Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το "Αστέρι" στο 1-2 ...


Ο αγώνας ξεκίνησε με τις δύο Mercedes των Ράσελ και Χάμιλτον να προπορεύονται και τις Red Bull των Φερστάπεν και Πέρεζ να ακολουθούν, ενώ ο Τσουνόντα εκκίνησε από το pit-lane. Ο Ράσελ ξεκίνησε καλύτερα στα πρώτα μέτρα παραμένοντας στην πρώτη θέση, ενώ στον πρώτο γύρο Ρικιάρντο και Μάγκνουσεν συγκρούστηκαν με υπαιτιότητα του πρώτου, βγαίνοντας αμφότεροι εκτός αγώνα. Μεγάλη απογοήτευση για τον πιλότο της Haas, ο οποίος είχε πάρει την πρώτη θέση στις κατακτήριες δοκιμές, πριν καταταγεί 8ος στο Sprint Race, αλλά βγήκε εκτός από νωρίς, στην 100ή του εμφάνιση στη Formula 1.
Μετά την αποχώρηση του αυτοκινήτου ασφαλείας, ήταν η σειρά των Φερστάπεν και Χαμιλτοννα έχουν επαφή, ενώ Λεκρέλ και Νόρις συγκρούστηκαν και αυτοί, με το μονοθέσιο του πιλότου της Ferrari να βρίσκει στον τοίχο και να χρειάζεται αλλαγή αεροτομής, βγαίνοντας από τα pits στην τελευταία θέση. Φερστάπεν και Νόρις δέχθηκαν ποινή 5 δευτερολέπτων μετά τα συμβάντα. Ο Χάμιλτον βρέθηκε στην 7η θέση, αλλά δεν άργησε να καλύψει το χαμένο έδαφος, ξεπερνώντας τα... εμπόδια των Γκάσλι, Φέτελ και Νόρις, ανεβαίνοντας τέταρτος και πιέζοντας τον Σάινθ. Μετά τα πρώτα pit stop, ο Ράσελ παρέμεινε πρώτος, έχοντας πίσω του τους Πέρεζ, Σάινθ και Χάμιλτον, ενώ Αλόνσο, Μπότας και Φέτελ συμπλήρωναν την πρώτη επτάδα. Λεκλέρ και Φερστάπεν πίεσαν και βρέθηκαν στην πρώτη δεκάδα στον 42ο γύρο, πριν ο Χάμιλτον ξεπεράσει τον Πέρεζ για τη δεύτερη θέση, στον 45ο, έχοντας νωρίτερα αφήσει πίσω του τον Σάινθ, ο οποίος άλλαξε ελαστικά για δεύτερη φορά στον αγώνα. Στον 55ο γύρο το αυτοκίνητο ασφαλείας εμφανίστηκε ξανά, μετά από αποχώρηση του Νόρις, ενώ στον 10 γύρους πριν το φινάλε, οι Ferrari των Σάινθ και Λεκλέρ προσπέρασαν τον Πέρεζ, ανεβαίνοντας στο 3-4.
Μέχρι το τέλος, ο Ράσελ δεν απειλήθηκε και είδε δικαίως πρώτος την καρό σημαία, με τον Χάμιλτον να τερματίζει δεύτερος και τον Σάινθ να ανεβαίνει στο βάθρο, ως τρίτος.

Το τελευταίο Grand Prix της σεζόν είναι προγραμματισμένο για την Κυριακή 20 Νοεμβρίου, στο Άμπου Ντάμπι.

1  George RUSSELL LEADER  

2  Lewis HAMILTON +1.529  

3  Carlos SAINZ +4.051  

4  Charles LECLERC +8.441  

5  Fernando ALONSO +9.561 

6  Max VERSTAPPEN +10.056  

7  Sergio PEREZ +14.080  

8  Esteban OCON +18.690   

9  Valtteri BOTTAS +22.552  

10  Lance STROLL +23.552  

11  Sebastian VETTEL +26.183  

12  Guanyu ZHOU +29.325  

13  Mick SCHUMACHER +29.899   

14  Pierre GASLY +31.867  

15  Alexander ALBON +36.016 

16  Nicholas LATIFI +37.038 

17  Yuki TSUNODA 1 L 

18  Lando NORRIS - 2 

19  Kevin MAGNUSSEN --  - - 

20  Daniel RICCIARDO -  - -

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

Αναγέννηση ...

Το Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τρίπολης θα υποδεχτεί το Σαββατοκύριακο 20 και 21 Απριλίου, 45 οδηγούς, οι οποίοι θα λάβουν μέρος στον πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας στις κατηγορίες Ν&Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών! Διοργανωτές είναι τα Σωματεία “Αγωνιστικός Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ αυτοκινήτων” (ΑΣΙΣΑ) και “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.). Η κατηγορία Ν&Α συγκέντρωσε 11 οδηγούς, οι οποίοι θα αγωνιστούν με στόχο τη νίκη στην πρεμιέρα του θεσμού. Με τετρακίνητο Lancer της Ομάδας Ν θα αγωνιστεί ο 26χρονος Ταξιάρχης Ασημακόπουλος, ευελπιστώντας η τύχη να είναι με το μέρος του στην Τρίπολη, σε αντίθεση με την πρόσφατη Ανάβαση Ριτσώνας. Γνωστός από τη συμμετοχή του σε αγώνες ταχύτητας παλαιότερα, ο Σάκης Ηλιάδης επιστρέφει στην πίστα με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX και θα διεκδικήσει τη νίκη, ενώ για πρώτη φορά θα εκκινήσει σε αγώνα ταχύτητας ο 27χρονος τοπικός, Δημήτρης Μουργελάς με ένα Mitsubishi Lancer Evo VIII. Από τη Ρόδο θα ταξιδέψ

Νέος Κ.Ο.Κ. ...

Προ των πυλών βρίσκεται ο αναμορφωμένος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας με τις ποινές να αφορούν στον οδηγό και όχι στο όχημα. «Ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών, επικεντρωμένη στην οδική ασφάλεια. Δεν μας ενδιαφέρει να τιμωρήσουμε, πρωτίστως, τους παραβάτες, μας ενδιαφέρει να είναι εφαρμόσιμες οι ποινές, να είναι δίκαιες και να αντιστοιχούν στη σοβαρότητα και στην επικινδυνότητα κάθε παράβασης» , τόνισε η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου. Για πρώτη φορά, σύμφωνα με τον νέο ΚΟΚ, που αναμένεται να τεθεί σε διαβούλευση το επόμενο διάστημα, κατηγοριοποιούνται οι ποινές και αυστηροποιούνται, ανάλογα με τη σοβαρότητα της παράβασης (πχ. κινητό τηλέφωνο, κράνος, ζώνη κ.α.).   «Ο νέος ΚΟΚ, που θα ανταποκρίνεται στις νέες συνθήκες, βρίσκεται σε τελικό στάδιο επεξεργασίας και πρόκειται συντόμως να τεθεί σε δημόσια διαβούλευση, πριν πάρει τον δρόμο για τη Βουλή» ανέφερε και υποστήριξε ότι ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών,