Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

BMW 3.0 CSL:Το πνεύμα Μ ζεί ...


Μετά την επιβλητική, plug-in υβριδική ΧΜ των 653 ίππων και σε λίγο καιρό των 740 ίππων, η BMW συνεχίζει τους εορτασμούς για τα πενηντάχρονα του τμήματος Μ, παρουσιάζοντας ένα ακόμα εξωτικών προδιαγραφών μοντέλο, αυτή την φορά ένα καθαρόαιμο sportscar, με την μορφή της BMW 3.0 CSL. Σύμφωνα με τις συστάσεις η νέα έκδοση θα κατασκευαστεί σε μόλις 50 αντίτυπα, αριθμός που καθιστά την συγκεκριμένη έκδοση ακόμα σπανιότερη από το αρχέτυπο. Επίσης, όπως σημειώνει η BMW, η 3.0 CSL δεν απηχεί μόνο τη σχεδίαση του μοντέλου από το οποίο εμπνεύστηκε αλλά και την τεχνολογία του. Ως αποτέλεσμα η συγκεκριμένη έκδοση εφοδιάζεται με τον ισχυρότερο εξακύλινδρο κινητήρα που έχει εφοδιάσει ποτέ μοντέλο της BMW για χρήση στο δημόσιο οδικό δίκτυο. Παρά τις επιρροές από το μοντέλο της δεκαετίας του ’70, ο σχεδιασμός είναι απολύτως σύγχρονος και ενσωματώνει υπερτονισμένα στοιχεία όπως αποδεικνύει μια ματιά στα χαρακτηριστικά νεφρά, τις εισαγωγές αέρα και τα φωτιστικά σώματα που παραπέμπουν στην αγωνιστικών προδιαγραφών M4 GT3 που συμμετέχει στο πρωτάθλημα DTM. Ανεξαρτήτως των στοιχείων που είναι ορατά δια γυμνού οφθαλμού, αξίζει να σημειωθεί ότι το αμάξωμα του μοντέλου αποτελείται εξολοκλήρου από ανθρακόνημα ενώ την εικόνα συμπληρώνει το fiberglass για τις «γυάλινες» επιφάνειες και το νέο σύστημα εξαγωγής. Στην αθέατη πλευρά της 3.0 CSL παρεπιδημεί ένας twin-turbo εξακύλινδρος σε ευθεία διάταξη κινητήρας 3,0 λίτρων με απόδοση 560 ίππων και 550 Nm ροπής. Η ισχύς μεταδίδεται αποκλειστικά στον πίσω άξονα με την συνδρομή ενός μηχανικού κιβωτίου έξι σχέσεων καθώς και ενός διαφορικού Μ. H ΒMW δεν έχει δημοσιοποιήσει στοιχεία επιδόσεων, ωστόσο με δεδομένο το βάρος των 1.624 κιλών, η αναλογία κιλών/ίππο προσδιορίζεται σε 2,9/1 με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Τις προδιαγραφές του μοντέλου συμπληρώνει μια σοφιστικέ ανάρτηση που αξιοποιεί μια βελτιστοποιημένη διάταξη MacPherson στον μπροστινό άξονα και μια διάταξη πολλαπλών συνδέσμων στον πίσω η οποία συνδυάζεται με ενεργά, ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ Μ. 

Το σύστημα πέδησης αποτελείται από κεραμικά carbon δισκόφρενα διάστασης 400 χιλ. μπροστά και 380 χιλ. πίσω με εξαπίστονες και μονοπίστονες δαγκάνες αντίστοιχα. Το παλμαρέ συμπληρώνει το M Traction Control το οποίο προσφέρει 10 διαφορετικές ρυθμίσεις που επιτρέπουν στον οδηγό να παραμετροποιεί τον βαθμό ολίσθησης.

Στο εσωτερικό, κυριαρχεί η γνώριμη πολεμική ατμόσφαιρα με τα bucket καθίσματα carbon και τις επενδύσεις από Alcantara ενώ ξεχωρίζει ο επίσης ανθρακονημάτινος επιλογέας ταχυτήτων. 

Προς το παρόν η BMW δεν έχει ανακοινώσει τιμή αν και δεδομένα θα αγγίξει τα 250.000 ευρώ, αν και μάλλον ελάχιστη σημασία έχει με δεδομένο το τιράζ.



Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Καλή Αρχή ...

Το 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος βρίσκεται μια ανάσα από την πρεμιέρα του, αφού το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ο πρώτος γύρος του θεσμού, έχει τυπικά ξεκινήσει με την τέλεση της Πανηγυρικής Εκκίνησης στην Κεντρική Πλατεία της Θήβας, το βράδυ του Σαββάτου. Οι θεατές, φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού και κάτοικοι της περιοχής, κατέκλυσαν την πλατεία, γνωρίζοντας από κοντά τα 36 πληρώματα που θα συμμετάσχουν την Κυριακή στον αγώνα. Στην εκδήλωση έδωσαν το παρών, μεταξύ άλλων, ο Δήμαρχος Θηβαίων κ. Γιώργος Αναστασίου, η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, κ. Φανή Παπαθωμά, ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Βοιωτίας, κ. Γιώργος Ντασιώτης καθώς και πλήθος Αντιδημάρχων και Δημοτικών Συμβούλων της περιοχής. Νωρίτερα, στις εγκαταστάσεις του επίσημου διανομέα των λιπαντικών Texaco, Tsellos στη Θήβα είχε λάβει χώρα ο Διοικητικός και Τεχνικός Έλεγχος του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, με τα πληρώματα να είναι ευδιάθετα και να είναι έτοιμα να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό στις 5 Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Το α

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

1η Δεξιοτεχνία Νεμέας ...

Στις 14 Απριλίου θα διεξαχθεί η Δεξιοτεχνία Νεμέας στο χώρο του Οινοποιητικού Συνεταιρισμού Νεμέας. Ο αγώνας θα εκκινήσει στις 09:00. Σύμφωνα με την νέα εγκύκλιο της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού για τις Δεξιοτεχνίες προκειμένου να δηλώσει κάποιος συμμετοχή απαιτούνται τα ακόλουθα: • Άδεια Οδήγησης σε ισχύ (επιπλέον να μην παρακρατείτε από καμία δημόσια αρχή) • Άδεια Κυκλοφορίας ή Αγωνιστική Άδεια Κυκλοφορίας σε ισχύ (δεν δύναται να συμμετάσχουν οχήματα με πινακίδες ΔΟΚ, με Μ ή σε προσωρινή ακινησία) *σε περίπτωση διαφορετικού κατόχου-αγωνιζομένου απαιτείται Υ.Δ. παραχώρησης • Δελτίο Αθλητή τύπου Δ (κόστος ημερήσιου 20€ και ετήσιου 60€) • Ιατρική βεβαίωση σύμφωνα με τον αθλητικό νόμο (επισυνάπτεται αρχείο παρακάτω) Τέλος οι δηλώσεις συμμετοχών θα πραγματοποιούνται αποκλειστικά μέσω ΣΔΔΑ μέχρι και την Παρασκευή 12/4/2024. Η ασφάλεια του αγώνα καθορίζεται από την ΟΜΑΕ στα 20€ και καταβάλλεται με την δήλωση συμμετοχής στο ΣΔΔΑ ενώ η συμμετοχή της λέσχης είναι 50€ και καταβάλλεται • είτε