μια εντυπωσιακή εμπορική πορεία. Κύριο χαρακτηριστικό του πρώτου, αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου στην ιστορία της FIAT είναι το -σε πολλαπλά επίπεδα- εντυπωσιακό τεχνολογικό υπόβαθρο που διαθέτει. Αυτή η επίδειξη τεχνολογικής δύναμης επιβεβαιώθηκε και στο φεστιβάλ ROM-E στην Ιταλική πρωτεύουσα, μια από τις σημαντικότερες πρωτοβουλίες του είδους στην Ευρώπη που σαν στόχο έχει να φέρει το κοινό κοντά στη νέα εποχή της εξηλεκτρισμένης αυτοκίνησης. Το αμιγώς ηλεκτρικό 500 που είναι το πλέον δημοφιλές ηλεκτρικό μοντέλο στην Ιταλία και τη Γερμανία, ενώ διατηρεί τη 2η θέση στην Ελλάδα και την 3η στη Γαλλία, παρά το συμπαγές του μέγεθος και τον προσιτό του χαρακτήρα διαθέτει ένα εντυπωσιακό τεχνολογικό «οπλοστάσιο», αποτελώντας το νέο ορόσημο στις αστικές μετακινήσεις. Την ίδια στιγμή επεκτείνει την παρουσία του και στην παγκόσμια αγορά, αφού πλέον εκτός από την Ευρώπη είναι διαθέσιμο στο Ισραήλ, την Ιαπωνία και τη Βραζιλία. Στο πλαίσιο του ROM-E, το κοινό είναι την ευκαιρία να γνωρίσει τις τεχνολογικές καινοτομίες που φέρει το 500 και κάνουν πιο εύκολες και πρακτικές τις μετακινήσεις με ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο, όπως:

  • Σύστημα πολυμέσων Uconnect5, το οποίο προσφέρει ασύρματο mirroring δύο κινητών τηλεφώνων, συμβατότητα με δίκτυα 5G, δυνατότητα αναβαθμίσεων Over The Air (OTA), αλλά και έλεγχο λειτουργιών από απόσταση μέσω smartphone και της σχετικής δωρεάν εφαρμογής.
  • Πλήρη γκάμα προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης της οδήγησης (ADAS), τα οποία προσφέρουν κορυφαία επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας και παράλληλα τη δυνατότητα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2.
  • Έξυπνο σύστημα διαχείρισης της ενέργειας, με τρία προγράμματα λειτουργίας (Normal, Range, Sherpa), το οποίο με την μπαταρία των 42kWh εξασφαλίζει αυτονομία έως και 460χλμ. σε αστικές συνθήκες.
  • Ενσωματωμένο σύστημα φόρτισης 85kW, το οποίο σε κατάλληλο δίκτυο δίνει τη δυνατότητα ανάκτησης του 80% της φόρτισης της μπαταρίας σε μόλις 35 λεπτά, ενώ 5 λεπτά αρκούν για την ανάκτηση 50χλμ. αυτονομίας.     
  • Προηγμένη αρχιτεκτονική που καθιστά το 500 συμβατό με μελλοντικές εξελίξεις, όπως τη συνεργασία με δίκτυα V2G (Vehicle-to-Grid) και εφαρμογές επαγωγικής φόρτισης.

Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό FIAT 500 προσφέρεται με τρία αμαξώματα (Hatchback, Cabrio και 3+1), ενώ μέσω του προγράμματος κρατικής επιδότησης Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙ, η τιμή του στην Ελλάδα διαμορφώνεται στις 26.250 ευρώ. Η εργοστασιακή εγγύηση του μοντέλου είναι 5ετής με ισχύ έως και 200.000χλμ., ενώ η μπαταρία έχει 8ετή κάλυψη για έως και 160.000χλμ.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Επικό "Μολών Λαβέ" ...

