Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το "Αστέρι" στο 1-2 ...


Ο αγώνας ξεκίνησε με τις δύο Mercedes των Ράσελ και Χάμιλτον να προπορεύονται και τις Red Bull των Φερστάπεν και Πέρεζ να ακολουθούν, ενώ ο Τσουνόντα εκκίνησε από το pit-lane. Ο Ράσελ ξεκίνησε καλύτερα στα πρώτα μέτρα παραμένοντας στην πρώτη θέση, ενώ στον πρώτο γύρο Ρικιάρντο και Μάγκνουσεν συγκρούστηκαν με υπαιτιότητα του πρώτου, βγαίνοντας αμφότεροι εκτός αγώνα. Μεγάλη απογοήτευση για τον πιλότο της Haas, ο οποίος είχε πάρει την πρώτη θέση στις κατακτήριες δοκιμές, πριν καταταγεί 8ος στο Sprint Race, αλλά βγήκε εκτός από νωρίς, στην 100ή του εμφάνιση στη Formula 1.
Μετά την αποχώρηση του αυτοκινήτου ασφαλείας, ήταν η σειρά των Φερστάπεν και Χαμιλτοννα έχουν επαφή, ενώ Λεκρέλ και Νόρις συγκρούστηκαν και αυτοί, με το μονοθέσιο του πιλότου της Ferrari να βρίσκει στον τοίχο και να χρειάζεται αλλαγή αεροτομής, βγαίνοντας από τα pits στην τελευταία θέση. Φερστάπεν και Νόρις δέχθηκαν ποινή 5 δευτερολέπτων μετά τα συμβάντα. Ο Χάμιλτον βρέθηκε στην 7η θέση, αλλά δεν άργησε να καλύψει το χαμένο έδαφος, ξεπερνώντας τα... εμπόδια των Γκάσλι, Φέτελ και Νόρις, ανεβαίνοντας τέταρτος και πιέζοντας τον Σάινθ. Μετά τα πρώτα pit stop, ο Ράσελ παρέμεινε πρώτος, έχοντας πίσω του τους Πέρεζ, Σάινθ και Χάμιλτον, ενώ Αλόνσο, Μπότας και Φέτελ συμπλήρωναν την πρώτη επτάδα. Λεκλέρ και Φερστάπεν πίεσαν και βρέθηκαν στην πρώτη δεκάδα στον 42ο γύρο, πριν ο Χάμιλτον ξεπεράσει τον Πέρεζ για τη δεύτερη θέση, στον 45ο, έχοντας νωρίτερα αφήσει πίσω του τον Σάινθ, ο οποίος άλλαξε ελαστικά για δεύτερη φορά στον αγώνα. Στον 55ο γύρο το αυτοκίνητο ασφαλείας εμφανίστηκε ξανά, μετά από αποχώρηση του Νόρις, ενώ στον 10 γύρους πριν το φινάλε, οι Ferrari των Σάινθ και Λεκλέρ προσπέρασαν τον Πέρεζ, ανεβαίνοντας στο 3-4.
Μέχρι το τέλος, ο Ράσελ δεν απειλήθηκε και είδε δικαίως πρώτος την καρό σημαία, με τον Χάμιλτον να τερματίζει δεύτερος και τον Σάινθ να ανεβαίνει στο βάθρο, ως τρίτος.

Το τελευταίο Grand Prix της σεζόν είναι προγραμματισμένο για την Κυριακή 20 Νοεμβρίου, στο Άμπου Ντάμπι.

