Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Audi RS6 & RS7 performance ...


H Audi συνεχίζει να ενισχύει τις εκδόσεις που βρίσκονται στην κορυφή της γκάμας της, εφαρμόζοντας την «συνταγή» performance στα RS6 και RS7 που προσφέρουν ακόμα υψηλότερη ισχύ και αποκτούν πρόσβαση σε ακόμα πιο γενναιόδωρο εξοπλισμό. Η γερμανική φίρμα ανεβάζει τους τόνους στις ήδη αξιοπρόσεκτες RS εκδόσεις των A6 και A7, εξασφαλίζοντάς τους επιπλέον ισχύ ως απόρροια της «μεταχείρισης» performance αλλά και ενισχύοντας το εξοπλιστικό τους παλμαρέ. Ειδικότερα, αμφότερες οι εκδόσεις performance επωφελούνται από επιπλέον 30 ίππους και 50 Nm ροπής σε σχέση με τις «απλές» RS χάρη σε στοχευμένες αναβαθμίσεις στον twin-turbo V8 κινητήρα των 4,0 λίτρων. Η κίνηση εξακολουθεί, φυσικά, να μεταδίδεται καις τους τέσσερις τροχούς με την συνδρομή του γνωστού αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων. Ως αποτέλεσμα, σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις, η διαδικασία των 0-100 χλμ./ώρα απαιτεί 2/10 του δευτερολέπτου λιγότερα, απαιτώντας 3,4 δευτερόλεπτα με τη συνδρομή του launch control. Επίσης, αυξημένη είναι και η μέγιστη ταχύτητα η οποία διαμορφώνεται σε 280 χλμ./ώρα. Επιπλέον, σε περίπτωση που ο οδηγός θέλει να αξιοποιήσει τη δυνατότητα χειροκίνητων αλλαγών των σχέσεων, η Audi έχει προσθέσει ένα δείκτη αλλαγής στον ψηφιακό πίνακα οργάνων ο οποίος βοηθά τον οδηγό να κάνει τις αλλαγές στον ενδεδειγμένο χρόνο. 

Υπό το πιο σκεπτικό μιας πιο συμμετοχικής εμπειρίας, η Audi έχει επίσης μειώσει την ποσότητα της ηχομόνωσης ανάμεσα στον κινητήρα και στο εσωτερικό, στοιχείο που παράλληλα συμβάλλει και στην μείωση του συνολικού βάρους κατά οκτώ κιλά. Στον εξοπλισμό των δύο μοντέλων περιλαμβάνονται ως standard τροχοί 22 ιντσών σε ματ-γκρι φινίρισμα, ενώ η ίδια απόχρωση επεκτείνεται και στις λεπτομέρειες του αμαξώματος. Τα παζλ συμπληρώνεται από γυαλιστερές μαύρες απολήξεις για την εξάτμιση και φυσικά τα σχετικά διακριτικά σε περίοπτη θέση. Στο εσωτερικό, τα Audi RS6 και RS7 Performance εφοδιάζονται ως standard με το RS Design Package, το οποίο περιλαμβάνει τις χαρακτηριστικές ανοιχτόχρωμες σπορ ραφές και λεπτομέρειες σε κόκκινες, γαλάζιες και γκρι λεπτομέρειες ενώ ξεχωριστή θέση έχει το πεπλατυσμένο στο κάτω μέρος τιμόνι και τα φωτά καλωσορίσματος που προβάλουν τα διακριτικά RS performance στο έδαφος. Εκτός από αυτά υπάρχει η δυνατότητα επιλογής του πακέτου Carbon Black που αυξάνει την περιεκτικότητα σε ανθρακόνημα. 

Τον εξοπλισμό των πανίσχυρων Audi συμπληρώνει ηχοσύστημα Bang & Olufsen το οποίο υπόσχεται εμπειρία τρισδιάστατου ήχου, σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης, head-up display και κάμερα περιμετρικής θέασης. Τις διαθέσιμες επιλογές συμπληρώνει το πακέτο RS Dynamic και Dynamic Plus, τα οποία προσθέτουν στην εξίσωση τετραδιεύθυνση, σπορ διαφορικό στον πίσω άξονα και ακόμα μεγαλύτερη μέγιστη ταχύτητα 305 χλμ./ώρα. Ταυτόχρονα το σύστημα πέδησης εμπλουτίζεται με carbon κεραμικά δισκόφρενα τα οποία μειώνουν το συνολικό βάρος κατά επιπλέον 34 κιλά και συνδυάζονται με γκρι, κόκκινες ή μπλε δαγκάνες. 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ανανέωση στόλου ...

Το αμαξοστάσιο των Τρόλεϊ στην Νέα Φιλαδέλφεια (Κόκκινος Μύλος) επισκέφτηκε, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, προκειμένου να εξετάσει μία σειρά ζητημάτων, που αφορούν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων και του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου των Τρόλεϊ προς τους πολίτες. Ο αρμόδιος Υφυπουργός, άκουσε και κατέγραψε όλα τα αιτήματα των εργαζομένων, σχετικά με την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας, την ποιότητα εργασίας των οδηγών, αλλά και την προστασία τους στο πλαίσιο της δύσκολης καθημερινότητάς τους. Στην συνέχεια ο κ. Οικονόμου συναντήθηκε με τους εργαζόμενους και με τον Διευθύνοντα Συμβούλο της Ο.ΣΥ, Στέφανο Αγιάσογλου, τον Γενικό Διευθυντή Παραγωγής της Ο.ΣΥ., Γιώργο Δρόση. Ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στα Τρόλεϊ (πρώην ΗΛΠΑΠ), Στέλιος Ινεπέκογλου, έθεσε τα θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους. Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στάθηκε στον εκσυγχρονισμό του στόλου των Τρόλεϊ με τα 200 νέα οχ

13ο GRAND PRIX - ΟΥΓΓΑΡΙΑ ...

Το 13Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πραγματοποιήθηκε στην πίστα «Ουγγαρόρινγκ» της Ουγγαρίας και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 21 Ιουλίου, από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ). Την παρθενική του νίκη έκανε ο Όσκαρ Πιάστρι,  ο οποίος πήρε την 1η νίκη της καριέρας του, με 2ο τον ομόσταβλό του στη McLaren, Λάντο Νόρις, ενώ την 3η θέση πήρε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και διαφορά 4,4 μονάδες από τον ανταγωνισμό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 25,1%. Και οι γυναίκες, όμως, παρακολούθησαν Formula 1 καταγράφοντας ποσοστό μέχρι και 24,8%.  Οι απεσταλμένοι της εκπομπής «FORMULA 1 SHOW» του ΑΝΤ1 και ANT1+, Μαρία Θωμά και Γιώργος Ανανίδας, μετέφεραν το κλίμα από το καυτό Ουγγαρόρι