Ο πρώτος χωμάτινος αγώνας για το 2025 πέρασε στις αναμνήσεις μας. Πολύ θέαμα, ειδικά στο γνωστό άλμα, γρήγορα περάσματα με τεχνική για καλύτερο χρόνο και για να αποφύγεις τις κακοτοπιές αλλά και πολλές εγκαταλείψεις, αφού η διαδρομή φέτος έδειξε τα δόντια της σε όσους είτε δεν εκτίμησαν κάτι σωστά, είτε υπερπροσπάθησαν για την καλύτερη επίδοση. Η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της Σπάρτης γεμάτη ασφυκτικά από κόσμο υποδέχτηκε και χειροκρότησε τα πληρώματα, εγκαινιάζοντας το ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ 2025. Άτομα κάθε ηλικίας ήρθαν για να θαυμάσουν και να περιεργαστούν από κοντά τα αγωνιστικά αυτοκίνητα σε μια πετυχημένη για άλλη μια χρονιά εκδήλωση. Η συνέχεια στον όμορφο Πάρνωνα που η προετοιμασία της διαδρομής ικανοποίησε τα πληρώματα τα οποία μετά τα έξι περάσματα των αναγνωρίσεων ξεκίνησαν τον αγώνα σε μια ηλιόλουστη μέρα με πλήθος θεατών, περισσότεροι από πέρσι, που θαύμασαν τα δυναμικά περάσματα των συμμετεχόντων. Στα αποτελέσματα τώρα ξεκινάμε με τα ιστορικά με πρώτους γενικής τους ...

Heritage Classic Cup – Spring Edition ...

Η Επίσημη εκδήλωση του ΣΦΙΠΟΠ για το 2025 έρχεται στις 29-30/3/2025 και οι συμμετοχές συνεχίζονται μέχρι τη Πέμπτη 27/3/2025. Με την αμέριστη υποστήριξη και τη συνδιοργάνωση του Δήμου Αρχαίας Ολυμπίας η φετινή εκδήλωση του ΣΦΙΠΟΠ θα αναδείξει τις ομορφιές και θα δώσει πνοή σε όλα σχεδόν τα χωριά του Δήμου Αρχαίας Ολυμπίας με τη διέλευση των αγωνιζομένων με τα πανέμορφα κλασσικά οχήματα του περασμένου αιώνα. Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας συμβάλει στη συνδιοργάνωση με την αθλοθέτηση των νικητών και ο Δήμος Πύργου (όπου εδρεύει ο ΣΦΙΠΟΠ) βοηθάει σημαντικά με επιχορήγηση για την επιτυχή ολοκλήρωση της. Η Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ περιλαμβάνει το Heritage Classic Cup – Spring Edition στο ετήσιο πρόγραμμα κλασσικών και ιστορικών οχημάτων με αποτέλεσμα να προσελκύει μεγάλο ενδιαφέρον από πληρώματα όλης της Ελλάδος. Μετά την επιτυχία από το προηγούμενο Heritage Classic Cup, έρχεται η φετινή εκδήλωση για αυτοκίνητα και για  μοτοσικλέτες με δύο αγωνιστικές μέρες και περισσότερα από 180 οδηγικά χλμ και 14 ει...

51ο Rally Θερμαϊκού ...

Σε λίγες μέρες διοργανώνεται το 51ο ράλι Θερμαϊκού. Ας πούμε λίγα λόγια για την ιστορία αυτού του αγώνα, για να θυμηθούν οι παλιοί και να μάθουν οι πιο νέοι. Η ιστορία του ράλι Θερμαϊκού ξεκινάει από πολύ παλιά. Μόνιμος διοργανωτής ήταν ο Α.Ο.Θ. Στις 2 Μαρτίου 1969 έγινε το πρώτο ράλι Θερμαϊκού. Ένας αγώνας μεικτός σε χώμα και άσφαλτο, με 30 συμμετοχές. Νικητές ήταν οι Μιχάλης και Παύλος Πετρίδης με B.M.W. 1600. Το ίδιο μοτίβο χώμα - άσφαλτος συνεχίζει και τα δυο επόμενα χρόνια με τον Γάκη Καλεμτζάκη να είναι ο νικητής το 1970 με συνοδηγό τον Παπαδημητρίου με ένα Ford και το 1971 με τον Λάμπρο Γκράσσο με μια Toyota Corolla. Απο το 1972 ο αγώνας γίνεται καθαρά χωμάτινος μέχρι και το 1976. Οι Σταύρος Σταυριανίδης - Λάμπρος Γράσσος θα είναι οι νικητές το 1972 με Opel Kadett Rallye, με τους Γιώργο Γεωργούλα - Σταυριανίδη να κερδίζουν το 1973 με ίδιο αυτοκίνητο. Τα επόμενα χρόνια 1975 - 1978, απόλυτοι κυρίαρχοι του ράλι Θερμαικού θα είναι οι Γιώργος Σωτηριάδης - Γιάννης Κέπετζης, αφού θα π...