Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η Dodge στην "SEMA 2022" ...


Την περίοδο από1-4 Νοεμβρίου 2022, στο πλαίσιο της διάσημης έκθεσης SEMA στο Λας Βέγκας, η Dodge έδωσε στο Αμερικανικό κοινό ακόμα ένα δείγμα της φιλοσοφίας της για τη νέα εποχή της ηλεκτροκίνησης. Με όχημα το αναβαθμισμένο, αμιγώς ηλεκτρικό Dodge Charger Daytona SRT Concept, η έννοια “muscle car” αποκτά νέο νόημα. «Η έκθεση SEMA είναι μια από τις μεγαλύτερες συγκεντρώσεις γύρω από την κουλτούρα της δύναμης και των επιδόσεων. Η Dodge δεν κρύβει το γεγονός ότι εξελίσσει το νέας γενιάς “muscle car”, το οποίο θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό», δήλωσε ο κ. Tim Kuniskis, CEO της Dodge. «Η τεχνολογία προχωρά προς τα εμπρός, το ίδιο και οι βελτιωτές. Εδώ δείχνουμε πως η παλιά σχολή των muscle cars περνά στο εξηλεκτρισμένο μέλλον.»  

Το πρωτότυπο Dodge Charger Daytona SRT Concept έκανε την πρώτη του εμφάνιση στο Dodge Speed Week τον περασμένο Αύγουστο και τώρα περνά σε ένα νέο, ακόμα πιο δυναμικό επίπεδο. Το μοντέλο που παρουσιάζεται στη SEMA μπορεί να εφοδιαστεί με δύο διαφορετικά ηλεκτρικά συστήματα 400V, απόδοσης 340kW (456hp) ή 440kW (590hp). Με τα σχετικά κιτ αναβάθμισης που θα είναι διαθέσιμα, ο αγοραστής θα έχει τη δυνατότητα να κάνει ακόμα πιο ισχυρό το αυτοκίνητο του, φτάνοντας έως και τους 670 ίππους (500kW) σύμφωνα και με τον παρακάτω πίνακα:

Συστήματα 400V 

340 (kW) – βασική έκδοση (455 hp)

eStage 1 – 370 kW (495 hp)

eStage 2 – 400 kW (535 hp)

440 (kW) – βασική έκδοση (590 hp)

eStage 1 – 470 kW (630 hp)

eStage 2 – 500 kW (670 hp)

Και αυτό είναι μόνο η αρχή, αφού το ηλεκτρικό Charger θα μπορεί να αναβαθμιστεί με το ηλεκτρικό σύστημα Banshee των 800V και επίπεδα απόδοσης που θα βρίσκονται σε άλλη εντελώς κλίμακα. H Dodge αναμένεται να ανακοινώσει περισσότερες λεπτομέρειες για το πανίσχυρο Banshee 800V στο προσεχές μέλλον Στο πλαίσιο της SEMA 2022, το κοινό δεν θα έχει απλά την ευκαιρία να απολαύσει το αναβαθμισμένο Charger Daytona SRT Concept, αλλά και να συμμετέχει στην ψηφοφορία για την εξέλιξη του πατενταρισμένου συστήματος Fratzonic Chambered Exhaust, του πρώτου παγκοσμίως συστήματος εξαγωγής για αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σ.Ο.Α.Α. 2024 ...

 

Ρυμουλκούμενα - Τρέιλερ ...

Μια τελευταία ρύθμιση στο ζήτημα έκδοσης στοιχείων κυκλοφορίας για χρήση οχημάτων κατηγορίας Ο1 και Ο2 (ρυμουλκούμενα - τρέιλερ), συμπεριλαμβανομένων και των ειδικής χρήσεως ειδικού σκοπού μη μεταφοράς εμπορευμάτων, ενεργοποιεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με σχετική τροπολογία. Με τη νέα νομοθετική διάταξη παρέχεται η δυνατότητα στους ιδιοκτήτες ρυμουλκούμενων – τρέιλερ, που είχαν παλαιότερα τεθεί νόμιμα σε κυκλοφορία με ειδικά σημειώματα ρυμούλκησης (Ε.Σ.Ρ.) και δεν είχαν εκδώσει στοιχεία κυκλοφορίας εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας  που προέβλεπε η υπ’ αρ. 2805/2021 Υπουργική Απόφαση (δηλαδή, μέχρι 29/12/2023), να εκδώσουν στοιχεία κυκλοφορίας (άδεια και πινακίδες), κατόπιν καταβολής παραβόλου, ύψους 200 ευρώ και εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε μηνών, μετά τη δημοσίευσή της σε ΦΕΚ. Επιπλέον, με σκοπό τη διευκόλυνση της ομαλής και απρόσκοπτης διεκπεραίωσης των εργασιών των πολιτών, παρέχεται η δυνατότητα τουλάχιστον έως τέλος Σεπτεμβρίου 2024, να  τίθενται νομίμως σε κ

Ανάβαση Ψάθας - Δοκιμές ...

  Ομαλά κύλησε η διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στην Ανάβαση Ψάθας που έλαβε χώρα το Σάββατο. Οι οδηγοί πραγματοποίησαν και τα 3 προγραμματισμένα ανεβάσματα και πλέον είναι έτοιμοι να ριχτούν στη μάχη με το χρόνο στη δεύτερη πρωταθληματική Ανάβαση της χρονιάς. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets και το il Desto Group. Ο Μάριος Ηλιόπουλος χωρίς να πιέσει ιδιαίτερα ήταν ο ταχύτερος στη διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στη Formula Saloon , οδηγώντας ένα Ford Fiesta και την Κυριακή θα κινηθεί με στόχο να προσφέρει θέαμα στους φίλους του αθλήματος που θα βρεθούν στις στροφές της Ανάβασης Ψάθας. Τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας ακολούθησαν οι «Κανέλλος» (Peugeot 106) και Θανάσης Κοράκης (Nissan Silvia). Αίτημα για να αγωνιστεί την Κυριακή στον αγώνα έκανε ο Καλαματιανός Νικόλαος Παπαδόπουλος (Ford Escort MKII) που δεν σ