Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

BMW 3.0 CSL:Το πνεύμα Μ ζεί ...


Μετά την επιβλητική, plug-in υβριδική ΧΜ των 653 ίππων και σε λίγο καιρό των 740 ίππων, η BMW συνεχίζει τους εορτασμούς για τα πενηντάχρονα του τμήματος Μ, παρουσιάζοντας ένα ακόμα εξωτικών προδιαγραφών μοντέλο, αυτή την φορά ένα καθαρόαιμο sportscar, με την μορφή της BMW 3.0 CSL. Σύμφωνα με τις συστάσεις η νέα έκδοση θα κατασκευαστεί σε μόλις 50 αντίτυπα, αριθμός που καθιστά την συγκεκριμένη έκδοση ακόμα σπανιότερη από το αρχέτυπο. Επίσης, όπως σημειώνει η BMW, η 3.0 CSL δεν απηχεί μόνο τη σχεδίαση του μοντέλου από το οποίο εμπνεύστηκε αλλά και την τεχνολογία του. Ως αποτέλεσμα η συγκεκριμένη έκδοση εφοδιάζεται με τον ισχυρότερο εξακύλινδρο κινητήρα που έχει εφοδιάσει ποτέ μοντέλο της BMW για χρήση στο δημόσιο οδικό δίκτυο. Παρά τις επιρροές από το μοντέλο της δεκαετίας του ’70, ο σχεδιασμός είναι απολύτως σύγχρονος και ενσωματώνει υπερτονισμένα στοιχεία όπως αποδεικνύει μια ματιά στα χαρακτηριστικά νεφρά, τις εισαγωγές αέρα και τα φωτιστικά σώματα που παραπέμπουν στην αγωνιστικών προδιαγραφών M4 GT3 που συμμετέχει στο πρωτάθλημα DTM. Ανεξαρτήτως των στοιχείων που είναι ορατά δια γυμνού οφθαλμού, αξίζει να σημειωθεί ότι το αμάξωμα του μοντέλου αποτελείται εξολοκλήρου από ανθρακόνημα ενώ την εικόνα συμπληρώνει το fiberglass για τις «γυάλινες» επιφάνειες και το νέο σύστημα εξαγωγής. Στην αθέατη πλευρά της 3.0 CSL παρεπιδημεί ένας twin-turbo εξακύλινδρος σε ευθεία διάταξη κινητήρας 3,0 λίτρων με απόδοση 560 ίππων και 550 Nm ροπής. Η ισχύς μεταδίδεται αποκλειστικά στον πίσω άξονα με την συνδρομή ενός μηχανικού κιβωτίου έξι σχέσεων καθώς και ενός διαφορικού Μ. H ΒMW δεν έχει δημοσιοποιήσει στοιχεία επιδόσεων, ωστόσο με δεδομένο το βάρος των 1.624 κιλών, η αναλογία κιλών/ίππο προσδιορίζεται σε 2,9/1 με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Τις προδιαγραφές του μοντέλου συμπληρώνει μια σοφιστικέ ανάρτηση που αξιοποιεί μια βελτιστοποιημένη διάταξη MacPherson στον μπροστινό άξονα και μια διάταξη πολλαπλών συνδέσμων στον πίσω η οποία συνδυάζεται με ενεργά, ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ Μ. 

Το σύστημα πέδησης αποτελείται από κεραμικά carbon δισκόφρενα διάστασης 400 χιλ. μπροστά και 380 χιλ. πίσω με εξαπίστονες και μονοπίστονες δαγκάνες αντίστοιχα. Το παλμαρέ συμπληρώνει το M Traction Control το οποίο προσφέρει 10 διαφορετικές ρυθμίσεις που επιτρέπουν στον οδηγό να παραμετροποιεί τον βαθμό ολίσθησης.

Στο εσωτερικό, κυριαρχεί η γνώριμη πολεμική ατμόσφαιρα με τα bucket καθίσματα carbon και τις επενδύσεις από Alcantara ενώ ξεχωρίζει ο επίσης ανθρακονημάτινος επιλογέας ταχυτήτων. 

Προς το παρόν η BMW δεν έχει ανακοινώσει τιμή αν και δεδομένα θα αγγίξει τα 250.000 ευρώ, αν και μάλλον ελάχιστη σημασία έχει με δεδομένο το τιράζ.



Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ανανέωση στόλου ...

Το αμαξοστάσιο των Τρόλεϊ στην Νέα Φιλαδέλφεια (Κόκκινος Μύλος) επισκέφτηκε, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, προκειμένου να εξετάσει μία σειρά ζητημάτων, που αφορούν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων και του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου των Τρόλεϊ προς τους πολίτες. Ο αρμόδιος Υφυπουργός, άκουσε και κατέγραψε όλα τα αιτήματα των εργαζομένων, σχετικά με την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας, την ποιότητα εργασίας των οδηγών, αλλά και την προστασία τους στο πλαίσιο της δύσκολης καθημερινότητάς τους. Στην συνέχεια ο κ. Οικονόμου συναντήθηκε με τους εργαζόμενους και με τον Διευθύνοντα Συμβούλο της Ο.ΣΥ, Στέφανο Αγιάσογλου, τον Γενικό Διευθυντή Παραγωγής της Ο.ΣΥ., Γιώργο Δρόση. Ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στα Τρόλεϊ (πρώην ΗΛΠΑΠ), Στέλιος Ινεπέκογλου, έθεσε τα θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους. Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στάθηκε στον εκσυγχρονισμό του στόλου των Τρόλεϊ με τα 200 νέα οχ

13ο GRAND PRIX - ΟΥΓΓΑΡΙΑ ...

Το 13Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πραγματοποιήθηκε στην πίστα «Ουγγαρόρινγκ» της Ουγγαρίας και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 21 Ιουλίου, από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ). Την παρθενική του νίκη έκανε ο Όσκαρ Πιάστρι,  ο οποίος πήρε την 1η νίκη της καριέρας του, με 2ο τον ομόσταβλό του στη McLaren, Λάντο Νόρις, ενώ την 3η θέση πήρε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και διαφορά 4,4 μονάδες από τον ανταγωνισμό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 25,1%. Και οι γυναίκες, όμως, παρακολούθησαν Formula 1 καταγράφοντας ποσοστό μέχρι και 24,8%.  Οι απεσταλμένοι της εκπομπής «FORMULA 1 SHOW» του ΑΝΤ1 και ANT1+, Μαρία Θωμά και Γιώργος Ανανίδας, μετέφεραν το κλίμα από το καυτό Ουγγαρόρι