1  George RUSSELL LEADER  

2  Lewis HAMILTON +1.529  

3  Carlos SAINZ +4.051  

4  Charles LECLERC +8.441  

5  Fernando ALONSO +9.561 

6  Max VERSTAPPEN +10.056  

7  Sergio PEREZ +14.080  

8  Esteban OCON +18.690   

9  Valtteri BOTTAS +22.552  

10  Lance STROLL +23.552  

11  Sebastian VETTEL +26.183  

12  Guanyu ZHOU +29.325  

13  Mick SCHUMACHER +29.899   

14  Pierre GASLY +31.867  

15  Alexander ALBON +36.016 

16  Nicholas LATIFI +37.038 

17  Yuki TSUNODA 1 L 

18  Lando NORRIS - 2 

19  Kevin MAGNUSSEN --  - - 

20  Daniel RICCIARDO -  - -

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Lamia Fm1 - Live ...

Live!   ΕΔΩ!

35ο Rally Sprint Καλαμάτας ...

Στις 21 & 22 Σεπτεμβρίου η Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Καλαμάτας διοργανώνει το 35ο Ράλλυ Σπριντ, τον δεύτερο αγώνα του Πανελληνίου Κυπέλλου Χώματος, σε μία ειδική διαδρομή περίπου 12,5 χιλιομέτρων στην οποία τα πληρώματα θα πραγματοποιήσουν 3 περάσματα. Να σημειώσουμε πως η συνολική απλή διαδρομή είναι μικρότερη των 10 χιλιομέτρων. Την ερχόμενη εβδομάδα μηχανήματα του δήμου Μεσσήνης θα πραγματοποιήσουν παρεμβάσεις στην διαδρομή,έτσι ώστε να έχουμε μία άριστη ειδική.Το οδόστρωμα ακόμη και πριν τις παρεμβάσεις είναι σε αρίστη κατάσταση στο 80%, ικανό να φιλοξενήσει αγώνα. Ο αγώνας θα διεξαχθεί στον Δήμο Μεσσήνης Μεσσηνίας και συγκεκριμένα στην δημοτική ενότητα του Πεταλιδίου. Οι δηλώσεις συμμετοχής έχουν ανοίξει και λήγουν την Παρασκευή 13/09 Οι 6 αναγνωρίσεις της διαδρομής που επιβάλει ο κανονισμός θα πραγματοποιηθούν τις κάτωθι ημερομηνίες: Σάββατο 14/09 10,00 εώς 18,00 Κυριακή 15/09 08,00 εώς 16,00 Παρασκευή 20/09 10,00 εώς 18,00, Σαββάτο 21/09 08,00 εώς 14,00 Επιπλέον να αναφέρ

Ολοκλήρωση αναγνωρίσεων ...

Για ένα πολύ σκληρό ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις κάνουν λόγο τα πληρώματα μετά την ολοκλήρωση των αναγνωρίσεων των ειδικών διαδρομών. Ακολουθούν οι δηλώσεις των πρωταγωνιστών, λίγο πριν την πρώτη πραγματική επαφή τους με τις συνθήκες του αγώνα, που θα ξεκινήσει αύριο στις 09:01, με το Shakedown. #11 Thierry NEUVILLE / Martijn WYDAEGHE «Οι ειδικές είναι πολύ σκληρές, παντού έχει πέτρες. Θα είναι δύσκολο για τα αυτοκίνητα και τα ελαστικά. Γενικά οι διαδρομές είναι πιο κλειστές σε σχέση με το παρελθόν, στοιχείο που θα αποτελέσει μία πρόκληση για εμάς. Περιμένω ότι θα είναι πιο δύσκολος και απαιτητικός αγώνας σε σχέση με πέρυσι». #17 Sébastien OGIER / Vincent LANDAIS «Ειλικρινά, δεν έχω δει άλλη εκδοχή του Ράλλυ Ακρόπολις που να είναι τόσο σκληρή! Οι συνθήκες είναι κακές, όσον αφορά το οδόστρωμα. Θα είναι ένα δύσκολο τριήμερο για όλους». #8 Ott TÄNAK / Martin JÄRVEOJA «Τουλάχιστον φέτος οι ειδικές είναι στεγνές! Ο αγώνας είναι πιο αργός σε σχέση με πέρυσι. Υπάρχουν πολλές πέτρες στο δρόμο, αλλά δεν