Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η Dodge στην "SEMA 2022" ...


Την περίοδο από1-4 Νοεμβρίου 2022, στο πλαίσιο της διάσημης έκθεσης SEMA στο Λας Βέγκας, η Dodge έδωσε στο Αμερικανικό κοινό ακόμα ένα δείγμα της φιλοσοφίας της για τη νέα εποχή της ηλεκτροκίνησης. Με όχημα το αναβαθμισμένο, αμιγώς ηλεκτρικό Dodge Charger Daytona SRT Concept, η έννοια “muscle car” αποκτά νέο νόημα. «Η έκθεση SEMA είναι μια από τις μεγαλύτερες συγκεντρώσεις γύρω από την κουλτούρα της δύναμης και των επιδόσεων. Η Dodge δεν κρύβει το γεγονός ότι εξελίσσει το νέας γενιάς “muscle car”, το οποίο θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό», δήλωσε ο κ. Tim Kuniskis, CEO της Dodge. «Η τεχνολογία προχωρά προς τα εμπρός, το ίδιο και οι βελτιωτές. Εδώ δείχνουμε πως η παλιά σχολή των muscle cars περνά στο εξηλεκτρισμένο μέλλον.»  

Το πρωτότυπο Dodge Charger Daytona SRT Concept έκανε την πρώτη του εμφάνιση στο Dodge Speed Week τον περασμένο Αύγουστο και τώρα περνά σε ένα νέο, ακόμα πιο δυναμικό επίπεδο. Το μοντέλο που παρουσιάζεται στη SEMA μπορεί να εφοδιαστεί με δύο διαφορετικά ηλεκτρικά συστήματα 400V, απόδοσης 340kW (456hp) ή 440kW (590hp). Με τα σχετικά κιτ αναβάθμισης που θα είναι διαθέσιμα, ο αγοραστής θα έχει τη δυνατότητα να κάνει ακόμα πιο ισχυρό το αυτοκίνητο του, φτάνοντας έως και τους 670 ίππους (500kW) σύμφωνα και με τον παρακάτω πίνακα:

Συστήματα 400V 

340 (kW) – βασική έκδοση (455 hp)

eStage 1 – 370 kW (495 hp)

eStage 2 – 400 kW (535 hp)

440 (kW) – βασική έκδοση (590 hp)

eStage 1 – 470 kW (630 hp)

eStage 2 – 500 kW (670 hp)

Και αυτό είναι μόνο η αρχή, αφού το ηλεκτρικό Charger θα μπορεί να αναβαθμιστεί με το ηλεκτρικό σύστημα Banshee των 800V και επίπεδα απόδοσης που θα βρίσκονται σε άλλη εντελώς κλίμακα. H Dodge αναμένεται να ανακοινώσει περισσότερες λεπτομέρειες για το πανίσχυρο Banshee 800V στο προσεχές μέλλον Στο πλαίσιο της SEMA 2022, το κοινό δεν θα έχει απλά την ευκαιρία να απολαύσει το αναβαθμισμένο Charger Daytona SRT Concept, αλλά και να συμμετέχει στην ψηφοφορία για την εξέλιξη του πατενταρισμένου συστήματος Fratzonic Chambered Exhaust, του πρώτου παγκοσμίως συστήματος εξαγωγής για αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

23η Ανάβαση Δημητσάνας / Αποτελέσματα ...

Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις 2024 ...

Έπειτα από την περσινή διοργάνωση, η οποία απέσπασε θετικά σχόλια από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου, το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, αναβάθμισε τη θέση του στο καλεντάρι του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων, όντας ένας από τους δύο αγώνες του προγράμματος που προσφέρουν αυξημένους βαθμούς στους συμμετέχοντες. Ο αγώνας θα αποτελέσει και φέτος τον ένατο και τελευταίο γύρο του θεσμού και θα πραγματοποιηθεί το τριήμερο από τις 8 έως τις 10 Νοεμβρίου. Περιλαμβάνεται, επίσης, στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων  με αυξημένο συντελεστή, ενώ όπως συνέβη και στις δύο προηγούμενες χρονιές, εκτός από τους αγώνες Sporting και Regularity, θα διεξαχθεί και αγώνας Legends, ο οποίος απευθύνεται σε πιο σύγχρονες κατασκευές. Μπορεί να μας χωρίζουν σχεδόν 4 μήνες από το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις του 2024, ωστόσο η Οργανωτική Επιτροπή βρίσκεται σε εγρήγορση, ώστε να προετοιμάσει έναν αγώνα, αντάξιο της ιστορίας του. Η Πανηγυρική Εκκίνηση του αγώνα θα λάβει χώρα κάτ

Οι Γερμάνοι ξανάρχονται ...

Αν και οι εκθέσεις έχουν πάψει από καιρό να αποτελούν σημείο αναφοράς της αυτοκινητοβιομηχανίας, η φετινή γαλλική μπιενάλε που θα πραγματοποιηθεί το προσεχές φθινόπωρο μεταξύ 14 και 20 Οκτωβρίου, δείχνει να επαναπροσελκύει ευρωπαίους κατασκευαστές που δεν την είχαν «τιμήσει» με την παρουσία τους το 2022 οπότε και η διοργάνωση περιορίστηκε στους αυτόχθονες κατασκευαστές και ορισμένες παρουσίες εξ Ασίας. Αντιθέτως στην φετινή διοργάνωση θα δώσει το παρών ο όμιλος VW ο οποίος με βάση τις σχετικές ανακοινώσεις θα συμμετέχει με τις φίρμες VW, Audi και Skoda ενώ το γερμανικό μπλοκ θα εκπροσωπήσει και ο όμιλος BMW τόσο με την ομώνυμη φίρμα όσο και με την ΜΙΝΙ. Αυτονόητα από τη διοργάνωση της Πόλης του Φωτός δεν θα λείψουν οι γάλλοι κατασκευαστές με την Renault να έχει ήδη δηλώσει την παρουσία των Renault/Ampere, Dacia και Alpine ενώ ο όμιλος Stellantis θα έχει πλήρη γαλλική εκπροσώπηση με τις Citroen, DS και Peugeot να συμμετέχουν. Την συμμετοχή της έχει ανακοινώσει ήδη και η KIA ενώ προς το